Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 23:30



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Muszę jutro kupić w Krakowie świece na szybko- wie ktoś może gdzie dostanę?Czy w zwykłym motoryzacyjnym szukać?

Czy zwykłe NGK to dla SV650 gen 1 to CR8E ??
NR 1275
parametry:
Rozwartość klucza: 16,0 mm
Średnica gwintu: 10,0 mm
Długość gwintu: 19,0 mm
Odstęp elektrod: 0,8 mm
Materiał elektrody środkowej: Nickel-Mittelelektrode
Opornik: entstört, 5 kOhm


19 cze 2014, o 18:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
matiyssek napisał(a):
Muszę jutro kupić w Krakowie świece na szybko- wie ktoś może gdzie dostanę?Czy w zwykłym motoryzacyjnym szukać?

Czy zwykłe NGK to dla SV650 gen 1 to CR8E ??
NR 1275
parametry:
Rozwartość klucza: 16,0 mm
Średnica gwintu: 10,0 mm
Długość gwintu: 19,0 mm
Odstęp elektrod: 0,8 mm
Materiał elektrody środkowej: Nickel-Mittelelektrode
Opornik: entstört, 5 kOhm


wszystko znalazłeś, a do serwisówki się nie chce zajrzeć?

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


19 cze 2014, o 20:35
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie ogarniam serwisówki, dlatego wolę potwierdzić :)


20 cze 2014, o 10:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
:hmm:
Nie ma wszystkiego :obity:
Skok gwintu - 1mm
Jeżeli taki jest to będzie :spoko:
Kurde, proboszczowi w szkodę włażę bo to on ma monopol na potwierdzanie, zatwierdzanie itd..
(też nie ogarnia serwisówki ale ma podkreślone co do czego jest B) )
:hahaha:


20 cze 2014, o 14:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Teraz ja mam pytanie :hmm:
Chodzi o luz na łozyskach głównych wału korbowego. Ale nie w SV (chociaż tez nie wnikałem) tylko w Hondzie CBR 1000 F
Niby ze szkoły coś tam pamiętam że teorytycznie luz powinien wynosić 1/1000 do 2/1000 średnicy czopa. No ale może japończycy co innego wykapowali ?
Jeżeli ktoś wie to proszę niech podpowie. Może uda mi się wybrać z tego co posiadam na stanie.
Składam tą padakę i wolałbym żeby wyszla z tego ex-padaka :obity:
(uprzedzając dopisze jeszcze że wiem o selekcjach, doborze na kod koloru itp. udogodnienienia dla mechaników. Niemniej pomimo doskonale zachowanego na wale oznaczenia selekcji na niewiele mi się zda bo panewek do starej cebry w okolicy o promieniu do kilku lat świetlnych nie uświadczysz. Ponadto pierwsza z brzegu małpa która odbiera telofon w jakiejś firmie typu : super-hiper-the best- specialist < gdy zaczynam nawijać że wał mam w selekci 2-2-1-1-2-2 i chce panewki 4 sztuki w kolorze yelow i 2 środkowe pink to za ch.... a zaprzeproszeniem nie kuma o czym ja gadam)

ps. żeby było smiesznie to na ebayu jakis kolo wystawił komplet panewek. Napisałem maila z pytaniem jakiego koloru sa panewki bo nie napisał tego. Odpowiedzial mniej więcej tak: Są w doskonałym stanie, od motóra do jakiego potrzebuję :mrgreen: A te opackania farbą to wyczyścił żeby lepiej wyglądały i ktos sie nie czepiał że gooowno sprzedaję.
:mur:


20 cze 2014, o 21:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zobacz tu: http://www.bikebandit.com/1995-honda-cb ... 39#sch9906
;)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


21 cze 2014, o 09:11
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pany od godziny walczę z rozbiórka niunki, ale ni hu hu nie mogę dojść do tego jak bezpiecznie spuscic paliwo z baku. Macie jakieś porady? (nie mam dostępu do komputera obecnie by przeszperac forum)

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


21 cze 2014, o 13:05
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak wino z dymiona. Rurka do baku i odessać. A resztę to po odkręceniuzbiornika.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


21 cze 2014, o 13:09
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Myślałem nad tym, lecz myślałem że uda się pójść na całkowitą łatwiznę i po odłączeniu wężyka na spokojnie spuścić w karnister :)
No to trzeba będzie ciągnąć :P

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


21 cze 2014, o 13:17
Zobacz profil WWW
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2014, o 10:39
Posty: 5
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
witam poszukuje silnika do sv650s rok 1999


21 cze 2014, o 13:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki skwaro :mrgreen: Obadam ich.
Chociaż to amerykańce :hmm: a mam z nimi złe doświadczenia. Tak potrafią opisać paczkę że angielskie cło może wyjść 500 funtów za panewkę w środku która kosztowała 5 baksów. Jołopy po prostu masakryczne :omg:

Kaban159 napisał(a):
Myślałem nad tym, lecz myślałem że uda się pójść na całkowitą łatwiznę i po odłączeniu wężyka na spokojnie spuścić w karnister :)
No to trzeba będzie ciągnąć :P


W sumie jest większa łatwizna. Podpalić :obity:
Benzyna zjara się na bank. Nawet ta z orlenu
:hahaha:

A na poważnie to jak zapewnisz kranikowi źródło małego podciśnienia to samo zleci.


21 cze 2014, o 16:59
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wzięłem michę, obróciłem bak i wylałem wachę wlewem .... :P

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


21 cze 2014, o 17:05
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:03
Posty: 713
Lokalizacja: Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: KTM 790 Adventure R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):
W sumie jest większa łatwizna. Podpalić :obity:
Benzyna zjara się na bank. Nawet ta z orlenu
:hahaha:

Tak nie rób - może rozerwać bak :D

_________________
SV650N K6 YHJ --> DL650A L0 YME --> BMW F700GS --> KTM 790 Adeventure R
http://www.bikepics.com/members/golkow


21 cze 2014, o 17:38
Zobacz profil WWW
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Obrazek

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


21 cze 2014, o 19:23
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
skwaro :mrgreen:
Problem rozwiązał się sam :obity:
Rozmontowałem silnik tej hondzinki
Obrazek

Patrze, patrze a potem pacze i oczom nie wierzę. Poprzedni dłubacz musiał zapewne silnik naprawiać i zapodał wał na łozyskach ze złą selekcją. Mianowicie sentralne z jedynką co akurat mu się udało, pewno przypadkiem. Ppozostałe z dwójką a wał w selekcji 1-szej cały. Jeden z czopów lekko przytarty, ale widywalem o wiele gorsze które latały całkiem nieźle :obity: Widocznie miał o kilka mikronów więcej od pozostałych. Reszta czopów nawet-nawet. Centralne idealne bo leciały na wlaściwej selekcji. No a tak się składa że fumfel nówka nieśmigany wał mam 2-2-1-1-2-2 Czyli akurat o takiej selekcji jakiej są panewki wepchane w blok :boogie: Które o dziwo całkiem w dobrym stanie i widać że tego lica utwardzanego jeczcze nie przepiłowało.
A korbowody mam razem z właściwą selekcją.
Zajebiście :spoko:
:boogie:

Ponadto znalazłem jedną urwaną śrubę, ale to pryszcz. Wykręciłem.
Problem większy bo ten poprzednik co rozkręcał nie wiedział jak mocno ma dokręcić potem. Chyba się troche musial szarpać i wyszło mu tak:

Obrazek

:hmm: Myślę co z tym teraz zrobić. Jeżeli kto ma jakiego pomysła to śmiało :obity:

No a poza tym równolegle też się dzieje. Koła, wahacz i głowica już czeka :obity:
Obrazek


21 cze 2014, o 21:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie dokrecal dymanym plus 1/4 bo słabo :D Urządził Cię ładnie..


22 cze 2014, o 10:22
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy jest sens wozenia(najpierw kupienia) wiaty(pokrowca?) na motocykl jesli jezdze do znajomych co jakis czas i moto wtedy stoi pod golym niebem. Czy cos sie stanie jak tam troche popada na moto kilka razy?

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


22 cze 2014, o 11:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mój cały sezon stoi pod blokiem ;)


22 cze 2014, o 13:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gaźniki, czyszczenie i synchro - 60zł
Uszczelniacze zaworowe, luzy, wymiana napinaczy - 150zł
z moimi częściami to dobre ceny?

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


22 cze 2014, o 14:06
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43
Posty: 167
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, to dobre ceny.


22 cze 2014, o 19:20
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL