Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 17 paź 2024, o 17:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 130  Następna strona
Oleje 
Autor Wiadomość
motocyklista

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 12:54
Posty: 169
Lokalizacja: Śląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Oleje
Montana napisał(a):
To ja zadam pytanie użytkownikom Valvoline'a SYNPOWER 10w50 - czy dopiero niedawno weszła wersja spełniająca norny API SM i JASO MA2 ? Bo patrząc po stronie producenta - klik ! to w ogóle opcji 10w50 tam nie ma a dla 10w40 jest podana stara specyfikacja. Tym samym czy ten olej - klik ! to będzie wersja stara czy tylko informacje skopiowane ze strony producenta są złe/nieaktualne ?

Zapewniam Cię, ze olej Valvoline SynPower 10W50 naprawdę istnieje, pomimo tego, że nie ma go na polskiej stronie producenta. :)
I co najlepsze - jest oficjalnie w Polsce sprzedawany przez ich przedstawicielstwo.

Po prostu polska strona Valvoline jest "100 lat za murzynami".
Na szczęście europejska strona Valvoline jest OK.

Spójrz tu:
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... _4t_10w-50


11 mar 2014, o 07:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Oleje
Dear all
below you have link to actual english website B)
all models of oil at left toolbar
stronę można przetłumaczyć wklejając cały link w google translator jak ktoś nie lubi anglijskiego

http://www.valvolineeurope.com/english/ ... _4t_10w-40

_________________
Hard Work Beats Talent.


11 mar 2014, o 09:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Oleje
Bodzion napisał(a):
Montana napisał(a):
To ja zadam pytanie użytkownikom Valvoline'a SYNPOWER 10w50 - czy dopiero niedawno weszła wersja spełniająca norny API SM i JASO MA2 ? Bo patrząc po stronie producenta - klik ! to w ogóle opcji 10w50 tam nie ma a dla 10w40 jest podana stara specyfikacja. Tym samym czy ten olej - klik ! to będzie wersja stara czy tylko informacje skopiowane ze strony producenta są złe/nieaktualne ?

Zapewniam Cię, ze olej Valvoline SynPower 10W50 naprawdę istnieje, pomimo tego, że nie ma go na polskiej stronie producenta. :)
I co najlepsze - jest oficjalnie w Polsce sprzedawany przez ich przedstawicielstwo.

Po prostu polska strona Valvoline jest "100 lat za murzynami".
Na szczęście europejska strona Valvoline jest OK.

Spójrz tu:
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... _4t_10w-50

Dzięki za link, po angolsku spokojnie rozumiem ;)
Czyli zakładam, że skoro butelka na aukcji jest identyczna z tą Twoją pokazaną na wcześniejszej stronie to jest to ten sam olej. Zresztą mogę zajść do tego sklepu, poczytać ulotkę i się upewnić ;)

A mamy na forum temat o wyższości oryginalnego filtra oleju nad zamiennikiem (lub na odwrót) ? :mrgreen:

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


11 mar 2014, o 11:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Oleje
Nie wiem, czy ktoś się tego podjął :-P

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


11 mar 2014, o 11:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Oleje
tam by dopiero była krwawa jatka :D
jakby ludzie zaczęli obliczać zawirowania , przepustowości
układy otworów etc. :P
Dużo osób zakłada Hilfo z ok 20-30 zł/szt i ja też
jak spuściłem olej rano i wieczorem nalewałem go do karnistra to na spodzie
w białej rozciętej bańce do której spuszczałem nie było żadnego osadu czy drobin
( zawsze tak robię w motocyklu ) wiec myślę że dobrze zdaje egzamin ...

_________________
Hard Work Beats Talent.


11 mar 2014, o 12:43
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 12:54
Posty: 169
Lokalizacja: Śląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Oleje
HF jest OK. :spoko:
Po zakupie Suzuki miałem filtr "Suzuki", po zakupie Hondy miałem filtr "Honda" i co z tego ? :)
Obydwa sprzęty jeżdżą obecnie na HF i jest git.
Mam zasadę - do samochodów Filtron ( o ile jest, bo nie ma jeszcze do wszystkiego ) a do motocykli HF.


11 mar 2014, o 13:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Oleje
Lober napisał(a):
Nie wiem, czy ktoś się tego podjął :-P


jak jest takie zapotrzebowanie to zaraz się temacik nasmaruje :D biorę to na siebie B)

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


11 mar 2014, o 21:55
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Oleje
A ja do auta kupiłem MANN i dowiedziałem się tu na forum, że te filtry są złe.

Nikt nie potrafi jednak powiedzieć co w nich jest złego.

W moto mam "Vesrah" i motocykl jeździ.

_________________
wzium wzium


11 mar 2014, o 23:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Oleje
Hubix napisał(a):
A ja do auta kupiłem MANN i dowiedziałem się tu na forum, że te filtry są złe.

Nikt nie potrafi jednak powiedzieć co w nich jest złego.

W moto mam "Vesrah" i motocykl jeździ.

Ja potrafię, na filtrze manna miałem prawie pół bara mniej ciśnienia oleju na wolnych obrotach. Co to powoduje chyba wiesz...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


11 mar 2014, o 23:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Oleje
4 lata przejechałem na tych filtrach...

W poprzednim samochodzie też był Mann...

W obydwu ciśnienie na wolnych obrotach było OK - nie świeciła się kontrolka nawet w ogromne upały.

Podejrzewam, że wiele samochodów ma MANN'y założone.

_________________
wzium wzium


11 mar 2014, o 23:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Odp: Oleje
Kontrolka ciśnienia zapala się zazwyczaj w okolicach 0,4 bara, gdzie normalne ciśnienie to ponad 1 bar. Nie mając dodatkowych zegarów nie wiesz nic ani o ciśnieniu ani o temperaturze.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


11 mar 2014, o 23:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Oleje
Okej, ja i tak zakładam Manna, bo spełnia swoje zadanie.

pzdr

_________________
wzium wzium


11 mar 2014, o 23:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Oleje
Hubix napisał(a):
Okej, ja i tak zakładam Manna, bo spełnia swoje zadanie.

Coraz bardziej mnie zaskakuje z jaką ignorancją podchodzisz do najważniejszego układu w silniku. No ale nie mój cyrk, nie moje małpy, już pisałem że ja unikam jak ognia kupowania pojazdów od takich osób...

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


11 mar 2014, o 23:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Oleje
Nie ma problemu. Mój samochód, mój motocykl moja sprawa.

Podejrzewam, że tysiące pojazdów wystawionych na sprzedaż pojazdów ma filtry Manna. Ciekawe czy jak będę sprzedawał samochód to dużo osób jak zobaczy Manna to podziękuje.

Tyle w temacie.

Kończę brać udział w temacie o olejach. Będę czasem jednak zaglądał i czytał o Wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocnymi.

Elo.

_________________
wzium wzium


11 mar 2014, o 23:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Oleje
Panowie wnoszę troche luzu (N).... :mlotek: :mlotek:

Forum po to jest aby ludzie wymieniali opinię jak się dane sprawy naprawia ,
użytkuje produkty a nie złorzeczyć sobie wzajemnie ...
w niektórych tematach połowa forumowiczów boi się zabrać głos bo ktoś gotów
zaraz poderznąć im gardło :hmm: ... bo mają coś ,,innego'' zamontowanego
Ja tu na ten przykład dowiedziałem się że mój kolega który od 4 lat jest
głównym spawalnikiem uprawnionym do certyfikowania spawaczy w firmie w której i ja pracuję nie może mi pospawać NIC w domu
bo to trzeba oddać do specjalistycznego zakładu gdzie jakiś Pan Rysio
na początku zmiany z poniedziałku pieprznie kilka spawów 35 letnim tigiem ...
no i na fakturze ładnie Pani Hela to opisze

Skwaro wszystko fajnie ale nie jesteś w stanie sprawdzić jak poprzedni właściciel pojazd użytkował nawet jak mieszka za płotem pokazuje Ci butelkę repsolu za 65 zł za litr a w garażu dolewa hipolu bo mu wpieprza olej
ZNam typa który jest baaaardzo niepozorny a w dwa tygodnie zarżnąłby i moją sv i twoją CBR-ke - oddając ładnie umytą i zatankowaną

_________________
Hard Work Beats Talent.


11 mar 2014, o 23:59
Zobacz profil
Zygzak Rajder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 21:16
Posty: 755
Lokalizacja: OP
Płeć: mężczyzna
Moto: ZX10R gen 5
Post Re: Oleje
skwaro napisał(a):
Hubix napisał(a):
Okej, ja i tak zakładam Manna, bo spełnia swoje zadanie.

Coraz bardziej mnie zaskakuje z jaką ignorancją podchodzisz do najważniejszego układu w silniku. No ale nie mój cyrk, nie moje małpy, już pisałem że ja unikam jak ognia kupowania pojazdów od takich osób...


+1

Marpol napisał(a):
Panowie wnoszę troche luzu (N).... :mlotek: :mlotek:

Forum po to jest aby ludzie wymieniali opinię jak się dane sprawy naprawia ,
użytkuje produkty a nie złorzeczyć sobie wzajemnie ...
w niektórych tematach połowa forumowiczów boi się zabrać głos bo ktoś gotów
zaraz poderznąć im gardło :hmm: ... bo mają coś ,,innego'' zamontowanego
Ja tu na ten przykład dowiedziałem się że mój kolega który od 4 lat jest
głównym spawalnikiem uprawnionym do certyfikowania spawaczy w firmie w której i ja pracuję nie może mi pospawać NIC w domu
bo to trzeba oddać do specjalistycznego zakładu gdzie jakiś Pan Rysio
na początku zmiany z poniedziałku pieprznie kilka spawów 35 letnim tigiem ...
no i na fakturze ładnie Pani Hela to opisze

Skwaro wszystko fajnie ale nie jesteś w stanie sprawdzić jak poprzedni właściciel pojazd użytkował nawet jak mieszka za płotem pokazuje Ci butelkę repsolu za 65 zł za litr a w garażu dolewa hipolu bo mu wpieprza olej
ZNam typa który jest baaaardzo niepozorny a w dwa tygodnie zarżnąłby i moją sv i twoją CBR-ke - oddając ładnie umytą i zatankowaną


Marpol tak owszem. Jest jednak grupa ludzi i to spora, która dba w sposób szczególny o to co ma i o to na co zapracowała swoimi rękoma (nie rękoma rodziców, dziadków itp).
Ja nie zrobię nic w motocyklu co w jakimkolwiek stopniu wpłynęło by niekorzystnie na jego stan. Mam motocykle od nowości - salonowe i idąc tym torem zakładając że co 4- 5 lat je zmieniam mógłbym mieć w poważaniu jak one się zachowają u kolejnego właściciela. Ba nawet kolejny i następny mógłby nie zauważyć skutków mojej głupoty, ale już po 10-12 latach dadzą o sobie znać eksperymenty.
Więc sprzedaje taki motocykl, jaki sam chciał bym kupić. Nawet autoryzowane serwisy wybieram z głową i ganiam do nich tak jak np teraz po 230 km w jedną stronę.
Więc jak ktoś leje do silnika gówniany olej samochodowy, to szlak mnie trafia. Właściwie nie moja sprawa tak, i szczęściem będzie jak od idioty kupi go większy idiota, ale jeśli ten "gówniany" motocykl później kupi, np mój dobry kolega, brat to już mamy problem.

Jakości oleju i innych płynów nie sprawdzisz podczas posiadania danego motocykla. To za krótki czas. Tobie się motocykl nie odwdzięczy, ale kolejnym właścicielom już tak. Więc wszystkim życzę aby kupili dobrze, nie od rzeźbiarzy .

_________________
Suzuki SV 650s K5 => SUZUKI GSX1300RK8=> Kawasaki ZZR1400 II GEN=>KAWASAKI ZX10R gen 5


12 mar 2014, o 07:35
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Oleje
W pełni się z tobą zgadzam szczególnie jak tu wspomniałeś
kupujemy coś z własnej krwawicy bo tym co mają ze sponsoringu to wiadomo łatwo przyszło...
co do olei batalia będzie trwać przez następne kilkaset stron
aż znajdzie się i ktoś co policzy zawirowania oleju w przewodach , strumień centralny , średnicę kropli itd.
wszystko to rozumiem tylko nie rozumiem za cholerę po co tak bić pianę na forum i złorzeczyć sobie wzajemnie...
w tym dziale rozmawiamy głównie o wartościach maksymalnych : najlepszym tym srym owym.
natomiast są jeszcze i te minimalne ( o które pewnie zaraz jakś mędrzec uczony w googlach zacznie mi wypisywać :-> :P )
czyli takie które wystarczają aby pokryć zapotrzebowania maszyny i nie powodują one żadnych negatywnych skutków
ktoś powie ze nie mam racji ? to niech mi wyliczy,udowodni wywróży jaki wpływ na układ zębatek w silniku będzie miała praca przy podniesionej o 10 stopni temperaturze przez powiedzmy okres użytkowania 30 000 kilometrów ,
Wtedy uderzę się w pierś i publicznie wszystkich przeproszę że nie miałem racji .
Temat zabrnął już tu tak daleko że ktoś kto nie miał nigdy wcześniej moto poświęci miesiąc
i przeczyta te 98 stron stwierdzi że chyba najlepiej to od razu sprzeda motocykl bo co będzie narażał życie innych

_________________
Hard Work Beats Talent.


12 mar 2014, o 08:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Oleje
Marpol napisał(a):
Temat zabrnął już tu tak daleko że ktoś kto nie miał nigdy wcześniej moto poświęci miesiąc
i przeczyta te 98 stron stwierdzi że chyba najlepiej to od razu sprzeda motocykl bo co będzie narażał życie innych

Albo kupi naowy i pojeździ do wymiany oleju. Następnie sprzeda komuś odważnemu, kto będzie gotów podjąć sie tej odpowiedzialnej i skomplikowanej operacji.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


12 mar 2014, o 09:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Oleje
koroviov napisał(a):
Marpol napisał(a):
Temat zabrnął już tu tak daleko że ktoś kto nie miał nigdy wcześniej moto poświęci miesiąc
i przeczyta te 98 stron stwierdzi że chyba najlepiej to od razu sprzeda motocykl bo co będzie narażał życie innych

Albo kupi naowy i pojeździ do wymiany oleju. Następnie sprzeda komuś odważnemu, kto będzie gotów podjąć sie tej odpowiedzialnej i skomplikowanej operacji.

Dokładnie
Prosta eksploatacyjna czynność urosła tu do rangi budowy elektrowni z domowej lodówki
a każde odstępstwo od Motula 5100 i Castrola GPS jest zbrodnią której ani Hitler ani Trynkiewicz by się nie powstydził. :hmm: :flaga:
zejdźcie na ziemię ... toczycie spory o olej a tankujecie chrzczone paliwo na ,,renomowanej '' stacji i nie jesteście z tym w stanie zrobić nic i nawet o tym nie wiecie więc jest ok?

_________________
Hard Work Beats Talent.


12 mar 2014, o 09:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Oleje
na chrzczone paliwo na renomowanej stacji raczej nic nie poradzimy :( chyba, że komuś będzie chciało się założyć własny dystrybutor i ganiać do rozlewni ;/ swoją drogą, wiecie, że wszystkie paliwa w postaci 95 pochodzą z jednego źródła i są z niego rozwożone po stacjach? dopiero na stacji dzieją się "różne nietypowe rzeczy"

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


12 mar 2014, o 10:04
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 130  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL