Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 12:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Regulacja sprzęgła by Yyveel 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2013, o 01:18
Posty: 79
Lokalizacja: Łomianki / W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K5
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
slayer napisał(a):
Moim zdaniem chodzi o niewłaściwą regulację na popychaczu sprzęgła.

umówiłem się coby dzisiaj odstawić moto na serwis. ale...

zrobiłem dzisiaj rano pełną regulację sprzęgła wg manuala serwisowego - jest ok. także mechanik źle wyregulował składając to.

co warte zaznaczenia - dla potomnych - zmniejszyły się znacząco wibracje od silnika po atej operacji! dokuczały mi w okolicach 6 i potem 8 tys. obr teraz jest gładziutko!

_________________
V8 i V2 klub :)


24 maja 2013, o 09:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Zobaczcie na foty i powiedzcie mi czy sprzęgło jest już na wykończeniu?
Klamka ustawiona na "6", regulacja przy klamce wykręcona prawie na max, kąt pomiędzy popychaczem a linką ok 90 st. (jeszcze do regulacji).
Ale i tak, nawet jak ustawie te 80 stopni to nie wiele to zmieni w naciągu linki
Obrazek

Obrazek

_________________
675


14 cze 2013, o 11:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Na szczęście tylko linka do wymiany, jest już po prostu wyciągnięta :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


14 cze 2013, o 14:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Dzięki. To mnie pocieszyłeś :)

_________________
675


14 cze 2013, o 14:59
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 13:15
Posty: 3
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 K7
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Siemanko

Pierwsze moje pytanie brzmi. Czy w roczniku k7 regulacja sprzęgła wygląda tak samo jak w poprzednich rocznikach?
A drugie to czy mógłby ktoś ewentualnie podrzucić linka z tą regulacją??? :D


3 kwi 2014, o 18:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2012, o 18:39
Posty: 140
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: zx6r
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Stanleyy napisał(a):
Siemanko

Pierwsze moje pytanie brzmi. Czy w roczniku k7 regulacja sprzęgła wygląda tak samo jak w poprzednich rocznikach?
A drugie to czy mógłby ktoś ewentualnie podrzucić linka z tą regulacją??? :D


Tak ciężko ci przejrzeć temat który ma 5 stron? Wystarczy cofnąć się o jedną


4 kwi 2014, o 07:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45
Posty: 771
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Mam takie dwa (kompletnie zielony jestem ;) ) pytania: jaka jest roznica pomiedzy takim ustawianiem linki jak w tej insturkcji, a samym ustawieniu naciagu przy klamce? czy we wtrysku jest regulacja wolnych obrotow (jak to zrobic?)? bo mam wolne obroty okolo 1000 i na zimnym i na cieplym silniku, to nie za malo?


8 kwi 2014, o 17:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Na wtrysku, po lewej stronie pod bakiem masz śrubkę wyprowadzoną przy ramie do regulacji wolnych obrotów.

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


9 kwi 2014, o 08:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2014, o 20:08
Posty: 467
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Genem napisał(a):
Mam takie dwa (kompletnie zielony jestem ;) ) pytania: jaka jest roznica pomiedzy takim ustawianiem linki jak w tej insturkcji, a samym ustawieniu naciagu przy klamce? czy we wtrysku jest regulacja wolnych obrotow (jak to zrobic?)? bo mam wolne obroty okolo 1000 i na zimnym i na cieplym silniku, to nie za malo?


Jak dobrze pamiętam to wg. Haynes'a powinny być ustawione na ok 1300 obr.

_________________
"LOUD&PROUD"
Obrazek
***MOJA SV650S K5***:)


9 kwi 2014, o 10:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Linki sprzęgła to chyba docinają przy piwku sekatorem ogrodniczym. Wychodzi im tak samo jakościowo jak linki do ogarków czy wsek :D

Dodatkowo korekta linki opisana w linku
bula87 napisał(a):
Zakładam, że w rok się za wiele nie zmieniło: http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... a%20k7.pdf
na stronie 62 gdzie:
1. nie mam mowy o kącie ramienia popychacza,
2 luz jałowy klamki ustawia się śrubą nr 4 :wtf: :
ma się nijak do metody opisanej tutaj:
Bar-T-ekS napisał(a):
Obrazek


Całe szczęście, że nie znalazłem sposobu regulacji z pierwszego linku, bo dodatkowo przy powalającej jakości ;) linki którą zakupiłem straciłbym w weekend nerwy.
Udało się bez większych problemów wg drugiego sposobu.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


12 maja 2014, o 11:00
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 29 mar 2014, o 14:22
Posty: 50
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Jedno pytanko:
Do czego służy śruba regulacyjna 4?
Czy wkręcanie śruby 4 powoduje głębsze wchodzenie tego pręcika za nią do sprzęgła, czy do regulacji luzu na klamce.
Kiedy jest wkręcona do lekkiego oporu klamka jest luźna im mocniej wkręcam klamka twardnieje a sprzęgło nie rozłącza i koło kręci się mimo wciśniętego sprzęgła.


13 cze 2014, o 21:25
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2010, o 14:25
Posty: 26
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Właśnie wyregulowałem sobie sprzęgło. Korzystałem z tego wątku i filmiku na youtubie: https://youtu.be/RlhBfveNdCg. Miałem troszkę utrudnione zadanie ponieważ śruba była ominięta i się nadłamała. Ale koniec końców udało się. A myślałem że będę musiał kupić nową linkę i tarcze.


13 kwi 2015, o 18:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Odświeżę temacik :P
Wczoraj jak wracałem z naszego zlotu podczas ruszania z cpn-u wbiłem 1 dodaje gazu obroty na 10tys a moto stoi.
Jak udało mi sie ruszyć to po wbiciu 2 to samo. Puszczam sprzęgło a obroty w górę a moto zero reakcji.
Co to może być??
Regulacja coś pomoże??
Jeżeli tak to jak ją zrobić??

_________________
Obrazek


11 maja 2015, o 10:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Ja bym zaczął od podstaw czyli sprawdzenia czy linka nie jest za bardzo napięta ;)

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


11 maja 2015, o 12:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Memory napisał(a):
Ja bym zaczął od podstaw czyli sprawdzenia czy linka nie jest za bardzo napięta ;)


Chętnie bym to zrobił :P
Ale nie posiadam linki :D
1000 ma hydrauliczne sprzęgło :)

_________________
Obrazek


11 maja 2015, o 13:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2010, o 16:50
Posty: 1170
Lokalizacja: Łowicz
Płeć: kobieta
Moto: GS500f'04, SV650 SK5
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Witajcie moi drodzy forumowicze, potrzebuje Waszej pomocy, bo sama jednak nie dam sobie rady.
Wymieniłam klamki na akcesoryjne, regulowane i od momentu ich założenie nie mogę wyregulować sprzęgła. Zaraz po wymianie nie mogłam moto odpalić, okazało się, że przy ustawieniu klamki na 6 nie można odpalić, bo chyba nie do końca wysprzęglało. Poprawiłam razem z bratem - dokładnie to on mi wyregulował przy klamce naciąg linki i ustawił klamkę na 5 - opalał normalnie, był tylko problem przy pierwszym ruszeniu - moto ciągnęło do przodu jak wrzuciłam 1, delikatnie, ale wyczuwalnie - taki objaw pojawił się jak dotąd tylko raz. Kolejny problem to lekkie, aczkolwiek mnie irytujące, szarpnięcia przy zmianie biegów na 2 i na 3, przy pozostałych tego już nie wyczuwałam. I kolejny problem to brak możliwości wrzuceniu luzu na postoju, dopiero jak gasiłam silnik, wtedy luz wchodził gładko. Po kilku jazdach ponownie próbowałam wyregulować przy pomocy regulacji przy klamce, wkręciłam wtedy regulację odrobinę i pogorszyłam tylko sprawę, bo nie dość, że biegi wchodziły z szarpnięciem, to jeszcze miałam problem ze zbijaniem biegów, strasznie ciężko się je zrzucało. W trakcie tej samej jazdy ponownie wykręciłam regulację odrobinę i było lepiej. Wróciłam do domu i następnego dnia wzięłam się ponownie za regulację, tym razem nie skupiałam się tylko na regulacji przy klamce, ale też i tej przy zębatce. Pomijam fakt, że nie mogę zdjęć tej cholernej osłony i mi tak po prostu dynda jak tam grzebię, to nie jest problem. Co zrobiłam przy ostatniej regulacji: wykręciłam delikatnie linkę przy zębatce i wykręciłam też odrobinę przy klamce. Przy odpaleniu i wrzuceniu 1 lekkie szarpnięcie, coś spróbowałam jeszcze pokręcić, leciuteńkie szarpnięcie nadal pozostało. Postanowiłam to zostawić tak jak jest, przejechałam się tylko by spr resztę biegów, wchodziły lekko, luz za każdym razem w miarę łatwo znajdowałam, odstawiłam moto do garażu. Dziś wystawiłam moto, po raz pierwszy od tej ostatniej regulacji - 3 dni stał bez odpalania. Odpalił normalnie, wrzuciłam 1, a moto szarpnęło i zgasło, cały czas palił się luz. Próbowałam wbić 1, jednak się nie udało, postanowiłam odpalić moto - udało się bez problemu - wrzuciłam 1, lekko szarpnął, ale nie zgasł. Pojechałam do roboty - biegi wchodziły z lekkim szarpnięciem, zatrzymałam się po drodze na sekundę i odpaliłam moto ponownie - bez żadnego problemu, problemem jest tylko zmiana biegów, bo po wrzuceniu 1 lekko szerpie, tak samo przy zmianie na 2 i 3 [pozostałe biegi sporadycznie wchodzą z lekkim szarpnięciem]. Luz znajduje już na postoju bez problemu.
Podsumowując [gdyby komuś nie chciało się przebijać przez te zawiłości :D ] - denerwuje mnie to, że szarpie przy wrzucaniu 1 - najmocniej, i pozostałych biegów - tu już lżej, jednak nadal wyczuwalnie.
Dodam, że dopiero co wymieniłam olej na Motul 5100 10W40, a sprzęgło robił poprzedni właściciel w sierpniu zeszłego roku - wymiana tarcz, przekładek, sprężyn i oczywiście uszczelka.
Błagam pomóżcie mi, nie wiem co mam dokładnie robić - boję się, że się coś zepsuje. Przeczytałam cały ten wątek i kilka innych, nie regulowałam jeszcze tego wodzika, bo nie wiem czy jest to konieczne, tylko po wymianie klamek.
Z góry dziękuję za w miarę łopatologiczne wyjaśnienie co mam zrobić i jeśli to możliwe co dokładnie powinnam przez to osiągnąć :)

_________________
Non quo sed quo modo :mylove:


10 sie 2015, o 15:30
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Jeśli po wymianie klamek zaczęło się walić to na chłopski rozum problem jest w regulacji. Musiałaś jakoś ustawić linkę tak, że nie wysprzęgla jak wciskasz klamkę. Spróbuj na maksa wykręcić śrubę od regulacji i zobacz jak się zachowuje

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


10 sie 2015, o 16:21
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 1 sie 2014, o 00:14
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Mozna reupload prosic?


23 sty 2016, o 19:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
1. Wkrec (do manetki) srube regulacyjna „2” przy manetce całkowicie
Obrazek
2. Odkrec osłone przedniej zębatki
3. Odkrec (poluzuj) nakrętkę „3” i wykrec srube regulacyjna „4” o 2-3 obroty.
4. Poluzuj nakręteki „5”, ustaw ramie popychacza sprzęgła tak aby kąt (zaznaczone na
rysunku) miedzy nim a linka był 80-85 stopni. (użyć kątomierza)
5. Dokrec nakrętki „5”.
6. Powoli z wyczuciem dokręcaj srube „4” az poczujesz opor.
7. Cofnij srube „4” o ¼ obrotu i zablokuj jej polozenie za pomocą nakrętki „3”.
8. Wracasz do manetki, ustaw linke za pomocą sruby regulacyjnej tak aby dzwignia miala ok.
10mm-15mm luzu, dokręć kontre. Gotowe!
Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


23 sty 2016, o 23:42
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 1 sie 2014, o 00:14
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s
Post Re: Regulacja sprzęgła by Yyveel
Dzieki, nie wiem tylko gdzie ma byc ten luz na manetce sprzegla?


24 sty 2016, o 09:55
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL