Autor |
Wiadomość |
ukaszkalisz
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2014, o 16:50 Posty: 98 Lokalizacja: Kalisz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co wiem da rade, ale wlasciwosci jezde sie bardzo pogorsza.
_________________ Galeryjka http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=13280&p=227954#p227954
|
4 cze 2014, o 18:29 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tego się obawiałem...
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
4 cze 2014, o 18:34 |
|
|
ukaszkalisz
motorowerzysta
Dołączył(a): 27 sty 2014, o 16:50 Posty: 98 Lokalizacja: Kalisz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najprostsza rzecz, a nie przyszła mi do głowy regulacja linki sprzegła przy manetce i po problemie. Miles'a 'ogolnikowy' okazal sie w pelni zrozumialy. Teraz sprzeglo chodzi jak nalezy biegi wchodza jak w maselku bez zgrzytow czy nerwowych szarpniec, luz wchodzi bez problemu. Dzieki Miles
_________________ Galeryjka http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=13280&p=227954#p227954
|
4 cze 2014, o 20:43 |
|
|
bula87
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06 Posty: 547 Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pomocy! Dziś przyszedł czas na moją wajchę zmiany biegów, przy redukcji newralgiczny element się ułamał i został na drodze... Czy jest ktoś w Warszawie, kto dysponuje wiertarką oraz chęciami żeby przewiercić pozostałości, żebym mógł zamontować wszystkim dobrze znaną śrubę z nakrętkami Byłbym bardzo wdzięczny bo ja niestety nie dysponuję w Wawie żadnymi narzędziami wyższymi, a jak się dziś przekonałem to bez tego dzyndzla biegi zmienia się mało komfortowo
_________________ Maszyna: Suzuki SV650 N K3
|
4 cze 2014, o 20:53 |
|
|
aro9713
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 10:56 Posty: 538 Lokalizacja: Bezdomny
Płeć: mężczyzna
Moto: K3N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
4 cze 2014, o 21:36 |
|
|
Balon82
rowerzysta
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 23:23 Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie Problem zgubionej śruby blokującej ośkę na ladze rozwiązany. Rozmiar tej śruby to M8x40 1,25 - dostępna w każdym sklepie typu śruboland - jak by ktoś miał podobny problem
|
4 cze 2014, o 23:27 |
|
|
aliend
pieszy
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 06:46 Posty: 7 Lokalizacja: Warszawa // Łosice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam,
Wiem, że o tarczach/ klockach zostało już wiele napisane. Ale mam konkretne pytanie. Kupiłem nowe tarcze 82moto (w sklepie owiewki24.pl). Do nich kupić klocki FA158HH czy zwykłe FA158 ?
Jeśli chodzi o jakość tarcz to wydają się naprawdę nieźle wykonane. Jak trochę pojeżdżę na nich to dam znać jakie wrażenia.
Pozdrawiam, R.G.
_________________ Simson S51 => Dealim VT125 => GSX-R 600 SRAD => SV 1000 K3
|
5 cze 2014, o 09:40 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy da się zmierzyć wysokość krzywek wałków rozrządu bez ich wyjmowania z głowic? Próbował ktoś?
|
5 cze 2014, o 13:53 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zmierz luz zaworowy a nastepnie skok zaworu miedzy zamknkiety a calkiem otwarty. Wysokosc krzywki = luz + skok zaworu Ale pytanie po co ?. W praktyce juz po wygladzie krzywki mozna sprawdzic czy sie jeszcze nadaje, czy juz tylko wymiana / regeneracja. pozdrawiam voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
|
5 cze 2014, o 14:06 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie zrobiłem tego przed wymianą wałków. Krzywki wzrokowo wydają się w bardzo dobrym stanie. Tylko czy można oprzeć się na ocenie wzrokowej?
|
5 cze 2014, o 14:17 |
|
|
voss
motocyklista
Dołączył(a): 18 gru 2013, o 14:27 Posty: 172 Lokalizacja: de. Obertshausen /pl. ok. Opole
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000 sz
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak można, W praktyce nie spotkałem się jeszcze, ani w silnikach motocyklowych, ani w samochodowych ani nawet w dużych dieslach żeby krzywka bala zużyta ( miała zbyt mały skok ) a wyglądała wzrokowo dobrze ( prawie jak nowa). Zużyta ma zawsze ślady zużycia albo "wżery" = pitting voss
_________________ Noc była czarna jak sumienie faszysty ... ......... WSK 125 pierwsze kroki ......... Suzuki SV 1000 SZ razem z ZZR 600
Ostatnio edytowano 5 cze 2014, o 19:42 przez voss, łącznie edytowano 1 raz
|
5 cze 2014, o 14:35 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki wielkie!
|
5 cze 2014, o 14:35 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Okej to jeszcze raz ja, szukałem ale nie znalazłem, czy wysokość i szerokość kierownicy wpływa jakoś na właściwości jezdne czy tylko na komfort ? I czy clip-ony od zwykłej kierownicy różnią się tylko wysokością ? Byłbym wdzięczny jakby mi ktoś to nieco przybliżył ...
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
5 cze 2014, o 18:32 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak Ci na takie pytanie odpowiedzieć? Wpływa na komfort prowadzenia, ale to jest przecież związane z trakcją. Upraszczając: szeroka kierownica - lepsze wyczucie przedniego koła, precyzyjniejsze manewrowanie przy niskich prędkościach; wąska kierownica - lepsza aerodynamika. Wyższa kierownica - bardziej wyprostowana sylwetka, mniej obciążone nadgarstki, trudniej zająć pozycję sportową; niska kierownica lub clip-ony - bardziej sportowa pozycja, lepsze "wtopienie" się w motocykl, lepsza pozycja w zakrętach. I tak można by jeszcze długo. Zależy do czego wykorzystujesz motocykl, jaką pozycję preferujesz, czy masz nakeda czy s-kę (widzę, że Ty masz s-kę), etc.
|
5 cze 2014, o 18:38 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
| | | | Inkling napisał(a): Jak Ci na takie pytanie odpowiedzieć? Wpływa na komfort prowadzenia, ale to jest przecież związane z trakcją. Upraszczając: szeroka kierownica - lepsze wyczucie przedniego koła, precyzyjniejsze manewrowanie przy niskich prędkościach; wąska kierownica - lepsza aerodynamika. Wyższa kierownica - bardziej wyprostowana sylwetka, mniej obciążone nadgarstki, trudniej zająć pozycję sportową; niska kierownica lub clip-ony - bardziej sportowa pozycja, lepsze "wtopienie" się w motocykl, lepsza pozycja w zakrętach. I tak można by jeszcze długo. Zależy do czego wykorzystujesz motocykl, jaką pozycję preferujesz, czy masz nakeda czy s-kę (widzę, że Ty masz s-kę), etc. | | | | |
No i dziękuje za odpowiedź. Chodziło mi o ten pogrubiony fragment
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
5 cze 2014, o 19:17 |
|
|
adziu6
SV Rider
Dołączył(a): 24 sty 2013, o 00:17 Posty: 526 Lokalizacja: Jeziora Wlk.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wydaję mi się, że na chwilę obecną jest w czarnej Kupiłem takowy stelaż (używany wraz z płytą) http://allegro.pl/kappa-stelaz-pod-kufer-centralny-suzuki-sv-650-i4280029994.html Próbuję go zamontować ale za cholerę nie wiem jak, pewnie to poziom nastolatka ale nie ogarniam. Z tego co widać na zdjęciach z aukcji to trzeba zdemontować boczki tylnego ogona i tam umieścić na stelażu od motocykla uchwyt do stelażu kufra czy nie w tym kierunku idę? Problem rozwiązany
Ostatnio edytowano 6 cze 2014, o 17:31 przez adziu6, łącznie edytowano 1 raz
|
5 cze 2014, o 20:06 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie odnośnie montażu wyświetlacza biegów. Czy do środkowego pinu czujnika luzu, trzeba lutować masę? Bo mam 2 opisy jak to zrobić i teraz nie wiem, którego mam się trzymać.
|
5 cze 2014, o 20:32 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie jest pytanie. Czujnik luzu przykręcany jest na 2 śruby imbusowe. Czy one oryginalnie przykręcone były na jakimś kleju? Bo nawet jak dokręcę mocno to po jakiejś pół godziny znów jest luz.
Pociekło mi też trochę oliwy jak go odkręciłem. Dziś dolałem ale dalej nie bardzo mogę wbić 1, ani biegów powyżej 3. Coś spieprzyłem?
|
6 cze 2014, o 19:38 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, nie są na kleju. Ale czujnik ma założony dość gruby oring. Bez niego napewno będzie ciekło.
|
6 cze 2014, o 21:14 |
|
|
koza23
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34 Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Panowie przejechałem dzis ok 15 km temperatura ok 20 stopni jechalem wolno 80-100 km\h i po dojezdzie do domu wlaczyl mi sie wentylator....podczas dojezdzania czulem cieplo silnika i pytam czy to normalne...? bo pierwszy raz odkad mam ten motocykl uslyszalem tego brzeczka . I czy aby nie za bardzo nagrzal sie? sprawdzale mplyn i jest w normie. Myślalem ze w korkach tylko taka temperature silnik osiaga....
|
6 cze 2014, o 21:16 |
|
|