Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 gru 2024, o 18:22



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Regulowane Sety made in china 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28
Posty: 727
Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Regulowane Sety made in china
Przebywając na obrzeżach internetu trafiłem ostatnio na akcesoryjne, w pełni regulowane i ogólnie wypaśne sety prosto od producenta z chin.
Są dwu-trzykrotnie tańsze od tych, które można znaleźć na allegro.
Jakościowo wyglądają bardzo dobrze, ale mam kilka wątpliwości:
- po pierwsze, czy będą pasować do gaźnikowca (w opisie towaru jest wymieniony SV650 bez podania roczników, za to do innych modeli Suzuki do których rzekomo również pasuje ten set roczniki są wymienione),
- po drugie, czy rzeczywiście jest tam jakiś sensowny zakres regulacji,
- no i po ostatnie - same podnóżki wyglądają jakby były zamocowane na sztywno. Czy jeżeli przytrę w zakręcie takim podnóżkiem to jego sztywne zamocowanie nie zwiększy ryzyko gleby? No i czy w razie gleby nie zwiększają one ryzyka złamania całego seta?

Co sądzicie? Czy z samych zdjęć da się wyciągnąć odpowiedzi na te pytania?

_________________
Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
Obrazek


20 sie 2014, o 13:24
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Regulowane Sety made in china
Ladnie to wyglada tez sie nad nimi kiedys zastanawialem... i tez mialem pytania podobne do twoich co bedzie jak sie przytrze... jak sa sztywne to pewnie gleba...
Choc teraz sobie mysle ze jak beda wyzej niz seria a seria nigdy nie przytarlem wiec niema problemu... i dwa jak tak ogladalem inne sety to nie widzialem skladanych akcesoryjnych...
A podczas wywrotki kto by sie tam przejmowal zlamanym setem sa kosztowniejsze elementy na motocyklu ;)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


20 sie 2014, o 17:06
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2011, o 14:56
Posty: 220
Lokalizacja: Poznań\Jarocin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K4 golas
Post Re: Regulowane Sety made in china
nie są składane bo w razie wywrotki robią za dodatkowe crasch pady :) a że są wyżej to nie dotkniesz nimi. ja wyciąłem sobie laserem adaptery żeby przenieść wyżej całe oryginalne sety

https://lh3.googleusercontent.com/-SmXZ ... apter2.jpg

na torze kartingowym oryginalne sety zjechałem ostro nawet po wykręceniu z nich śrub

_________________
SV 650 k4 na golasa ;)
Obrazek


20 sie 2014, o 22:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54
Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
Post Re: Regulowane Sety made in china
Jak będą wyżej niż tłumik(przy przechyle) to będzie dobrze, jak będą tak jak np. adaptery to gleba..

_________________
http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska


21 sie 2014, o 12:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Regulowane Sety made in china
Lepiej mieć składane, ktoś kto przytarł lub przytrze podnózkami to będzie wiedział o co chodzi :D

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


21 sie 2014, o 12:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:28
Posty: 727
Lokalizacja: Ursynów pod Warszawą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650n 2001
Post Re: Regulowane Sety made in china
No właśnie w Lublinie, czy Toruniu zdarza mi się przycierać (szczególnie prawym podnóżkiem) i nie jest to miłe uczucie. Stąd pomysł podniesienia podnóżków. I oczywiście wiem, że sporo można zrobić samą techniką jazdy, ale dopóki techniki sobie nie poprawię to chciałbym czuć się bezpieczniej i móc rozluźnić w zakręcie.
A może do takich setów da się zamontować normalne, składane podnóżki?

_________________
Żółty Giant Yukon k4 -> Żółta SV650 N k1
Obrazek


21 sie 2014, o 15:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Regulowane Sety made in china
Wytnij sobie lepiej laserowo adaptery do setów i podnieś oryginalne. Nie ma to jak składane. Jak gdzieś znajdę to ci wyślę za piwko taki "przedłużacz" do dźwigni zmiany biegów jak sobie podniesiesz sety to będzie potrzebny.

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


21 sie 2014, o 15:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54
Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
Post Re: Regulowane Sety made in china
Adaptery dużo tańsze rozwiązanie, jednak na nich też będziesz przycierać. Plus setów jest taki że masz większą możliwość regulacji.
Przycieranie podnóżkiem nie jest takie denerwujące o ile nie masz ciężaru na tej nodze.

_________________
http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska


21 sie 2014, o 17:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Regulowane Sety made in china
Przycieranie podnóżkami wynika w dużej mierze z miękkiego zawieszenia. Jak motor jest wciśnięty w zakręt, to się prześwit zmniejsza. W tych sportowych setach sztywne pegi nie są niedogodnością. Są krótsze i wyżej. Nie powinny przycierać. A w czasie upadku połamią się tak samo jak zwykłe.
Moim zdaniem jest to fajna sprawa. Kupiłbym chętnie, ale jest pewna kolejność budowania motocykla. Tak jak dom zaczyna się od fundamentów, a nie firanek.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


21 sie 2014, o 20:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Regulowane Sety made in china
@up, ja swoimi tarlem na progresach z przodu i z tylem na maxa skreconym, wynika to tez z tego ze mialem przez ten przód mniejszy prześwit.

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


22 sie 2014, o 21:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Regulowane Sety made in china
Jakbyś nie dokręcał regulacji, to twardość sprężyne pozostaje ta zama. A progresywne nieco poprawiają sprawę prześwitu.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


22 sie 2014, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Regulowane Sety made in china
Organoleptycznie sprawdziłem i zaprzeczam. :P

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


22 sie 2014, o 23:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Regulowane Sety made in china
Przy sprężynach progresywnych rzeczywiście w pewnym dość ograniczonym zakresie można regulować twardość.


23 sie 2014, o 00:06
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 13 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL