Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 17 paź 2024, o 15:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 130  Następna strona
Oleje 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Oleje
Dziękuję za tę uwagę, nie wiem jak to się ma do zakresu używanego słownictwa, ale zastępowanie polskich słów, zapożyczeniami z innego języka
"research" jak najbardziej świadczy o brakach w zakresie słownictwa. Jednak na tym skończę wdawanie się w dalsze wycieczki osobiste. Zgadzam się, że 10W40 jest najlepszy dla naszego klimatu i może dla normalnego użytkowania, zauważ jednak, że często gdy stoisz w korkach, temperatura między samochodami jest bardzo wysoka, tak samo jest w przypadku, gdy wyciskasz z motocykla cały jego potencjał i silnik pracuje w górnej granicy jego wytrzymałości, co na pewno optymalną pracą dla niego nie jest. Dlatego wybrałem olej klasy 10W50.

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


12 mar 2014, o 12:54
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 12:54
Posty: 169
Lokalizacja: Śląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Oleje
skwaro napisał(a):
Dla tych co myślą że 10W40 i 10W50 różnią się tylko górnym zakresem temperatur proponuję porównać sobie karty Castrola 10W40 i 10W50, ten sam producent, ta sama technologia, tylko różna lepkość.

Wyciąg najważniejszych parametrów:
Lepkość kinematyczna przy 40 stopniach: 10W40 - 83 mm2/s 10w50 - 110 mm2/s
Lepkość kinematyczna przy 100 stopniach: 10W40 - 13 mm2/s 10w50 - 17 mm2/s

Co to oznacza już mi się nie chce tłumaczyć, bo pisał o tym Kronos.

To nic nie oznacza.
Bo obydwa te oleje są w klasie "10W" i pewnie ta klasa ma jakąś tolerancję ( pewnie jakiś zakres wartości ) - dlatego się obydwa na nią załapały.
Ale jak wiadać już nie załapały się na tę samą klasę "ciepłą", bo tam tolerancja jest mniejsza ( zapewne ).
Dlatego jeden jest "40" a drugi "50"
Dodatkowo obydwa są zalecane dla identycznej temperatury otoczenia "na zimno" - patrz wykres kilka stron wcześniej ( ten którego nie umie zrozumieć Inkling B) ).
I przestańcie już koledzy histeryzować nad tymi lepkościami oleju w silniku spalinowym, który jest tylko niewiele bardziej skomplikowany od silnika kosiarki ( oby był bardzie skomplikowany, bo tego nie wiem, nie mam kosiarki spalinowej ) :)


12 mar 2014, o 12:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oleje
Nic nie zrozumiałem, Bodzion, z tego, co napisałeś: co w Twoim poście oznacza "klasa ciepła"? Robisz jakieś nieuprawnione założenia na temat tolerancji, podczas, gdy chodzi o prostą rzecz: olej klasy 10W50 jest zaprojektowany do krajów o większej rozpiętości temperatur niż Polska, dlatego nacisk położony jest na stabilność oleju w wysokich (niedoświadczanych w naszym kraju) temperaturach.

I właśnie tu wychodzi fakt, że znacznie lepiej od Ciebie rozumiem sprawę klasy lepkości (i potrafię czytać znacznie bardziej skomplikowane wywody Kronosa, niż banalną tabelkę dla lemingów): klasa lepkości mająca większy zakres dopuszczalnych temperatur zawsze będzie gorsza w przypadku klimatu o mniejszym zakresie temperatur. Po chłopsku: jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego! Skwaro doskonale to pokazał na przykładzie cyferek: Twoją tabelkę można traktować jedynie jako piktogram, bo w szczegółach wychodzi jak na dłoni, że olej klasy 10W50 jest zarówno w okolicach 40st jak i 100st rzadszy niż 10W40. Ja wolę mieć olej rzadszy w swoim silniku, który ma dość wrażliwe panewki na wale - jak Ci to kilka osób z forum może udowodnić zdjęciami.

Co do Lobera: nie stoję w korkach, więc się nie muszę przejmować temperaturą "pomiędzy samochodami". Po to mam moto, żeby w korkach nie stać ;)


12 mar 2014, o 13:16
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Oleje
Inkling napisał(a):
{cut}

Co do Lobera: nie stoję w korkach, więc się nie muszę przejmować temperaturą "pomiędzy samochodami". Po to mam moto, żeby w korkach nie stać ;)

Co prawda to prawda ;)

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


12 mar 2014, o 13:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Oleje
Bodzion napisał(a):
kozik napisał(a):
Jak już tak drążymy ten temat :razz2: to zapytam! :D czy ktoś latał na takiej klasie lepkości 15W50? i czy wyczuł jakieś różnice w pracy sprzęgła, skrzyni, czy silnik mniej go brał u tych co mają z tym problemy, czy ciszej chodził?

I tu bym uważał.
Generalnie należy przyjąć, że pierwsza wartość powinna być jak najmniejsza.
Olej jaki podałeś jest w klasie "15" - co już niebezpiecznie przypomina klasę "zimową" dla starych minerałów.
Ja na pewno bym go nie wlał. Szczególnie, że masz do dyspozycji 10W50. Więc po co lać 15W ?


O tamtego sezonu lałem Shell Advance AX7 10W40 i byłem z niego zadowolony bo skrzynia lepiej chodziła jak na Catrolu ale problem w tym, że tego Shella także ubywa, nie dużo ale jednak ;). Na dniach pujdą do wymiany uszczelniacze zaworowe ale podejrzewam, że nie tylko w ich jest przyczyna w ubywaniu oleju. U mnie większość to jazda po mieście więc i temperatura wyższa niż na trasie. Patrzyłem na oleje Shella i albo jest 10W40 albo 15W50 i stąd moje wcześniejsze pytanie.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


12 mar 2014, o 13:46
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Oleje
Inkling napisał(a):
Nic nie zrozumiałem, Bodzion, z tego, co napisałeś: co w Twoim poście oznacza "klasa ciepła"? Robisz jakieś nieuprawnione założenia na temat tolerancji, podczas, gdy chodzi o prostą rzecz: olej klasy 10W50 jest zaprojektowany do krajów o większej rozpiętości temperatur niż Polska, dlatego nacisk położony jest na stabilność oleju w wysokich (niedoświadczanych w naszym kraju) temperaturach.

I właśnie tu wychodzi fakt, że znacznie lepiej od Ciebie rozumiem sprawę klasy lepkości (i potrafię czytać znacznie bardziej skomplikowane wywody Kronosa, niż banalną tabelkę dla lemingów): klasa lepkości mająca większy zakres dopuszczalnych temperatur zawsze będzie gorsza w przypadku klimatu o mniejszym zakresie temperatur. Po chłopsku: jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego! Skwaro doskonale to pokazał na przykładzie cyferek: Twoją tabelkę można traktować jedynie jako piktogram, bo w szczegółach wychodzi jak na dłoni, że olej klasy 10W50 jest zarówno w okolicach 40st jak i 100st rzadszy niż 10W40. Ja wolę mieć olej rzadszy w swoim silniku, który ma dość wrażliwe panewki na wale - jak Ci to kilka osób z forum może udowodnić zdjęciami.

Co do Lobera: nie stoję w korkach, więc się nie muszę przejmować temperaturą "pomiędzy samochodami". Po to mam moto, żeby w korkach nie stać ;)


Inkling, niestety w Warszawie często jest tak, że korków nie da się pokonać :( zwłaszcza, gdy stoją obok siebie dwa autobusy i nie da się między nimi przecisnąć lub jest to dość ryzykowne. Wtedy wolę odczekać, niż ryzykować wywrotkę i konsekwencje z niej płynące. Było wiele przypadków, w których to, ktoś się przeciskał, autobus/ciężarówka ruszyła, kierownica motocykla zahaczyła o pojazd obok i motocyklista wpadł pod koło, czego kierowca nawet nie zauważył. Może z mało kombinuję, ale wolę jechać w spokoju i nie ryzykować. Są motocykliści, którzy omijają korek jadąc po chodniku, trawniku lub pod prąd, jednakże ja staram się zachowywać w taki sposób, aby nie bulwersować łamaniem przepisów innych kierowców. Kiedyś to może się zemścić, wystarczy poczytać jak ludzie postrzegają motocyklistów, nasze zachowanie na drodze daje często świadectwo o wszystkich użytkownikach dwóch kółek, tak to jest odbierane. Jedzie taki imbecyl, który myśli że jest panem szos, a później przez niego obrywa się normalnemu, Bogu winnemu użytkownikowi drogi. Nie jesteśmy niestety rozpatrywani jednostkowo, ludzie generalizują (zwłaszcza w stosunku do motocyklistów) i wrzucają wszystkich do jednego worka. Dlatego właśnie staram się jechać, tak aby nie generować tego typu odczuć. Nikt nie jest święty, ale jednak trzeba znać umiar :)
Tak to wygląda, przynajmniej w Warszawie. Nie sugeruje tego, że jesteś piratem drogowym, to co pisałem o tych "panach szos" było tylko argumentacją i wyjaśnieniem tego dlaczego czasami nie udaje mi się pokonać korków, więc nie odbierz tego w ten sposób, że utożsamiam Cię z takimi typami, bo udaje Ci się normalnie przejechać :) Doszliśmy więc do tego, że każdy kupuje olej "pod siebie", zgodnie z tym jak użytkuje motocykl?

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


12 mar 2014, o 13:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oleje
Spoko, to w żartach było:) Jeżdżę motocyklami od ponad 15 lat i nie zaliczyłem gleby ani stłuczki w korku, a uważam, że jestem nawet zbyt ostrożny w korkach.
Przyciśnijcie bufetową - od 1 stycznia u nas w Krakowie mamy dla siebie buspasy. Super sprawa! Choć ostatnio jakaś podkrakowska puszka by mi zajechała drogę wjeżdżając na buspas, żeby skręcić w prawo; trzeba uważać, póki katamaraniarze się nie przyzwyczają, żeby zwracać uwagę na buspasach nie tylko na wielkie autobusy, ale również na motocykle.
Koniec korkowego OT.


12 mar 2014, o 13:58
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 12:54
Posty: 169
Lokalizacja: Śląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Oleje
Inkling napisał(a):
Skwaro doskonale to pokazał na przykładzie cyferek: Twoją tabelkę można traktować jedynie jako piktogram, bo w szczegółach wychodzi jak na dłoni, że olej klasy 10W50 jest zarówno w okolicach 40st jak i 100st rzadszy niż 10W40.

Człowieku - Ty nie tylko tabelek nie umiesz czytać, ale jeszcze i cyferek nie rozumiesz.
Spójrz jeszcze raz co napisał skwaro
skwaro napisał(a):
Dla tych co myślą że 10W40 i 10W50 różnią się tylko górnym zakresem temperatur proponuję porównać sobie karty Castrola 10W40 i 10W50, ten sam producent, ta sama technologia, tylko różna lepkość.

Wyciąg najważniejszych parametrów:
Lepkość kinematyczna przy 40 stopniach: 10W40 - 83 mm2/s 10w50 - 110 mm2/s
Lepkość kinematyczna przy 100 stopniach: 10W40 - 13 mm2/s 10w50 - 17 mm2/s


I przez takie głupoty jak tu Kolego wypisujesz, przeciętny niedoświadczony użytkownik już naprawdę nie wie co wlać do swojego silnika.
Więc zanim znów coś napiszesz, to zastanów sie dobrze czy nie narobisz więcej szkody czy pożytku.


12 mar 2014, o 14:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oleje
A, bo to z pośpiechu. Odwróć sobie wartości i masz: "olej klasy 10W40 jest zarówno w okolicach 40st jak i 100st rzadszy niż 10W50". Jak się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy.

Teraz się odnieś do mojego postu, skoro taki sprytny jesteś.


Ostatnio edytowano 12 mar 2014, o 14:54 przez Inkling, łącznie edytowano 1 raz



12 mar 2014, o 14:53
Zobacz profil
Zygzak Rajder
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 21:16
Posty: 755
Lokalizacja: OP
Płeć: mężczyzna
Moto: ZX10R gen 5
Post Re: Oleje
Bodzion zasoczę Cię znów: 5w30 i 5w40 jest od dawna dostępny. Co do stosowania tej klasy ... (No cement) powodzenia.


Wysłane z iPhone przez Tapatalk

_________________
Suzuki SV 650s K5 => SUZUKI GSX1300RK8=> Kawasaki ZZR1400 II GEN=>KAWASAKI ZX10R gen 5


12 mar 2014, o 14:54
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 12:54
Posty: 169
Lokalizacja: Śląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Oleje
Kronos napisał(a):
Bodzion zasoczę Cię znów: 5w30 i 5w40 jest od dawna dostępny. Co do stosowania tej klasy ... (No cement) powodzenia.


Wysłane z iPhone przez Tapatalk

Kronos - dziekuję za podpowiedź.
Ty dotychczas nie miałeś kłopotów z czytaniem, więc jestem w kłopocie.
Pisałem przecież o klasie lepkości 5W50, a nie o niższych klasach rozpiętości temperaturowej - jakie podałeś.
Więc jednach chyba poczekam aż się 5W50 dedykowany do moto pojawi.
Ale z ciekawości zapytam - jaki to "armagedon" mnie spotka gdy wleję do SV olej 5W50 jak już będzie dostępny ?
Pytam - bo ćwiczyłem to już na jednym z samochodów: mała pojemność, absurdalnie wysilony benzynowy silnik turbo... i wszystko było OK.
A inni do takich silników leją 10W40 i dadzą się "pokroić", że innego nie można.
Więc z ciekawości pytam - jakie to klęski spotkałyby mnie z SV B)


12 mar 2014, o 15:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Oleje
Odpowiem za Kronosa,bo akurat mam szklaną kulę na biurku.
Spotka Cię moc zjawisk nie zwyczajnych.Silnik Twój paliłbędzie więcej paliwa,a i na oleju nie zaoszczędzisz. A nadto,niewiasta żadna na konia Twego nie wsiądze przez lat 3. Na motocykl też raczej nie.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


12 mar 2014, o 15:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oleje
I co, Bodzion? Zatkało kakao? Zadałem proste pytania: co ma oznaczać użyte przez Ciebie określenie "ciepła klasa" i dlaczego zakładasz, że "tolerancja" pomiędzy klasami jest różna?
No i co z gęstością: dlaczego uważasz, że bardziej lepki olej (zarówno w temperaturze 40 jak i 100 stopni) lepiej się nadaje do silnika sv-ki?


12 mar 2014, o 15:19
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Oleje
Bodzion lej co chcesz, podziel się później wrażeniami. Osobiście nie mam zamiarów aby do SV lać "coś" innego niż 10W40.


12 mar 2014, o 15:19
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 12:54
Posty: 169
Lokalizacja: Śląskie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Oleje
Inkling napisał(a):
I co, Bodzion? Zatkało kakao? Zadałem proste pytania: co ma oznaczać użyte przez Ciebie określenie "ciepła klasa" i dlaczego zakładasz, że "tolerancja" pomiędzy klasami jest różna?
No i co z gęstością: dlaczego uważasz, że bardziej lepki olej (zarówno w temperaturze 40 jak i 100 stopni) lepiej się nadaje do silnika sv-ki?

Na pewnym poziomie "pyskówki" ( a taka zdaje się próbujesz uprawiać ) staram się nie będe dyskutować.
Ale tu nie mogę sie powstrzymać :P
Jak widzę do udowodnionej Ci niemocy zrozumienia tabelek ( wcześniej ) i nieumiejętności czytania cyferek ( przed chwilą ) dochodzi jeszcze problem z czytaniem ze zrozumieniem.
Bo jedynie w kłopotach z czytaniem i rozumieniem tekstu pisanego mogę dostrzec, że zmuszasz mnie do tłumaczenia się z jakiejś "ciepłej klasy".
Fakt - klasy w mojej szkole były ciepłe, nauczono mnie więc czytać tabelki, cyferki.... i literki też.
Więc przypomne co napisałem:
Bodzion napisał(a):
To nic nie oznacza.
Bo obydwa te oleje są w klasie "10W" i pewnie ta klasa ma jakąś tolerancję ( pewnie jakiś zakres wartości ) - dlatego się obydwa na nią załapały.
Ale jak wiadać już nie załapały się na tę samą klasę "ciepłą", bo tam tolerancja jest mniejsza ( zapewne ).
Dlatego jeden jest "40" a drugi "50"
Dodatkowo obydwa są zalecane dla identycznej temperatury otoczenia "na zimno" - patrz wykres kilka stron wcześniej


Inkling - podpowiem. Niektórzy używają cudzysłowów. To takie "po dwa jakby przecinki na górze".
Standardowo, to co w cudzysłowie, nie jest czytane bezpośrednio tylko wieloznacznie.
No i na tym koniec mojego komentarza :)
Bez urazy... więcej luzu B)

I kończąc moją aktywność w tym wątku.

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA WSZYSTKICH.
LEJCIE DO MOTO CO CHCECIE - ABY DOBRE I NA CZAS WYMIENIANE :)

Do zabaczenia na szlaku. "Lewa w górę"

Pozdrawia
"Bodzion"
- srebrna CBR XX,
- czarna SV,
- czerwony Transalp
- i pewnie za chwilę coś jeszcze.... :spoko:


12 mar 2014, o 16:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Oleje
Widzę, że słabiutko u Ciebie z argumentami.

1) co znaczy "klasa 'ciepła'"? zapytałem, bo to nie jest jasne, więc daję Ci szansę wyjaśnienia - to, że coś dajesz w cudzysłów nie sprawia, że słowo automatycznie staje się klarowne,
2) na podstawie czego zakładasz, że tolerancje wewnątrz klas lepkości są różne?
3) dlaczego bardziej wierzysz graficznej, piktogramowej tabelce niż wartościom (a nie klasom) lepkości oleju w danej temperaturze?
4) dlaczego uważasz, że bardziej lepki olej (zarówno w temperaturze 40 jak i 100 stopni) lepiej się nadaje do silnika sv-ki?

To nie są złośliwe pytania, ani pyskówka - jak Ci się mylnie wydaje - tylko rzeczowe pytania. Jeśli nie odpowiesz na nie, to po prostu uznam, że nie potrafisz uzasadnić swojego stanowiska (zmiany zalecanej przez inżynierów suzuki klasy 10W40 na 10W50). Masz prawo lać olej, jaki chcesz, ale jeśli wymądrzasz się, jak to Ty "robisz max dla swoich sprzętów", to nie dziw się, że inni mówią "sprawdzam".


12 mar 2014, o 16:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Oleje
:obity:
Ale rzeźnia :hahaha:
Żeby nie było że tylko gryzę czipsy to przypomnę że japończycy w moich oczach to kumate chłopaki są. I też nie zamierzam ich poprawiać.
Kupiłem dzisiaj do Hondy olej na wymianę. 10W40 bo tez taki zalecają, nawet w Hiszpańsko języcznej części serwisówki. Castrola Power1 , no bo nie było Silkolene :obity: Ale myslę że też będzie banglało ładnie


12 mar 2014, o 22:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Oleje
Ja też dziś kupiłem olej. Do widelca silkolene 5w, a do silnika bel ray 10W50 syntetyk

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


12 mar 2014, o 22:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2013, o 12:48
Posty: 500
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 600 F4I 2005
Post Re: Oleje
Jak mogę sprawdzić jaki olej był lany do mojego moto od 2003 do 2013 roku, oraz na jakim filtrze jeździł ?

Moto z Francji, jeśli miało filtr Mana i w tak gorącym klimacie jak Francja było lane 10W40 to mogę mieć jakieś obawy ?

Póki co jeździ OK, ale boję się czy przez te 10 lat był lany dobry olej i zakładany dobry filtr.

_________________
wzium wzium


13 mar 2014, o 00:38
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Oleje
Ja pierdolę.Zacząłem czytać ostatnie 3 strony i poszedłem do lodówki po bronki bo na trzeżwo już nie daję rady.... :razz2:
Parę dni temu wlałem BEL RAY 10W40 i wkręciłem filterek HIFLO...
Wyjechałem,zrobili my 130km i jest superancko...
Tylko jak przeczytałem do końca to mam mętlik i nie wiem czy już nie zacieram silnika.Chyba wleję kujawski.Będzie bezpieczniej.Idę po następne piwo i nawalę się z rozpaczy że tak kiepsko dbam o motocykl...

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


13 mar 2014, o 03:08
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 2583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 130  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL