Autor |
Wiadomość |
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to jest nas dwóch. Nawet już gdzies pisałem że przydałoby mi się to bo cierpię na syndrom 7-ki Będę szukał zajęcia to wypruję czujnik, dorobię pina i podłączę lampkę
Ostatnio edytowano 31 mar 2014, o 22:15 przez Rozkosmany, łącznie edytowano 1 raz
|
31 mar 2014, o 22:10 |
|
|
kaziu14-14
motocyklista
Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28 Posty: 188 Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jeżeli ktoś by taką diode ogarnął to się na to pisze
|
31 mar 2014, o 22:14 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A może po prostu pokombinujemy wspólnymi siłami i dorobimy 7 bieg skoro każdy go tam szuka?
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
31 mar 2014, o 22:23 |
|
|
damka
motorowerzysta
Dołączył(a): 3 sty 2014, o 20:49 Posty: 75 Lokalizacja: Pleszew
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trzeba by uderzyć w inny model moto - np cagiva mito
_________________
|
31 mar 2014, o 23:14 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wtedy zaczną szukać ósmego
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
31 mar 2014, o 23:50 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dokładnie. Roboty masa a problem dalej by został. A taka lampka to mały pikuś. Tylko wziąść sie kiedy trzeba za to
|
1 kwi 2014, o 00:17 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też o tym pomyślę w wolnej chwili. Do tego przy okazji wrzucę shift light tak dla zabawy
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
1 kwi 2014, o 00:35 |
|
|
adamzg
pieszy
Dołączył(a): 31 mar 2014, o 15:07 Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Moto: szukam....
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć, Zastanawiałem się gdzie mój post umieścic, mam nadzięję że dobrze wybrałem. Czy możecie polecić dobrego mechanika w Zielonej Górze lub okolicach, który pomógłby mi w ocenie SV'ki którą zamierzam kupić? Kompletnie nie znam nikogo z branży moto, większość kolegów mam rozsianych po polsce dzięki i pozdrawiam
|
1 kwi 2014, o 08:55 |
|
|
Genem
SV Rider
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45 Posty: 771 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
przy wymianie szyby we wtryskowcu trzeba odkrecic srubki i upychac paluchy miedzi owiewke a plastik kolo zegarow zeby zalozyc nowa czy mozna cos jeszcze odkrecic zeby bylo wygodniej?
|
1 kwi 2014, o 12:16 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
trzeba odkrecic srubki, dwie gorne sa wkrecane do plastiku cztery dolne wkrecane sa nie do nakreten a do kołkow rozporowych wiec najpierw odkrecasz srube a nastepnie wyciagasz ten gumowo / metalowy kołek ( ja robie to takimi cienkimi szczypcami ) i jak juz wyiagniesz wszystkie cztery kołki, dwoma palcami chwytajac za gorna krawedz wyciagasz szybe
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
Ostatnio edytowano 1 kwi 2014, o 13:28 przez voss, łącznie edytowano 1 raz
|
1 kwi 2014, o 13:12 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ta lampka to pikus, ale trzeba minimalnie przerobic te poloczenie czujnika biegow. Moze wezme sie za to jak juz zrobie mieszkanie ( maly remont ) i bede mial ogrodek skopany ( niech zona sieje jakies tam zodkiewki ) voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
1 kwi 2014, o 13:16 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
trzeba odkrecic srubki, dwie gorne sa wkrecane do plastiku cztery dolne wkrecane sa nie do nakreten a do kołkow rozporowych wiec najpierw odkrecasz srube a nastepnie wyciagasz ten gumowo / metalowy kołek ( ja robie to takimi cienkimi szczypcami ) i jak juz wyiagniesz wszystkie cztery kołki, dwoma palcami chwytajac za gorna krawedz wyciagasz szybe o podwujnie mi sie wyslalo, przepraszam
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
1 kwi 2014, o 13:27 |
|
|
Genem
SV Rider
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45 Posty: 771 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dobra, szybe wyciagnalem, ale teraz problem w druga strone. Zeby zamontowac szybe te cztery gumowe kolki nalozyc na uchwyty w szybie i wlozyc je razem z szyba pomiedzy owiewke a plastik od zegarow, a one sie tam nie mieszcza za cholere. Trzeba ten plastik od zegarow zdjac? Myslalem jeszcze zeby tych kolkow nie wsadzac do srodka tylko od zewnatrz zlapac, ale one nie przejda przez dziurki w owiewce
|
1 kwi 2014, o 13:35 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
montujemy w odwrotnej kolejnosci 1. wkladamy szybe 2. wkladamy te cztery kolki 3. przykrecymy wszystkei 6 srubek i po sprawie voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
1 kwi 2014, o 13:58 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | voss napisał(a): montujemy w odwrotnej kolejnosci 1. wkladamy szybe bez tych kolkow 2. wkladamy te cztery kolki 3. przykrecymy wszystkei 6 srubek i po sprawie voss | | | | |
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
1 kwi 2014, o 14:01 |
|
|
Genem
SV Rider
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45 Posty: 771 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tak, tylko ze kolki mi nie wejda bo sa wieksze
|
1 kwi 2014, o 14:11 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
one nie sa wieksze tylko tak troche zgniecone ( i w sumie powinne byc wymieniane ). Wez srube i wkrec tak jeden obrut i wtedy wciskaj je naciskajac na lebek sruby. Wtedy powinne wskoczyc. Chyba ze sa juz tak zgniecone ( ktos je ostatni tak dokrecij ) ze juz tylko wymiana. voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
1 kwi 2014, o 14:19 |
|
|
mrc87
rowerzysta
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 15:18 Posty: 27 Lokalizacja: Toruń/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wracam z pytaniem z poprzedniej strony, które zostało pominięte:) jakie obroty powinna mieć SVka gaźnikowa na biegu jałowym? Wydaje mi się, że są one u mnie lekko za wysokie. Mam na rozgrzanym silniku na postoju przed jazdą ok 1200-1300rpm natomiast po energicznej przejażdżce ok. 1500-1600 rpm (wraca do poprzedniego stanu dopiero po wyłączeniu silnika i wychłodzeniu).
|
1 kwi 2014, o 14:53 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Powinny być po rozgrzaniu 1300-1400 (niektórzy mają +/- 100 i też jest ok). "Po energicznej przejażdżce" to znaczy właśnie po rozgrzaniu: obniż o 100-200 obrotów/min.
|
1 kwi 2014, o 15:29 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Teraz ja mam pytanie. Kontekst: półtora roku temu założone przewody w stalowym oplocie (Hel, układ F), miesiąc temu założone zaciski od litra, układ zalany nowym płynem. Dziś zrobiłem ostrzejszą przejażdżkę i zaobserwowałem dwie rzeczy: "rosę" na kierownicy i ściance pompy hamulcowej oraz zaśniedzenie miedzianych podkładek przy końcówkach przewodów. Co do "rosy", to zapewne muszę mocniej dokręcić śrubę banjo (przy drugim odpowietrzaniu musiałem odpowietrzyć również pompę), więc to chyba prosta rzecz. Ale martwią mnie te podkładki. Wyglądają tak: Podobna sytuacja jest przy zaciskach. Teraz pytanie: czy przejmować się tym? Podkładki były w komplecie z przewodami i wtedy zostały założone (mają zatem niecałe 2 lata, były kilkakrotnie odkręcane i dokręcane). Czy przy najbliższej okazji kupić nowe i wymienić? Czy przyczyną jest sam płyn hamulcowy czy uznać to za naturalne utlenianie się miedzi (właśnie na taki zielonkawo-niebieski kolor)? A może po prostu płyn rozpuszcza niebieskie końcówki przewodów? Wcześniej tak nie było i mam teraz zagwozdkę...
|
1 kwi 2014, o 15:38 |
|
|