Regulator a problem z obrotami.
Witajcie.
Jako, że mój regulator spłoną zakupiłem nowy.
HONDA CBR 1000 Regulator Napięcia FH008ED.
Zrobiłem moda, który polegał tylko na tym aby kable czerwony i czarny z rega dać bezpośrednio na aku.
Oczywiście słusznego przekroju.
Zakupiłem też nowy aku bo stary się poprzednio ugotował.
Ładowania nie było...
Po przegrzebaniu instalacji okazało się, że kable od alternatora były nieudolnie przedłużane.
Zostało to naprawione. Teraz mam ładowanie 14,4V~14.6V w zależności czy światła czy bez.
Ale jest inny problem
SVka kręci się do 7,5 max 8k rmp i wygląda jak by się odcinała!
Stała miesiąc w warsztacie. Po podmianie i sprawdzeniu absolutnie wszystkiego (łącznie z filtrem dyszami i wydechem) okazało się, że po założeniu regulatora z oryginalnego z innej SV wszystko jest OK. Moto wesoło kręci się do redline nie krztusi się nie dławi.
FH008ED kosztował 400zł czy możliwe, że kupiłem uszkodzony?
Skoro ładowanie jest wręcz książkowe.