Górne łożysko w gaźnikowej jest mniejsze, wewn. średnica bieżni 25mm zamiast 30. No i w litrze pasuje też koło, zaciski, tarcze i ośka. W 650tce te elementy są już inne niż w gixie.
Górne łożysko w gaźnikowej jest mniejsze, wewn. średnica bieżni 25mm zamiast 30. No i w litrze pasuje też koło, zaciski, tarcze i ośka. W 650tce te elementy są już inne niż w gixie.
A to sorry, gdzieś źle przeczytałem z tą 650. W każdym razie to dobre wyjaśnienie.
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Re: Upside down KYB w Suzie SV
Rozumiem zatem że średnica zewnetrzna łozysk jest taka sama Prawde mówąc nie sprawdzałem tego zbyt dokladnie i wolałbym żeby tak było (opieralem się na katalogu łożysk motocyklowych z jakiejś niemieckiej firmy. Średnice zewnętrzne w zasadzie wszystkie były jednakowe. Różnily się średnica wewnętrzną i ew. wysokością. Te z najwiekszą średnicą osadzenia na oś po prostu były najniższe. Standardowo zdaje sie 17 mm a te na oś np. 35 mm miały wysokość 14 mm)
Dolne lozysko podejdzie bo zewnetrzna bieznia ma wymiar 55 mm a sztyca 30mm i sv i gsxr maja tak samo... jaja sa z gornym tam lozysko po zewnatrz ma 47mm ori sztyca 25 a styca z gsxr ma 30mm no i kwestia dobycia trudno dostepnego lozyska... oczywiscie allbals je ma i NSK bodajrze... ja je na ebayu kupilem za 10funtow... niewiem jaki wymiar gornego lozyska ma twoja sztyca jak ma 30mm to tez musisz szukac nju lozysko... tak czy inaczej nic nietrzeba szlifowac
polecam ci wejscie na strone allbalsa tam jest ladny konfigurator przekladki zawieszenia... podajesz swoj motocykl potem w tabeli wyszukujesz z czego widelec wsadzasz i szczytujesz jaki rozmiar lozyska jest ci potrzebny...
Co do szlifowania to ja sugerowałem się tym co kiedyś mi Słoniu napisał, że tak pozwolę sobie zacytować.
Słoniu napisał(a):
Siema!
Chodzi o osadzenie bieżni górnego łożyska - trzeba przypiłować je w dwóch przeciwległych miejscach, bo bieżnia nowego łożyska jest dużo węższa i jak wsadziłbyś ją to już byś jej nigdy nie wyjął. Wygląda to tak (foto zrobione w połowie pracy - trzeba wypiłować więcej, prawie do samego końca, zapomniałem cyknąć fotkę przed wsadzeniem bieżni):
Używałem małych pilniczków o przekroju: kwadratowym, trójkątnym i okrągłym (tego najmniej).
A i owszem bieznia nowego lozyska jest na tyle cienka ze trzeba ta krawedz na dole w dwuch miejscach wyszlifowac na np V lub pol-okraglo poto ze jak kiedys zaistnieje potrzeba wybiecia giezni to zeby bylo gdzie od dolu sie oprzec jakims pobijakiem... ja wziolem pilnik trojkatny i w dwuch miejscach na przeciwko siebie wypilowalem takie V-ki ... rama jest miekka jak kupa to 4 ruchy wystarczyly
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
Aaa takie buty, no to teraz wszystko jasne. Ja to widać źle zrozumiałem Kurde jeszcze teraz Rozkosmany założy USD z seryjnym kołem SV i będzie mi głupio
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Re: Upside down KYB w Suzie SV
vioox napisał(a):
niewiem jaki wymiar gornego lozyska ma twoja sztyca jak ma 30mm to tez musisz szukac nju lozysko... tak czy inaczej nic nietrzeba szlifowac
Jest dokładnie jak piszesz. Zmierzyłem i wychodzi że dolne i górne łożysko ma średnicę 30mm. Dzięki za linka
Niemniej jeżeli tylko taki problem z łozyskami to mogę przyjąć że to żaden problem Fajnie że zwróciliście uwagę żeby wypiłowac rowki. Kto wie czy sam w gorącze montażowej nie przegapiłbym tego No a koło od SV całkiem dobrze będzie pasować i wątpie czy ktokolwiek mocno nie obeznany w temacie domysli się że to jakas zbieranina z kilku parafii. Tym bardziej że moja chinka zadwoniła do chin. mniej wiecej to brzmiało tak:
tyle że zdaje mi sie kilka razy szybciej
mam nadzieję że faktycznie gadała o tych tarczach do hamulca z wiekszym shiftem. Jutro ma zadzwonić jeszcze raz z rana i będzie odpowiedź czy da radę wycisnąć tak jak trzeba. Z jej zeznań podpartych moimi domysłami wynika że oni to tłoczą i nie widomo z marszu czy mają stempel z odpowiednim kątem.
Kolo z svki podejdzie tylko bedzie trzeba pokombinowac z osia jakies adaptery dotoczyc... no i potem niewiadomo jak z hamulca m mozliwe ze tez adaptery? Jakby cos to pod mocowanie tarcz kola z svki podchodza tarcze z gs500 320mm bandit 1200 tez takie mial z 2000 roku bodajze... wiec jak bedziesz kombinowaal z hamulcami rozwaz zwiekszenie srednicy nic tak niepoprawi hamowania jak poprostu wieksza tarcza...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
A jak jest z odsadzeniem w tarczach od GS500? Chodzi mi o różnicę w "płaszczyznach" pomiędzy miejscem przykręcenia tarczy a miejscem po którym trą klocki. Jest takie samo jak w tarczach z SV?
Jest ide tyczne lub pomijalne jak w svce... cos mi swita ze jedno ma 20mm a drugie 19.5 ? Wiec to pomijalne... poza tym robiac dodatkowo adaptery pod zaciski 4 tloczkowe z latwoscia da sie wyregulowac odsadzenie przez ttulejki dystansowe...
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
17 mar 2014, o 23:35
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Re: Upside down KYB w Suzie SV
A ja nie będe robić żadnych adapterów pod zaciski 4-ro tłoczkowe. Założę 6-cio tłoczkowe (mam już je zresztą) i w zasadzie żeby koło SV z dokręconymi tarczami srada dobrze sie w to wcelowało (znaczy tarcze w zaciski) to wystarczyłyby 2,5 mm podkładki. No ale jakoś nie leży mi podkładanie czegoś pod śruby pracujące na ścinanie. ed. pompa hamulcowa która to bedzie zaciskać to moje odkrycie zeszłoroczne. Żadna inna tylko Hondy, taka jak w XX-e. Nieporównanie lepsza moim zdaniem od tyc nissinów (czy jak im tam) co normalnie w naszych moto zakładali. Z kapitalnie działająca regulacją uścisku że tak powiem która nie polega na zmniejszaniu czy też powiększaniu luzu na klamce. Zmienia się cała krzywa charakterystyczna jej wydatku. Aktualnie właśnie i tak ja mam założoną. Hebel jednopalcowy i dający świetne czucie tego co klocki robią z tarczami.
Z każdego rocznika blackbirda? Szkoda, że blackbird miał lusterka mocowane nie do pompy, tylko do owiewki...
18 mar 2014, o 10:43
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Re: Upside down KYB w Suzie SV
Prawdę mówiąc to zielonego pojęcia nie mam. Nawet nie wiem z jakiego rocznika jest ta pompa którą założyłem. Oczywiście sama pompa musi być też ze swoja klamką. Troszkę różni się kształtem od standardowej suzuki, w sensie ta częśc którą łapiemy, ale tego nie widać. Bo reszta klamy jest zupełnie inna oczywiście.
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
19 mar 2014, o 16:03
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Re: Upside down KYB w Suzie SV
No dobra Praktycznie wszystko juz mam skompletowane za wyjątkiem osi od koła. Mam pytanie: Czy oś koła ze srada jest taka sama jak w Hayce np. Bo trudno mi się połapać a można natrafić na opisy że taka sama jest i że w TL-ce też. Jak z tym w końcu jest?
Os od Tlr i Tls i SRAD taka sama.Od sv 1000 ok.1cm kròtsza. To zawieszenie ktòre kupiles bylo w tls,tlr i gsxr srad750 w tamtych latach.Nie wiem tylko czy kola i tarcze byly identyczne
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
29 mar 2014, o 17:25
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Re: Upside down KYB w Suzie SV
Dzięki Niemniej oznacza to że będe miał zdaje się zonka z kołem od SV bo z tego co mi się zdaje łozyska są 6203 a średnica osi w TL-ce wynosi 25 mm. Znaczy to że z tego co pamietam łożysko będzie 6205 (25x52x15) z normalnego ciągu. A chyba nie zastosowali przecie jakiegoś >innego< Nie wsadzę przecież łożyska ze średnicą zewnętrzną 52 mm (6205) do gniazda 40 mm (6203 17x40x12) jakie są w SV.
Czyli jedyne co mi zostaje to dorobienie tulejki i nakrętki do oryginalnej osi od SV-ki i zakup osi od TL mogę sobie odpuścić.
Jeżeli jest inaczej to proszę o naprostowanie mnie.
ed: pytanie dopełniające: czy różnica w długości osi wynosi tylko 1 cm? Bo tyle z palcem w d..... da się skompensować odpowiednimi tulejkami. I czy w suzie 1000 łożyska przedniego koła nie sa przypadkiem 6205
Dzięki Niemniej oznacza to że będe miał zdaje się zonka z kołem od SV bo z tego co mi się zdaje łozyska są 6203 a średnica osi w TL-ce wynosi 25 mm. Znaczy to że z tego co pamietam łożysko będzie 6205 (25x52x15) z normalnego ciągu. A chyba nie zastosowali przecie jakiegoś >innego< Nie wsadzę przecież łożyska ze średnicą zewnętrzną 52 mm (6205) do gniazda 40 mm (6203 17x40x12) jakie są w SV.
Czyli jedyne co mi zostaje to dorobienie tulejki i nakrętki do oryginalnej osi od SV-ki i zakup osi od TL mogę sobie odpuścić.
Jeżeli jest inaczej to proszę o naprostowanie mnie.
ed: pytanie dopełniające: czy różnica w długości osi wynosi tylko 1 cm? Bo tyle z palcem w d..... da się skompensować odpowiednimi tulejkami. I czy w suzie 1000 łożyska przedniego koła nie sa przypadkiem 6205
Tak-różnica w długości max 1cm-ja mam tulejkę dorobioną żeby koło było w osi(koło jest od sv1000 i ośka też) Lożyska nie wiem jakie są bo jeszcze nie przerabiałem tego tematu