Autor |
Wiadomość |
Kaju$
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003r.
|
Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta
Witam, Chłopaki mam problem z http://rivaracing.onlinemicrofiche.com/showmodel.asp?Type=13&make=suzukimc&a=347&b=26&c=0&d=-MAGNETOMAGNETO 32102-16G00 A dokładnie zdjęcie poniżej (jeden mages się odkleił - ten na dole po prawej): Co z tym mogę zrobić? Znacie jakieś firmy co by to mogły wkleić?? Może ktoś się spotkał z takim problemem? Dzięki wszystkim za szybką pomoc. Pozdrawiam Kaju$
_________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
|
4 kwi 2014, o 14:46 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Witaj osobiscie tego nie stosowałem jednak jeśli specyfikacja jest prawdziwa to powinno wytrzymać bez problemu http://allegro.pl/loctite-638-klej-do-w ... 53283.html
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
4 kwi 2014, o 17:07 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Tu masz wszystko ładnie opisane: viewtopic.php?f=24&t=11400
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
4 kwi 2014, o 17:34 |
|
|
Kaju$
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003r.
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Marpol Tak tylko w opisie tego przedmiotu jest ze w temperaturze pokojowej Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
_________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
|
4 kwi 2014, o 20:56 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Każdy epoksydowy klej w zasadzie się nada. I każdy po zakończeniu reakcji jest odporny na wszelkie zmywacze i rozpuszczalniki. JB Weld jest przereklamowany w amerykańskim stylu Kup jakis pierwszy z brzegu niemiecki dajmy na to i będzie ok. Żeby cienka warstwa wyszła pod spodem to sie nie maże jak nożem nutelii (bez urazy) tulko nakłada cienkie , NIE KRZYŻUJĄCE SIĘ kreski ew. małą>kropelkę< na środku i rozgniata się ją naciskając i ruszając ile da sie na boki aż poczuje się >tarcie< ps. Loctite sie nie na da. W zasadzie nie jest klejem tylko wypelniaczem mającym na celu wypchanie luzów i nie ma żadnej w zasadzie zdolności klejącej. Ma z założenia być łatwy do usunięcia i ten sam numer co z aukcji stosuje się do zabezpieczenia śrubek przed odkręcaniem . Zaada ta sama, wypełnia dziury i zwieksza wspólczynnik tarcia
|
4 kwi 2014, o 21:05 |
|
|
prism
motorowerzysta
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 19:40 Posty: 52 Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 K6
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
|
5 kwi 2014, o 18:06 |
|
|
Kaju$
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003r.
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Ok. Rozumiem z tego co wszyscy piszą aby nie bawić się w jakieś firmy co to by wkleiły. A czy nie lepiej CX-80 AUTO WELD ma temperaturę do 315 stopni, a VERSACHEM STEEL WELD tylko do 121. Nie wiem jaką ten element może maksymalnie osiągnąć temperaturę. A już myślałem, że to będzie gorsza sprawa. Co prawda nie mierzyłem ostatnio napięcia ładowania ale miałem od stycznia jakieś problemy z porannym odpalaniem. Tz. moto ostatnio więcej stało w magazynie niż jeździło (trochę zarobiony byłem). Ale miałem taką sytuacje np.: Moto w magazynie - temp powiedzmy ok 14-18 stopni - naładowałem aku do pełna, po 2 dniach do domku dystans ok12km (moto garażowane na parkingu na dworze) odstawione ok godziny 18, rano o 9 nie chciało ze mną rozmawiać (coś trochę na mnie powarczało i aku powiedział mi bajkę o wężu sssspppie***laj). Oczywiście to było już po raz 5 (rano zawsze było -1 max 1 stopień) więc udałem się w odpowiednie miejsce (bo winą obarczyłem aku że słabo trzyma) i zakupiłem jedynej słusznej firmy - Yuasa (po wymianie rano odpalił - ale w sumie był nowy) Reasumując całą opowieść być może jednak aku był dobry tylko nie doładowywało go przez ten magnes. Teraz już się nie dowiem czy słusznie wydałem $$$ na Yuasa.
_________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
|
5 kwi 2014, o 21:18 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
biję sie w pierś i za błąd przepraszam link zły podałem jak rozkosmany wspomniał zapytałem znajomka jaki stosował bo i on to miał , widocznie i jemu sie pokiełbasiło ... no ale nic ważne ze sprawa się rozstrzygnęła
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
5 kwi 2014, o 21:40 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
W tematach piszcie o co chodzi
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
5 kwi 2014, o 21:49 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Kaju$, dokładnie tak. W serwisie wezmą jaki klej, przywalą na to. A ty zabulisz jak żyd za matkę. Bier np. ten klej co go prism zalinkował i będzie Jak co te lepiej bierz na wyższą temperaturę. W zasadzie skład tych klejów epoksy jest podobny ale najczęściej różnią rodzajem utwardzacza i ew dodatkowym wypełniaczem. Te ciemne są właśnie z jakims wypełniaczem i mają najczęściej lepsze właściwości. Te szybsze w działaniu raczej nie wyciagaja parametrów w wyżej temperaturze. Dlatego że szybki utwardzacz nie zrobi długich i cięzkich łańcuchów w wynikowym polimerze. Krótkie łańcuchy szybko miękną Niby teoretycznie dużo ponad 100 stopni nie potrzebujesz, no ale, tak na wszelki wypadek bierz na > czysta<
|
5 kwi 2014, o 21:55 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
jako ciekawostke powiem ze poxilina ma temp max 150 st wg instrukcji wkładkę wygłuszającą mam wkręcaną w 2 przegrodę wydechu aby sie nie wykręcało wkleiłem na poxyline - trzymało jak nieboszczyk książeczkę do nabożeństwa musialem sie nakombinować aby odkręcić - a spalinki mają ponad 400 st . Jednak tu miałem zwykły korek stalowy- z rozbieraniem silnika jest wiecej zachodu wiec może weź ten polecany temperaturowy
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
5 kwi 2014, o 22:05 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Poksyliną zalepiłem w zeszłym roku korek ten w deklu na oś wału bo mi olej tam leciał na buta, no a że byłem w drodze . Zgrabny płaski dekiel jakby zrobilem z kleja. Kilka dni temu sprawdzałem i twarde jak skała Cholera wie jak to wydłubac teraz. ps. olej w sumie nie leci
|
5 kwi 2014, o 22:11 |
|
|
Kaju$
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003r.
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Pedros - fakt - dzieki za zwrocenie uwagi. To bede sie zastanawiac nad versachem a cx-80. Albo bedzie ten z tych dwoch co uda mi sie go szybciej dostac Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
_________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
|
5 kwi 2014, o 22:21 |
|
|
Kaju$
motocyklista
Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003r.
|
Re: Prośba o POMOC!!!!
Znalazłem taką firmę regenerującą te koła magnesowe: http://www.motowermar.pl/kolamagnesowe.htm
_________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
|
9 kwi 2014, o 16:10 |
|
|
Coolasek
pieszy
Dołączył(a): 28 mar 2014, o 00:41 Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000SZ 2005
|
Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta
Podczepię się pod temat z moim problemem. Kupiłem SV jakiś miesiąc temu. Oczywiście zaczęło się od słabego ładowania (12V-12,9V na światłach na różnych obrotach) Po sprawdzeniu napięcia na trzech kablach wychodzących od alternatora wyszło ok. 65V przy 5000obr/min na każdej parze, więc tylko trochę mniej niż w serwisówce. Postawiłem więc na regulator i nawet kupiłem jeden, ale zanim zdążył przyjść, po przejrzeniu forum postanowiłem dla pewności obejrzeć alternator. Dodam, że nie słyszałem jakiś niepokojących dźwięków dochodzących z silnika, a przebieg na liczniku to 27000km Przedtem miał go starszy facet, a ja po zakupie testowałem go dosyć ostro (mocne redukcje i wheele) I to co zobaczyłem : Teraz moje pytania: Jak dawno takie magnesy mogły się odkleić? Jak wyczyścić silnik z miazgi magnesowej i czy to wogóle możliwe? (jak spuszczałem olej to było tylko trochę magnesu na śrubie spustowej). Dla forumowiczów przestroga, jeśli macie problemy z ładowaniem w swoich SV-kach to najlepiej dla pewności zajrzyjcie do alternatora zanim stanie się coś podobnego. Według forumowiczów angielskiego forum najtańsze, nowe koło magnetyczne w Europie można kupić w (€290+przesyłka): http://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/ge ... 0216G10000
Ostatnio edytowano 21 kwi 2014, o 17:12 przez Coolasek, łącznie edytowano 1 raz
|
21 kwi 2014, o 16:54 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta
Okruchy magnesu raczej będą w kole zamachowym - trzymają się innych magnesów. Jeżeli jakieś okruchy dostałyby się niżej to i tak filtr oleju je zatrzyma.
Potrzebujesz nowego magnesu, ale raczej nigdzie go nie dostaniesz. Ja bym zdjął koło, wypieprzył wszystkie i w ich miejsce wkleił - odporne na warunki panujące w silniku - sztabkowe magnesy neodymowe.
|
21 kwi 2014, o 17:04 |
|
|
Coolasek
pieszy
Dołączył(a): 28 mar 2014, o 00:41 Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000SZ 2005
|
Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta
Tylko jak dobrać takie magnesy (ich siła, krzywizna) i gdzie takie kupić?
|
21 kwi 2014, o 17:18 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta
Takiego kształtu raczej nie dobierzesz, będziesz musiał dobrać w kształcie sztabek, tu masz przykład jak to wygląda: http://i128.photobucket.com/albums/p177 ... tor002.jpgJaka siła magnesów i ich ilość? To już sam musisz sam ustalić metodą doświadczenia. Te koło zamachowe ze zdjęcia daje trochę ponad 13V w 650tce. Wystarczy zastosować grubsze o kilka mm magnesy i będzie poprawa. Ostatecznie możesz kupić całe używane koło zamachowe, ale to raczej towar deficytowy i nie masz gwarancji, że i w tym się jakiś magnes nie odklei.
|
21 kwi 2014, o 17:31 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta
Tylko do ASO nie zaglądaj, bo cena kompletu 1600 zł. Tak jak słoniu pisze wywal stare i wklej neodymowe. Koszt zamknie się pewnie w 70 zł razem z klejem.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
21 kwi 2014, o 22:11 |
|
|
Marpol
SV Rider
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
|
Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta
używając neodymowych może być ryzyko z klejem bo bo bo one są cholernie silne więc klej może nie wytrzymać ich mocy i znów zrobi sie to co miałeś poza tym nie wiadomo jaki prąd generują te srebrne pieronki
no chyba że ktoś z forum to przerabiał i mu działa bez problemu aż do dziś
na allegro jest cała masa rozmiarów i kształtów tych magnesów wiec coś dobierzesz jednak parametry wyjściowe będą loterią ( no chyba ze ktoś ma spisane ilość rozstaw i wymiary )
_________________ Hard Work Beats Talent.
|
21 kwi 2014, o 23:49 |
|
|