Autor |
Wiadomość |
Nowak90
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 21:02 Posty: 68
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004/2005
|
Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 2004r.
Cześć wszystkim! Mam problem z moim moto. Problem się nasilił, dlatego proszę o pomoc. W tej chwili odpalam zimne moto, obroty są 1200 po chwili potrafią spaść do 1000 i znów 1200 i tak to troche. Po osiągnięciu 50-60C i ruszaniu z 1-ki potrafi szarpać na stałej manetce. Jak by "ssanie" (większa dawka paliwa) się załączało i wyłączało, zwiększając obroty przestaje. Od 4-5 tys obrotów w górę już nic nie przerywa. Na rozgrzanym silniku (87-92C) jest to samo oczywiście. Czasem przy przyciśnięciu na bezpiecznym odcinku porządnie to zapala się kontrolka czerwona i F1 wyświetla na przemian z temp. Wymieniłem świece i bez zmian...
_________________ 1. Motorynka 2. Ogar 205 3. WFM 150 1960r (do tej pory) 4. Aprilia RS/GS 125 5. Dirtbike 250 - xmotos 6. Yamaha R6 7. Honda CRM 250 (do tej pory) 8. Honda CBR F3 9. Suzuki SV 1000 (do końca życia ;-D ) http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14039
|
19 maja 2014, o 19:27 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
zerknij w serwisówce co oznacza FI z kontrolką paliwa , poszukaj na forum jak odpalić tzw. dealer mode - mostkujesz kostkę i pokazuje na wyświetlaczu kody błędów, w serwisówce masz opisane co dany kod oznacza,
jak już się uporasz z tym to ustaw TPS i zrób synchro.
pozdro
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
19 maja 2014, o 19:34 |
|
|
Nowak90
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 21:02 Posty: 68
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004/2005
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
Ok tak zrobię. Jutro się umówię na regulację przepustnic i synchro. Posiadając 34tys przebiegu powinienem przy okazji sprawdzić luzy na zaworach? Moto w dowodzie 2005 ale rama srebrna, wiec jest pewnie 2004.
_________________ 1. Motorynka 2. Ogar 205 3. WFM 150 1960r (do tej pory) 4. Aprilia RS/GS 125 5. Dirtbike 250 - xmotos 6. Yamaha R6 7. Honda CRM 250 (do tej pory) 8. Honda CBR F3 9. Suzuki SV 1000 (do końca życia ;-D ) http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14039
|
19 maja 2014, o 19:43 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
najpierw dojdź do tego czemu błąd fi Ci się zapala a potem rób synchro, tps itp/
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
19 maja 2014, o 20:22 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
Mi sięwydaje, że któraś z kostek nie łączy. Wystarczy od czujnika biegów i już zmienia mapy (co powoduje przerywanie) CHoć najpierw bym tps ustawił.
|
19 maja 2014, o 22:29 |
|
|
Nowak90
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 21:02 Posty: 68
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004/2005
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
Dziś sprawdziłem dealer mode i wyświetla brak błędu a kreseczka przed c00 jest cały czas na górze. Czyli większa dawka od samego początku - do wyregulowania. Jutro będę miał trox z dziurką to wyreguluje według instrukcji kisiel_krzychu. Ustawię na 3tyś. i zobaczę jak się będzie zachowywał. Możliwe, że tu leży cały problem.
_________________ 1. Motorynka 2. Ogar 205 3. WFM 150 1960r (do tej pory) 4. Aprilia RS/GS 125 5. Dirtbike 250 - xmotos 6. Yamaha R6 7. Honda CRM 250 (do tej pory) 8. Honda CBR F3 9. Suzuki SV 1000 (do końca życia ;-D ) http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14039
|
20 maja 2014, o 12:55 |
|
|
Nowak90
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 21:02 Posty: 68
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004/2005
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
Witam! Ustawiłem TPS i nadal jest falowanie obrotów i szarpanie do 3,5tys. Wydaje mi się, że to jeden cylinder przerywa... Wyjaśniało by to nierówną prace na wolnych i szarpanie. Co może mieć wpływ? Przewody? Cewki? Hubi199 może mieć racje ze jakieś kostki, ale czemu właśnie przy wyższych problem niknie.
_________________ 1. Motorynka 2. Ogar 205 3. WFM 150 1960r (do tej pory) 4. Aprilia RS/GS 125 5. Dirtbike 250 - xmotos 6. Yamaha R6 7. Honda CRM 250 (do tej pory) 8. Honda CBR F3 9. Suzuki SV 1000 (do końca życia ;-D ) http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14039
|
21 maja 2014, o 23:41 |
|
|
ryba
rowerzysta
Dołączył(a): 22 maja 2011, o 09:23 Posty: 22 Lokalizacja: wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000SZ 2005
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
Też mam podobne efekty. Obroty na zimny silniku ustawisz regulacją Fast idle (patrz serwisówka... jest dobrze opisane) po prostu Ci się śrubka odkręciła, a niewiele ją trzeba przekręcić żeby znacznie zmienić obroty. Natomiast z szarpaniem na wolnych obrotach też walczę od dłuższego czasu i nie mogę nic wymyślić. Regulowałem przepustnice, zawory, TPS i dalej to samo. Mam co prawda mocno zużyty kosz sprzęgłowy (mocno wali z silnika na luzie, a po wciśniięciu klamki sprzęgła cichnie) i nie wiem czy to może mieć wpływ, a jak u ciebie z koszem sprzęgłowym z ciekawości?
_________________ było ale się rozbiło... kawa er-6f jest sv1000sz
|
24 maja 2014, o 11:56 |
|
|
Nowak90
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 21:02 Posty: 68
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004/2005
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
Dzięki za relacje z Twojego przypadku. Ustawię Fast idle i zobaczę czy przestaną falować wolne obroty. W co wątpię. Czasem odpalę zimne moto i nic nie zafaluje. Dopiero po porządnym rozgrzaniu, zatrzymuje się na światłach i zauważam przerywania (falowanie). Temperatura wpływa na przewody, fajki czy cewki i dochodzi do przebicia na wolnych? Co do mojego sprzęgła to fakt, że po wrzuceniu luzu i puszczeniu klamki odczuwam kosz na stopkach i lekki pogłos. Lecz mój problem spowodowany jest stricte przerywaniem silnika a nie pracą sprzęgła czy charakterem jazdy. W moim przypadku podejrzewam że to będą cewki z fajkami świec. W następnym tyg będę miał kable więc wyjaśni się może. Puki co nagram filmik pracy silnika na wolnych jak będzie przerywał i zobaczycie jak to wygląda...
_________________ 1. Motorynka 2. Ogar 205 3. WFM 150 1960r (do tej pory) 4. Aprilia RS/GS 125 5. Dirtbike 250 - xmotos 6. Yamaha R6 7. Honda CRM 250 (do tej pory) 8. Honda CBR F3 9. Suzuki SV 1000 (do końca życia ;-D ) http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14039
|
25 maja 2014, o 17:05 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
proszę jak znajdziecie instrukcję ustawiania fast idle to prześlijcie mi na pw, dziękuje i pozdrawiam
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
26 maja 2014, o 18:28 |
|
|
Nowak90
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 21:02 Posty: 68
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004/2005
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
_________________ 1. Motorynka 2. Ogar 205 3. WFM 150 1960r (do tej pory) 4. Aprilia RS/GS 125 5. Dirtbike 250 - xmotos 6. Yamaha R6 7. Honda CRM 250 (do tej pory) 8. Honda CBR F3 9. Suzuki SV 1000 (do końca życia ;-D ) http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14039
|
3 cze 2014, o 21:42 |
|
|
Nowak90
motorowerzysta
Dołączył(a): 12 maja 2014, o 21:02 Posty: 68
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004/2005
|
Re: Szarpie, przerywa i szaleje ssanie (obroty) - SV1000 200
Mój problem rozwiązany. Gumka łącząca kapturek z przewodem była zniszczona. Owinięcie taśma załatwiło problem przebicia napięcia na silnik... Juz chodzi elegancko. Pozdo!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________ 1. Motorynka 2. Ogar 205 3. WFM 150 1960r (do tej pory) 4. Aprilia RS/GS 125 5. Dirtbike 250 - xmotos 6. Yamaha R6 7. Honda CRM 250 (do tej pory) 8. Honda CBR F3 9. Suzuki SV 1000 (do końca życia ;-D ) http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14039
|
10 cze 2014, o 10:48 |
|
|