Autor |
Wiadomość |
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W moto-akcesoria jest teraz akcja z castrolem darmowa hamownia i w dniu imprezy przecena produktów castrola o 15% teraz w niedzielę w Szczecinie zapisałem się na darmową hamownie
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
3 lip 2014, o 12:20 |
|
|
Goccolo
SV Rider
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56 Posty: 900 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie: czy to jest prawidłowe zużycie opony, czy powinienem zmienić coś w ustawieniu zawiasu i / lub technice jazdy? Mam z tyłu regulację odbicia i dobicia.
_________________ GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650
|
3 lip 2014, o 12:26 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odp ci w tamtym temacie
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
3 lip 2014, o 12:28 |
|
|
BoBaN
motorowerzysta
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57 Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No właśnie nie widzę nic takie w najbliższym czasie w mojej okolicy. Wiem, że licznik przekłamuje dlatego uznałem, że motocykl osiąga setkę przy zmianie biegu z 1 na 2, bo wtedy na blacie jest około 110km/h i potem mierzyłem stoperem. Nagrałem to i sprawdzałem też sekundy na filmiku jak upływają zanim zmienię bieg. Zawsze wychodziło podobnie (około 3.5sek). Ale dzięki za poddanie pomysłu, bo może trafi się niedługo taki zlot to skorzystam.
|
3 lip 2014, o 14:20 |
|
|
danielo
SV Rider
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 13:29 Posty: 308 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S / N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak dla mnie to masz po prostu duże "paski strachu". Nie masz przypadkiem trój-strefowej opony?
|
3 lip 2014, o 14:33 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trójstrefowa? Opona wygląda normalnie po ostrzejszej jeździe tak właśnie wygląda. Jak już jest to Michelin pr3 opona dwuskładnikowa boki miękciejsze a środek twardszy
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
3 lip 2014, o 14:42 |
|
|
Goccolo
SV Rider
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56 Posty: 900 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie chodzi mi o to, że opona nie jest zamknięta, tylko o "łuszczenie się" gumy - czy np. motocykl nie jest zbyt twardo ustawiony.
_________________ GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650
|
3 lip 2014, o 14:55 |
|
|
danielo
SV Rider
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 13:29 Posty: 308 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S / N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
|
3 lip 2014, o 14:58 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mówicie dokładnie o tych samych rzeczach. Jakby nie patrząc opona dwuskładnikowa ma trzy strefy (mieszanka miękka - środek twardy - mieszanka miękka)
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
3 lip 2014, o 15:06 |
|
|
danielo
SV Rider
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 13:29 Posty: 308 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S / N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Masz miękką oponę. Jest bardzo przyczepna ale szybko się będzie zużywać.
|
3 lip 2014, o 15:53 |
|
|
rooland
motocyklista
Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17 Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ Nie ryzykujesz, nie wygrywasz. Pozdrawiam Roland
|
3 lip 2014, o 16:02 |
|
|
Goccolo
SV Rider
Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56 Posty: 900 Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Fajna wrzutka - dzięki
_________________ GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650
|
3 lip 2014, o 16:05 |
|
|
27Zaku
motocyklista
Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie mam problem. Jak jade maszyna kolo 5-6 tys obrotow na 2 i 3 to czuje (najmocniej- na innych biegach tez to czuje i innych obrotach) takie jakby podskakiwanie moto co jakis czas, raz np.ze 3 razy pod rzad pozniej chwila przerwy potem znowu np 5 razy itd? Nie wiem jak to inaczej opisac. Co to moze byc? Jeden typ powiedzial ze stare opony. Jak sprawdzalem cisnienie w oponach ze 3-5 dni temu to dopompowalem, i przez jakis czas bylo okej ale znow jest cos nie tak. Czy moga to byc opony? A moze cos ze silnikiem albo lancuchem? Albo moze cos z olejem, bo jak zalalem nowy to od razu prawie zrobil sie ciemny.
_________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
|
6 lip 2014, o 19:30 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzisiaj miałem okazję sprawdzić moto na hamowni: https://www.youtube.com/watch?v=3ZPtVrBKfDMmoc: 75,41KM moment: 56,56Nm trochę zdziwiony jestem mniejszym o prawie 10Nm momentem jaki powinien mieć czym to może być spowodowane? no i ta nieregularna krzywa w wysokim zakresie obrotów zarówno dla mocy jak i momentu - nie powinna być bardziej regularna? moto seryjne poza przelotowym kominem
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
6 lip 2014, o 21:45 |
|
|
Larem
motocyklista
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 20:16 Posty: 133 Lokalizacja: Wrocław/Choroń k. Cz-wy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99'
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Nie dotyczy ono jednak SVły.
Ojciec mój śmiga XJtem 900S 95'. Prawa tarcza hamulcowa się pokrzywiła to trzeba ją wymienić i tutaj pojawia się moje pytanie; tarcza z XJ600 ma ten sam wzór, wymiary, rozstaw itd. różnią się tylko grubością. W dużej XJ tarcza ma 4mm, a w małej 6mm. I teraz pytanie czy tarcza z 600 przypasuje do 900? I czy nie ma przeciwwskazań żeby lewa tarcza miała 4mm, a prawa 6?
_________________ Moja SV
|
6 lip 2014, o 23:09 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Te farfocle to są między innymi kawałki gumy z nawierzchni toru. | | | | acinr_PL napisał(a): dzisiaj miałem okazję sprawdzić moto na hamowni: https://www.youtube.com/watch?v=3ZPtVrBKfDMmoc: 75,41KM moment: 56,56Nm trochę zdziwiony jestem mniejszym o prawie 10Nm momentem jaki powinien mieć czym to może być spowodowane? no i ta nieregularna krzywa w wysokim zakresie obrotów zarówno dla mocy jak i momentu - nie powinna być bardziej regularna? moto seryjne poza przelotowym kominem | | | | |
Z SVałą wszystko jest w porządku, moment podany jest na kole. Na wale korbowym wychodzi jakieś 65 Nm (56,56 Nm +15%).
|
7 lip 2014, o 04:09 |
|
|
skwaro
SV Rider
Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24 Posty: 2373 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak już pisałem w innym temacie hamownie w tym kraju podają moc i moment na wale, dodatkowo te lepsze rysują wykres strat mocy na kole. A Nm brakuje przez przelotowy komin. Jak nie wierzycie to polecam zrobić test na serii i potem pustym P.S. Jak się modyfikuje wydech to modyfikuje się też mapę paliwową bo inaczej zazwyczaj jest tylko gorzej.
_________________
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.
|
7 lip 2014, o 08:54 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy do automatycznej olejarki najlepszy jest hipol 80W90??
_________________
|
7 lip 2014, o 11:22 |
|
|
gpiorzel
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10 Posty: 815 Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hipol najtańszy, czyli tak, najlepszy
|
7 lip 2014, o 17:39 |
|
|
~norris
SV Rider
Dołączył(a): 9 mar 2013, o 20:25 Posty: 492 Lokalizacja: Zgierz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi w odpowiadającym temacie, tutaj więcej osób zagląda:) Otóż SV1000 (2006 rok) szarpie do 3 tysięcy obrotów. Jak trzymam manetkę w jednym miejscu na np. 6tym biegu przy 3 tysiącach, czuję jakby się dławił na chwilkę i za moment odpuszczał, jak ,,depnę" to idzie normalnie. Wrażenie jakby na krótki czas któryś tłok nie miał zapłonu, dość wyraźnie to czuć. Wymienione świece na irydowe. Ktoś miał ten problem, rozwiązanie?
_________________ Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia ale ~norris ich przechytrzył. Uciekł wejściem.
|
7 lip 2014, o 17:47 |
|
|