Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 sty 2025, o 21:28



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
gumis napisał(a):
Panowie dziś zauważyłem, że nie świeci stop ale tylko hamulca ręcznego. Z nożnym nie ma żadnego problemu. Gdzie szukać usterki?


1)Bierz miernik i najpierw sprawdź pstryczek pod spodem klamki.
jeżeli działa a stopu dalej nie ma to
2)Czyścisz i styki i doginasz lekko wsuwki we wtyczce.
Jeżeli dalej nie ma to
3)Dobierasz się do kostki która jest pod owiewką z prawej strony. Czyścisz wszystko i ponownie dzwonisz miernkiem.
Jeżeli dalej nie ma bądź miernik nie wykazuje przejścia od pstryczka to:

Olewasz wszystko, bierzesz kawalek 2-żyłowego kabelka i łączysz równelegle z pstryczkiem od tylnego

(zauważyłem że krimpy na stykach w suzach nie są najwyższych lotów. Tak jakby chińskie. Być może skorodowane masz zaraz przy samej wtyczce. Wyglada ok ale tylko na oko)


10 maja 2014, o 22:44
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedź. Jutro z rana idę do garażu i zaczynam grzebać. Mam nadzieję, że to tylko jakaś pierdółka.


10 maja 2014, o 22:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Aaa, ty masz N-kę Nie wiem gdzie ta kostka duża jest :obity: I wogóle nie wiem czy w N-kach jest :hmm:


10 maja 2014, o 22:58
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hmmm najpierw postaram dobrać się do klamki, może tylko tam się coś poluzowało.


10 maja 2014, o 23:05
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może czujnik stopu w klamce od dołu

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


11 maja 2014, o 00:15
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wtyki były zaśniedziałe :) przeczyściłem, podłączyłem i wszystko pięknie działa. Ale jak sprawdzałem czy działa stop, to zauważyłem, że podświetlenie rejestracji nie działa :D mam nadzieje, że to tylko żarówka. Rozbiorę to przy następnej okazji. Ale dzięki wam za pomoc :)


11 maja 2014, o 11:32
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57
Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siema.

Szukałem w wyszukiwarce, ale przeleciałem 10 stron i nic nie znalazłem, więc zapytam tutaj. Jaki olej do Suzuki SV1000 2003r? Ile trzeb go wlać w momencie kiedy do wymiany idzie też filtr oleju (jeśli możecie to podajcie też wartość bez wymiany filtra)? Jaki poziom podaje serwisówka?

EDIT.
Dobra, już znalazłem. Musiałem wskoczyć na ostatnią stronę wyszukiwarki. Aczkolwiek to jest chyba info do SV650. Do SV1000 nie mogę znaleźć. Sorki. :)


Ostatnio edytowano 13 maja 2014, o 12:39 przez BoBaN, łącznie edytowano 4 razy



13 maja 2014, o 12:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaja sobie robisz...


13 maja 2014, o 12:29
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 13:46
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam ponownie, sprawdziłem świecę i na przednim tłoku była odrobinę za mała przerwa ale wydaje mi się że to bez znaczenia, końcówka świecy z tylnego była biała (tam gdzie dokładnie iskra skacze) a tak to była jak kawa z mlekiem czyli prawidłowa z tego co wiem. Po ponownym zakręceniu świec i odpaleniu moto strzeliło z wydechu dosyć dobrze prawdopodobnie dlatego że robiłem to po deszczu i z przodu gdzie przychodzi świeca była woda i mogła podejść do środka. W niedzielę z kumplem (tez sv 650) zrobiliśmy ok 200 km i zauważyłem że po połowie takiej trasy czyli dobrze ciepłe moto nie bardzo chciało zejść na obroty poniżej 2 tyś. po zgaszeniu i odpaleniu od razu był około 1400 i dalej falowały.

Dzisiaj wieczorkiem zabiorę się za ustawienie sprzęgła i muszę zająć się hamulcami bo tylni to raczej spowalniacz a nie hamulec, z przodu nie jest źle ale ostry też nie jest, jeśli odpowietrzenie nie pomoże przyczyną mogą być nieodpowiednie klocki czy raczej puchnące przewody ? Wymiana przewodów to koszt chyba ok 300 zł mam rację ?
Za sprawdzenie zaworów zabiorę się po ostatnim egzaminie z matury i dzięki za podpowiedzi Rozkosmany, jeśli coś będę nowego wiedział to dam znać ;)


13 maja 2014, o 14:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli chodzi o falowanie obrotów, to pytanie, czy przy odkręcaniu tylnej świecy zdejmowałeś airbox. Jeśli tak, to może po prostu ciągnie lewe powietrze po niedokładnym założeniu?


13 maja 2014, o 14:35
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57
Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie bijcie panowie za dziwne pytania, ale czytam sobie test SV1000 tutaj:

http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV1000,821 ... ,9142.html

I natrafiłem na dosyć dziwne zdanie odnośnie silnika. Zacytuję:
"Silnik będący następcą niezwykle dzikiej jednostki napędowej z TL1000 wydaje się być nieco bardziej zmanierowany i spokojny. Nie oznacza to, że jest słaby, o nie! Legitymując się mocą 106 KM przy 8800 obr/min i momentem obrotowym 102 Nm przy 7200 obr/min trudno go zaliczyć do motocyklowych słabeuszy. SV dostało pokaźny zastrzyk mocy w 2005 roku, kiedy to wzrosła ona do 120 KM."

To oznacza, że silniki przed 2005r. mają 106KM? Myślałem, że wszystkie SV1000 począwszy już od 2003 mają 120KM. Jak to w końcu jest, bo nigdzie indziej w necie nie znalazłem o tym wzmianki.


13 maja 2014, o 17:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiesz we wszystko co piszą, można też znaleźć że ma 160 HP :) bo się komuś jednostki pomyliły i źle przeliczył.
Każdy egzemplerz po ponad 10 latach eksplatacji i tak będzie miał inną moc. Były też różnice między wersjami na Kanadę, USA i Europę

http://www.suzukicycles.org/SV-series/S ... 000S.shtml

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


13 maja 2014, o 18:32
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 17 lis 2013, o 13:46
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Jeśli chodzi o falowanie obrotów, to pytanie, czy przy odkręcaniu tylnej świecy zdejmowałeś airbox. Jeśli tak, to może po prostu ciągnie lewe powietrze po niedokładnym założeniu?



Świece sprawdzałem ponieważ moto wcześniej już falowało, sprawdzałem filtr z ciekawości jak wygląda i jest jak nowy, airbox czysty ale było może ze 2 łyżeczki oleju w nim, nie wiem z jakiej okazji.


13 maja 2014, o 19:04
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57
Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TomK napisał(a):
Nie wiesz we wszystko co piszą, można też znaleźć że ma 160 HP :) bo się komuś jednostki pomyliły i źle przeliczył.
Każdy egzemplerz po ponad 10 latach eksplatacji i tak będzie miał inną moc. Były też różnice między wersjami na Kanadę, USA i Europę

http://www.suzukicycles.org/SV-series/S ... 000S.shtml


Dlatego też się dziwiłem, bo w tekście pada jasna informacja, że w 2005 roku silnik dostał więcej mocy. No, ale teraz każdy może być redaktorem, więc wszystko możliwe, że wypisują brednie wyssane z palca. Dzięki za sprostowanie.


13 maja 2014, o 19:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
krystian333 napisał(a):
Inkling napisał(a):
Jeśli chodzi o falowanie obrotów, to pytanie, czy przy odkręcaniu tylnej świecy zdejmowałeś airbox. Jeśli tak, to może po prostu ciągnie lewe powietrze po niedokładnym założeniu?



Świece sprawdzałem ponieważ moto wcześniej już falowało, sprawdzałem filtr z ciekawości jak wygląda i jest jak nowy, airbox czysty ale było może ze 2 łyżeczki oleju w nim, nie wiem z jakiej okazji.


Olej z odmy :obity:
Ale spoko, to normalka. SV nie ma ze tak go nazwę- skraplacza w odmie- i dlatego tak. W najprostszej wersji wyglada jak pomniejszona szczotka do mycia butelek wetknięta w rurę odmy. Rozpylony olej z wnetza silnika osiada na tej szczotce i se kapie z powrotem.


Pytanie. Tak na wszelki wypadek :obity:

Kapsle na lagach standardowo dokręca się w położeniu całkowitego rozciągnięcia? Bo w jakimś moto wiem że było tak żeby wstępnie skręcić ale nie tak żeby oring uszczelniał a następnie postawic na koła i dokręcić na fest.
:hmm:


13 maja 2014, o 23:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja to dokręcałem na kołach jak lagi już w półce miałem zamocowane. Inaczej ciężko raczej to tak złapać żebyś z takim momentem dokręcił.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


13 maja 2014, o 23:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A no bo ja własnie skończyłem moto szykować. Nie przeszedł przeglądu bo klocki słabe, brak światła stopu od klamki (jak wyżej napisane. Z tym że ja pociagnałem drugi kabel bo po trzech kostach po drodze przejście było ale widać gdzies jakas jeszcze jest schowana co mnie sie a oczy nie nawineła) i cieknące lagi które olewałem bo myslałem że zdążę założyć od srad-a. No ale opóźnienia ciagle :mur:
Zresztą. Dokręciłem w stanie wiszącym i mi SV się postawił wyżej z przodu. Albo tak mi się wydaje :hmm: W końcu jak uszczelniacze nówki to tam zostaje poducha powietrzna. A jak juz mi ciekły to morda przysiadła :obity:

ed. Też sobie taka eskę na bak walnąłem jak twoja (bo jak już zacząłem te klocki zmieniać to płynnie przeszedłem do pomalowania moto. Teraz juz chyba będe mógł w galerii pokazać). Tylko wydziergałem ja z amelinium :obity: Pochodzące z puszki po browarze. Tyskie mocne :obity:


13 maja 2014, o 23:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tyle dobrego piwa tam macie a Ty z tyskiego :obity:

_________________
SV650 => X11 :kerm:


14 maja 2014, o 08:26
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Każdy Polak ma polski organizm... :)


14 maja 2014, o 18:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek87 napisał(a):
Tyle dobrego piwa tam macie a Ty z tyskiego :obity:


:hmm: Nie chcę tutaj wyjść na jakiego szowinistę w stosunku do miejscowych. Mają kupę znakomitego miejscowego piwa
:hahaha:
Ale powód użycia Tyskiego wynika z czego innego niż alergia na cos innego niż polskie .
Po prostu puszka jest z aluminium a nie ze stali. W końcu ile piwa mam pić żeby trafić na taka ? A tak puszka pewniak :mrgreen: Oczywiście piwa nie wylałem
:obity:

Obrazek

Przed bezbarwnym lakierem. I ona nie jest taka niebieska tylko czysty szlif. Kolor pochodzi od nieba :obity:


14 maja 2014, o 19:42
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL