Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 06:56



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Motocykle możliwe do dławienia na A2 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
ale mój rower zostawcie w spokoju, 2 kółka to 2 kółka :D

Piszę poprostu, że na zdjęciach wydaje mi się mała, mniejsza niż gs, a z racji, że jestem dosyć wysoki to nie wiem czy byłaby wygodna dla mnie :P

Nie jestem za bogaty i przywiązuje się do swoich rzeczy, dlatego chce kupić motocykl którym będę śmigał do jego śmierci albo aż zdobędę środki na coś z nowszych roczników :D


19 cze 2014, o 16:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
No to XJ600S Zadowoli turystę a i w mieście jest spoko. Tylko kup sobie ładną, w sensie sprawną. Bo Motory po 4 tys. wymagają czasem mocnego wkładu.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


19 cze 2014, o 19:33
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
no w sumie jakbym znalazł fajny egzemplarz to nie jest zła, no i zawsze 100ccm więcej niż w gs haha :D


19 cze 2014, o 19:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
No i 16 a nie 8 zaworów do regulacji. I 4 gaźniki.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


19 cze 2014, o 20:09
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
a czy ona seryjnie ma wbite w dowód 35kw czy więcej? wiesz może?


19 cze 2014, o 20:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Nie pamiętam, ale chyba 60 KM. Coś takiego.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


19 cze 2014, o 20:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
XJ600 trzeba będzie zdławić.
Natomiast z klasy 500 jedyny motocykl, którego nie trzeba dławić to GS.
Bandit 400 też wymagałby dławienia.

Ja zacząłem od GSa i to bardzo fajny wybór na początek. Mam jednego znajomego, który zaczął jeździć mniej więcej w tym samym czasie co i ja. Także na GSie. Ciągle pokazywał mi, że jednak da się więcej wycisnąć z tego motocykla. Na torach kartingowych objeżdżał erjedynki itp. Tylko to już kwestia kierowcy. Jak ktoś ma predyspozycje, to wszystkim będzie wymiatał.


19 cze 2014, o 21:21
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
er 5 niektóre też mają seryjnie w dowodzie 25kw z tego co czytałem

Pooglądałem trochę te XJ600'tki i nawet mi się spodobała, myślę, że to byłoby coś idealnego dla mnie na początek :P Tylko szkoda, że też trzeba się bawić w dławienie przy niej. :/


19 cze 2014, o 21:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
kikoks napisał(a):
er 5 niektóre też mają seryjnie w dowodzie 25kw z tego co czytałem
Zwykła seria nie będzie miała 25kW, to są 34KM. Czyli około 20KM mniej niż standardowo dla ER-5. Takie wersje można spotkać ściągnięte z Niemiec, na przykład. Nie tylko ER-5, bo mój GS w dowodzie też miał 25kW (przywieziony z Niemiec).


20 cze 2014, o 10:29
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
ja miałem XJ600 zdławioną fabrycznie! :D są roczniki które wychodziły z fabryki z 23kW. Byłem meeega zadowolony bo może tylko na zdjęciach wygląda na małą, ale w realu jest to dorosły motocykl :P znajomi którzy śmigali GSami i CeBulami mieli takie oczy :bojesie: jak startowaliśmy z pod świateł :D 61 po odblokowaniu dają radę. A spalanie... 4-4,5 l/100 to prawie darmo. Silnik bezobsługowy, solidny itd. generalnie żadnych problemów. Tylko lać 95 i śmigać. Cena też jest mega mała więc zawsze będę ją polecał na pierwsze moto.

Moja śmiga gdzieś w Terespolu, ale można zdławioną dostać często ściągniętą z niemiec.

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


20 cze 2014, o 11:52
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
chciałbym taką zdławioną dostać jak będę kupował :D

To tak podsumowując, er 5, gs500 czy xj600s? Co wy byście brali? :P Bo ja bym wziął tą xj600s ze względu w sumie na wersję w plastiku, co by mi się przydało na dalsze wypady :P gs500 tak samo chętnie ale tą wersję F, zależy mi na plastikach bo nie lubię jak mnie ściąga opór powietrza :D


20 cze 2014, o 12:38
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
A który rok tej XJty? I jak długo chcesz zostać przy tym motocyklu?


20 cze 2014, o 14:14
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
no jeszcze nie mam żadnej na oku, ale tak myślę że minimum 97 będę szukał. I minimum 2 sezony chce polatać, potem zrobię kat. A i będę dalej szukał


20 cze 2014, o 14:20
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2014, o 12:43
Posty: 165
Lokalizacja: Wawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
te nowsze (jakoś od 96-97) mają już pompę paliwa, podgrzewane gaźniki, o wiele lepszy wygląd i 2 tarcze z przodu :)

_________________
Yamaha XJ600S 93 > Suzuki SV650S 03
Mój wątek KLIK


20 cze 2014, o 14:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
kikoks napisał(a):
chciałbym taką zdławioną dostać jak będę kupował :D

To tak podsumowując, er 5, gs500 czy xj600s? Co wy byście brali? :P Bo ja bym wziął tą xj600s ze względu w sumie na wersję w plastiku, co by mi się przydało na dalsze wypady :P gs500 tak samo chętnie ale tą wersję F, zależy mi na plastikach bo nie lubię jak mnie ściąga opór powietrza :D


Może już kupiłeś :hmm: a może nie.
Jeżeli chodzi o mnie to brałbym er 5. Miałem okazję jeździć kiedyś i okazało się że bardzo fajny jest pod każdym względem. Nie wiem jakie słabe punkty ma, ale się nie zepsuł po prostu :obity: Zawsze chodził jak zegarek, paliło to to mało co. A i na wycieczkę dłuższą też się nadawało. Co by tam nie pisali to muszę powiedzieć że silniczek ma super, chociaż kompletnie nie w moim typie. Gdybym miał jakos opisać jak pracuje to > tak jak silnik SV-ki po poprawczaku :hahaha:
Poza tym uważam że najładniejszy z tej listy :mrgreen: No ale to się nie liczy


24 cze 2014, o 18:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2014, o 20:08
Posty: 467
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
Rozkosmany napisał(a):
kikoks napisał(a):
chciałbym taką zdławioną dostać jak będę kupował :D

To tak podsumowując, er 5, gs500 czy xj600s? Co wy byście brali? :P Bo ja bym wziął tą xj600s ze względu w sumie na wersję w plastiku, co by mi się przydało na dalsze wypady :P gs500 tak samo chętnie ale tą wersję F, zależy mi na plastikach bo nie lubię jak mnie ściąga opór powietrza :D


Może już kupiłeś :hmm: a może nie.
Jeżeli chodzi o mnie to brałbym er 5. Miałem okazję jeździć kiedyś i okazało się że bardzo fajny jest pod każdym względem. Nie wiem jakie słabe punkty ma, ale się nie zepsuł po prostu :obity: Zawsze chodził jak zegarek, paliło to to mało co. A i na wycieczkę dłuższą też się nadawało. Co by tam nie pisali to muszę powiedzieć że silniczek ma super, chociaż kompletnie nie w moim typie. Gdybym miał jakos opisać jak pracuje to > tak jak silnik SV-ki po poprawczaku :hahaha:
Poza tym uważam że najładniejszy z tej listy :mrgreen: No ale to się nie liczy


Moja ER5 była zdławiona fabrycznie (kupiona z Niemiec), ja nie potrzebowałem ograniczenia więc kupiłem drugi gaźnik od odblokowanej za 150zł i cieszyłem się pełną mocą:) kilku kolegów takimi jeździ na codzień i są zadowoleni, silniki są naprawdę solidne (to jest zmodernizowany silnik z GPZ, a takie same jak w ER5 montowali też w Vulcanach (to jest VN - chooper) i KLE (enduro)) więc naprawdę łatwo o części i na dodatek tanio jakby jednak była taka potrzeba. Moim zdaniem fajny klasyczny wygląd i jest duuuuużo lżejszy od krowiastej XJ'y którą też miałem okazję kilka razy jeździć. Zblokowane ER-5 do 140km/h godzinę nie widać dużej różnicy(choć uśmiech miałem większy po odblokowaniu:) do odblokowanej dopiero dalej czuć większą swobodę. Ja szczerze Polecam ER5, a do GS'a nie mam porównania.

_________________
"LOUD&PROUD"
Obrazek
***MOJA SV650S K5***:)


24 cze 2014, o 22:56
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
a ktoś miał do czynienia z kawasaki 250? Jak się prowadzi? Łapie się na A2? Jestem dość wysoki(186 wzrostu) będzie wygodnie się jeździło?

Robię sporo nadgodzin w robocie, więc myślę że zarobię trochę więcej to może i ninje bym mógł kupic ;)


6 lip 2014, o 00:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
kikoks napisał(a):
a ktoś miał do czynienia z kawasaki 250? Jak się prowadzi? Łapie się na A2? Jestem dość wysoki(186 wzrostu) będzie wygodnie się jeździło?

Robię sporo nadgodzin w robocie, więc myślę że zarobię trochę więcej to może i ninje bym mógł kupic ;)


Na A2 sie łapie. Mam tyle samo wzrostu i cały sezon przejeździłem na mniejszej CBR 125R i dawałem rade. 250 jest troszeczkę większa, więc powinno być lepiej.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


6 lip 2014, o 21:30
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2014, o 10:55
Posty: 120
Lokalizacja: Świecie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s 2002
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
ok dzięki, jakby udało się uzbierać jakąś większą kwotę to fajnie byłoby taką kupić, przynajmniej zabawy z blokowaniem by nie było :P


6 lip 2014, o 22:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 09:23
Posty: 397
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 1200 F
Post Re: Motocykle możliwe do dławienia na A2
kikoks napisał(a):
ok dzięki, jakby udało się uzbierać jakąś większą kwotę to fajnie byłoby taką kupić, przynajmniej zabawy z blokowaniem by nie było :P


Co do blokowania czyli tzw "kastracji" usłyszałem opinię jak sam chciałem kupić SV na pierwsze moto i ją dławić ;) "A czy Ty dałbyś sobie uciąć jaja?! -Nie! To dlaczego maszynę chcesz ich pozbawić" Gro motocyklistów doradza, że na pierwszy motocykl najlepszy na kat. A2 jest GS 500, na kat A dochodzi CB 500 i ER-5 oraz XJ600. Czy aż tyle osób może źle doradzać? Naturalnie na pierwsze moto można zawsze wybrać nawet litra czy innego big bajka... Przeważnie duże motocykle mają największą moc dostępną w górnym zakresie obrotów, więc łatwiej na nim ruszyć z miejsca niż mniejszym, ale co dalej? Jednak jaki sens jest mieć litra i odkręcać tylko na prostej, a w zakrętach lecieć jak skuter?! Kup mniejszy motocykl, naucz się latać, a potem sprzedaj kolejnemu napaleńcowi. Początkujący motocykliści często upadają, a mniejsze motocykle mają dużo tańsze części oraz jest ich całkiem sporo na rynku - łatwy dostęp do używanych części. Wywalisz się to za relatywnie małą kasę będziesz w stanie go naprawić po ewentualnym szlifie, który zdarza się nowym motocyklistą.

_________________
Bez litra nie ma zabawy...

Czyta się: Mickon®


8 lip 2014, o 07:01
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL