Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 31 paź 2024, o 01:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No jeśli nie chcesz dłubać przy mieszance to kup filtr oryginalny albo zamiennik. Co do świec to jeśli znajdziesz irydowe w dobrej cenie to czemu nie. Choć tu nie spodziewałbym się zmiany. Ludzie chwalą, że podobno lepsza iskra i lepiej odpala więc jak chcesz to kup. Na seryjnych też będzie jeździł dobrze ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


17 lis 2013, o 18:11
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87 napisał(a):
Właściwie to każdy DOT4 np Bel-ray. Jeśli nie śmigasz po torze to nie ma sensu bawić się w wynalazki o wyższych temperaturach za które wołają większą cenę.
Jest jeszcze gorzej niż piszesz, płyny "wyczynowe" mają jeszcze większą tendencję chłonięcia wilgoci - trzeba je częściej wymieniać inaczej masz jeszcze gorszy płyn niż standardowy. A z filtrem, sprawdź po jakimś czasie jak wygląda airbox, przetrzyj jakąś szmatką i sprawdź ile masz piachu na ściankach. Niestety zwykły piach jest jedną z najlepszych past ściernych, tłoki i cylinder bardzo nie lubią takiego traktowania.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 lis 2013, o 18:13
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07
Posty: 151
Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87 napisał(a):
No jeśli nie chcesz dłubać przy mieszance to kup filtr oryginalny albo zamiennik. Co do świec to jeśli znajdziesz irydowe w dobrej cenie to czemu nie. Choć tu nie spodziewałbym się zmiany. Ludzie chwalą, że podobno lepsza iskra i lepiej odpala więc jak chcesz to kup. Na seryjnych też będzie jeździł dobrze ;)



No ja przypuszczam ze orginalne świece jeszcze mam a przebieg 30tys
co prawda nie narzekam na palenie bo pali dobrze i chodzi tak samo
ale uwazam ze co nowa swieca to nowa a te irydowe to tanie nie sa bo koło 50zl szt


17 lis 2013, o 18:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Janek87 napisał(a):
Właściwie to każdy DOT4 np Bel-ray. Jeśli nie śmigasz po torze to nie ma sensu bawić się w wynalazki o wyższych temperaturach za które wołają większą cenę.
Jest jeszcze gorzej niż piszesz, płyny "wyczynowe" mają jeszcze większą tendencję chłonięcia wilgoci - trzeba je częściej wymieniać inaczej masz jeszcze gorszy płyn niż standardowy. A z filtrem, sprawdź po jakimś czasie jak wygląda airbox, przetrzyj jakąś szmatką i sprawdź ile masz piachu na ściankach. Niestety zwykły piach jest jedną z najlepszych past ściernych, tłoki i cylinder bardzo nie lubią takiego traktowania.
Kacper jak najbardziej się zgadzam. Płyny hamulcowe mają temperaturę "suchą" i "wilgotną" w zależności od absorpcji wilgoci. Dlatego napisałem że najlepiej DOT4 w rozsądnej cenie.
Jeśli chodzi o filtr to skoro jest większa przepływność to kosztem czegoś no nie da się inaczej ;) No ale coś za coś. Większy przepływ = mniejsza filtracja. Ale jakoś piachu i syfu w airboxie nie mam więc nie popadajmy w skrajności z tą ilością syfu ;)
morfi609 napisał(a):
Janek87 napisał(a):
No jeśli nie chcesz dłubać przy mieszance to kup filtr oryginalny albo zamiennik. Co do świec to jeśli znajdziesz irydowe w dobrej cenie to czemu nie. Choć tu nie spodziewałbym się zmiany. Ludzie chwalą, że podobno lepsza iskra i lepiej odpala więc jak chcesz to kup. Na seryjnych też będzie jeździł dobrze ;)



No ja przypuszczam ze orginalne świece jeszcze mam a przebieg 30tys
co prawda nie narzekam na palenie bo pali dobrze i chodzi tak samo
ale uwazam ze co nowa swieca to nowa a te irydowe to tanie nie sa bo koło 50zl szt

http://allegro.pl/ngk-swieca-zaplonowa- ... 62820.html Więc jednak nie tak drogo. Zwykłe raptem są po 18. Także jak chcesz. Jeśli pali to wystarczą po prostu nowe. Jeśli chcesz kupić lepsze to nie zaszkodzi. Poza tym CR8E a nie CR9E tak jak wcześniej dałeś w linku. Chyba, że zwykłe Ci się przegrzewają albo jedziesz w tropiki to wtedy CR9E ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


17 lis 2013, o 18:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja z lubością stosuję DOT4 z tesco. I mam w nosie opinie, że musi być jakiś tam wyczynowy. U mnie ten z tesco się sprawdza mimo, że hamulca owszem używam.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


17 lis 2013, o 19:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07
Posty: 151
Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87
nie no tak jak ogolnie pisałem wcześniej motor elegancko pali i chodzi nie zerkałem tam jeszcze ale przypuszczam ze
sa jeszcze orginalne a wiadomo 12 letnia swieca nie jest tak dobra ja nowa :)
dlatego zastanawiam sie czy zmienic czy jeszcze na tamtych co mam posmigać

a orginalna świeca jakiej jest firmy wiesz może ??


17 lis 2013, o 19:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
morfi609 napisał(a):
Janek87
nie no tak jak ogolnie pisałem wcześniej motor elegancko pali i chodzi nie zerkałem tam jeszcze ale przypuszczam ze
sa jeszcze orginalne a wiadomo 12 letnia swieca nie jest tak dobra ja nowa :)
dlatego zastanawiam sie czy zmienic czy jeszcze na tamtych co mam posmigać

a orginalna świeca jakiej jest firmy wiesz może ??
Pojęcia nie mam, ale raczej DENSO. No ale właściwie to żadna różnica jakie wsadzisz. Ważne żeby gwint pasował a ciepłota była dobrana do warunków użytkowych. Wszelkie inne wynalazki jak irydowe elektrody są tylko dodatkiem poprawiającym który może coś delikatnie poprawić ale raczej nie zaszkodzi. Wykręć i sprawdź w jakim są stanie. Chociaż ja bym je wymienił na sezon żeby nie było jakiś niespodziewanek skoro już są wiekowe. Wątpię, że są od nowości 12 letnie. Świece to nie majątek a dobre i sprawne są kluczem do dobrego działania ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


17 lis 2013, o 19:19
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sv-ka (przynajmniej moja) na starych świecach pracuje jak traktor, zauważył byś. Więc świece masz w najgorszym przypadku akceptowalne :P

Jak janek pisze, gwint jest standardowy, tylko ciepłotę dobierz (cr9e?). Płyn hamulcowy najzwyklejszy (może byś samochodowy), raz do roku zmienisz i będziesz miał lepszy niż kiedykolwiek będziesz potrzebował. Filtr K&N zubaża mieszankę, żeby było tip-top powinno się po tym poprawić dyszami w gaźniku. Jak nie czujesz potrzeby udziwniania, zwykły papierowy będzie jak najbardziej ok.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 lis 2013, o 20:14
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07
Posty: 151
Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87 i kacperski

dziekuje za pomoc :) sprawdze sobie swiece czy one sa jakies stare czy niebardzo :) jak narazie tak jak mowie moto dobrze chodzi ale fakt lepiej chyba zmienic bo to nie duzy wydatek a lepiej byc pewny na nowy sezon co sie ma :)

płyn hamlcowy juz załatwiłem sobie od znajomego castrola dot4 :) tak ze na taki zmienie sobie :)

a filtr jednak zostane przy normalnym nie bede kombinował ):


17 lis 2013, o 22:21
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja jak kupilem moto to od razu wymienilem swiece wszystkie plyny lacznie z chlodniczym ... nie jest to duzy wydatek troche roboty a potem wiesz na czym siedzisz i czego mozesz sie spodziewac pozatym przy grzebaniu nawiazuje sie swego rodzaju wiez miedzy czlowiekiem a maszyna ;) filtr tez ci polecam standard zeby nie grzebac w gaznikach...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


18 lis 2013, o 00:38
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07
Posty: 151
Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
vioox napisał(a):
Ja jak kupilem moto to od razu wymienilem swiece wszystkie plyny lacznie z chlodniczym ... nie jest to duzy wydatek troche roboty a potem wiesz na czym siedzisz i czego mozesz sie spodziewac pozatym przy grzebaniu nawiazuje sie swego rodzaju wiez miedzy czlowiekiem a maszyna ;) filtr tez ci polecam standard zeby nie grzebac w gaznikach...



a jak najlepiej i najszybciej spuścić stary płyn chłodniczy ?? :) i ile do układu wchodzi ??


18 lis 2013, o 08:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2012, o 18:38
Posty: 595
Lokalizacja: Choszczno / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s `03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jestem w trasie na moto, dlatego jeśli ktoś ma pomysł proszę o szybką odpowiedź. No postoju zgasiłem elegancko. Wracam, światła, klakson są, świeci się kontrolka oleju, pompa nie pracuje, rozrusznik nie kręci. Co to może być?

_________________
szoruję asfalt


18 lis 2013, o 08:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kontrolki przygasają czy zero objawów i zwykła cisza? Sprawdź bezpiecznik od rozrusznika

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


18 lis 2013, o 08:58
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2013, o 10:38
Posty: 84
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2008
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprawdź czujniki-stopka i sprzęgło, jak pompa nie chodzi nie może to być bezp. od przekaźnika/rozrusznika.


18 lis 2013, o 09:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2012, o 18:38
Posty: 595
Lokalizacja: Choszczno / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s `03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pogmerałem coś przy czujnikach sprzęgła i oleju i poszło, przekaźnik też milczał przez chwilę, moto do przeglądu, dzięki za posty, przy takiej akcji każdy trop jest na wagę złota

_________________
szoruję asfalt


18 lis 2013, o 11:42
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07
Posty: 151
Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ponawiam pytanie :)
jak najlepiej i najszybciej spuścić stary płyn chłodniczy ?? :) i ile do układu wchodzi ??


18 lis 2013, o 18:56
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
morfi609 napisał(a):
ponawiam pytanie :)
jak najlepiej i najszybciej spuścić stary płyn chłodniczy ?? :) i ile do układu wchodzi ??
Serwisówka prawdę ci powie, płyn spuścisz śrubą (nomen omen) spustową na pompie wody.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 lis 2013, o 19:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam

Czy kupię gdzieś do kasku HJC ten element ? Plasticzek lekko pękł i ta zasuwka gdzieś się utleniła. Z tyłu jak widać można to zdemontować i wymienić. Kask to HJC CL14 w malowaniu Smoke :P

Obrazek

_________________
wzium wzium


18 lis 2013, o 20:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
morfi609 napisał(a):
ponawiam pytanie :)
jak najlepiej i najszybciej spuścić stary płyn chłodniczy ?? :) i ile do układu wchodzi ??


zasada podobna co w naszych viewtopic.php?f=23&t=112

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


18 lis 2013, o 21:04
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07
Posty: 151
Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kozik napisał(a):
morfi609 napisał(a):
ponawiam pytanie :)
jak najlepiej i najszybciej spuścić stary płyn chłodniczy ?? :) i ile do układu wchodzi ??


zasada podobna co w naszych viewtopic.php?f=23&t=112



dzieki za pomoc
wczesniej to juz wyszukałem i napewno mi to pomoze :)


18 lis 2013, o 21:46
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL