Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 23 sty 2025, o 00:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2808
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Diabli wiedzą, mi nie mrugała nigdy, a gdy się żydlampa zaświeci, staram się jak najszybciej zatankować, zazwyczaj wchodzi ~12 litrów, gdy się odrazu zjedzie.


28 kwi 2014, o 14:43
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
u mnie jest tak.. na początku zaczyna mrugać jak mam około 3l a następnie zapala się na stałe jak zostało około 1l.
Te objętości wychodziły mi z obliczeń które robiłem ;)

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


28 kwi 2014, o 15:03
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 lip 2012, o 11:31
Posty: 347
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
swayzee napisał(a):
u mnie jest tak.. na początku zaczyna mrugać jak mam około 3l a następnie zapala się na stałe jak zostało około 1l.
Te objętości wychodziły mi z obliczeń które robiłem ;)


+1


28 kwi 2014, o 15:21
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2013, o 08:34
Posty: 82
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,

Miałem dziś awaryjne hamowanie dzięki jednej nad wyraz sprytnej puszce. Zrobiłem to nieudolnie i mi moto zgasło. Parę razy nie chciał zaskoczyć (zwykle bez problemu). W końcu zagadał, ale był jakiś dziwny. Oddawał moc z opóźnieniem (kręciłem manetę i przyspieszał... ale z takim mikrosekundowym opóźnieniem, które dało się wyczuć). Poza tym przy wolnej jeździe w korku (15-20km/h przy 2k obr/min) szarpał delikatnie i nie trzymał mocy równo.

Zdałem sobie sprawę, że nie wygasiłem do końca przy zdechnięciu, więc doturlałem do zatoczki, wygasiłem i odczekałem chwilę. Potem odpalił bez problemu i już zachowywał się normalnie.


Chciałbym się tylko upewnić co spieprzyłem (nie wyłączyłem zupełnie?) i czy to przypadkiem nie jest oznaka zbliżających się wydatków w serwisie.

Pozdrawiam,
Paweł


29 kwi 2014, o 11:39
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 23:58
Posty: 198
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie chodził na jeden gar, mógł się trochę przylać.

_________________
Montaż i serwis,pomiar AFR instalacji LPG OLSZTYN, tel 514 314 868


29 kwi 2014, o 17:12
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57
Posty: 135
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć. Cały czas świeci mi się kontrolka rezerwy mimo posiadania ponad połowy baku. Jakieś pomysły jak zdiagnozować ten problem? Pozdro.


30 kwi 2014, o 08:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie zwarcie. Zacząłbym od szukania gdzie po drodze do czujnika. Jeśli ok to wykręcić czujnik i sprawdzić rezystancje termistorów. Gdzieś na forum było napisane ile mają mieć. Choć zwykle jak padają to rezerwa nie świeci w ogóle.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


30 kwi 2014, o 09:08
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 lip 2012, o 11:31
Posty: 347
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mogę sobie ominąć czujnik sprzęgła? Tzn. wypinam tą wtyczkę:
https://www.dropbox.com/s/nfxld7332e62g ... .22.13.jpg

I łączę te dwa kable jakimś drutem. Odpalam, wyjmuje drut i jadę :)


30 kwi 2014, o 09:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz ale we wtryskowych jest różnica zapłonu ze zwartymi tymi pinami i rozwartymi. Z tego co pamiętam to na korzyść dla zwartych.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


30 kwi 2014, o 10:00
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sty 2013, o 16:11
Posty: 231
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87 napisał(a):
Możesz ale we wtryskowych jest różnica zapłonu ze zwartymi tymi pinami i rozwartymi. Z tego co pamiętam to na korzyść dla zwartych.

Ja mam cały czas zwarte, przy nóżce też, nie odczułem różnicy.


30 kwi 2014, o 10:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Różnica raczej nie jest odczuwalna ;) Ale kiedyś widziałem przebiegi zapłonów w takim filmiku i różnica była. Tylko jako ciekawostkę podaję.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


30 kwi 2014, o 10:32
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 31 mar 2014, o 16:54
Posty: 34
Lokalizacja: Niepołomice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 '04 blondi
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy ktoś wie ile trzeba zapłacić za siedzenia do sv jak w tym temacie :)
viewtopic.php?f=9&t=5191


30 kwi 2014, o 16:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaka jest fabrycznie długość dogbonesów w SV650S k6 ?? Nie umiałem się tego doszukać (pewnie szukałem w złych miejscach)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


30 kwi 2014, o 22:50
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 13:46
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam panowie, ja mam 2 problemy z moją sv na gaźnikach.

1. Po zimie chodziła na 1 tłok, zawiozłem do mechanika, zmienił napęd świece i dalej chodziła na 1 tłok, okazało się że cewka padnięta i założył używaną od jakiegoś innego moto. Gdy wracałem do domu w połowie drogi złapał mnie desz i do tej pory moto chodziło ok jakies 15 km drogi było. Przy dalszej jeździe w lekkim deszczu zauważyłem że moto faluje obrotami (gdy podczas jazdy trzymam równo manetkę delikatnie faluje), po dojechaniu do domu zauważyłem że na wolnych obrotach to samo. Okazało się że moto puki jest zimnie nie faluje po rozgrzaniu zaczyna falować (przynajmniej do teraz tak było) mam elektryczny licznik i wykazuje skok pomiędzy 1400 a 1200, czasami spada nawet niżej. Czy to może być wina świec/ kabli czy raczej synchro gaźników lub tego że cewka z innego moto jest ? Świece niby miały być wymienione, sprawdzę je w 1 rzędzie jak będę w domu czyli około 10 ale może ktoś miał z was coś podobnego, wie jaka jest tego przyczyna i gdzie tego szukać jak świece nie pomogą ?

2. Problem to od kąd mam moto, kręci ale dziwnie rzegocze, wydawało się że to rozrusznik ale mechanik powiedział że to jakieś koło a nie rozrusznik (ja potocznie nazwał bym to wieniec, chyba chodzi o tą zębatkę która pośredniczy między rozrusznikiem a silnikiem, orientuje się ktoś jaki jest koszt naprawy tego i czy to skomplikowane jest ? Pytam ponieważ po zimie oddałem moto z braku czasu zeby zagladnac do niego a teraz będę go miał więcej i może zabrał bym się za to z pomocą taty który mechanikę ogarnia ale muszę go pierw zmusić do tego jakoś :)

Sorki że się tak rozpisałem ale myślę że jasno opisałem problemy :)


2 maja 2014, o 17:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Falowanie obrotów raczej nie ma związku ze świecami czy cewką. Gdyby z nimi cos nie tak to byłoby co już przerabiałeś (praca na jeden cylnder) albo wypadające zapłony.
Powodem najpewniej jest wadliwa praca gaźników. W sensie wymagają czyszczenia, synchronizacji itd. Sprawdzenia czy membranki całe, czy zaworki dopływowe trzymają i czy poziom paliwa odpowiedni w komorach, czy lewego powietrza skądś nie łapią itd....
Taki full service gazioli wypadałby zrobić. Zrobisz wszystko to za jakis czas problem wróci i apiać od nowa :hahaha:
U mnie wychodzi że to co jakieś 30 tys kilometrów :hmm: Znaczy raz na rok .
(i zapewne każdy z nas kto miał gaźnikowce to juz przerabiał ten temat. Tak więc jesteśmy z tobą :obity: )

Co do zgrzytów w rozruszniku to nie mam pojęcia ile trzeba kasy na naprawę.


2 maja 2014, o 18:08
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 13:46
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niby miał czyścić gaźniki, a tego mechanika już któraś osoba z okolicy poleciła. Sprawdzę czy na świecy nie ma broka jakiegoś lub czy szczelina w świecy jest odpowiednia, jeśli to nie będzie to za gaźniki raczej sam się nie zabiorę bo sprzętu do synchronizacji nie mam, a raczej po czyszczeniu trzeba będzie synchronizować? I mógł bym go jakoś średnio poskładać później. ;) Czy raczej początkujący powinien dać sobie radę ? :)


Ps a co by miało do rzeczy jeśli chodzi o gaźniki czy moto ciepłe czy zimne ?


2 maja 2014, o 19:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TPS był taki sam w gaźnikach i wtryskach ?

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


2 maja 2014, o 22:25
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
synchro gaźników możesz zrobić przy pomocy U rurki :) masz na forum.

rozkosmany, to ile Twoja svka ma przebiegu? jaki miałeś najwyższy przebieg w motocyklu? tak z ciekawości się pytam :) pozdro

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


2 maja 2014, o 22:58
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moja aktualna ukochana Suza ma 31 tys mil z groszami na liczniku. Czyli cos koło 50 tys kilometrów. Wiem bo byłem dzisiaj na przeglądzie. Nie przeszła :smutas: Muszę naprawic pstryka od swiatła stopu przy klamce i wymienić klocki hamulcowe z tyłu :hmm: Normalnie nie używany hebel i zdziwiłem się trochę. Ale to pewnie dlatego że blokował się i nie puszczał. A czasami się >sytuacyjnie< go uzywało. No więc chyba przez to się klocki zuzyły.
Najwiekszy przebieg na konkretnym motocyklu to zrobiłem śwętej pamięci Hondą NTV 650 i walnęło jej 108 tys mil (kupowałem z przebiegiem 3 tys). Aż któregos razu miałem smaka na flaki koło Tucholi i zanim je zezarłem to zajumali Hondzinkę. Pewno przekręcili ją na 15 tys i opchneli na allegro jako fumfel nówka-nieśmigana. I kula dalej :obity: .
Kupiłem drugą Hondę NTV ale wersję mniej spotykaną Revere 600. Ma najechane 45 tys mil. (bardzo wdzięczny moto na wyprawy. Ciut szybszy od ślimaka tak wiec jest czas podziwiac widoki i potrafi jechać paląc w okolicy 3-3.3 litra na 100)
Gdybym sumował przebiegi wszystkich motocykli to nie wiem ile by wyszło. Prawo jazdy robilem w 1984 roku. Ale oczywiście wcześniej latało sie bez kwitów :obity:
(najgorzej ze wszystkich wspominam MZ 1000. Kupiony z powodu cięzkiego zakochania się w tejże MZ-cie :obity: Odkochałem się po jakichś 2 miesiącach. Psuło się, żarło wiecej niż ciepło wspominana CZ-ta dla której 8-10 litrów/100 to normalna dawka :hahaha: Mozliwe że miłość trwałaby dłużej gdybym cały czas po helmuckich autobanach jeździł. Bo tylko do tego w miarę sie nadawała)


2 maja 2014, o 23:58
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 17:38
Posty: 22
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć: mężczyzna
Moto: Inazuma
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli świece, filt powietrza są ok, napięcię podawane na świecę jest dobre to bym przyjrzał się gaźnikom, jakbyś był z okoli Warszawy to dałbym namiar na "lekarza" ;)


3 maja 2014, o 00:54
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL