Autor |
Wiadomość |
Radzius
motocyklista
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52 Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
z jakich rurek bądź pretów zrobić stelaz pod sakwy?
|
27 cze 2014, o 18:41 |
|
|
vioox
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09 Posty: 1396 Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja bym w Nce robil gdzies w bocznym otworze ramy.... w okolicach silnika... ladowarki i inne i tak sa dlugie a a potem niepotrzebnie kable sie placza jak mamy przy kierze gniazdo... tak to wszystko ladnie jest napiete jeszcze jak kable sa zwijane w sprezynke ... u mnie te gniazdo w owiewce to super rozwiazanie nawigacje wsadzasz do tank baga i wszystko gra nic kolo kiery ci sie nie placze
_________________ Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv... http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766
|
27 cze 2014, o 19:40 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie mam problem. Dzisiaj po ostrzejszej jeździe, tak po około 100km jak już wracałem do domu zapaliła mi się czerwona lampka ostrzegawcza i wyświetlił się symbol F1. Z motorem nic się nie działo, ale zatrzymałem się na poboczu, zgasiłem a po uruchomieniu wszystko było ok. Co to może być?
|
28 cze 2014, o 15:29 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Też czasami pojawia mi się ten błąd ale przy zapaleniu silnika i jest to błąd zapłonu bądź wtrysków było by trzeba właśnie w momencie pojawienia się błędu zawrzeć styki i sprawdzić nr błędu na wyświetlaczu a że pojawia mi się błąd FI bardzo sporadycznie to dałem so spokój
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
28 cze 2014, o 17:11 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Do ustawienia SAGu wystarczy wstępne napięcie sprężyny, tak ? Wiem, że się już o to pytałem, ale to w taki razie w przodzie SVek po lifcie można sobie też SAG ustawić ?
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
28 cze 2014, o 21:27 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No właśnie. Dokręcenie śrub na amorach z przodu powoduje, że zawieszenie jest twardsze czy miększe?
|
28 cze 2014, o 22:02 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Twardość jest taka sama, zmienia się tylko napięcie wstępne, które wpływa na SAG statyczny, wkręcasz to SAG się zmniejsza.
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
28 cze 2014, o 22:21 |
|
|
gumis
motorowerzysta
Dołączył(a): 20 gru 2013, o 19:33 Posty: 67
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A możesz mi to wyjaśnić jeszcze prościej?
|
28 cze 2014, o 22:47 |
|
|
I'm not a hero
SV Rider
Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k3
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy jak zalałem układ hamulcowy płynem dot 5.1, to bardzo źle? Jak kupowałem to się mi porąbało i zamiast 4, wziąłem 5.1 i takiż to zalałem Będę miał -5 do mocy?
_________________
|
29 cze 2014, o 10:25 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Generalnie ustawienie zawieszenia nie jest prostym tematem i w jednym zdaniu tego się wyjaśnić nie da. Lepiej poczytać jak działa zawieszenie i jak go ustawić prawidłowo pod swoją wagę i styl jazdy np. http://www.sportjazda.pl/index.php/usta ... awieszeniaNa szczęście w małej SV od 2002 roku można tylko zmienić napięcie wstępne w celu zmiany SAG-u, czyli ugięcie zawieszenia pod wagą motocykla (statyczny) i częściowo SAG dynamiczny (pod wagą motocykla z motocyklistą w ubioru). Napisałem częściowo bo jeśli ważysz za dużo to trzeba by wymieniać sprężyny w zawieszeniu. Robi się to tak http://www.sportjazda.pl/index.php/usta ... cie-wstpne
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
29 cze 2014, o 10:32 |
|
|
TomK
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Będzie dobrze, sam na takim jeżdżę. DOT 5.1 bazuje na glikolu polietylenowym tak samo jak DOT 4. Nie wiem jakie następstwa niosło by użycie płytu bazującego na silikonie tj. DOT 5
_________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
|
29 cze 2014, o 10:37 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja też jeżdżę od lat na 5.1. Nie wiem, czy to nie jest niepotrzebny wydatek, ale na pewno nie zaszkodzi.
|
29 cze 2014, o 13:16 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy takie szybkie pytanie mam w SV alternator jest zalany w oleju jak to w niektórych innych motorach bywa ?? i czy duzo roboty jest z wymiana alternatora (uzwojenia) bo na to wyglada ze jedno z trzech uzwojen padło bo na dwóch mam po 11 a na trzecim mam tylko 2
|
29 cze 2014, o 13:36 |
|
|
skipior94
motorowerzysta
Dołączył(a): 22 wrz 2013, o 20:43 Posty: 50
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Teraz ja mam szybkie pytanko , mam SV z 99 roku, nie wiem jakim olejem ją najlepiej zalać ? Półsyntetyk ? I może ktoś zna parametry filtra oleju, czy musze go wykręcić i najlepiej z nim po sklepach motoryzacyjnych pojeździć ?
|
29 cze 2014, o 15:07 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trochę dłubania żeby wymontować jest. Trzeba będzie ci zaopatrzyć się w sciagacz do koła magnesowego, zlać olej i odkręcić dekiel oczywiście żeby dostac się do środka. W innych moto najczęściej jest podobnie Ale np. w Hondzie cbr 1000 alternator jest oddzielnym agregatem tak jak w pierwszym z brzegu samochodzie i jest urządzeniem obcowzbudnym z regulatorem gdzieś tam dalej na kablach. Wygląda tak jak w każdym innym moto (regulator) ale to pozory bo zasada regulacji jest inna, znaczy oparta na regulacji prądu wzbudzenia . Tyle że aby go dostać w łapy to trzeba przynajmniej odkręcic miskę olejową, wymontować napinacz łańcucha którym jest napędzany i dopiero wtedy masz luzu na nim tyle że wyciągniesz całość. Sam stojan mozna zdemontowac bez grzebania w silniku. Filtr dobierz z katalogu bo chyba nikt tutaj nie wnikał w jego parametry. Olej 10W40 klasy SG (tzn. jeżeli spełnia wymagania inych klas to nie szkodzi, ale musi jak wół być napisane również SG) i Jaso MA (albo MA1-MA2) Może być półsyntetyk, syntetyk (nawet pewnie lepiej)
|
29 cze 2014, o 15:40 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czyli bez sciagacza ani rusz i oczywisce nowa uszczelka do dekla a tak pozatym jak sciagacz bede miał to długo wymiana zajmuje dłuzo tam jest do dubania ??
|
29 cze 2014, o 16:27 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale po co ściągacz? Jeżeli chcesz wymienić tylko uzwojenia to nie musisz ściągać koła magnesowego. Odkręcasz dekiel, a potem tylko 5 śrub trzymających uzwojenie i czujnik położenia i po robocie. No chyba, że magnes na kole magnesowym Ci się odkleił i sieje spustoszenie. Wtedy będzie więcej roboty.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
29 cze 2014, o 16:34 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
z tego co wygląda jedno z trzech uzwojenie powiedzialo dosc na dwóch 11 a na trzecim jest 2 i aku niedoladuje czyli niema dużo roboty żeby uzwojenie zmienić ? czyli nie trzeba oleju zlewac ani sciagacza zalatwiac ?
|
29 cze 2014, o 17:30 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli moto przechylisz na prawą stronę i oprzesz o jakieś opony na przykład, to nie musisz oleju zlewać. A samo odkręcenie dekla i uzwojeń to prosta robota.
A mierzyłeś omomierzem uzwojenia zgodnie z serwisówką?
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
29 cze 2014, o 17:46 |
|
|
morfi609
motocyklista
Dołączył(a): 11 lis 2013, o 12:07 Posty: 151 Lokalizacja: Bochnia
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
miernik minus do masy a plus na kazdy wychodzacy kabel z alternatora i na jednym było tylko 2 a reszta 11 czyli wyglada na to ze jedno uzwojenie padło aha czyli lepiej moze olej zlać szybciej nawet niz kłasc moto na bok tylko jeszcze na dekiel uszczelke pasuje kupic nowa bo stara to bedzie nadawala sie do kosza
|
29 cze 2014, o 18:06 |
|
|