Autor |
Wiadomość |
Citizen1988
rowerzysta
Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 11:01 Posty: 49
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oczywiście moim zdaniem zrobić takie sanie to nie problem. Samo sterowanie elektroniką to wystarczy czujnik PT-100 plus tranzystor plus potencjometr. Teraz pytanie gdzie mieścić ten czujnik ? Tego wam nie podpowiem hehe. Linkę można zastąpić takim wynalazkiem: http://sklep.auto-bajer.pl/silownik-tyl ... 03523.htmlKiedyś go montowałem kumplowi do otwierania tylnej klapy z pilota. Co do zasady działania to bym widział tak. Po przekręceniu kluczyka czujnik bada temperaturę jeżeli mniejsza niż tam wartość XX to załącz elektromagnes linki.
|
17 lut 2014, o 14:33 |
|
|
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie mogę się doszukać tematu o oponach- ma ktoś link pod ręką? (nie wierzę, że nie ma)
|
17 lut 2014, o 16:38 |
|
|
and93
motocyklista
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43 Posty: 167 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
17 lut 2014, o 16:46 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Houston! We've had a problem here Niby trochę się znam i jakos tam dał sobie radę. Jednak intryguje mnie bo w zasadzie pierwszy raz z czyms takim się spotykam. Mianowicie falowanie obrotów że tak powiem, ale nie na wolnym chodzie. Tutaj jest jak zegarek. Falowanie objawiło mi sie wczoraj podczas objazdu okolicy. Ponieważ nigdzie mi się nie spieszyło to nawet równo z blaszakami jechałem i to właśnie wtedy. Silnik kołysze jakby gdy pracuje na małym obciążeniu, tak jakbym cały czas manipulował gazem. Mniej więcej z sekundową (może ciut dłuższą) ampitudą. Zmiana biegu np. na niższy żeby nadgonić obroty nie pomaga, to samo w drugą stronę. Kołysanie oczywiście natychmiast znika gdy obciążenie wzrośnie. Wystarczy lekko przyśpieszać i spokój. To samo gdy obciążenie większe bądź duże, powiedzmy od ok 100 na godzinę idzie już równo. Ma ktoś jakis pomysł?
|
18 lut 2014, o 00:17 |
|
|
bajk87
motocyklista
Dołączył(a): 2 sie 2011, o 00:25 Posty: 218 Lokalizacja: Piła
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czesc ! czy wie ktos moze od jakich motocykli pasowala przednia felga do sv 1000? czy podejdzie felga od GSX-R 750 , Srad , 2000rok? a moze ma ktos na sprzedaz przednie felge do sv1000 ? najlepiej w srebrnym malowaniu.
_________________ Bartłomiej
|
18 lut 2014, o 08:25 |
|
|
Magpie
motocyklista
Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25 Posty: 119 Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
|
Re: Odp: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziekuje. Do wymiany uszelki lewej kapy wystarczy przechylic moto czy trzeba spuszczac olej? Wysłano z telefonu, nie licz na polskie znaki.
|
18 lut 2014, o 10:46 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wystarczy przechylic dość mocno na prawą stronę ja jak zwalałem lewą kapę to opierałem moto na crash padzie i o pieniek drewniany
Sent from my Lenovo P780_ROW using Tapatalk 2
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
18 lut 2014, o 12:47 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pomysl? No w kazdym razie nie mam nic nowego. A standart na takie dolegliwosci to ustawienie i synchronizacja gaznikow. I to synchronizacja nie przy wolnych tylko tak przy 3000-5000 obr. Ja ustawiam na troche podwyzszonych wolnych i potem krece tak na 3000 + i sprawdzam, i tam czesto trzeba jeszcze poprawic. poza tym moze troche zbyt uboga mieszanka w zakresie srednich obr. Albo w ktoryms z gaznikow troche sie sowak przyciera/ ciezej chodzi? Ale to by bylo juz calkiem mocno odczowalne. pozdrawiam voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
18 lut 2014, o 14:43 |
|
|
foras1
SV Rider
Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05 Posty: 800 Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wie ktoś może jaka śruba siedzi w spuście oleju w gaźnikowej SVce i jaką ma długość?
_________________ http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/
|
18 lut 2014, o 21:06 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To trochę strzał w ciemno, ale sprawdź cybanty ściskające króćce gaźników. Miałem właśnie taki problem, że pojawiła się tam drobna nieszczelność i objawy też były podobne. Przy małym otwarciu przepustnicy były jaja, pod większym obciążeniem drobne nieszczelności przestawały mieć wpływ i silnik pracował normalnie.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
18 lut 2014, o 21:12 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
M 12x1.25 Dlugości niestety nie znam.
|
18 lut 2014, o 21:14 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2799 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Poszukuję podóżków do svki. Czy coś takiego się na da http://allegro.pl/tuning-podnozki-ryflo ... 98471.htmlSzukałem na forum, ale troche starych linków jest, a od cbr i gixxerów, ceny podobne jak nie wyższe. Ew. może ktoś ma prawy kierowcy na zbyciu?
|
19 lut 2014, o 14:12 |
|
|
and93
motocyklista
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43 Posty: 167 Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć Wziąłem się za regulacje luzów zaworowych i muszę ściągnąć wałki rozrządu. Co zrobić z napinaczem łańcuszka? Wykręcić go całkiem tymi dwoma śrubkami po bokach (ale czytałem gdzieś, że jeśli to zrobię to cały silnik potem będę musiał rozkręcić ) ? Czy może wykręcić tą śrubkę na śrubokręt w środku napinacza? Szukałem ale nie znalazłem dokładnej informacji, a wole nie robić tego metodą prób i błędów. Z góry dziękuje za jakąkolwiek pomoc
|
19 lut 2014, o 23:43 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199, nie bedziesz sie wstydzil z tym jeździc?
Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
_________________
|
19 lut 2014, o 23:48 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2799 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W moim przypadku, moto ma jeździć a nie wyglądać. A że akurat te są najtańsze co zrobić , chyba, że masz jakiś inny pomysł. Co do luzów. Przed odkręceniem wałków, ustaw położenie wału tak jak jest w serwisówce. Następnie odkręć środek (ale pewnie masz oryginalne gaźnikowe napinacze więc to nic nie zmienia), a następnie obie śruby mocujące napinacz. Spokojnie nic się nie stanie, musisz uważać by nie wpadły do bloku, ale jak napinacz na miejscu jest, nie ma tkiej opcji. Po tym wszystkim możesz ściągnąć wałki.
|
20 lut 2014, o 00:34 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
CZESC, tylne kolo wyważa się z zębatką czy bez? ( chodzi mi o zębatkę z zbierakiem). bo coś mam chyba zjeb... e po malowaniu proszkiem tylnej felgi i złożeniu do kupy wszystkiego ( zebatki, zbierak, tarczy hamulcowej i wymienie łożysk) na wulkanizacji naklejili mi 60 g obciążników w jednym miejscu. jest to wulkanizacja mojego znajomego i przedtem ( przed malowaniem ) koo było wyważane z zebatką i było mniej odważników. opona założona prawidłowo - dot 2012 Michelin PR3..... i teraz nie wiem czy się martwić czy nie..... czy możliwe jest że przy malowaniu gdzieś więcej proszku nałożyli i stąd ten cyrk. a wyważane było tą ręczną wyważarką..... pzdr kumpel mówił że dziwne jest to że tyle odważników trzeba nakleić.....
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
20 lut 2014, o 18:45 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wiesz co, ja mam teraz naklejone 20g tak samo wyważane świeżo po malowaniu proszkowym. Wcześniej nie miałem nic naklejone. Ale 60g to faktycznie ciut dużo Może faktycznie jakoś im zeszło i lakier się zlał albo gdzieś mocniej piaskiem przeciągnęli.
_________________ SV650 => X11
|
20 lut 2014, o 19:02 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trzeba zdjąć oponę, obrócić o np. 90 stopni i spróbować ponownie.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
20 lut 2014, o 22:36 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
opona była ściągana, przkekładana i dalej to samo. sprostaowanie - naklejone mam 50 g.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
21 lut 2014, o 13:08 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dokładnie, jeżeli aż tyle ciężaru Ci nawalili, to trzeba poszukać takiego ustawienia opony aby było ok. Kiedyś gdzieś czytałem, że nie powinno być więcej niż 20-25 g na kole.
_________________ 675
|
21 lut 2014, o 18:22 |
|
|