Autor |
Wiadomość |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
 Re: crash pady
Pręt bez gwintów może mieć 40 bo wtedy wychodzi po 4 cm na grubość tulei a to mi nawet pasuje. Bez zdjęć się chyba nie obejdzie. Chyba że to jakaś nowa wersja crashy a szpilka ze starej wersji jak moje. Gdybać można ale najlepiej by to było widzieć 
_________________ SV650 => X11
|
25 lut 2014, o 13:49 |
|
 |
marilka2
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37 Posty: 17 Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
|
 Re: crash pady
http://img06.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 3926386279 tak wygląda całość ale coś mi nie pasuje skoro gwint na szpili ma 3cm a crash w środku ponad 4 to wychodzi na to ze gwint na szpili jest za krótki a sam gładki pręt za długi  a crasha nie mogę dalej wkręcić niż sięga gwint. Tak crashe maja nakrętki w wewnątrz, zdjęcia niestety ale wrzucę dopiero w sobotę 
|
25 lut 2014, o 14:00 |
|
 |
marilka2
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37 Posty: 17 Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
|
 Re: crash pady
Wiecie co skrócę szpilke i nagwintuje w tedy skręcę to razem  bo nie ma możliwości wkręcenia dalej crasha tak aby się nie przesuwało na boki  a oddać też nie mam jak bo nie mieszkam w PL a tam je właśnie kupiłam 
|
25 lut 2014, o 14:12 |
|
 |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
 Re: crash pady
Dziwne to trochę bo szpilka skręcająca blok do ramy jest dokręcana z siłą 92 Nm. A skoro te crashe są nakręcane na szpilkę czyli one skręcają tak jakby ramę. Nakrętka na to kontruje jedynie sam crash pad. Tak więc dociągnięcie nakrętki z tak dużą siłą będzie jedynie miażdżyc sam crash zamiast odpowiednio dociągać ramę  Chyba że ja to źle widzę, w tych co mam tuleja jest nasuwana a nie nakręcana. W każdym razie zdjęcie mile widziane choćby jako ciekawostka.
_________________ SV650 => X11
|
25 lut 2014, o 14:37 |
|
 |
zdunman
motocyklista
Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11 Posty: 231 Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
 Re: crash pady
A w dobrym miejscu przykręcałeś te crashe ?
|
25 lut 2014, o 16:41 |
|
 |
marilka2
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37 Posty: 17 Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
|
 Re: crash pady
Tak w dobrym miejscu. Pozdrawiam dam znać co wymyśliłam:)
|
25 lut 2014, o 17:17 |
|
 |
Khorack
pieszy
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 00:53 Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 1999
|
 Re: crash pady
Gorąco polecam pady robione przez forumowego kolegę lasooch. Cena bardzo dobra dojechały szybko a wizualnie według mnie bardzo dobrze pasują do SV650 w pierwszych rocznikach. Co do wytrzymałości ciężko się wypowiadać bo nie testowałem  ale fakt że są mocowane na szpili 12mm biegnącej przez środek silnika pozwala być dobrej nadziei. Poza tym Przydają się podczas napraw jeżeli ktoś nie ma podnośnika  fotka poniżej:) https://lh5.googleusercontent.com/-fs_zy7cBJ9A/UxJsInAVzHI/AAAAAAAABH4/2BK-8ZakYNo/w640-h480-no/DSCF4842+640.JPGhttps://lh5.googleusercontent.com/-YilGtGwX2zQ/UxJsH_fA-lI/AAAAAAAABIA/JdieZc3OYy4/w515-h528-no/DSCF4839+640.JPG
|
2 mar 2014, o 01:50 |
|
 |
lessero
motocyklista
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:04 Posty: 191 Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K3
|
 Re: crash pady
Fajnie : motór udaje trypla, skrzynka udaje podnośnik 
|
2 mar 2014, o 03:04 |
|
 |
marilka2
rowerzysta
Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37 Posty: 17 Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
|
 Re: crash pady
Hej a więc okazało się że Pan u którego kupowałam crashe sprzedał mi szpilkę ok ale crashe nie te po dogadaniu się ja mu odesłałam stare on wysłał mi odpowiednie teraz wszystko gra  dziękuje za porady pozdrawiam
|
4 mar 2014, o 12:54 |
|
 |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
 Re: crash pady
No fajnie, że się wyjaśniło. Musiało coś takiego być bo by to za dziwne było żeby nie pasowało  To teraz crashe powinny być nasuwane na szpilkę a nie nakręcane.
_________________ SV650 => X11
|
4 mar 2014, o 13:08 |
|
 |
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
 Re: crash pady
No, jak podejrzewaliśmy. Najważniejsze, że wszystko się pozytywnie rozwiązało!
|
4 mar 2014, o 14:09 |
|
 |
Pold3k
rowerzysta
Dołączył(a): 3 cze 2014, o 10:37 Posty: 11
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000.
|
 Re: crash pady
Witam
@lasooch, potrzebuje crashe do gaźnikowej sv Nki
|
17 cze 2014, o 18:53 |
|
 |
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
 Re: crash pady
Napisz do niego na priv 
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
17 cze 2014, o 19:46 |
|
 |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
 Re: crash pady
Była dosyć dłuuuga przerwa od padów, ale najwyższa pora wrócić do rzemiosła  Jeśli są jacyś zainteresowani, to zapraszam tu: CRASHPADY by lasooch.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
26 wrz 2014, o 21:34 |
|
 |
belze
motorowerzysta
Dołączył(a): 30 sty 2013, o 19:16 Posty: 59
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 600k7+750L1
|
 Re: crash pady
Taaaaaaakkkkkkk, w końcu sie doczekam padów!
|
27 wrz 2014, o 18:52 |
|
 |
BlackN
motocyklista
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31 Posty: 156
|
 Re: crash pady
_________________ Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...
|
27 wrz 2014, o 21:35 |
|
 |
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
 Re: crash pady
Gówniane miejsce i gówniana śruba  A Lasooch ostrzega 
|
27 wrz 2014, o 21:42 |
|
 |
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
 Re: crash pady
No takiego partactwa to dawno nie widziałem. Nie dość, że śruba cienka, miejsce ciulate to jeszcze mocowanie nie w jednej osi  Jeszcze trochę i ludzie zaczną przykręcać na śrubach od pokryw bocznych dekli.
_________________ SV650 => X11
|
27 wrz 2014, o 22:15 |
|
 |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
 Re: crash pady
Toć to rodzime pady Zipsera czy tam teraz firmy "Renner". Pierwsze modele miał przykręcane bezpośrednio do silnika, ale crashpad potrafił wyrwać gwint z alumium. Więc dla poprawy sytuacji zaczęli dawać pod crashpad dodatkowe dystanse z aluminium i oddzielną śrubę, które to niby miały zapobiegać sytuacjom ze zdjęcia. Jak widać ktoś, kto projektował te pady nie uważał na zajęciach z mechaniki  i zapomniał jaki jest związek między siłą, ramieniem i momentem 
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
28 wrz 2014, o 10:02 |
|
 |
BlackN
motocyklista
Dołączył(a): 27 lut 2010, o 19:31 Posty: 156
|
 Re: crash pady
Bardziej tu wytrzymałość się kłania. Kto uważał wie, że jeden punkt podparcia, nie zastąpi dwóch, albo trzech. W małej SV miałem takie gmole: https://picasaweb.google.com/SV.Waldex/ ... 385095433810 metrowe szlifowanie po asfalcie i poboczu, nie odkształciło gmola, przecieniło trochę ściankę. Teraz mam takie: https://plus.google.com/photos/10615597 ... rqPYueC4XQPoprawiam technikę jazdy w tym sezonie - przetestowane z obu stron.
_________________ Kawasaki Z750S 06' Jedź i daj jechać innym...
|
28 wrz 2014, o 10:19 |
|
|