Autor |
Wiadomość |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napisz jeszcze, co rozbierałeś, to trochę ułatwi lokalizację Mniej więcej takie kołki służą do ustalania wzajemnej pozycji cylindra względem głowicy czy połówek karterów.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
16 lis 2013, o 15:13 |
|
|
benm323
motorowerzysta
Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:38 Posty: 84 Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2008
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Silnik nie był rozbierany. Część najprawdopodobnie została, gdy w TECROL-u wyciągli silnik z ramy. Nie ma coś w rolgazie takiego.
|
16 lis 2013, o 15:38 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie jest to to przypadkiem?
_________________ SV650 => X11
|
16 lis 2013, o 17:12 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mi to wygląda trochę na tulejkę pod śrubę w siedzisku kierowcy.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
16 lis 2013, o 20:04 |
|
|
benm323
motorowerzysta
Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:38 Posty: 84 Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2008
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kacperski bardziej to pod siedzenie co mówisz, lub tak myślę z pompy hamulca przedniego wer.S
|
17 lis 2013, o 11:43 |
|
|
krystian333
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lis 2013, o 13:46 Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam pytanie odnośnie nagłego spadku mocy(motocykl jeździł prawidłowo lecz po staniu na deszczu i nieodpaleniu przez jedyne tydzień stracił na mocy), czy może być to padnięta świeca lub wina przewodów i praca przez to na 1 tłok ? Dodam że przy dodaniu gazu i odjęciu z wydechu słychać delikatny strzał i motor na wolnych obrotach dziwnie stuka w silniku. Na samym początku cięzko było wyciągnąć z niego 100 i miał pewne przebłyski podczas jazdy że np przez 10 sek jechał normalnie a po chwili znów go muliło, po ok. 3 przejażdżkach dalej jest dużo słabszy ale trochę lepiej jedzie. Motocykl mam zamiar oddać do mechanika ale na wszelki wypadek chce wiedzieć co jest na rzeczy.
|
17 lis 2013, o 15:27 |
|
|
and93
motocyklista
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43 Posty: 167 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Prosta sprawa, odpal i dotknij rurę przy cylindrze i będziesz wiedział czy działa czy nie. Jak już pojeździłeś na niepracującym cylindrze to raczej samo się nie naprawi bo świeca jest całkiem zalana, wykręć przeczyść i powinno śmigać jeśli była by to wina zamoczenia.
|
17 lis 2013, o 16:09 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć Mam takie pytanko co myślicie o tych świecach ?? http://allegro.pl/swiece-zaplonowe-suzu ... 33909.htmlI drugie pytanie co myślicie o tym filtrze powietrza KN ?? http://allegro.pl/suzuki-sv-650-sv650-1 ... 31629.htmlczy to prawda co pisza o tych swiecach i filtrze powietrza ??testowal kiedyś moze co nie co powiedzieć ??
|
17 lis 2013, o 16:29 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Filtr k&n przepuszcza więcej syfu, w dłuższej perspektywie ryzykujesz szybsze zużycie silnika.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
17 lis 2013, o 16:35 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czyli ogolnie nie polecasz tego lepszy filtr zwykly a odnośnie świec jesteś w stanie cos powiedzieć ??
|
17 lis 2013, o 16:41 |
|
|
marta26
SV Rider
Dołączył(a): 15 kwi 2011, o 10:37 Posty: 1796 Lokalizacja: Dęblin/Piaseczno
Płeć: kobieta
Moto: suzuki sv650s
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ze świecami irydowymi jest tak, że wytrzymują bardzo długo kiedy wszystko jest ok, tzn. nie są co chwilę zalewane lub nie dostają przebicia z fajki. Jeśli tak się dzieje, to padają jak muchy czyli szybciej niż zwykłe
_________________ marta26-->>SV650S
www.logo-ratio.pl
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, o 17:19 przez marta26, łącznie edytowano 1 raz
|
17 lis 2013, o 17:08 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Świece warto dać irydowe. Mnie po zmianie lepiej zapala. WGN250 która zużywała bardzo dużo oleju i świece padały często, taka irydowa rozwiązała problem.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
17 lis 2013, o 17:11 |
|
|
kozik
SV Rider
Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52 Posty: 5631 Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie tani gips w nowej sv kiedy trzeba kopić 4 świece
_________________ SV 650 S '99/GSX-R 750 K1
www.logo-ratio.pl
|
17 lis 2013, o 17:16 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zysk z samego filtra nie usprawiedliwia moim zdaniem takiej zabawy.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
17 lis 2013, o 17:21 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czyli świece irydowe jak najbardziej polecacie natomiast filtr lepiej zwykły zapodać
|
17 lis 2013, o 17:31 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co do syfu to bym tak od razu nie pisał. To po prostu filtr o większej przepływności powietrza a co za tym idzie nie stawia takiego oporu dla zasysanego powietrza. Przy filtrze K&N, konieczna jest regulacja mieszanki i/lub wymiana dysz. Bez tego zabiegu chodzi gorzej niż na seryjnym. Ale po regulacji to już chodzi znacząco lepiej, wiem bo mam
_________________ SV650 => X11
|
17 lis 2013, o 18:01 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeszcze jedno pytanie jaki płyn hamulcowy polecacie ??
|
17 lis 2013, o 18:02 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właściwie to każdy DOT4 np Bel-ray. Jeśli nie śmigasz po torze to nie ma sensu bawić się w wynalazki o wyższych temperaturach za które wołają większą cenę.
_________________ SV650 => X11
|
17 lis 2013, o 18:03 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
rozumiem czyli jednak pozostane przy normalnym filtrze bez kombinowania a te świece irydowe według ciebie jak ?? warto kupić ??
|
17 lis 2013, o 18:04 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
niee tor mnie nie interesuje poprostu tylko trasy krótsze dłuższe no np moze byc castrola dot4 i bedzie dobry chce wymienic sobie przez zime bo kij wie kiedy ktoś wymienial i czy wogole wymieniał
|
17 lis 2013, o 18:07 |
|
|