Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Autor |
Wiadomość |
Łukasz22
rowerzysta
Dołączył(a): 28 kwi 2012, o 14:39 Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
rollgaz obraca się około 70-80 stopni . mam jeszcze problem z rejestracją motocykla gdyż w dokumentach Angielskich był zarejestrowany jako motorower gościu na przeglądzie powiedział mi że muszę zrobić ekspertyzę u rzeczoznawcy aby on stwierdził że to motocykl aby go zarejestrować normalnie na motor . Czy to normalne że trzeba robić takie ekspertyzy , czy chcą wyciągnąć tylko kasę ?
|
28 kwi 2012, o 16:48 |
|
|
Lober
SV Rider
Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29 Posty: 937 Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Trochę ruszę temat, bo wpadłem w pułapkę. Przy zabawie z modyfikacją moto, zauważyłem, że mam odcięty właśnie poruszany tutaj kabelek pinu 25. Jako, że nie wiedziałem o co z nim nie tak i czy ja sam go przez przypadek nie odciąłem, postanowiłem gamonia uciętego przylutować. Nie wydaje mi się, żeby motocykl stracił na mocy, co prawda nie miałem okazji go mocniej przetestować... Moto ściągane z Francji K6 BY2111. Teraz mam pytanie, ciachnąć gamonia ponownie czy zostawić? odpowiada on tylko za blokadę mocy czy ma też jakieś inne zastosowanie? Bo skoro wersje nie dławione mają go, to musi on do czegoś służyć... nie wiem co z tym fantem robić.. Bo jeżeli ten kabel odpowiada tylko i wyłącznie za ograniczanie mocy, to ciacham go bez zastanowienia..
_________________ YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS
|
9 mar 2013, o 13:42 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Na zlączonym nie polecisz wiecej niż 160. Odcinaj.
_________________ 675
|
9 mar 2013, o 16:26 |
|
|
kaem74
motocyklista
Dołączył(a): 23 cze 2010, o 22:33 Posty: 160 Lokalizacja: Rzeszów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K3
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Witam, wydaje mi się, że dokładnie przeczytałem cały wątek i chyba nie ma albo umknęła mi odpowiedź na moje pytanie: czy po przecięciu tego kabelka zmieni się wyraźnie przyśpieszenie na niższych biegach czy tylko v-max? Obecnie nie rozpędzam się więcej niż ok. 160 km/h (ograniczenie), ale bardziej interesuje mnie przyśpieszenie. Moto z Anglii, rama BY1112.
pzdr
_________________ >>> http://www.podkarpackie2oo.pl <<<
|
31 maja 2013, o 21:25 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Tak, zmieni się. Po przecięciu pinu bedziesz mógł kręcic moto do nominalnej odcinki. A tak pewnie przy ok 7 tyś odcina. Poczujesz różnice. Nie wiemna.co jeszcze czekasz
_________________ 675
|
31 maja 2013, o 21:43 |
|
|
karuk
motocyklista
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24 Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Troszkę odgrzewam temat w celu wyjaśnienia ponieważ nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi jak odblokować Suzi. Dzisiaj odblokowywałem SV 650 K8 - ECU z dwiema wtyczkami.Przeciąłem Kabel wchodzący do większej wtyczki na Pinie 24 u mnie był to jeden z kilku kabli czarnych z białym paskiem (idą do uziemienia). Postępowałem zgodnie z suplementem do K7 i dlatego sugeruje nie przecinać kabla na pinie 25 (żółto/zielony) - on idzie do przekaźnika rozrusznika. S instrukcji pin 24 jest opisany jako mode select switch. Jest plus tego całego zamieszania, zamierzam zrobić pstryczek-elektryczek, który mi pozwoli łatwo zmienić moc o2o i żeby było fajniej oficjalnie można nim jeździć mając kat A2. Co do samych wątpliwości odnośnie mocy powiem tak: Poprzednio miałem SVkę przez 3 lata i po roku od kradzieży udało mi się znaleźć wersję z ABSem. Ponieważ testując na autostradzie rozkulałem ją raz do 190 pomyślałem, że to jednak jest moje wrażenie, że jest trochę słaba, że pewnie tak ma być, no bo w końcu powyżej 160 miała nie jechać a jednak dała radę. Do tego dochodzi, że na starej pożyczonej NTV się sporo podszkoliłem i zrzuciłem to na fakt, że to tylko moje odczucia subiektywne. A na dodatek jeżdżąc po mieście i tak jeździłem wolno, a do 100-120 ona i tak się świetnie rozpędza. Po dzisiejszej krótkiej przejażdżce (co prawda krótkiej) poczułem jak on teraz idzie to sam się zastanawiam jak to możliwe, że przez 3 miechy się nie zorientowałem. Nota bene wystarczyła jedna sesja na torze i wszytko stało się jasne. Jak ktoś ma wątpliwość to od ok 7-8 krpm dostaje jakby drugiego kopa - wersja wykastrowana nadal przyspiesza ale podobnie albo nawet jakby słabiej niż wcześniej. Co do odcięcia to nie wiem - nie sprawdzałem, ale spoko robi 10-11 k (zmieniałem szybciej bieg, żeby oscylować w okolicach 7 tyś.)
|
9 lip 2013, o 22:14 |
|
|
tomgt
rowerzysta
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 13:27 Posty: 36 Lokalizacja: Piaseczno-Opoczno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
podobnie jak poprzednicy udało mi się dziś odblokować kompa z tym że nie trzeba koniecznie ucinać kabel z pinu 25, wystarczy wcisnąć białe zaciski (zdjęcie poniżej) i każdy kabel można spokojnie wysunąć z kostki. prosto i bezboleśnie dodam że różnica jest niesamowita
_________________
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=12469&view=unread#unread
|
21 mar 2014, o 00:29 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Dziś i ja się pokusiłem o zbadanie, czy i mój kabelek jest ciachnięty. Ku mojemu zaskoczeniu nie jest, no ale nie ma co się dziwić, w końcu inny numer ramy niż te wymienione w tym temacie. Ale zastanawia mnie kwestia tego pinu nr 25, czy dokładniej kabelka Br/B - brązowego z czarnym paskiem. Jak sobie popatrzymy na schemat instalacji to brązowy kabelek z czarnym paseczkiem leci z modułu do zegarów. Zaś gdy popatrzymy sobie na schemat kostki zegarów: To ten kabelek jest opisany jako "TACHO", czyli chyba tachometer - obrotomierz. Więc wtf? Jaki wpływ ma na odblokowanie motocykla kabel, co pokazuje na zegarach obroty? Chyba, że coś mieszam... (?)
_________________
|
22 mar 2014, o 21:19 |
|
|
Łulf
motorowerzysta
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 21:57 Posty: 80 Lokalizacja: SWD
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6 x2
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
no to pytanie do znawców litrów, właśnie oglądałem mojego kompa aś 2 wtyczki i piny 24 i 25 są fabrycznie zaślepione dodam że moje moto to SV1000S z 2006 i przyjechało z Francji BX6121 jak odblokować ten sprzęcik ?
_________________ Ogar 205 -> Simson S51 -> SV650 N 2000r -> SV1000S K6 -> SV1000S K6
|
7 kwi 2014, o 22:28 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2807 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jeśli chcesz troche pozmieniać uderzaj do Carrego, on zadba o twoje ecu.
|
7 kwi 2014, o 23:11 |
|
|
BoBaN
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57 Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jak sprawdzić dokładnie czy mam zdławiony model SV1000? Nr ramy zaczynają się od BX13220, a rocznik motocykla to 2004. Są gdzieś jakieś tabele, które to wyjaśniają?
|
15 maja 2014, o 15:26 |
|
|
1112344
pieszy
Dołączył(a): 31 lip 2014, o 10:20 Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2007
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
jako że temat ten wydaje mi się ważny z uwagi na fakt odesłania mnie do niego z moim problemem z dziwnym ograniczeniem prędkości pozwolę sobie odgrzać temat i zamieścić info dla potomnych, potwierdzające PLOTKĘ z poprzednich stron: SV650s 2007- TAK, ODŁĄCZA SIĘ PIN 24! sprawdzone na sobie, działa, a różnica jest kolosalna. tu opis problemu jakby kogoś interesowało: http://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t= ... 97#p246897
|
20 sie 2014, o 10:00 |
|
|
Pieszy
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 cze 2016, o 23:22 Posty: 57
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S K6
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Wyciągnąłem dzisiaj z mojej SVki kabel numer 25. Bez cięcia, tylko tak jak pokazane wyżej, został bezboleśnie wyjęty. Poskładałem go do kupy, i odpaliłem, chcąc sprawdzić czy wszystko gra. Odpalił. Zaizolowałem kabel, i wskoczyłem się przejechać. Przed wyjęciem kabelka = na każdym biegu koniec mocy przy ~8k obrotów. Teraz = niższe biegi mogę kręcić ponad 8tyś, ale na szóstce mam koniec przy 8k/160kmh. Czy jest możliwe, że zmieniły się tylko niższe biegi? Czy to moja wkrętka i placebo? Jeśli to moja wkręta, to co zmieniło wyjęcie tego kabla? Nie rozpadnę się po drodze? Czy jest możliwe, że mam jeszcze jakieś ograniczenie? Np. manetka? Bo nie wiem co o tym myśleć. Sv 2006, Francuz, rama B2221 Ps. czekam na złotą łopatę. @edit Sprawdziłem jak manetka się kręci, i mogę ją obrócić o ~90 stopni, więc nie wiem co jest grane.
|
30 kwi 2017, o 17:54 |
|
|
Shadowblade
rowerzysta
Dołączył(a): 25 maja 2013, o 14:26 Posty: 49 Lokalizacja: Wrocław/Radomsko
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K5,all black
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Może jakaś blokada na max prędkość na 6 biegu jest jak w gixach i haykach? Spróbuj odpiąć kostkę od czujnika biegów. Oczywiście nie będzie działał wtedy wskaźnik luzu, ale jak będzie efekt, to zrobisz sobie TRE z ustawieniem na 5 bieg i jazda.
|
14 maja 2017, o 12:57 |
|
|
Lipo
motorowerzysta
Dołączył(a): 14 cze 2016, o 14:02 Posty: 89
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000 2003
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Jaki kolor tego kabla ?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
|
29 maja 2017, o 12:52 |
|
|
Lipo
motorowerzysta
Dołączył(a): 14 cze 2016, o 14:02 Posty: 89
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000 2003
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Pin 25 u mnie jest czarno biały z brązowymi pręgami
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
|
29 maja 2017, o 13:04 |
|
|
Dawid1132
rowerzysta
Dołączył(a): 11 lis 2017, o 22:12 Posty: 18 Lokalizacja: Poznań/Czarnków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650s
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Witam w swojej SV z 2005r. miałem blokadę manetki. Blokada była umieszczona po lewej stronie motocykla tuż przy linkach, naszukałem się z prawej strony ale tam nic natomiast z lewej była przykręcona taka blaszka, ograniczała ona obrót manetki o połowę albo i troszkę więcej, mało widoczna z boku. Może komuś się przyda, nie wiem czy było to seryjnie montowane czy w jakimś warsztacie. Wyglądało jak oryginał. Motocykl sprowadzony z Niemiec.
|
24 gru 2017, o 12:46 |
|
|
wrc1000
rowerzysta
Dołączył(a): 24 lip 2017, o 15:51 Posty: 48 Lokalizacja: Warka
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650S 2003
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Trochę Odgrzeję. Dawid w którym dokładnie miejscu miałeś zamontowany tą blaszkę?
|
8 sty 2018, o 00:20 |
|
|
Dawid1132
rowerzysta
Dołączył(a): 11 lis 2017, o 22:12 Posty: 18 Lokalizacja: Poznań/Czarnków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650s
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
Szkoda że nie zrobiłem zdjęcia jak ja ściągałem, ale była ona w miejscu gdzie kończą się linki gazu była przykręcona do przepustnicy, bardzo kiepskie dojście było do niej. Żeby dojść do niej musiałem ściągnąć boczne owiewki i była widoczna przez otwór miedzy ramą. W miejscu mniej więcej zaznaczonym na zdjęciu. edit. Wrzucam filmik gdzie była zamontowana identyczna blaszka jak u mnie . Ja nie odkręcałem puszki filtra powietrza tylko od boku odkręciłem tą blaszkę, troszkę kombinowania ale się da. w 3.06 min dokąłdnie widać jak jest przykręcona ta blokada. https://youtu.be/iPpD3O-2O8A?t=3m6s
|
8 sty 2018, o 17:40 |
|
|
wrc1000
rowerzysta
Dołączył(a): 24 lip 2017, o 15:51 Posty: 48 Lokalizacja: Warka
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650S 2003
|
Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
dzięki za linka Na szczęście u siebie nie znalazłem tej blaszki Mam w dowodzie A2 i czytałem że oprócz pinu 25 jeszcze dodatkowo blokada rozgazu była. Na szczęście nie ma Swoją drogą śliczna czarnula Dawid
|
13 lut 2018, o 13:32 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|