Autor |
Wiadomość |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Żeby wykręcić świece wystarczy, że odkręcisz chłodnicę z dołu od głowicy a następnie ją uchylisz na dwóch pozostałych mocowaniach. Dodatkowo jeszcze odkręcasz mocowanie klaksonu od ramy. Nie trzeba za każdym razem spuszczać płynu
_________________ SV650 => X11
|
15 gru 2013, o 23:05 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
O ile masz dobry klucz do świecy. I jesteś w stanie zaakceptować pracę w ciasnocie.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
15 gru 2013, o 23:12 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oj nie popadajmy w tragedię. Zestaw nasadek, opcjonalnie przedłużka i się da. No myślę, że raczej lepszym rozwiązaniem jest zakup odpowiednich narzędzi aniżeli kombinowanie "pod górkę"
_________________ SV650 => X11
|
15 gru 2013, o 23:17 |
|
|
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak też myślę, że ten przewód to raczej nie padł, tylko zaciski, spróbuję, dzięki.
|
16 gru 2013, o 03:03 |
|
|
nata
motocyklista
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 20:23 Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chłodnica zdemontowana, a płyn spuszczony więc pogadane ... ale uważam że wymiana świecy to nie wymiana żarówki więc warto mieć miejsce, w szczególności iż w moim przypadku gwint do świecy był zafajdany błotem, trzeba było to jakoś oczyścić. Nie wyobrażam sobie tego robić z zamontowaną chłodnicą, nawet ją odchylając. Dzieki za pomoc
|
16 gru 2013, o 08:41 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli na śrubie nic nie jest wybite, to jakiej jest klasy? Kolejne pytania. Jeżeli mam śrubę na której nabita jest jedynie "7" i według znalezionej przeze mnie tabeli ( http://www.cweb-pix.com/images/2012/12/31/wWxpG.png) jest to jakaś klasa 7T, to czy jest jakiś przelicznik na "nasze" klasy tzn 8.8; 9.8; 10.9 itp. ? Kupiłem w zastępstwie śrubę w najwyższej klasie, tzn. 12.9 i czy czymś nie ryzykuję w tym przypadku?
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
18 gru 2013, o 16:43 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szyba piłka !! 650S k3 zgodnie z instrukcja zębatki napędu 15/45 i łańcuch 525 110ogniw tak we wszystkich modelach k3-k7 według instrukcji ze strony suzuki.pl przeliczone zębatki przed chwilą 15/44 ??? Czy u mnie coś pozmieniali czy w instrukcji jest błąd?? DOSYĆ PILNE bo jutro muszę potwierdzić zamówienie.
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
18 gru 2013, o 19:20 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nka ma 15/45, Ska miała zawsze 15/44 Miles - nie wiem jak te japońskie śruby się mają do polskich norm, ale zazwyczaj występują z oznaczeniem 4 albo 7. W serwisówce nawet są różne momenty dokręcenia dla jednych i drugich, bo oczywiście te 7, wzmacniane, idą na bardziej odpowiedzialne połączenia. Z mojej chamskiej kowalskiej praktyki, to te 7 i tak są plastelinowe i od polskich 8.8 są słabsze. A wniosek ten opieram na liczbie ukręconych lub obrobionych od kiepskich narzędzi
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 gru 2013, o 21:38 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki, jak ja kocham polskie instrukcje obsługi
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
18 gru 2013, o 22:01 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A 12.9 to do czego użyć chcesz?
|
18 gru 2013, o 22:04 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak zastosujesz srube o wyzszej klasie a dokrecisz tym samym momentem to niczym nie ryzykujesz napiecie w srubie bedzie takie samo jak dla slabszej sruby. Jedynie bardziej obciazone czesci... gdzie istnieje ryzyko ze podczas pracy taka slaba sruba zostanie rozciagnieta i odksztalcona plastycznie... wtedy juz polaczenie niejest takie pewne jak bylo... Wlasnie poto stosuje sie lepsze sruby zeby granica plastycznosci byla wyzsza no i zeby wiekszy byl zakres sprezystych odksztalcen. Co innego jak podwyzszysz moment dokrecenia z zalecanego na taki ktory ci moze przeniesc sruba wyzszej klasy... no i tu trzeba uwazac bo czesto nie patrzy sie na nakretki a one tez maaja klasy... moze sie okazac ze polaczenie trzyma a przy obciazeniu wyrwie gwint... a w szczegulnosci uwazac przy amelinium bo jest slabsze od stali.
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
19 gru 2013, o 08:04 |
|
|
Red.
rowerzysta
Dołączył(a): 3 cze 2013, o 17:06 Posty: 26
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie: czy linki gazu w SV wtryskowej mają taką samą długość zarówno w N jak i S?
_________________ Sprzedam: http://allegro.pl/show_item.php?item=4431527056
|
19 gru 2013, o 15:49 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mają inne mocowanie w manerce
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
19 gru 2013, o 18:09 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale on nie o to pytał hahaha
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
19 gru 2013, o 19:36 |
|
|
515Bartek
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 15:18 Posty: 78 Lokalizacja: Radom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
wiem ze to nie mechanika ale tam takiego tematu nie ma... panowie mam troche zabrudzony kolektorten za kolem i chcialbym to wyczyscic najlekpiej bez zdejmowania kolektorow... wiem ze to mozliwe bo ktos to juz robil moze to glupie ale podobno cif/domestos dziala na to bardzo dobrze... ale czy kolektor jest kwasoodporny itd. i nic sie z nim po tym zabiegu nie stanie ?
|
19 gru 2013, o 19:54 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
szukaj rozwinięcia: Czyszczenie kolektorów- AUTOSOL
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
19 gru 2013, o 20:19 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=6 ... 6&refid=17chwila żeby zdjąć‚ może z 30 minut wiertarą i(Szczota i filc z pastą)‚ no ale jak bardzo nie chcesz to próba płynem do czyszczenia srebra, płukałem nim między innymi sprężyny od wydechu, efekt super jak na bezdotykową metodę.
|
19 gru 2013, o 21:30 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lasooch, vioox - dzięki za odpowiedzi. Zabrałem się za wymianę niektórych śrub i w przypadku tych nieoznaczonych od klamek, chłodnicy, podnóżków itp. nie było problemu. Jednak wolałem się upewnić, gdy przyszło wymienić śruby zaciskające oś przedniego koła (na dole, na prawej ladze). gpiorzel - tak jak pisałem wyżej, chodziło o śruby w ladze. A czemu kupiłem 12.9? Bo nie wiedziałem co oznacza klasa 7T, więc wziąłem najmocniejszą
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
19 gru 2013, o 21:55 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kiedyś to sprawdzałem według tabelki: śruby Japońskie ( suzuki ) 4 maja wytrzymałość trochę powyżej naszych europejskich 5.6 tzn jak się je zastąpi zwyczajnymi 8.8 to już i tak na wyrost i spochlizne. 7 są wytrzymałość parę % poniżej naszych 8.8 wiec tez wystarcza je takimi zastępować. Oczywiście mocniejsze nigdy nie zaszkodzą. pozdrawiam voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
19 gru 2013, o 22:34 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A co ze srubami z oznaczeniami H lub T ? Mam takie oznaczenia na srubach kierownic jakie kupilem do moto pewnie jakies chinskie ale jak to dokrecac to nie napisali...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
20 gru 2013, o 00:07 |
|
|