Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 sty 2025, o 15:03



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
samą tą tulejkę z teflonem od wewnątrz da się włożyć bez naparzania. Potrzebować będziesz kawałek plastiku i ugniataj raz po jednej stronie przecięcia jakie ma a raz po drugiej. Zobaczysz że bedzie małymi skokami wchodzić na miejsce.
Kapnij oleju najpierw i wyczyśc ładnie gniazdo :mrgreen:

Ed. Jeżeli wybierzesz metodę fizyczną :hahaha: To rura musi byc taka żeby opierała się nie byle gdzie o uszczelniacz tylko o zewnętrzny jej rant. Inaczej rozwalisz nowiuśki uszczelniacz


1 cze 2014, o 22:27
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy na postoju na wyłączonym silniku, da się wbijać wszystkie biegi?


1 cze 2014, o 22:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 mar 2011, o 22:05
Posty: 800
Lokalizacja: Kraków - Nowa Huta
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '00/01
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Można ale jak odpalisz silnik i będziesz chciał ruszyć to będzie jak w totolotku: komora maszyny jest pusta, następuje zwolnienie blokady i szukamy 1 biegu.
Tu masz pokazane jak odbywa się zmiana biegów w moto:
https://www.youtube.com/watch?v=voi70IqJJfM

_________________
http://www.bikepics.com/members/foras1/01sv650s/


1 cze 2014, o 23:12
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 wrz 2013, o 11:01
Posty: 49
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do ile obrotów kręci się sv 650 gaźnik ?? Bo mi wychodzi 11500 obr. Wiec albo wymiana wałków, dysz i modyfikacja filtra plus przelot daje taki efekt. Dodam, że silnik też jest nowszy od wersji wtryskowej.


1 cze 2014, o 23:37
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moje poprzednie pytanie wiązało się z tym, że jakimś cudem, ułamał mi się zaczep dolny chłodnicy wody (przy chłodnicy). Póki co wkręciłem kawałek blaszki pod osłonę i przydrutowałem chłodnice do silnika, bo tłukło w błotnik przy hamowaniu.

Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać tak, żeby było ok, bez kupowania nowej chłodnicy?


2 cze 2014, o 01:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Magpie napisał(a):
Moje poprzednie pytanie wiązało się z tym, że jakimś cudem, ułamał mi się zaczep dolny chłodnicy wody (przy chłodnicy). Póki co wkręciłem kawałek blaszki pod osłonę i przydrutowałem chłodnice do silnika, bo tłukło w błotnik przy hamowaniu.

Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać tak, żeby było ok, bez kupowania nowej chłodnicy?



poczytaj w necie o chłodnicach sam i kup co Ci potrzebne i zrób albo oddaj do lutowania/spawania.

pozdro

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


2 cze 2014, o 08:36
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 9 sty 2013, o 23:25
Posty: 119
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2k4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie chce chyba spawac, zrobię sobie uchwyt z blachy przykrecany pod bocznymi osłonami, może nawet z obu stron.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka


2 cze 2014, o 09:41
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 16:50
Posty: 98
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam.
Przy odpalonym silniku ciezko na postoju wrzucic luz. Zauwazylem, ze podczas toczenia sie jest troche latwiej, a na zgaszonym silniku luz wyłapuje natychmiast bez najmniejszego problemu.
Jak myslicie co mzoe byc przyczyna? Wlany motul 5100.

_________________
Galeryjka http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=13280&p=227954#p227954


3 cze 2014, o 20:11
Zobacz profil
Łowca
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10
Posty: 2859
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
też tak mam, mi pada skrzynia i za duże obroty silnika mam - ale to z musu.

_________________
JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE :)


3 cze 2014, o 20:12
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 27 sty 2014, o 16:50
Posty: 98
Lokalizacja: Kalisz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bo ogolnie podczas normalnej jazdy nie ma problemy ze zmiana biegow z 1 na 2 i odwrotnie.
Nie przejmuje sie tym zbytnio, ale z ciekawosci zapytalem.
pozdro

_________________
Galeryjka http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=13280&p=227954#p227954


3 cze 2014, o 20:22
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33
Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie dzisiaj zabrałem się za kończenie montażu wyświetlacza biegów od matixa.

I mam parę pytań. Czy czujnik luzu można przykręcić na odwrót? Lutowałem wg. schematu i teraz jak wrzucam 1 to wyświetla mi się 4ka, jak luz to nic się nie wyświetla, jak 2 to 5tka a jak 3 bieg to 6tka.

Dodatkowo jak montowałem wyświetlacz to parę razy przerzuciłem biegu na sucho, teraz zauważyłem, że na postoju mogę wrzucić jedynie do 3ki. Coś spieprzyłem, czy jak odpalę i ruszę to wszystko wróci do normy?


3 cze 2014, o 20:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ukaszkalisz napisał(a):
Witam.
Przy odpalonym silniku ciezko na postoju wrzucic luz. Zauwazylem, ze podczas toczenia sie jest troche latwiej, a na zgaszonym silniku luz wyłapuje natychmiast bez najmniejszego problemu.
Jak myslicie co mzoe byc przyczyna? Wlany motul 5100.


Zacznij od błahej sprawy, czyli od regulacji sprzęgła. Jeżeli masz problem z wbiciem luzu, to sprzęgło delikatnie ciągnie i prawdopodobnie pomoże delikatne wykręcenie śruby naciągu w klamce sprzęgła. Oczywiście z wyczuciem. Linka nie może być napięta jak baranie jądra, bo sprzęgło będzie Ci się ślizgało. Nie może być też na "styk" bo łożysko oporowe dostanie po dupie. Zostaw odrobinę luzu, tak by opór na klamce był wyczuwalny po wykonaniu mniej więcej 1/4 drogi do manetki ;) Zresztą sposób regulacji jest dokładnie opisany na forum.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


3 cze 2014, o 20:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles napisał(a):
Zacznij od błahej sprawy, czyli od regulacji sprzęgła. Jeżeli masz problem z wbiciem luzu, to sprzęgło delikatnie ciągnie i prawdopodobnie pomoże delikatne wykręcenie śruby naciągu w klamce sprzęgła. Oczywiście z wyczuciem. Linka nie może być napięta jak baranie jądra, bo sprzęgło będzie Ci się ślizgało. Nie może być też na "styk" bo łożysko oporowe dostanie po dupie. Zostaw odrobinę luzu, tak by opór na klamce był wyczuwalny po wykonaniu mniej więcej 1/4 drogi do manetki ;)

Miles napisał(a):
Zresztą sposób regulacji jest dokładnie opisany na forum.

... i nie ma nic wspólnego z twoim ogólnikowym opisem ;)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


3 cze 2014, o 21:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Uzasadnij proszę. Mój jak to nazwałeś "ogólnikowy" opis jest jak najbardziej prawidłowy :) Nie wspomniałem w nim o regulacji śrubą na drugim końcu pancerza i w wysprzęgliku, bo po pierwsze zazwyczaj jest to zbędne, a po drugie opisane szczegółowo na forum :)

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


3 cze 2014, o 21:25
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 23:23
Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie

Zmieniłem ostatnio uszczelniacz w ladze i udało mi się zgubić śrubę blokującą ośkę na dole prawej lagi... Czy to się da dokupić? Czy ktoś z was wie jaki ta śruba ma rozmiar?

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 3 cze 2014, o 22:06 przez Balon82, łącznie edytowano 1 raz



3 cze 2014, o 22:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles napisał(a):
Uzasadnij proszę. Mój jak to nazwałeś "ogólnikowy" opis jest jak najbardziej prawidłowy :) Nie wspomniałem w nim o regulacji śrubą na drugim końcu pancerza i w wysprzęgliku, bo po pierwsze zazwyczaj jest to zbędne, a po drugie opisane szczegółowo na forum :)

Prawidłowy, a precyzyjny robi różnicę ;)
1. Zaznaczyłem określenia kwalifikujące twoją wypowiedź jako "ogólnikową" i mało precyzyjną wg mnie :) Dotyczą również regulacji przy klamce- "delikatne wykręcenie śruby", "nie może być napięta", "nie może być na styk", "zostaw odrobinę luzu", "opór na klamce po 1/4" - wartość jałowego luzu klamki jest podana i koniec kropka, a twoje określenia jak wspomniałem są ogólnikowe.
2. Regulacja przy sprzęgle służy do "delikatnej" korekty w przypadku rozciągania się linki w trakcie eksploatacji, dlatego podczas regulacji wysprzęglika wkręca się ją na maksa. Poprawianie śruby przy klamce aż skończy się gwint mija się z celem nie wiedząc jak ustawiony jest popychacz wysprzęglika :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


3 cze 2014, o 22:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bartosz napisał(a):
1. Zaznaczyłem określenia kwalifikujące twoją wypowiedź jako "ogólnikową" i mało precyzyjną wg mnie :)


No i własnie taka miała być. Skoro jest to precyzyjnie opisane na forum, to po co miałbym pisać jeszcze raz? :) Będzie chciał, to odnajdzie odpowiedni temat i dowie się szczegółowo z czym to się je.

Bartosz napisał(a):
2. Regulacja przy sprzęgle służy do "delikatnej" korekty w przypadku rozciągania się linki w trakcie eksploatacji, dlatego podczas regulacji wysprzęglika wkręca się ją na maksa. Poprawianie śruby przy klamce aż skończy się gwint mija się z celem nie wiedząc jak ustawiony jest popychacz wysprzęglika :)


Kto tu pisał o wykręcaniu śruby aż skończy się gwint? :) Przypadek, o którym pisał kolega wymaga właśnie DELIKATNEJ korekty naciągu. Wystarczy zdjąć gumową osłonę, przekręcić śrubą kilka razy i zrobić test. Bo własnie po to jest ta śruba, by w takiej sytuacji nie trzeba było zaglądać od razu do wysprzęglika i wykonywać regulacji sprzęgła od podstaw :)

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


3 cze 2014, o 22:30
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 23:23
Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):
samą tą tulejkę z teflonem od wewnątrz da się włożyć bez naparzania. Potrzebować będziesz kawałek plastiku i ugniataj raz po jednej stronie przecięcia jakie ma a raz po drugiej. Zobaczysz że bedzie małymi skokami wchodzić na miejsce.
Kapnij oleju najpierw i wyczyśc ładnie gniazdo :mrgreen:

U mnie nie weszło tak łatwo. Musiałem pobijakiem ładować i młotkiem ale wkońcu weszło. :mrgreen:

Ed. Jeżeli wybierzesz metodę fizyczną :hahaha: To rura musi byc taka żeby opierała się nie byle gdzie o uszczelniacz tylko o zewnętrzny jej rant. Inaczej rozwalisz nowiuśki uszczelniacz


Moja metoda była trochę fizyczna z tego wynika ale uszczelniacz na miejscu i po przejażdżce po parkingu nic nie leje więc sukces.

Niestety nie obyło się bez strat bo zginęła mi śruba blokująca ośkę w prawej ladze.

Mam nadzieję że dopasuję coś szybko i zacznę wkońcu sezon B)


3 cze 2014, o 22:42
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57
Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trochę dziwne pytanie, ale czy da się postawić SV1000 na koło z drugiego biegu bez sprzęgła? Pytam, bo u mnie to niemożliwe, a myślałem, że 120 konna V'ka da radę to zrobić. Na pierwszym biegu stawia na koło bez sprzęgła, ale na dwójce ni chu...chu.


4 cze 2014, o 14:31
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zbliża mi się wymiana oponki a ze mam jedną w garażu leżeć 180/65/17 to więc me pytanie czy da rade ja upchnac w seryjna svkowa felge do k4 na wtrysku bo nie wiem czy mam zamawiać 160tke. :)

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


4 cze 2014, o 18:19
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL