Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 paź 2024, o 01:28



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
System PAIR w SVkach nie jest czasem dopiero od K7 ??

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


14 cze 2014, o 10:27
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
System PAIR w SVkach nie jest czasem dopiero od K7 ??

Z tego co do tej pory wyczytałem wprowadzili już w K3.
Nadal nie mam odpowiedzi na moje pytanie, ale będę szukał :).


14 cze 2014, o 12:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sorry, myślałem, że tylko modele z Kalifornii mają PAIR :hmm: Patrząc jak to jest zrobione to wystarczy raczej tylko zaślepić miejsca wlotu świeżego powietrza przed wyjściem na kolektor i te w airboxie. Tak jak Michał SPI/SZ napisał. Ale czemu chcesz to odłączać?

_________________
SV650 => X11 :kerm:


14 cze 2014, o 12:27
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A czy posiadanie PAIR szkodzi w jakiś sposób?


14 cze 2014, o 13:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
KrzysPL napisał(a):
A czy posiadanie PAIR szkodzi w jakiś sposób?


Chyba nie. Natomiast nie posiadanie PAIR podobno szkodzi środowisku (większa emisja CO2).

polly napisał(a):
Dziaku napisał(a):
System PAIR w SVkach nie jest czasem dopiero od K7 ??

Z tego co do tej pory wyczytałem wprowadzili już w K3.
Nadal nie mam odpowiedzi na moje pytanie, ale będę szukał :).


Dalej nie rozumiem, skoro masz SV z 99 a PAIR jest od K3 to co ty chcesz odłączać ?

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


14 cze 2014, o 13:12
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
PAIR był od zawsze w SV w wersji na Austrię, Szwajcarię i Kalifornię. Mój poprzedni błąd związany był z EVAP który to byl tylko na Kalifornię.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


14 cze 2014, o 13:22
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam małe pytanko. Czy jak odkręcam filtr oleju. To czy mogę to zrobić jakby metodą chałupniczą (czyt. na siłę narzędziami) czy muszę mieć to:Obrazek
I drugie pytanie czy jak przykręcam drugi nowy filtr to mogę go dokręcić tylko ręką(czy taka siła wystarczy?) czy też potrzebuje tej nasadki by dokręcić go mocniej?
Będąc w sklepie nie kupiłem nasadki (bo nawet wcześniej o niej nie wiedziałem - a to są śmieszne pieniądze) i będę musiał czekać do poniedziałku jeśli bez tej nasadki nie da rady

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


14 cze 2014, o 15:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz zrobić metodami chałupniczymi :D Ja nie miałem takiego klucza to po spuszczeniu starego oleju przewierciłem stary filtr na wylot na motocyklu tylko nie za blisko bloku silnika, włożyłem w to pręt i się odkręcił. ;) Nowy filtr zawsze dokręcam łapami i przy wymianie i tak sie nie chce odkręcić :)

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


14 cze 2014, o 15:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz spokojnie odkręcać chałupniczo jeśli puści. Przykręcić też możesz ręką z wyczuciem tak żeby nie kapało. Jeśli chcesz mieć dokładnie to niby na filtrach jest podana siła z jaką należy go dociągnąć kluczem dynamometrycznym ;) Ta nasadka ułatwia robotę ale nie jest warunkiem koniecznym ;)
EDIT: Luxus widać, że się siedzi w domu ;) Pogoda jakaś taka niezbyt :/

_________________
SV650 => X11 :kerm:


14 cze 2014, o 15:16
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
KrzysPL napisał(a):
A czy posiadanie PAIR szkodzi w jakiś sposób?


Chyba nie. Natomiast nie posiadanie PAIR podobno szkodzi środowisku (większa emisja CO2).


Jeżeli to system dopalania spalin to zmniejsza emisję węglowodorów (niespalonego paliwa) oraz CO. Przez co zwiększa emisję CO2. Chodzi o to, że Panowie Ekologowie uważają węglowodory i CO za bardziej szkodliwe od dwutlenku węgla.


14 cze 2014, o 15:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janek narazie to nawet nie mam moto przy sobie :P Niewiem jak u mnie w domu bo jestem w Rzeszowie a tutaj pogoda dzisiaj sie zepsula. Do tej pory byly upaly. :D

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


14 cze 2014, o 15:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ciastek329 napisał(a):
Dziaku napisał(a):
KrzysPL napisał(a):
A czy posiadanie PAIR szkodzi w jakiś sposób?


Chyba nie. Natomiast nie posiadanie PAIR podobno szkodzi środowisku (większa emisja CO2).


Jeżeli to system dopalania spalin to zmniejsza emisję węglowodorów (niespalonego paliwa) oraz CO. Przez co zwiększa emisję CO2. Chodzi o to, że Panowie Ekologowie uważają węglowodory i CO za bardziej szkodliwe od dwutlenku węgla.


Tak racja, mój błąd. Źle przeczytałem :)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


14 cze 2014, o 15:26
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
Dalej nie rozumiem, skoro masz SV z 99 a PAIR jest od K3 to co ty chcesz odłączać ?
Mechanik mi powiedział, że jest w moim moto coś, co z jego opisu działa jak wyżej wspomniany PAIR. Stwierdził, że w praktyce to nie powoduje mniejszego zanieczyszczenia, a w dodatku zwiększa spalanie i zmniejsza osiągi.
Jako, że nie ufam mechanikom, to szukam w internecie informacji na ten temat.
Jak będzie strzelać, po założeniu przelotu, to zaślepię PAIR i zobaczymy co się stanie ;).

p.s. Nie zależy mi na byciu ekologicznym. Motocykl to ostatni pojazd jaki powinien być eko. Niech tiry, statki itp. itd. będą, a nie motocykl, którym jeździ się dla przyjemności. Z resztą i tak SV pali mało(przynajmniej moja).

Janek87 napisał(a):
PAIR był od zawsze w SV w wersji na Austrię, Szwajcarię i Kalifornię. Mój poprzedni błąd związany był z EVAP który to byl tylko na Kalifornię.
Dziękuję bardzo za odpowiedź :piwo:. Gdzie znalazłeś informacje?


14 cze 2014, o 16:42
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
@luxuser @Janek87
Dzięki. Zrobiłem chałupniczo i wszystko elegancko zeszło, potem normalnie wkręciłem i na jeździe próbnej nic nie odpadło, ani się nie poluzowało.

Teraz drugie pytanie, czy przez zmianę oleju lub/i nasmarowanie łańcucha, mogą wchodzić lepiej biegi? Czy po prostu sobie to wmawiam?
Stary olej, był bardziej czarny niż murzyni.
I czy jak po wlaniu nowego oleju zrobił się ciemniejszy, to oznacza, że zebrał jeszcze pozostałości starego oleju/brudu?

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


14 cze 2014, o 18:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na pytanie drugie i trzecie odpowiedź brzmi tak ;)

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


14 cze 2014, o 19:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
polly napisał(a):
Dziaku napisał(a):
Dalej nie rozumiem, skoro masz SV z 99 a PAIR jest od K3 to co ty chcesz odłączać ?
Mechanik mi powiedział, że jest w moim moto coś, co z jego opisu działa jak wyżej wspomniany PAIR. Stwierdził, że w praktyce to nie powoduje mniejszego zanieczyszczenia, a w dodatku zwiększa spalanie i zmniejsza osiągi.
Jako, że nie ufam mechanikom, to szukam w internecie informacji na ten temat.
Jak będzie strzelać, po założeniu przelotu, to zaślepię PAIR i zobaczymy co się stanie ;).

p.s. Nie zależy mi na byciu ekologicznym. Motocykl to ostatni pojazd jaki powinien być eko. Niech tiry, statki itp. itd. będą, a nie motocykl, którym jeździ się dla przyjemności. Z resztą i tak SV pali mało(przynajmniej moja).

Janek87 napisał(a):
PAIR był od zawsze w SV w wersji na Austrię, Szwajcarię i Kalifornię. Mój poprzedni błąd związany był z EVAP który to byl tylko na Kalifornię.
Dziękuję bardzo za odpowiedź :piwo:. Gdzie znalazłeś informacje?


Mechanik trochę racji ma. Jeżeli PAIR jest wymyślony tylko po to żeby sprzęt przeszedł badania to do kibla z nim (a w starych sv właśnie taki jest, dorobiony w szopie). Gdzieś nawet w jakiejś mocno uczonej publikacji :hmm: Stało jak wół napisane że stary Bentley zżerając galon benzyny przejedzie 10 mil to i tak mniej syfi niż nowy Bentley z komputerami, katalizatorami i innymi goownami ale bez prawdziwej skóry na siedzeniach (ekologiczna znaczy ) Pali galon benzyny na 7 mil.


14 cze 2014, o 19:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
27Zaku Informacja pochodzi z Haynes'a ale pewnie w serwisówce też to jest. Książkę mam pod ręką a pdf'ów nie lubię czytać.
W każdym razie wychodzi na to, że stosowali to na siłę tylko w bardziej "restrykcyjnych" krajach. Tak więc zaślepienie tego nie powinno objawiać się niczym szkodzącym silnikowi. Poczytaj trochę w dziale poprawy osiągów, tam się można zastanawiać jak to wpłynie ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


14 cze 2014, o 23:00
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2012, o 10:04
Posty: 8
Lokalizacja: Zabrze
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
polly napisał(a):
Dziaku napisał(a):
Dalej nie rozumiem, skoro masz SV z 99 a PAIR jest od K3 to co ty chcesz odłączać ?
Mechanik mi powiedział, że jest w moim moto coś, co z jego opisu działa jak wyżej wspomniany PAIR. Stwierdził, że w praktyce to nie powoduje mniejszego zanieczyszczenia, a w dodatku zwiększa spalanie i zmniejsza osiągi.
Jako, że nie ufam mechanikom, to szukam w internecie informacji na ten temat.
Jak będzie strzelać, po założeniu przelotu, to zaślepię PAIR i zobaczymy co się stanie ;).

p.s. Nie zależy mi na byciu ekologicznym. Motocykl to ostatni pojazd jaki powinien być eko. Niech tiry, statki itp. itd. będą, a nie motocykl, którym jeździ się dla przyjemności. Z resztą i tak SV pali mało(przynajmniej moja).

Janek87 napisał(a):
PAIR był od zawsze w SV w wersji na Austrię, Szwajcarię i Kalifornię. Mój poprzedni błąd związany był z EVAP który to byl tylko na Kalifornię.
Dziękuję bardzo za odpowiedź :piwo:. Gdzie znalazłeś informacje?


Bezdyskusyjnie powoduje zmniejszenie zanieczyszczenia czyt. toksyczności spalin, z jednej strony masz gazy bardziej szkodliwe dla człowieka - rakotwórcze, czyli te bogate w HC (Twój moto bez systemu PAIR), z drugiej strony masz gazy których szkodliwość jest zredukowana do minimum dzięki systemowi PAIR.

Czy zwiększa spalanie? Moim zdaniem nie, a nawet jeśli to zmierzą to tylko ludzie ubrani w białe fartuchy. Podejrzewam, że jeżeli spalanie różni się w zależności od wyposażenia silnika w system PAIR to będzie to dla Ciebie śmieszna różnica.

Czy zmniejsza osiągi? Jak wyżej.

Po wymianie tłumika na przelot prawdopodobnie będzie zionął ogniem, najprostszy sposób na pozbycie się płomieni z wydechu to odłączenie zaworu PAIR od podciśnienia. Czy coś się stanie? Moim zdaniem silnik nie poczuje różnicy.


15 cze 2014, o 11:10
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też mi się nie wydaje, że PAIR może wpłynąć na osiągi silnika. W końcu to jest zwykła pompka, która pompuje powietrze do wydechu.


15 cze 2014, o 11:16
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 3 sie 2013, o 13:26
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s k5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wczoraj diagnosta stwierdził, że mój reflektor jest angielski i nie podbił przez to przeglądu. Na lewej lampie napisane jest e13. Nigdy nie dostawałem żadnych znaków, że kogoś oślepiam, a światło moim zdaniem pada na prawą stronę.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/413 ... 21812.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f38 ... 22452.html
Czy na tej podstawie mogę być pewien, że diagnosta się mylił?


Ostatnio edytowano 15 cze 2014, o 11:55 przez Pawel21, łącznie edytowano 1 raz



15 cze 2014, o 11:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL