Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 16:12



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Następna strona
Wymiana oleju w lagach, ile oleju - WSZYSTKO KROK PO KROKU 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Generalnie to przez tych dobrych pare lat kulania się na moto nauczyłem się siedziec tak że z nadgarstkami nic mi się nie dzieje :mrgreen: Fakt że to wymagało :hmm: przyzwyczajenia i wyraźnie na początku informowało o miejscach w których powinno sie mieć jakieś mięśnie a nie samo miejsce na nie.
Tak więc jeżeli o mnie chodzi to jakos szczególnie ten 20W olej mi nie zawadza. Tyle że opona jakby szybko się ząbkuje i padło na olej jako winowajcę


29 sty 2014, o 21:05
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Twardo nie równa się dobrze. Utwardzone tico nie zyska magicznie trakcji bmw M5.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


30 sty 2014, o 01:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
A ja myślałem że Tico i tak jest lepsze od BMW
:hahaha:
Co do twardości to prawda. Trochę przegięcie pały z olejem 20W i gdy trochę za bardzo pofalowany asfalt na zakręcie to robi się dosyc nerwowo i nieprzyjemnie gdy za ostro wchodzić.
Jednak zawias w SV do tych najlepszych nie należy. Trzeba szukać od jakiego srada i szczepić


30 sty 2014, o 19:48
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Rozkosmany napisał(a):
A ja myślałem że Tico i tak jest lepsze od BMW
:hahaha:
Co do twardości to prawda. Trochę przegięcie pały z olejem 20W i gdy trochę za bardzo pofalowany asfalt na zakręcie to robi się dosyc nerwowo i nieprzyjemnie gdy za ostro wchodzić.
Jednak zawias w SV do tych najlepszych nie należy. Trzeba szukać od jakiego srada i szczepić

Zapraszam do mojej galerii-mam zawias od 750 srad

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


30 sty 2014, o 21:43
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Rozkosmany napisał(a):
A ja myślałem że Tico i tak jest lepsze od BMW
:hahaha:
Co do twardości to prawda. Trochę przegięcie pały z olejem 20W i gdy trochę za bardzo pofalowany asfalt na zakręcie to robi się dosyc nerwowo i nieprzyjemnie gdy za ostro wchodzić.
Jednak zawias w SV do tych najlepszych nie należy. Trzeba szukać od jakiego srada i szczepić
Niekoniecznie, ktoś tu pisał o emulatorach które de facto robią z tych goleni zawieszenie porównywalne do przeszczepu ze sporta.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


30 sty 2014, o 21:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
jacek sv1000 napisał(a):
Rozkosmany napisał(a):
A ja myślałem że Tico i tak jest lepsze od BMW
:hahaha:
Co do twardości to prawda. Trochę przegięcie pały z olejem 20W i gdy trochę za bardzo pofalowany asfalt na zakręcie to robi się dosyc nerwowo i nieprzyjemnie gdy za ostro wchodzić.
Jednak zawias w SV do tych najlepszych nie należy. Trzeba szukać od jakiego srada i szczepić

Zapraszam do mojej galerii-mam zawias od 750 srad

Chętnie obczaję :mrgreen:
A tak na szybko, czy ktos zrobił może listę :hmm: kompatybilnych w miarę możliwości zawiasów?
Oczywiście ideałem było plug and play :obity:


30 sty 2014, o 21:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Zapraszam do mnie: kartridżowe zawieszenie w oryginalnych lagach i goleniach. Da się! Efektu nie da się nawet porównać z oryginalnym zawiasem. Prawie plug and play.


30 sty 2014, o 22:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Inkling napisał(a):
Zapraszam do mnie: kartridżowe zawieszenie w oryginalnych lagach i goleniach. Da się! Efektu nie da się nawet porównać z oryginalnym zawiasem. Prawie plug and play.


Prosiłbym ciebie o linka. Bo ja dzisiaj jakis zamulony i nic nie widzę, znaleźć nie mogę.
Tak jak do krowy na rowie trzeba :mrgreen:
Galerii Jacka też ni chu-chu widzę :smutas:


30 sty 2014, o 22:22
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Rozkosmany napisał(a):
Inkling napisał(a):
Zapraszam do mnie: kartridżowe zawieszenie w oryginalnych lagach i goleniach. Da się! Efektu nie da się nawet porównać z oryginalnym zawiasem. Prawie plug and play.


Prosiłbym ciebie o linka. Bo ja dzisiaj jakis zamulony i nic nie widzę, znaleźć nie mogę.
Tak jak do krowy na rowie trzeba :mrgreen:
Galerii Jacka też ni chu-chu widzę :smutas:
1." moja córa już zarażona...sv 1000 s k3 coś w stylu cafe.... "
2."Zawias od GSXR 750 SRAD w SV 1000 S"
To moja gadzina-może coś pomoże

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


30 sty 2014, o 22:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Wymiana oleju w lagach
viewtopic.php?f=10&t=9383&p=178957&hilit=cbr#p178957


30 sty 2014, o 22:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
:)
Dzięki panom


30 sty 2014, o 23:15
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Wymiana oleju w lagach
A ja cie kolego niezaprosze do mojej galeri ale zaproponuje moje emulatory... sa na sprzedaz... zobacz moje aukcje allegro tam sa wystawione...
A wlasnie przecieram szlak wysylkowy do angli... kolega z forum kupil adaptery hamulcy i przesylka wychodzi kolo 70 zl... jakby cos ;)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 sty 2014, o 12:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Bardzo ciekawa sprawa :D z tymi emulatorami. Niemniej mam kilka wątpliwości. Oczywiście w żaden sposób nie podważam twojej roboty, co to to nie. Prędzej to je wezmę od ciebie :) Tylko że z emulatorami mam jedynie zmianę napięcia sprężyny. Nie ma zmian w tłumieniu itd..
Wiesz przeciez o co mi chodzi.
Niedawno u nas w domu przybyła na stan Kawka ZXR 400 i co tu dużo gadać. Przednia zawiecha w niej jest zdecydowanie lepsza od tej w SV-ce. Da się to ustawić tak że gdy badałem to na standardowej trasie do i z pracy, w której znam każdy kamyczek, dziurke, fałdke na asfalcie itd... No więc można osiągnąc to że wydaje się że jedziemy po idealnej nawierzchni. Drobne, nieustanne wybieranie nie jest odczuwalne. A w dalszym ciagu jest to zawieszenie sportowe które nie zabuja na winklu jakbyś tapczanem na spręzynach jechał.
Tego nie da się osiągnąć samą zmianą napięcia sprężyny.
Chyba że jestem w błędzie?

Mógłbyś trochę przybliżyć jak to się ma z emulatorami gdy wlejemy np. 5-ke olej?


31 sty 2014, o 16:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Jesteś w błędzie :)
Patrzysz na korki made by vioox, a nie na emulatory. Wpisz w szukajkę "emulatory", zobaczysz, co Ci wyskoczy - mieliśmy chyba cały temat dotyczący tej kwestii.


31 sty 2014, o 17:18
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Mylisz sie kolego napiecie sprezyny nastawiasz na korkach lagi... emulator jest pod sprezyna zanurzony w oleju i a sprezynka na emulatorze reguluje tlumienie olejowe dobicia... czyli im bardziej nakrecisz ta sprezynke tym widelec bardziej tlumi przy sciskaniu... powrot jest nie regulowany ale tez jest wiekszy o opory przeplywu oleju przez emulatory...
na forum byl caly temat poswiecony emulatora jak nie znajdziesz to ci potem wkleje...
a swoja droga korki do napiecia sprezyny tez mam...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 sty 2014, o 17:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
:mrgreen:
A no to zajebiście że sie mylę.
Ja to jak już to razem z korkami do podkręcania sprężyn, full service po naszemu :hahaha:
Takie pytanko jeszcze. Czy takie cudo masz może do Hondy NTV 600 (stara Revere 600, bez tego plastikowego badziewia co w późniejszych) ? Bo z tyłu to ma wybajerzone a z przodu lipa kolego, normalnie lipa. A może to od Suzy będzie się nadawać?
Bo jak na takie zgrubne patrzenie to ta zawiecha w obu to wsio ryba.
I tego linka dawaj, bo pewno i tak nie znajdę :obity:

Pytam o NTV-ke bo mam taką pod postacią odrobiny szrota przykrytej plandeką w ogródku a reszta chyba w szałerku się wala po półkach
:hmm:
Parę dni temu zakochałem się w Yamaszcze TRX, strasznie paskudnej i już ją chciałem kupić a ten dzieńcioł wziął i się rozmyślił. Spoko, poczekam aż pogrązy się bardziej i cos utarguję jeszcze :obity:
Tym czasem całe ciepłe, mechaniczne uczucia skupię na tej paskudzie z ogródka :mrgreen:


31 sty 2014, o 18:19
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Wymiana oleju w lagach
viewtopic.php?f=10&t=9305&p=185547&hilit=emulatory#p185547

tu poczytaj temat od poczatku bedziesz wiedzial co i jak
co do tej hondy to musial bym miec korek jesli chodzi o korki czy ten sam gwint jest... oko okiem a wymiar wymiarem ;)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 sty 2014, o 19:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Dzięki :) Przeczytałem zgrubnie temat.
Teraz zaś złapalem Haynes-a od Hondy do ręki i patrząc na rysunek bebechów to wygladają praktycznie tak samo jak te w Suzuki, ale nie ma ani jednego wymiarowania. Jak dogrzebie się do tego w swojej to dam znać jakie wymiary są.


31 sty 2014, o 19:46
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17
Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Wymiana oleju w lagach
Siema,

wiem jak wymienić olej bo już to kiedyś robiłem ale teraz postanowiłem że rozkręcę wszystko aby dokładnie wszystko wyczyścić i mam problem z odkręceniem tej śruby w goleni na samym dole. Wyczytałem że klucz pneumatyczny pomoże... niestety takiego nie posiadam ;) również wyczytałem żeby odwrócić lagę do góry nogami (złożoną) i próbowac bo wtedy się blokuje ale czy to przed zlaniem oleju czy już na pustej od oleju ladze ?

_________________
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz.
Pozdrawiam
Roland


17 lut 2014, o 15:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Wymiana oleju w lagach
rooland pierwsze wylewasz cały olej, wyciągasz uszczelnienia, potem rozkręcasz. Ja do zablokowania tego "tłumika" z dolną śrubą użyłem kija od miotły z jednym końcem zeszlifowanym w stożek. Takie coś wbijasz młotkiem z wyczuciem w ten "tłumik". Jedna osoba trzyma kij a druga napiera kluczem na śrubę od spodu. Jeśli kij się kręci to wbij mocniej albo przepłucz lagę benzyną ekstrakcyjną, wtedy wypłucze stary olej i będzie większe tarcie dla kija. Może trochę chałupnicze ale działa. Inaczej to już oryginalny klucz serwisowy w jakimś warsztacie albo wspomniany pneumat.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


17 lut 2014, o 16:10
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 38  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL