Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 30 paź 2024, o 09:27



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):
Pytanie: Co powiecie o uszczelce głowicy grubości 1 mm do SV650? Seryjnie są 3 uszczelki, każda 0,2 mm co daje 0,6 mm.


Myślę że do wynikowej pojemności którą zaplanowałeś to będzie OK. Osobiście to nawet grubszą bym zapodał i ew. potem ją zmieniał. Upierdliwe, ale silnik przyjemniej będzie pracować w zakresie najczęściej używanego zakresu obrotów.


14 lut 2014, o 08:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43
Posty: 167
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć ;)
Czy w środku silnika używa się kleju do gwintu śrub, np. do przykręcenia wałków rozrządu? Wydaje mi się, że nie ale chciałem się upewnić.


14 lut 2014, o 14:58
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27
Posty: 172
Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
and93 napisał(a):
Cześć ;)
Czy w środku silnika używa się kleju do gwintu śrub, np. do przykręcenia wałków rozrządu? Wydaje mi się, że nie ale chciałem się upewnić.


normalnie nie, do dekli walkow rozrzadu na pewno nie.

Wszedzie tam gdzie wymagane jest w miare dokladne dokrecenie czegos ( panewki walu , korbowody itd ) nie stosuje sie klejow poniewaz one falszowaly by moment dokrecenia.
Jesli tam potrzebna jest dodadkowego zabezpieczenia przed odkreceniem to stosuje sie albo zabezpieczenia mechaniczne albo sruby z odpowiednich materialow ( dehnschrauben ).

pozdrawiam
voss

_________________
Noc była czarna jak sumienie faszysty ...
.........
WSK 125 pierwsze kroki
.........
Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600


14 lut 2014, o 15:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czym umyć sprężyny i przekładki przedniego zawieszenia? Nafta będzie ok?


14 lut 2014, o 16:04
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nafta jak najbardziej ok :)

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


14 lut 2014, o 17:03
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 14 lut 2013, o 10:55
Posty: 89
Lokalizacja: DOLNYŚLĄSK
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2004 :D
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam mam pytanie nie dotyczace SV lecz kawasaki zx10R 2005r. i chcialbym poznac wasze opinie ;/
Mam na oku kupno zx10r za dobre pieniadze ale jest problem !!!! chodzi o to ze prostujac kierownice wzgledem tego zeby lagi byly w jednej lini to przednia felga stoi krzywo i tu rozpoczyna sie moja rozkmina czy uderzenie przednim kolem bylo silne na tyle zeby przekosilo glowke ramy czy pogielo tylko polki lub lagi lub polke i lagi ;/ Dodam ze motor ogolnie caly tylko lampy brak i nie wyglada jak po katastrofie jak byscie radzili podejsc do tematu zeby postawic diagnoze????? fajny sprzet tylko nie chcialbym sie nadziac na mine ;/ Mozliwe zeby same polki sie przekosily jak to sprawdzic ?????????? Doradzcie cos bracia :P


15 lut 2014, o 01:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oczywiście że sie mogły przekosić. Nawet wcale nie trzeba mocno uderzyć. Czasami wystarczy dziura na zakręcie.
Rozkręć śruby półek, śrubę na osi (mam na mysli os obrotu od kiery a nie koło), ustaw wszystko ladnie i poskręcaj.
Gotowe :obity:
Ja tam w co drugim moto takie cos widzę a najczęsciej powstaje to-to od niechlujnego serwisowania. Dokręca taki cep jeden z drugim nie zwracając uwagi jak to robi, nie robiąc na raty tylko sruuuu pierwsza z brzegu sruba aż trzeszczy, potem druga i wychodzi na koniec takie śmigło z teleszkopa :obity:

ed. ale to moto po jakiejs przygodzie. Ustaw ładnie przedni zawias jak masz okazję, sprawdź po kreskach na tylnym kole czy równo ustawione. Luknij na łańcuch czy jakos dziwnie nie idzie zygzakami :obity: I przejedź sie nim. Jeżeli wszystko proste to gdy puścisz kiere będzie jechać jak po promieniu z lasera. Pościutko znaczy się. Nie ma prawa nigdzie skręcać.

(znaczy jak idealnie proste moto to podobno daje się zauważyć gdy jedzie się w kierunku > na północ < lekkie odbijanie w lewo. Gdy jedziesz na południe to w prawo. A jeżeli na wschód lub zachód to nie skręca. Podobno to wynik ruchu obrotowego ziemi. Zaznaczam że ja aż tak nie wnikalem :hahaha: , gdzies to wyczytałem tylko)


15 lut 2014, o 01:29
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sila coriolisa :p jeszcze nigdy nie slyszalem, zeby ktos wzial ja pod uwage w przypadku ruchu pojazdu ale nie mozna mowic, ze ona nie istnieje :)

Sent from my ZTE V880H using Tapatalk


15 lut 2014, o 02:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Aaaa, zapomniałem dodać.
Nie dotyczy motocykli BMW i Moto Guzzi i wszystkich innych z wałem równoległym do kierunku jazdy. One od silnika i tak chca wjechac do rowu albo na czołówke z blaszakiem iść :obity:
(troche przejaskrawione oczywiście :hahaha: )


15 lut 2014, o 02:17
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 14 lut 2013, o 10:55
Posty: 89
Lokalizacja: DOLNYŚLĄSK
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2004 :D
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
znalazlem w internecie na innym forum podobny przypadek w tej Kawie co mam ja na oku jest to samo lagi sie nie pokrywaja w jednej lini jak kolo jest prosto ;/ http://www.honda-cbr.pl/forum/jest-krzy ... 11050.html a polki przypadkiem nie sa tak spasowane ze podczas gdy wchodza w nie lagi one same sie wyosiowuja jedna wzgledem drugiej ? bo jesli tak jest luzowanie srub na polkach nie zawiele mi pomoze ;/
hmmmmm ale mam rozkmine z tym !?!?!?!


15 lut 2014, o 02:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie są spasowane. Dolna i górna pólka to dwa niezależnie obracające się elementy i nie mają żadnych np> kołków ustalających ich wzajemne położenie. Jeżeli liczysz ze lagi ci to wyceluja to masz własnie efekt jak na tym załaczonym przez siebie obrazku.
Kolejność proponuję taką :obity:

Obrazek

Ustawiasz moto oczywiście tak żeby ci na wyluzowanych lagach nie zjechał :)

Luzujesz śrubk, robisz luz na obie strony bo czasami to jest tak że górna półka zapiecze sie osi i sprawia wrażenie że na czymś tam jest wycentrowana, a to nie prawda. Jak ci już zacznie się to wszystko ruszać na wszystkie strony to ustawiasz na równo. Bardzo delikatnie, na dotyk dosłownie łapiesz śrubki po kolei i tak ze trzy podejścia dookoła. W miedzyczasie sprawdzasz czy cos tam sie nie pokręciło na nowo. Jak juz widzisz że trzyma dobrze to finalnie dokrecić. Oczywiście nie na na chama tylko luknac w serwisówkę z jakim momentem dokręcać.
Dla pierwszego z brzegu specjalisty co to sie zna na wszystkim wydawałby się że to wcale jeszcze nie jest dokręcone i brałby jakąś rurę dla wiekszego efektu :obity: A uwierz, wcale kosmicznych momentów dokręcania tam nie powinno być.

ed: Półki nie są ustalane względem siebie jak i lag na stałe z bardzo prostej przyczyny.
Jest nią twoje bezpieczeństwo na wypadek kolizji. Lepiej jak to sie wszystko poprzekręca jak chce nizby np. którys clipon wbił w watrobę. Tez są tak tylko na obejmowanie zakładane :obity: I ew. zabezpieczone przed obrotem małą śrubką wchodząca w półkę. Na tyle małą i cienka że w razie draki, gleby czy cóś po prostu się zetnie a klipon przyp.. w zbiornik.
Ale lepiej to niz nadziać się na niego przyrodzeniem
:hahaha:


Ostatnio edytowano 15 lut 2014, o 13:54 przez Rozkosmany, łącznie edytowano 1 raz



15 lut 2014, o 13:42
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Taki stary mechanior mi powiedział że dobra metoda jest taka żeby na górze i na dole lag przyłożyć jakieś proste listwy,płaskowniki i patrzeć od góry czy są równoległe do siebie.To metoda na sprawdzenie czy dobrze poskręcane

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


15 lut 2014, o 13:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Każdy pomysł ułatwiający skuteczne i równe ustawienie tego jest dobry :mrgreen:
Trza troche wyobraźni czasami wykazać.

A tak poza konkursem: Czytałem chwilę, naprawdę chwilkę tylko co tam na tym podlinkowanym forum piszą i z mety jakis koleś wydaje werdykt: Pogiete lagi !

Ja :mur:
oczywiście że moga byc pogiete. Ale jeżeli od pogięcia ich tak przekręciłoby półki to nie trzeba b specjalisty żeby to zobaczyć. Najbardziej pryszczate gały by to widziały


15 lut 2014, o 13:59
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 14 lut 2013, o 10:55
Posty: 89
Lokalizacja: DOLNYŚLĄSK
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2004 :D
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a jeżeli lagi przyjeły tak duże uderzenie że pogieło np. połki i lagi to czy moglo waszym zdaniem głowke ramy podwinąć i tym samym skrocić dystans miedzy kolem a chłodnica pytam tak czysto teoretycznie wiem że to wróżenie z fusów ;/


15 lut 2014, o 19:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak czysto teoretycznie to śmignałbym ci czymś za marudzenie :obity: No ale skoro lubisz sobie komplikować życie i nie zrobić tego co klarowałem i nawet obrazki malowałem to powiem ci tak:
Pisałeś że moto nie wygląda na odwijane ze słupa, tudzież wyciagane z chlodnicy TIR-a. Ale nawet już nie czysto teoretycznie, a praktycznie życiowo to owszem. Moga lagi takiego strzała dostac że przednie koło będzie obok tylnego :obity: I oczywiście główkę tez przekręci przy okazji.


15 lut 2014, o 20:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):
Słoniu napisał(a):
Pytanie: Co powiecie o uszczelce głowicy grubości 1 mm do SV650? Seryjnie są 3 uszczelki, każda 0,2 mm co daje 0,6 mm.


Myślę że do wynikowej pojemności którą zaplanowałeś to będzie OK. Osobiście to nawet grubszą bym zapodał i ew. potem ją zmieniał. Upierdliwe, ale silnik przyjemniej będzie pracować w zakresie najczęściej używanego zakresu obrotów.


Już ogarnąłem temat - dwie uszczelki 0,2 mm i pomiędzy nimi metalowa przekładka o grubości 0,6 mm lub trochę grubsza. Będzie działać, nie wydmucha nic :)


15 lut 2014, o 20:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Słoniu napisał(a):

Już ogarnąłem temat - dwie uszczelki 0,2 mm i pomiędzy nimi metalowa przekładka o grubości 0,6 mm lub trochę grubsza. Będzie działać, nie wydmucha nic :)


Czyli wykozystujesz sposób warsztatowy z czasów realiów gospodarki socjalistycznej :spoko: Który opisałem jakiś czas temu a ktos zauważył że mamy XIX wiek :obity:
Może i tak, ale na bank nic nie bedzie dmuchać i lepiej się wszystko spasuje niż na jakieś grubej uszczelce z gównolitu za kupę kasy przy okazji.


15 lut 2014, o 20:36
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2012, o 18:04
Posty: 84
Lokalizacja: Jaworzno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wie ktoś może od czego jest ta wtyczka? Pod bakiem z prawej strony się znajduje.
Obrazek

_________________
SV650N '99
Tyle powrotów ile wyjazdów


15 lut 2014, o 20:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie jestem całkiem pewien. Ale to chyba gniazdko od czujnika temperatury załączającego grzałki w gaźnikach. Jeżeli nie masz wersji UK to raczej tez nie masz grzałek i czujnik zbędny.


15 lut 2014, o 20:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wpisz sobie w szukajc (niespodzianka): "wtyczka z lewej strony". Ludzie, trochę samodzielności.


15 lut 2014, o 20:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL