Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 sty 2025, o 01:50



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 17:54
Posty: 274
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Płeć: mężczyzna
Moto: SUZUKI SV 650N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TomK przetarłem zębatki ze smaru żeby było widać na zdjęciu dokładnie zużycie zębów.
Łańcuch w jednym miejscu ma odpowiedni naciąg 20-30mm, pół obrotu kołem i jest sztywny, że ani drgnie. W jednym miejscu można odciągnąć łańcuch od zębatki tylnej, w innym znowu nie.

_________________
Moje SV 650n 2001 rok ---> viewtopic.php?t=10029


23 kwi 2014, o 18:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No łancuch masz zaszuszony jak śliwka na zimę. Smarować trzeba również pomiedzy blaszkami ogniw a nie tylko po srodku.
Natomiast co do wyciągnięcia to ustal czy faza napiety-luźny jest związana z obrotem koła. Tzn np. pół obrotu koła i luz a drugie pół i naciagniety. Jezeli tak jest to koło krzywo siedzi na zabieraku bądź on sam krzywo lata. Jezeli związku z obrotem koła nie stwierdzisz to łańcuch kaplica.


23 kwi 2014, o 18:54
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:56
Posty: 106
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem jak łańcuch, ale zębatki wyglądają na jeszcze dosyć dobre jak na moje oko :)


23 kwi 2014, o 19:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też miałem dobre zębatki jak zmieniałem napęd. Nowego łańcucha na stare zębatki nie założysz.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


23 kwi 2014, o 19:41
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:56
Posty: 106
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Założyć założysz tylko szkoda łancucha, bo się szybko znowu zużyje na starych zębatkach.


23 kwi 2014, o 19:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
:hmm:
Ta zdawcza to już jak na moje wyraźnie ostrzy sie na rekina :obity:
(prywatnie to ja robię tak: zmieniam łańcuch z kołami. Śmigam tak dobrych pare tysiecy i wymieniam kółko zdawcze. Śmigam dalej aż zdechnie łańcuch. Czasami łańcuch jest dobry z domu i warto mu zmienić też koło odbiorcze. Chyba właśnie trafiłem na taki i zafunduję mu oba koła nówki )


23 kwi 2014, o 20:05
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 15 mar 2014, o 14:12
Posty: 34
Płeć: mężczyzna
Moto: niebieskie sv650
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam Panowie ,mam pytanie jaką średnice mają bolce które regulują zawieszenie przednie.Myślę nad pokrętłami i nie wiem które wybrać, a w domu nie dysponuje suwmiarką będę wdzięczny za każdą odpowiedz :)

_________________
Pozdrawiam, Tomek





:mylove: S V


23 kwi 2014, o 21:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Xeii napisał(a):
Założyć założysz tylko szkoda łancucha, bo się szybko znowu zużyje na starych zębatkach.


A próbowałeś kiedyś ?
Ja próbowałem w rowerze kilkanaście lat temu jak chodziłem do średniej szkoły i z kasą było krucho.
Rower górski. Efekt ? Łańcuch skakał po zębatkach bo na całej zębatce tylko kilka ogniw miało punkty podparcia na zębach. Lepiej było na starym łańcuchu bo był doposowany do zębów. W motocyklu po takim eksperymencie wróże urwanie łańcucha.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


23 kwi 2014, o 22:02
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 17:54
Posty: 274
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Płeć: mężczyzna
Moto: SUZUKI SV 650N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki panowie za zaangażowanie :) w piątek poświęcam motocyklowi więcej czasu, dokładnie wyczyszczę napęd, nasmaruje, odpowiednio wyreguluje, sprawdzę czy jest w osi. Jeśli te zabiegi dalej nie pomogą to zamawiam nowy. Pozdrawiam, miłego wieczoru :)

_________________
Moje SV 650n 2001 rok ---> viewtopic.php?t=10029


23 kwi 2014, o 22:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zdumiewająca jest wiara w to, że można utrzeć dupe szkłem. Nie mozna zakładać łańcucha na stare zębatki. Wg objawów jakie opisujesz to trzeba koniecznie i pilnie wywalić i łańcuch i zębatki. Łańcuch jest wyciągniety równomiernie, a napian się w jednym miejscu dlatego, że nie pasuje do zębatek, które mają obecnie mniejszą średnice

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


23 kwi 2014, o 22:39
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
mateusz371 napisał(a):
Pomocy, wczoraj rozwaliłem pompę hamulcową w SV1000. Na allegro nie ma oryginału ale wiem, że pasują pompy od innych modeli Suzuki. Orientuje się ktoś na co można podmienić ?

Ja założyłem pompę od bandíta 650 ale dlatego że nie chciałem mieć plastíkowego zbiorniczka bo mam "eskę" przerobioną na "enkę".Jakby co,to mam na zbyciu oryginalną pompę,przejrzaną i wyczyszczoną ze zbiorniczkiem w komplecie

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


24 kwi 2014, o 06:29
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 15:58
Posty: 183
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja też mam wersję N, także też bez plastikowego zbiorniczka. Ok, to kupuję w takim razie od bandita jak pasuje, bo do SV nigdzie nie ma.


24 kwi 2014, o 10:52
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 paź 2012, o 21:09
Posty: 29
Lokalizacja: Lubliniec
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 Sk6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kamil-SWD napisał(a):
TomK przetarłem zębatki ze smaru żeby było widać na zdjęciu dokładnie zużycie zębów.
Łańcuch w jednym miejscu ma odpowiedni naciąg 20-30mm, pół obrotu kołem i jest sztywny, że ani drgnie. W jednym miejscu można odciągnąć łańcuch od zębatki tylnej, w innym znowu nie.

Miałem identyczną sytuację... jednak u mnie pomogło wycentrowanie koła i tak jak pisze TomK, od sprawdzenia tego bym zaczął. A zużyty napęd też przerabiałem... u mnie objawiało się to cyklicznym przeskakiwaniem łańcucha na przedniej zębatce (a takich odgłosów uwierz mi byś nie przegapił)... do tego w moim przypadku łańcuch miał zaje***ste luzy na boki. Twoje zębatki w porównaniu z tym co było u mnie wyglądają całkiem nieźle :wtf:
A masz możliwość jeszcze regulacji naciągu?


24 kwi 2014, o 18:53
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 17:54
Posty: 274
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Płeć: mężczyzna
Moto: SUZUKI SV 650N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kizior Czoher, dzisiaj dokładnie przyglądałem się łańcuchowi. Słyszę tak jak napisałeś cykliczne przeskakiwanie łańcucha na przedniej zębatce dodam, że łańcuch został oczyszczony i porządnie nasmarowany. Zostały mi 2 kreski naciągu. Śmiem również twierdzić, że jest to oryginalny łańcuch montowany w fabryce [ma 13 lat].

Co powiecie o takim zestawie napędowym : http://allegro.pl/zestaw-napedowy-suzuki-sv-650-99-08-jakosc-i4102231213.html
zębatki JT z tego co się zorientowałem mają dobre opinie, a łańcuchy SFR co o nich możecie powiedzieć .. ?

_________________
Moje SV 650n 2001 rok ---> viewtopic.php?t=10029


24 kwi 2014, o 19:25
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11
Posty: 231
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):
No łancuch masz zaszuszony jak śliwka na zimę. Smarować trzeba również pomiedzy blaszkami ogniw a nie tylko po srodku.
Natomiast co do wyciągnięcia to ustal czy faza napiety-luźny jest związana z obrotem koła. Tzn np. pół obrotu koła i luz a drugie pół i naciagniety. Jezeli tak jest to koło krzywo siedzi na zabieraku bądź on sam krzywo lata. Jezeli związku z obrotem koła nie stwierdzisz to łańcuch kaplica.

A że się tak zapytam to co daje smarowanie ? Bo mnie w Promotorze uczyli, że oni tylko smarują żeby nie rdzewiał czyli wtedy kiedy popada deszcz, a czy smarujesz czy nie to i tak sie wyciagnie, więc po co smarować, smar i tak jest wewnątrz oringów.


24 kwi 2014, o 22:44
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kamil-SWD napisał(a):
Kizior Czoher, dzisiaj dokładnie przyglądałem się łańcuchowi. Słyszę tak jak napisałeś cykliczne przeskakiwanie łańcucha na przedniej zębatce dodam, że łańcuch został oczyszczony i porządnie nasmarowany. Zostały mi 2 kreski naciągu. Śmiem również twierdzić, że jest to oryginalny łańcuch montowany w fabryce [ma 13 lat].

Co powiecie o takim zestawie napędowym : http://allegro.pl/zestaw-napedowy-suzuki-sv-650-99-08-jakosc-i4102231213.html
zębatki JT z tego co się zorientowałem mają dobre opinie, a łańcuchy SFR co o nich możecie powiedzieć .. ?

Tańszego nie było...

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


24 kwi 2014, o 23:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To nie chodzi o to że smar jest w środku. Tylko o to żeby sam oring na sucho nie latał bo go szlag trafi raz dwa i przestanie chronic to co w środku. X-ringi znoszą nieco więcej, znaczy mniejszą częstotliwość smarowania. Dlatego że mają >miejsce< na zrobienie sobie małego zapasu smaru. Te bardziej wypasione (np. DID takie ma) Potrafia się w trakcie pracy >obrócić, przekręcić< tz. będą pracować aż straca smar w rowku. Wtedy wzrasta tarcie i przekręci go (w sensie sam x-ring poprzecznie) o 90 stopni. Dzieki temu kosztem smaru który był wewnątrz on sam dalej się smaruje.
Wnikałem dokładnie w specyfikację DID-a i tam wyraźnie to zostało opisane.
Można więc w uproszczeniu napisać że nie smarujemy łańcucha tylko jego uszczelnienia.
I tego smarowania wcale nie musi byc tak żeby kapało. Dobry sprey i w locie spsikac tylko raz żeby był ledwo wilgotny. To już wystarczy. Wg DID-a na 500 km. A według producenta spreyu do kiety którego używam na 1000 km ponieważ ma jakieś stałe smary w swoim składzie specjalnie zaprojektowane żeby lepiły się do gumy. Z obserwacji wynika że chyba prawde napisali :obity:
(osobiście to psiknę na łańcuch co drugie, albo trzecie tankowanie. Tylko tyle że nawet na koło nic potem nie chlapie)


24 kwi 2014, o 23:21
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 paź 2012, o 15:32
Posty: 62
Lokalizacja: okolice Wroclawia
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wymieniam właśnie napęd, odkręcam tylną zębatkę a między zębatką a zbierakiem podkładki ;o Tak ma być?! Nie powinny one być na zębatce(zębatka-nakrętka)??


25 kwi 2014, o 09:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
fryc napisał(a):
Wymieniam właśnie napęd, odkręcam tylną zębatkę a między zębatką a zbierakiem podkładki ;o Tak ma być?! Nie powinny one być na zębatce(zębatka-nakrętka)??



no raczej

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


25 kwi 2014, o 11:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może ktoś poprawiał ustawienie kół zębatych? Żeby były w linii. A czemu nie są bez podkładek to trzeba sprawdzić.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


25 kwi 2014, o 11:15
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL