Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 19:30



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W moto-akcesoria jest teraz akcja z castrolem darmowa hamownia i w dniu imprezy przecena produktów castrola o 15% teraz w niedzielę w Szczecinie zapisałem się na darmową hamownie

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


3 lip 2014, o 12:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie: czy to jest prawidłowe zużycie opony, czy powinienem zmienić coś w ustawieniu zawiasu i / lub technice jazdy?
Mam z tyłu regulację odbicia i dobicia.

Obrazek

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


3 lip 2014, o 12:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odp ci w tamtym temacie

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


3 lip 2014, o 12:28
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 maja 2014, o 20:57
Posty: 75
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goccolo napisał(a):
Pomiary stoperem i odczytywanie prędkości z licznika to słabe źródła informacji... Poszukaj jakiejś imprezy / zlotu gdzie będzie darmowa hamownia, zdarza się to co jakiś czas.


No właśnie nie widzę nic takie w najbliższym czasie w mojej okolicy. Wiem, że licznik przekłamuje dlatego uznałem, że motocykl osiąga setkę przy zmianie biegu z 1 na 2, bo wtedy na blacie jest około 110km/h i potem mierzyłem stoperem. Nagrałem to i sprawdzałem też sekundy na filmiku jak upływają zanim zmienię bieg. Zawsze wychodziło podobnie (około 3.5sek). Ale dzięki za poddanie pomysłu, bo może trafi się niedługo taki zlot to skorzystam.


3 lip 2014, o 14:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2014, o 13:29
Posty: 308
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S / N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goccolo napisał(a):
Pytanie: czy to jest prawidłowe zużycie opony, czy powinienem zmienić coś w ustawieniu zawiasu i / lub technice jazdy?
Mam z tyłu regulację odbicia i dobicia.


Jak dla mnie to masz po prostu duże "paski strachu". Nie masz przypadkiem trój-strefowej opony?


3 lip 2014, o 14:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trójstrefowa? Opona wygląda normalnie po ostrzejszej jeździe tak właśnie wygląda.
Jak już jest to Michelin pr3 opona dwuskładnikowa boki miękciejsze a środek twardszy

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


3 lip 2014, o 14:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie chodzi mi o to, że opona nie jest zamknięta, tylko o "łuszczenie się" gumy - czy np. motocykl nie jest zbyt twardo ustawiony.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


3 lip 2014, o 14:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2014, o 13:29
Posty: 308
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S / N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
Trójstrefowa? Opona wygląda normalnie po ostrzejszej jeździe tak właśnie wygląda.
Jak już jest to Michelin pr3 opona dwuskładnikowa boki miękciejsze a środek twardszy


http://www.bridgestone.com/products/motorcycle_tires/products/technology/3lc.html Chodziło mi o coś takiego.


3 lip 2014, o 14:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
danielo napisał(a):
acinr_PL napisał(a):
Trójstrefowa? Opona wygląda normalnie po ostrzejszej jeździe tak właśnie wygląda.
Jak już jest to Michelin pr3 opona dwuskładnikowa boki miękciejsze a środek twardszy


http://www.bridgestone.com/products/motorcycle_tires/products/technology/3lc.html Chodziło mi o coś takiego.


Mówicie dokładnie o tych samych rzeczach. Jakby nie patrząc opona dwuskładnikowa ma trzy strefy (mieszanka miękka - środek twardy - mieszanka miękka) :hahaha:

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


3 lip 2014, o 15:06
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2014, o 13:29
Posty: 308
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S / N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goccolo napisał(a):
Nie chodzi mi o to, że opona nie jest zamknięta, tylko o "łuszczenie się" gumy - czy np. motocykl nie jest zbyt twardo ustawiony.


Masz miękką oponę. Jest bardzo przyczepna ale szybko się będzie zużywać.


3 lip 2014, o 15:53
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 24 cze 2012, o 11:17
Posty: 279
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
http://www.sportjazda.pl/index.php/usta ... tania-opon

_________________
Nie ryzykujesz, nie wygrywasz.
Pozdrawiam
Roland


3 lip 2014, o 16:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Fajna wrzutka - dzięki :spoko:

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


3 lip 2014, o 16:05
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32
Posty: 138
Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S '03
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie mam problem. Jak jade maszyna kolo 5-6 tys obrotow na 2 i 3 to czuje (najmocniej- na innych biegach tez to czuje i innych obrotach) takie jakby podskakiwanie moto co jakis czas, raz np.ze 3 razy pod rzad pozniej chwila przerwy potem znowu np 5 razy itd? Nie wiem jak to inaczej opisac. Co to moze byc?
Jeden typ powiedzial ze stare opony. Jak sprawdzalem cisnienie w oponach ze 3-5 dni temu to dopompowalem, i przez jakis czas bylo okej ale znow jest cos nie tak. Czy moga to byc opony? A moze cos ze silnikiem albo lancuchem? Albo moze cos z olejem, bo jak zalalem nowy to od razu prawie zrobil sie ciemny.

_________________
Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg.
http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u.
Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.


6 lip 2014, o 19:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzisiaj miałem okazję sprawdzić moto na hamowni:

https://www.youtube.com/watch?v=3ZPtVrBKfDM

moc: 75,41KM
moment: 56,56Nm

trochę zdziwiony jestem mniejszym o prawie 10Nm momentem jaki powinien mieć
czym to może być spowodowane?
no i ta nieregularna krzywa w wysokim zakresie obrotów zarówno dla mocy jak i momentu - nie powinna być bardziej regularna?

moto seryjne poza przelotowym kominem

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


6 lip 2014, o 21:45
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 20:16
Posty: 133
Lokalizacja: Wrocław/Choroń k. Cz-wy
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99'
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi. Nie dotyczy ono jednak SVły.

Ojciec mój śmiga XJtem 900S 95'. Prawa tarcza hamulcowa się pokrzywiła to trzeba ją wymienić i tutaj pojawia się moje pytanie;
tarcza z XJ600 ma ten sam wzór, wymiary, rozstaw itd. różnią się tylko grubością. W dużej XJ tarcza ma 4mm, a w małej 6mm. I teraz pytanie czy tarcza z 600 przypasuje do 900?
I czy nie ma przeciwwskazań żeby lewa tarcza miała 4mm, a prawa 6?

_________________
Moja SV


6 lip 2014, o 23:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Goccolo napisał(a):
Pytanie: czy to jest prawidłowe zużycie opony, czy powinienem zmienić coś w ustawieniu zawiasu i / lub technice jazdy?
Mam z tyłu regulację odbicia i dobicia.

Obrazek

Te farfocle to są między innymi kawałki gumy z nawierzchni toru.

acinr_PL napisał(a):
dzisiaj miałem okazję sprawdzić moto na hamowni:

https://www.youtube.com/watch?v=3ZPtVrBKfDM

moc: 75,41KM
moment: 56,56Nm

trochę zdziwiony jestem mniejszym o prawie 10Nm momentem jaki powinien mieć
czym to może być spowodowane?
no i ta nieregularna krzywa w wysokim zakresie obrotów zarówno dla mocy jak i momentu - nie powinna być bardziej regularna?

moto seryjne poza przelotowym kominem


Z SVałą wszystko jest w porządku, moment podany jest na kole. Na wale korbowym wychodzi jakieś 65 Nm (56,56 Nm +15%).


7 lip 2014, o 04:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak już pisałem w innym temacie hamownie w tym kraju podają moc i moment na wale, dodatkowo te lepsze rysują wykres strat mocy na kole.
A Nm brakuje przez przelotowy komin. Jak nie wierzycie to polecam zrobić test na serii i potem pustym :)
P.S. Jak się modyfikuje wydech to modyfikuje się też mapę paliwową bo inaczej zazwyczaj jest tylko gorzej.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


7 lip 2014, o 08:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31
Posty: 677
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy do automatycznej olejarki najlepszy jest hipol 80W90??

_________________
Obrazek


7 lip 2014, o 11:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hipol najtańszy, czyli tak, najlepszy :)


7 lip 2014, o 17:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2013, o 20:25
Posty: 492
Lokalizacja: Zgierz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybkie pytanie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi w odpowiadającym temacie, tutaj więcej osób zagląda:) Otóż SV1000 (2006 rok) szarpie do 3 tysięcy obrotów. Jak trzymam manetkę w jednym miejscu na np. 6tym biegu przy 3 tysiącach, czuję jakby się dławił na chwilkę i za moment odpuszczał, jak ,,depnę" to idzie normalnie. Wrażenie jakby na krótki czas któryś tłok nie miał zapłonu, dość wyraźnie to czuć. Wymienione świece na irydowe. Ktoś miał ten problem, rozwiązanie?

_________________
Gestapo obstawiło wszystkie wyjścia ale ~norris ich przechytrzył. Uciekł wejściem.
Obrazek


7 lip 2014, o 17:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL