Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1)Bierz miernik i najpierw sprawdź pstryczek pod spodem klamki. jeżeli działa a stopu dalej nie ma to 2)Czyścisz i styki i doginasz lekko wsuwki we wtyczce. Jeżeli dalej nie ma to 3)Dobierasz się do kostki która jest pod owiewką z prawej strony. Czyścisz wszystko i ponownie dzwonisz miernkiem. Jeżeli dalej nie ma bądź miernik nie wykazuje przejścia od pstryczka to: Olewasz wszystko, bierzesz kawalek 2-żyłowego kabelka i łączysz równelegle z pstryczkiem od tylnego (zauważyłem że krimpy na stykach w suzach nie są najwyższych lotów. Tak jakby chińskie. Być może skorodowane masz zaraz przy samej wtyczce. Wyglada ok ale tylko na oko)
|
10 maja 2014, o 22:44 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedź. Jutro z rana idę do garażu i zaczynam grzebać. Mam nadzieję, że to tylko jakaś pierdółka.
|
10 maja 2014, o 22:53 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Aaa, ty masz N-kę Nie wiem gdzie ta kostka duża jest I wogóle nie wiem czy w N-kach jest
|
10 maja 2014, o 22:58 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hmmm najpierw postaram dobrać się do klamki, może tylko tam się coś poluzowało.
|
10 maja 2014, o 23:05 |
|
|
swayzee
motocyklista
Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43 Posty: 165 Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może czujnik stopu w klamce od dołu
_________________ Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03 Mój wątek KLIK
|
11 maja 2014, o 00:15 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wtyki były zaśniedziałe przeczyściłem, podłączyłem i wszystko pięknie działa. Ale jak sprawdzałem czy działa stop, to zauważyłem, że podświetlenie rejestracji nie działa mam nadzieje, że to tylko żarówka. Rozbiorę to przy następnej okazji. Ale dzięki wam za pomoc
|
11 maja 2014, o 11:32 |
|
|
BoBaN
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57 Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siema. Szukałem w wyszukiwarce, ale przeleciałem 10 stron i nic nie znalazłem, więc zapytam tutaj. Jaki olej do Suzuki SV1000 2003r? Ile trzeb go wlać w momencie kiedy do wymiany idzie też filtr oleju (jeśli możecie to podajcie też wartość bez wymiany filtra)? Jaki poziom podaje serwisówka? EDIT. Dobra, już znalazłem. Musiałem wskoczyć na ostatnią stronę wyszukiwarki. Aczkolwiek to jest chyba info do SV650. Do SV1000 nie mogę znaleźć. Sorki.
Ostatnio edytowano 13 maja 2014, o 12:39 przez BoBaN, łącznie edytowano 4 razy
|
13 maja 2014, o 12:05 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaja sobie robisz...
|
13 maja 2014, o 12:29 |
|
|
krystian333
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lis 2013, o 13:46 Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam ponownie, sprawdziłem świecę i na przednim tłoku była odrobinę za mała przerwa ale wydaje mi się że to bez znaczenia, końcówka świecy z tylnego była biała (tam gdzie dokładnie iskra skacze) a tak to była jak kawa z mlekiem czyli prawidłowa z tego co wiem. Po ponownym zakręceniu świec i odpaleniu moto strzeliło z wydechu dosyć dobrze prawdopodobnie dlatego że robiłem to po deszczu i z przodu gdzie przychodzi świeca była woda i mogła podejść do środka. W niedzielę z kumplem (tez sv 650) zrobiliśmy ok 200 km i zauważyłem że po połowie takiej trasy czyli dobrze ciepłe moto nie bardzo chciało zejść na obroty poniżej 2 tyś. po zgaszeniu i odpaleniu od razu był około 1400 i dalej falowały. Dzisiaj wieczorkiem zabiorę się za ustawienie sprzęgła i muszę zająć się hamulcami bo tylni to raczej spowalniacz a nie hamulec, z przodu nie jest źle ale ostry też nie jest, jeśli odpowietrzenie nie pomoże przyczyną mogą być nieodpowiednie klocki czy raczej puchnące przewody ? Wymiana przewodów to koszt chyba ok 300 zł mam rację ? Za sprawdzenie zaworów zabiorę się po ostatnim egzaminie z matury i dzięki za podpowiedzi Rozkosmany, jeśli coś będę nowego wiedział to dam znać
|
13 maja 2014, o 14:17 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeśli chodzi o falowanie obrotów, to pytanie, czy przy odkręcaniu tylnej świecy zdejmowałeś airbox. Jeśli tak, to może po prostu ciągnie lewe powietrze po niedokładnym założeniu?
|
13 maja 2014, o 14:35 |
|
|
BoBaN
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57 Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie bijcie panowie za dziwne pytania, ale czytam sobie test SV1000 tutaj: http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV1000,821 ... ,9142.htmlI natrafiłem na dosyć dziwne zdanie odnośnie silnika. Zacytuję: "Silnik będący następcą niezwykle dzikiej jednostki napędowej z TL1000 wydaje się być nieco bardziej zmanierowany i spokojny. Nie oznacza to, że jest słaby, o nie! Legitymując się mocą 106 KM przy 8800 obr/min i momentem obrotowym 102 Nm przy 7200 obr/min trudno go zaliczyć do motocyklowych słabeuszy. SV dostało pokaźny zastrzyk mocy w 2005 roku, kiedy to wzrosła ona do 120 KM." To oznacza, że silniki przed 2005r. mają 106KM? Myślałem, że wszystkie SV1000 począwszy już od 2003 mają 120KM. Jak to w końcu jest, bo nigdzie indziej w necie nie znalazłem o tym wzmianki.
|
13 maja 2014, o 17:10 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiesz we wszystko co piszą, można też znaleźć że ma 160 HP bo się komuś jednostki pomyliły i źle przeliczył. Każdy egzemplerz po ponad 10 latach eksplatacji i tak będzie miał inną moc. Były też różnice między wersjami na Kanadę, USA i Europę http://www.suzukicycles.org/SV-series/S ... 000S.shtml
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
13 maja 2014, o 18:32 |
|
|
krystian333
rowerzysta
Dołączył(a): 17 lis 2013, o 13:46 Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99r.
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Świece sprawdzałem ponieważ moto wcześniej już falowało, sprawdzałem filtr z ciekawości jak wygląda i jest jak nowy, airbox czysty ale było może ze 2 łyżeczki oleju w nim, nie wiem z jakiej okazji.
|
13 maja 2014, o 19:04 |
|
|
BoBaN
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57 Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dlatego też się dziwiłem, bo w tekście pada jasna informacja, że w 2005 roku silnik dostał więcej mocy. No, ale teraz każdy może być redaktorem, więc wszystko możliwe, że wypisują brednie wyssane z palca. Dzięki za sprostowanie.
|
13 maja 2014, o 19:20 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Olej z odmy Ale spoko, to normalka. SV nie ma ze tak go nazwę- skraplacza w odmie- i dlatego tak. W najprostszej wersji wyglada jak pomniejszona szczotka do mycia butelek wetknięta w rurę odmy. Rozpylony olej z wnetza silnika osiada na tej szczotce i se kapie z powrotem. Pytanie. Tak na wszelki wypadek Kapsle na lagach standardowo dokręca się w położeniu całkowitego rozciągnięcia? Bo w jakimś moto wiem że było tak żeby wstępnie skręcić ale nie tak żeby oring uszczelniał a następnie postawic na koła i dokręcić na fest.
|
13 maja 2014, o 23:13 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja to dokręcałem na kołach jak lagi już w półce miałem zamocowane. Inaczej ciężko raczej to tak złapać żebyś z takim momentem dokręcił.
_________________ SV650 => X11
|
13 maja 2014, o 23:23 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A no bo ja własnie skończyłem moto szykować. Nie przeszedł przeglądu bo klocki słabe, brak światła stopu od klamki (jak wyżej napisane. Z tym że ja pociagnałem drugi kabel bo po trzech kostach po drodze przejście było ale widać gdzies jakas jeszcze jest schowana co mnie sie a oczy nie nawineła) i cieknące lagi które olewałem bo myslałem że zdążę założyć od srad-a. No ale opóźnienia ciagle Zresztą. Dokręciłem w stanie wiszącym i mi SV się postawił wyżej z przodu. Albo tak mi się wydaje W końcu jak uszczelniacze nówki to tam zostaje poducha powietrzna. A jak juz mi ciekły to morda przysiadła ed. Też sobie taka eskę na bak walnąłem jak twoja (bo jak już zacząłem te klocki zmieniać to płynnie przeszedłem do pomalowania moto. Teraz juz chyba będe mógł w galerii pokazać). Tylko wydziergałem ja z amelinium Pochodzące z puszki po browarze. Tyskie mocne
|
13 maja 2014, o 23:34 |
|
|
Janek87
SV Rider
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tyle dobrego piwa tam macie a Ty z tyskiego
_________________ SV650 => X11
|
14 maja 2014, o 08:26 |
|
|
ciastek329
SV Rider
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Każdy Polak ma polski organizm...
|
14 maja 2014, o 18:30 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie chcę tutaj wyjść na jakiego szowinistę w stosunku do miejscowych. Mają kupę znakomitego miejscowego piwa Ale powód użycia Tyskiego wynika z czego innego niż alergia na cos innego niż polskie . Po prostu puszka jest z aluminium a nie ze stali. W końcu ile piwa mam pić żeby trafić na taka ? A tak puszka pewniak Oczywiście piwa nie wylałem Przed bezbarwnym lakierem. I ona nie jest taka niebieska tylko czysty szlif. Kolor pochodzi od nieba
|
14 maja 2014, o 19:42 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|