Autor |
Wiadomość |
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
widzę że ktoś ma tu poczucie humoru sory za OT ale mam 190 na tyle i gra gitara
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
30 sty 2014, o 00:14 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nudzisz się?
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
30 sty 2014, o 00:33 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W odpowiednim że tak powiem. To jest to samo miejsce tylko przestawione o 270 stopni Jakoś tak
|
30 sty 2014, o 01:00 |
|
|
Strong86
SV Rider
Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37 Posty: 372 Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Spoko już znalazłem 1. Ustawić rozrząd na cylindrze przednim (cecha F na wale, patrzeć przez gniazdo świecy na ruch tłoka - musi być w GMP) 3. Przekręcić korbowód 360 st - ponownie cecha F na wale - ale teraz tłok tylnego cylindra będzie 90 stopni po GMP
|
30 sty 2014, o 13:29 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Powinno być wał korbowy
|
30 sty 2014, o 15:38 |
|
|
Daug
SV Rider
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23 Posty: 427 Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam takie może "gupie" pytanie. Gdzie dostane kapturki króćców gardzieli?
|
1 lut 2014, o 09:47 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sprobuj w larssonie poszukac.
Sent from my ZTE V880H using Tapatalk
|
1 lut 2014, o 11:29 |
|
|
Daug
SV Rider
Dołączył(a): 23 lis 2012, o 11:23 Posty: 427 Lokalizacja: KBR
Płeć: mężczyzna
Moto: FZ1 2008 Naked
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięks. Raczej nie mają ale wpadłem też na inny pomysł. Wyprowadzę sobie dłuższe rureczki z zatyczkami żeby w przyszłości nie musieć palców łamać i parzyć
|
1 lut 2014, o 15:35 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
1 lut 2014, o 15:47 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, czy ktoś może mi wykonać zdjęcie mocowania lampy w sv650n wtryskowej bez żadnych modyfikacji z fabrycznymi śrubkami? (głównie chodzi mi o to czy na takich śrubach jest mocowane )
_________________
|
1 lut 2014, o 17:36 |
|
|
golkow
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03 Posty: 713 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Klosz jest montowany na śrubach z łbem sześciokątnym. Na takich śrubach mocowane są aluminiowe wsporniki do których jest przykręcona lampa.
_________________ SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R http://www.bikepics.com/members/golkow
|
1 lut 2014, o 18:22 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ok, to chciałem wiedzieć. wielkie dzięki
_________________
|
1 lut 2014, o 18:42 |
|
|
aro9713
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56 Posty: 538 Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jakim smarem najlepiej wysmarować ośke i wszystkie elementy koła?? może być smar grafitowy??
|
2 lut 2014, o 12:27 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeden czort. Możesz nawet smalcem... Chodzi o to, by nie było potem problemu z późniejszym ewentualnym wyciągnięciem ośki. To żadna technologia NASA.
A co masz namyśli pisząc "wszystkie elementy koła" ?
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
2 lut 2014, o 12:33 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najlepiej smarem do łożysk ŁT43. Warto posmarować ośkę i nałożyć na łożyska koła, pod uszczelniacze, tak by stanowił barierę dla wody, nawet jak uszczelniacz padnie.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
2 lut 2014, o 12:37 |
|
|
aro9713
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56 Posty: 538 Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gumy miałem namyśli... Je również trzeba smarować?
|
2 lut 2014, o 12:51 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, wziełem się za demontaż całego układu wydechowego w celu polerki. Pierwsze porażki pokonane - urwane główki śrub przy przedniej głowicy, reszta śrub odrkęcona, pojawia się problem jak najlepiej dostać się do tylnego cylindra by całkowicie zdjąć wydech ?
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
2 lut 2014, o 16:28 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ściągnąć prawy set i pompę hamulową.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
2 lut 2014, o 17:03 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś przerabiał może problem pt: spężyny sprzęgła. Jakis czas temu kupiłem komplet EBC. Pisało że to do wszystkich SV 650 plus do Stroma i że są 15% twardsze niż fabryczne. Okazało się że są nieco krótsze niż te stare fabryczne, chociaż twarsze zdecydowanie. Założyłem je ale wyszedł problem taki że sprzęgło z nimi ma takie spóźnione działanie. Nie żeby 0-1 ale praktycznie żadnego ciągu po odpuszczeniu klamy tak nawet więcej niż do połowy. I dopiero na ostatniej ćwiartce jakby odbywał się proces włączenia sprzęgła do akcji. O ile do ruszania na wprost to nie problem, bo można się przyzwyczaić. To do takiego szybkiego U-turn-a na wąskiej ulicy to troszke lipa. Założyłem stare fabryczne sprężynki ale dołozyłem im po podkładce na ten kapelusik przez który przechodzą śrubki i było ok. Sprzęgło ponownie łapało tak jak trzeba. Jednak sprężyny stare widać i dzisiaj dołożyłem po jeszcze jednej podkładce. W sumie będzie jakieś prawie 4 mm i sprzęgło znowu działa dobrze Trochę bardziej chłopskie się zrobiło ale tragedii nie ma. Tyle że wiadomo że w końcu przyklapną znowu sprężynki i to szybciej niż za pierwszym dołożeniem podkładek. Kupował ktoś sprężyny o których mógłby powiedziec o nich że są spoko i mógłby polecić ? (dodam że tarcze sprzęgła sa w doskonałym stanie i bardzo bliskie nominalnym rozmiarom. Zużycie symboliczne)
|
2 lut 2014, o 20:44 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Porozkręcałem sety, dostałęm się Kolejny problem, śruba zapieczona jak cholera, nie mam aż tyle cierpliwości niestety więc pytam co dalej ? Psikane co godzinkę wd40
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
2 lut 2014, o 21:26 |
|
|