Autor |
Wiadomość |
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale mi brak tego klika nie przeszkadza:P Jak latam po drodze to prawie max tłumienie sobie ustawiam a jak lotnisko to minimum lub połowę żeby kiera luźniej chodziła i jest spoko.
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
27 lis 2013, o 20:15 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie bedziesz zadowolony i nie sprzedaz... :p
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
27 lis 2013, o 23:32 |
|
|
Xeii
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:56 Posty: 106
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Zaliczyłem szlifa i rozkręciłem moto. Chciałem go odpalić, ale w ogóle nie kręci rozrusznik. Mam rozwalony licznik(nie działają wszystkie kontrolki) i czy bez licznika motocykl powinien odpalić. Mam również troszeczkę rozwalony ten sterownik po prawej strony kierownicy gdzie jest przycisk od zapłonu. No i moduł zapłonu też jest pękniety delikatnie. Możecie mi podpowiedzieć co może być przyczyną, że nie odpala?
|
28 lis 2013, o 17:46 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czujnik stopki musi być wciśnięty jeżeli masz zapięty bieg, czujnik sprzęgła musi być zwarty no i sam przełącznik może być uszkodzony. Najprościej było by spiąć rozrusznik na krótko z akumulatorem i sprawdzić czy "gada".
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
28 lis 2013, o 17:56 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gaźnik bez problemu odpala bez licznika, bo sam przejeździłem bez niego cały sezon. Bez modułu zapłonowego jak się zapewne domyślasz nie odpali, a jeżeli jest delikatnie pęknięty to nie wiadomo, czy się nie uszkodził. Najlepiej byłoby wstawić go do sprawnego moto i sprawdzić.
Sprawdź też połączenia w prawej manetce, skoro masz rozwaloną. Zainteresuj się też przełącznikiem krańcowym w klamce sprzęgła. Może się wypiął, albo uszkodził podczas wywrotki. Sprawdź również czujnik od stopki.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
28 lis 2013, o 17:56 |
|
|
Xeii
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:56 Posty: 106
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok dzięki za podpowiedzi będę coś próbował. A jak jest luz to czujnik w stopce chyba w ogóle nie ma nic do gadania nie? I jak mam sprawdzić ten czujnik w sprzęgle?
|
28 lis 2013, o 18:11 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wyciągnij kabelki i je połącz drutkiem.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
28 lis 2013, o 18:30 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko nie traktuj tego jako trwałego rozwiązania, na jego podstawie zmienia się wyprzedzenie zapłonu .
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
28 lis 2013, o 20:04 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja mam zworę na stałe i nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy silnika czy oddawaniu mocy. Zmiana pewnie widoczna będzie na wykresie z hamowni, albo nie jestem na tyle doświadczony by cokolwiek wyczuć
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
28 lis 2013, o 20:28 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie rób jaj Kacper. W gaźniku?
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
28 lis 2013, o 21:00 |
|
|
Xeii
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:56 Posty: 106
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tylko jakie kabelki mam podłączyć drutem, bo nie rozumiem trochę.
|
28 lis 2013, o 21:10 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do klamki sprzęgła podłączony jest od dołu przewód. Odpinasz od klamki wtyczkę z tym przewodem i zwierasz dwa piny, które się w tej wtyczce znajdują. I z tak zwartymi pinami próbujesz odpalić. Jak nie kręci, to zostawiasz zwarte przewody i szukasz dalej (bo często bywa tak, że powodem awarii nie jest jedna rzecz, a kilka).
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
28 lis 2013, o 21:19 |
|
|
Xeii
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:56 Posty: 106
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2002
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ok dzisiaj już nie mam czasu tego sprawdzić, ale ten czujnik raczej to nie bd, bo szlif był po prawej stronie. Obstawiam, że pewnie moduł bo jest pęknięty. Pójdzie go jakoś sprawdzić innym sposobem niż podłączenie innego?
|
28 lis 2013, o 21:25 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W sumie to trochę niejasno na początku napisałem. Jak odłączysz całkowicie moduł zapłonowy, to rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Więc moduł nie ma nic do rozrusznika. U Ciebie rozrusznik w ogóle nie kręci, także na początku zwarłbym tę wtyczkę, żeby mieć pewność, że to nie ona sieje zamieszanie, a potem zająłbym się prawą manetką. Łap, może Ci się przyda podczas szukania przyczyny:
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
28 lis 2013, o 21:36 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
szybkie pytanie jaka siła Nm dokręcić świece ?? koło 20Nm ??
|
29 lis 2013, o 18:01 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jest taka zasada jak nie masz klucza dynamometrycznego. Dokręcasz świecę ręką aż do momentu jak podkładka dotknie głowicy i dołu świecy wiesz żeby nie było tam luzu. Potem 1/2 do 2/3 obrotu i jest dobrze . Tak jest przy nowych świecach gdzie podkładka nie jest jeszcze ściśnięta. Tak na serio to dokręcasz i czujesz, że podkładka się ściska uszczelniła i jest git. Bo jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś kluczem dynamometrycznym dokręcał świece .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
29 lis 2013, o 18:17 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wpadnij kiedyś do porządnego warsztatu, to zobaczysz
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
29 lis 2013, o 18:35 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W niejednym byłem i klucz leżał obok nietknięty chyba, że to nie był porządny warsztat .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
29 lis 2013, o 20:00 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja też się zdziwiłem jak w serwisie hondy zobaczyłem dokręcanie kół dynamometrem. Większość mechaników robi to na oko i są z siebie dumni jak nie możesz w drodze samodzielnie odkręcić koła zwykłym kluczem
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
29 lis 2013, o 20:49 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
napewno nie był porzadny nieraz sie spotkałem ze klucz dynanometryczny to podstawa w warsztacie ale zazwyczaj kazdy ciagnie na chama a pózniej albo jest gwint zerwany albo jest tak dowalona śruba ze trzeba ja ucinać bo nie odkreci za nic w swiecie ja widziałem kiedyś goscia co na klucz załozył rure 2 metry i dokrecał głowice smiejac sie ze tak jego klucz dynanomtryczny wyglada po czym auto zrobiło 1000km i panewke na wale przekrecilo i wał zablokowało a wszystko wina tego ze zbyt mocno docisnieta uszczelka i zablokowala kanaliki olejowe
|
29 lis 2013, o 20:54 |
|
|