Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 gru 2024, o 14:59



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 436 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Tym bym pojeździł ... 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Ciastek329, spójrz na opony - im zapłon rzadszy tym opona ma więcej czasu na odzyskiwanie przyczepności. Dlatego dla przykładu w terenie najlepsze są jednocylindrowce.


28 sie 2014, o 00:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Jasne. Ale stopień wychylania się przodu jest dla mnie zdumiewający.


28 sie 2014, o 00:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Tym bym pojeździł ...
O ile z odzyskiwaniem przyczepności to prawda o tyle z równym przyspieszaniem i oddawaniem mocy jest dokładnie odwrotnie. Tradycyjny zapłon jest bardziej płynny i precyzyjny :) To samo jest w autach, np. takie Subaru kiedyś miało zapłon tzw. 6/7 (6 zębów na wale i 7 pozycji wałka rozrządu) a od 2001 wszystkie są multitooth żeby zwiększyć precyzję i płynność.

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


28 sie 2014, o 06:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Inkling napisał(a):
Jasne. Ale stopień wychylania się przodu jest dla mnie zdumiewający.

To przez to że przód był przywiązany żeby nie zjechać z hamowni, siła która pchała motocykl do przodu kompresowała zawieszenie, w końcu koło przenosiło całą moc silnika na rolkę.

Co do zapłonów to może łatwiej dolot i wydech dobrać do takiego silnika, bo przy tak dużych obrotach fale są bardzo krótkie.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


28 sie 2014, o 08:55
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Sloniu dzieki za konkretna odpowiedz :)


28 sie 2014, o 09:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Shinya Nakano tak wypowiadała się na temat ZX-RR z big bang:

"The first day I rode both the old and new versions of the ZX-RR engine for direct comparison purposes, but on the second day I stayed with the big bang version because it felt like there was a definite improvement in both acceleration and driveability," said the 2004 Motegi podium finisher. "The new engine also makes the bike feel more stable and improves rear traction.

"Like all new developments, we still have quite a lot of work to do to get the best out of the engine, but overall I am happy with the progress we made in Sepang. It's only just over a week before testing continues at Jerez, but the aim is to carry out some changes to the engine to improve throttle response between now and then," he explained.

Z ciekawszych rzeczy to już w 2004 lub 2005 roku (nie pamiętam dokładnie) zespół Virgin Mobile zastosował Big Bang w swojej R1 RN12 w zawodach BSB. Opisywali, że ten rodzaj zapłonów mocniej obciąża wał (chodzi o panewki główne i końcówkę wału przekazującą moc dalej) i łańcuch rozrządu. Ale po rozbiórce silnika po 1500 km nie było zużycia odbiegającego od silnika o klasycznych zapłonach - co 180 stopni jeden cylinder.


28 sie 2014, o 15:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 09:24
Posty: 2373
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR600RR PC40
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Słoniu, nie sugeruj się motocyklami z MotoGP bo one mają tyle wspólnego z naszymi moto, co nasze auta z F1. Poza tym jakoś nie przypominam sobie żeby Kawasaki wygrało MotoGP ;)

_________________
Obrazek
Motocykl w przeciwieństwie do auta w zakręcie pochyla się we właściwą stronę.


28 sie 2014, o 16:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Kawasaki nie wygrywało bo zawsze byli z czymś do tyłu. Za to Yamaha M1 wygrywała, może dlatego, że Big Bang ich autorstwa był lepszy, a może dlatego, że mieli lepszych kierowców, lepszy zespół itp. :)


28 sie 2014, o 16:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Kurde - fajna sprawa :omg:

taki mod jest możliwy i dostępny tylko do ZX10R?
czy np. w starej R1 RN04 byłoby możliwe coś takiego?
albo w jakiejkolwiek innej R4 (R6, CBR itd.)?

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


3 wrz 2014, o 14:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Tym bym pojeździł ...
W każdym standardowym silniku R4 da się to zrobić, kwestia dorobienia nowych wałków rozrządu.


3 wrz 2014, o 17:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Tak myślałem: "dorobienia" i tu zaczynają się ostre koszty, podejrzewam że zrobienie wałków na zamówienie to kosmos jakiś jest :/

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


3 wrz 2014, o 21:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45
Posty: 771
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
Post Re: Tym bym pojeździł ...
http://www.swiatek.fora.pl/motocyklowe- ... 0,318.html

tu przykladowo 2100zl + obrobka glowicy 1200zl. Oczywiscie inne walki w innym motocyklu, ale jakas tam + - orientacyjna cena jest


3 wrz 2014, o 22:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Dokładnie, można też odpuścić obróbkę głowicy jak ktoś chcę przyoszczędzić.
Po takim modzie moc maksymalna spadnie, ale obróbka głowicy, wyższe wznosy zaworów niż serii powinny odrobić straty.


3 wrz 2014, o 22:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Tym bym pojeździł ...
Właśnie zobaczyłem na bikepics Ducati 1299 Panigale, 200 kucy z 2 garów, ponad 144 Nm momentu. Nie wiem czy da się wogóle to opanować, do tego wygląda jak bestia.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


26 maja 2015, o 09:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: Tym bym pojeździł ...
TomK napisał(a):
Właśnie zobaczyłem na bikepics Ducati 1299 Panigale, 200 kucy z 2 garów, ponad 144 Nm momentu. Nie wiem czy da się wogóle to opanować, do tego wygląda jak bestia.


chyba gdzieś na jakimś pasie startowym ;) tak samo jak H2R

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


26 maja 2015, o 10:25
Zobacz profil WWW
chachar
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29
Posty: 2311
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: mężczyzna
Moto: Brak
Post Re: Tym bym pojeździł ...
TomK napisał(a):
Właśnie zobaczyłem na bikepics Ducati 1299 Panigale, 200 kucy z 2 garów, ponad 144 Nm momentu. Nie wiem czy da się wogóle to opanować, do tego wygląda jak bestia.

a co si em anie dac opanowac.. to nie sv650. napakowane elektronika jak prom buran

_________________
CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
Obrazek


27 maja 2015, o 10:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 436 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL