Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 30 paź 2024, o 15:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Zakładał ktoś oponę 190 na przód do sv 1000? może to pogorszyć prowadzenie moto? :mrgreen:

:hmm: widzę że ktoś ma tu poczucie humoru :mrgreen: sory za OT ale mam 190 na tyle i gra gitara :)

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


30 sty 2014, o 00:14
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
Zakładał ktoś oponę 190 na przód do sv 1000? może to pogorszyć prowadzenie moto? :mrgreen:

Nudzisz się? :)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


30 sty 2014, o 00:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Strong86 napisał(a):
W jakim położeniu jest tylny tłok kiedy na przednim gaże rozrząd jest na znakach i odwrotnie?


W odpowiednim że tak powiem. To jest to samo miejsce tylko przestawione o 270 stopni
:hmm:
Jakoś tak


30 sty 2014, o 01:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):
Strong86 napisał(a):
W jakim położeniu jest tylny tłok kiedy na przednim gaże rozrząd jest na znakach i odwrotnie?


W odpowiednim że tak powiem. To jest to samo miejsce tylko przestawione o 270 stopni
:hmm:
Jakoś tak


Spoko już znalazłem
1. Ustawić rozrząd na cylindrze przednim (cecha F na wale, patrzeć przez gniazdo świecy na ruch tłoka - musi być w GMP)
3. Przekręcić korbowód 360 st - ponownie cecha F na wale - ale teraz tłok tylnego cylindra będzie 90 stopni po GMP


30 sty 2014, o 13:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Strong86 napisał(a):
3. Przekręcić korbowód 360 st

Powinno być wał korbowy :obity:


30 sty 2014, o 15:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23
Posty: 427
Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam takie może "gupie" pytanie.
Gdzie dostane kapturki króćców gardzieli?


1 lut 2014, o 09:47
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprobuj w larssonie poszukac.

Sent from my ZTE V880H using Tapatalk


1 lut 2014, o 11:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23
Posty: 427
Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięks.
Raczej nie mają ale wpadłem też na inny pomysł.
Wyprowadzę sobie dłuższe rureczki z zatyczkami żeby w przyszłości nie musieć palców łamać i parzyć :D


1 lut 2014, o 15:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
http://www.bluepoof.com/motorcycles/how ... carb_sync/
Jeśli jeszcze nie czytałeś :)


1 lut 2014, o 15:47
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49
Posty: 75
Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
czy ktoś może mi wykonać zdjęcie mocowania lampy w sv650n wtryskowej bez żadnych modyfikacji z fabrycznymi śrubkami?
(głównie chodzi mi o to czy na takich śrubach jest mocowane Obrazek)

_________________
Obrazek


1 lut 2014, o 17:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Klosz jest montowany na śrubach z łbem sześciokątnym. Na takich śrubach mocowane są aluminiowe wsporniki do których jest przykręcona lampa.

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


1 lut 2014, o 18:22
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49
Posty: 75
Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ok, to chciałem wiedzieć.
wielkie dzięki

_________________
Obrazek


1 lut 2014, o 18:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jakim smarem najlepiej wysmarować ośke i wszystkie elementy koła??
może być smar grafitowy??


2 lut 2014, o 12:27
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeden czort. Możesz nawet smalcem... Chodzi o to, by nie było potem problemu z późniejszym ewentualnym wyciągnięciem ośki. To żadna technologia NASA.

A co masz namyśli pisząc "wszystkie elementy koła" ?

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


2 lut 2014, o 12:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najlepiej smarem do łożysk ŁT43. Warto posmarować ośkę i nałożyć na łożyska koła, pod uszczelniacze, tak by stanowił barierę dla wody, nawet jak uszczelniacz padnie.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


2 lut 2014, o 12:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56
Posty: 538
Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gumy miałem namyśli...
Je również trzeba smarować?


2 lut 2014, o 12:51
Zobacz profil WWW
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, wziełem się za demontaż całego układu wydechowego w celu polerki. Pierwsze porażki pokonane - urwane główki śrub przy przedniej głowicy, reszta śrub odrkęcona, pojawia się problem jak najlepiej dostać się do tylnego cylindra by całkowicie zdjąć wydech ?

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


2 lut 2014, o 16:28
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ściągnąć prawy set i pompę hamulową.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


2 lut 2014, o 17:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś przerabiał może problem pt: spężyny sprzęgła. Jakis czas temu kupiłem komplet EBC. Pisało że to do wszystkich SV 650 plus do Stroma i że są 15% twardsze niż fabryczne. Okazało się że są nieco krótsze niż te stare fabryczne, chociaż twarsze zdecydowanie. Założyłem je ale wyszedł problem taki że sprzęgło z nimi ma takie spóźnione działanie. Nie żeby 0-1 ale praktycznie żadnego ciągu po odpuszczeniu klamy tak nawet więcej niż do połowy. I dopiero na ostatniej ćwiartce jakby odbywał się proces włączenia sprzęgła do akcji. O ile do ruszania na wprost to nie problem, bo można się przyzwyczaić. To do takiego szybkiego U-turn-a na wąskiej ulicy to troszke lipa. Założyłem stare fabryczne sprężynki ale dołozyłem im po podkładce na ten kapelusik przez który przechodzą śrubki i było ok. Sprzęgło ponownie łapało tak jak trzeba. Jednak sprężyny stare widać i dzisiaj dołożyłem po jeszcze jednej podkładce. W sumie będzie jakieś prawie 4 mm i sprzęgło znowu działa dobrze :) Trochę bardziej chłopskie się zrobiło ale tragedii nie ma.
Tyle że wiadomo że w końcu przyklapną znowu sprężynki i to szybciej niż za pierwszym dołożeniem podkładek.
Kupował ktoś sprężyny o których mógłby powiedziec o nich że są spoko i mógłby polecić ?
(dodam że tarcze sprzęgła sa w doskonałym stanie i bardzo bliskie nominalnym rozmiarom. Zużycie symboliczne)


2 lut 2014, o 20:44
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Porozkręcałem sety, dostałęm się :)
Kolejny problem, śruba zapieczona jak cholera, nie mam aż tyle cierpliwości niestety więc pytam co dalej ? :P Psikane co godzinkę wd40 :)

Obrazek

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


2 lut 2014, o 21:26
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL