Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 13:23



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
TomK napisał(a):


Wiedziałem że na świecie jest trochę psychopatów, nie przypuszaczałem jednak że sam trafie na któregoś :obity:

Obrazek

Uważasz że to jest w zakresie moich mozliwości?
:mur:

Zobaczy się :hmm:


24 sie 2014, o 22:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaka jest średnica kierownicy z "N", czy klamka sprzęgła jest razem z lusterkiem ??

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


27 sie 2014, o 21:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
1) Standartowa - to oznacza chyba 22mm; 2) tak.


27 sie 2014, o 21:59
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43
Posty: 167
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
co zrobic zeby prowadnice przedniego zacisku hamulcowego chodzily lzej, swobodniej? przesmarowalem je ale dalej kicha i przez to trze klockami o tarcze bo nie odbija dostatecznie..


28 sie 2014, o 15:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2012, o 14:37
Posty: 387
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: R1 rn22
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
nie wiem jak w moto, ale w puszkach się wtedy jakoś te zaciski regeneruje ale jak to nie wiem ;/


28 sie 2014, o 16:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
and93 napisał(a):
co zrobic zeby prowadnice przedniego zacisku hamulcowego chodzily lzej, swobodniej? przesmarowalem je ale dalej kicha i przez to trze klockami o tarcze bo nie odbija dostatecznie..


znaczy się, że tłoczki nie odbijają. Trzeba rozebrać w drobny mak, tłoczki dokładnie wypieścić papierem wodnym o gradacji 2000-2500. Nasmarować pastą tego typu:

http://www.motochemia.pl/pasta-smar-do- ... -2162.html

Złożyć wszystko do kupy i musi być ok

Prowadnice nasmarowałeś, a pewnie nie wyczyściłeś w taki właśnie sposób :)

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


28 sie 2014, o 18:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zakładając że jednak chodzi o same prowadnice to ich nasmarowanie niewiele da jeżeli nie wyjmiesz najpierw gumowych tulejek w których pracują. Otwór w którym siedzą od środka potrafi bardzo ładnie korodować. A że to jakiś stop szajso-metalo-podobny to produkty korozji sa białe i w bardzo dużej objętości. Zaciska to tuleję a zatem blokuje swobodne przesuwanie się pina który robi za prowadnicę. I nasmaruj jakimś specjalnym smarem do gumy na koniec.
W mokrym klimacie robilbyś to dwa razy do roku :mur:


28 sie 2014, o 19:29
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 7 lip 2012, o 12:43
Posty: 167
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 N '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany strzal w dyche!! tylko ze juz wczesniej sam do tego doszedlem. Wlasnie po dlugiej trasie w deszczu tak sie zrobilo. Jest lepiej ale do ideLu troche brakuje, a tloczki tez przeczyscilem wczesniej ale wina lezala po stronie tej niemadrej prowadnicy w gumie.. :-)

Dzieki za pomoc wszystkim!


28 sie 2014, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
:mrgreen:
No teraz jak już masz to wszystko obczajone to pójdzie z górki :)


28 sie 2014, o 21:57
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ostatnio wymieniałem łożysko główki ramy i korzystając z okazji że miałem rozebrany przód to wymieniłem też olej w lagach.
Od tego czasu jak jadę z prędkością 140+ to jak natrafię na jakiś wybój to zaczyna mi bujać kierownicą prawo lewo (takie lekkie shimy).
Teraz pytanie od czego to? od łożyska czy od lag?
Łożysko założyłem stożkowe, olej w lagach odmierzyłem w mm.


30 sie 2014, o 06:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
KrzysPL napisał(a):
Ostatnio wymieniałem łożysko główki ramy i korzystając z okazji że miałem rozebrany przód to wymieniłem też olej w lagach.
Od tego czasu jak jadę z prędkością 140+ to jak natrafię na jakiś wybój to zaczyna mi bujać kierownicą prawo lewo (takie lekkie shimy).
Teraz pytanie od czego to? od łożyska czy od lag?
Łożysko założyłem stożkowe, olej w lagach odmierzyłem w mm.

Kierownica po wymianie łożysk pracuje zauważalnie lżej, więc przy nawet delikatnym oparciu twoich rąk na kierownicy będziesz czuł znaczną różnicę przed i po wymianie. Prawdopodobnie w tym tkwi problem, że wcześniej opierałeś ręce na kierownicy, ale nie było to aż tak zauważalne na nierównościach.
Sprawdź na tym samym odcinku drogi bez dotykania kierownicy, powinno być dobrze.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


30 sie 2014, o 11:00
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Caly czas trzymam kierownice tak samo. Jak trzymam kierownice lżej to buja mi bardziej, żeby przestalo musze trzymać ja sztywno.


30 sie 2014, o 14:29
Zobacz profil
amelinum!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 21:39
Posty: 730
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3+Ducati 848
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
KrzysPL napisał(a):
Ostatnio wymieniałem łożysko główki ramy i korzystając z okazji że miałem rozebrany przód to wymieniłem też olej w lagach.
Od tego czasu jak jadę z prędkością 140+ to jak natrafię na jakiś wybój to zaczyna mi bujać kierownicą prawo lewo (takie lekkie shimy).
Teraz pytanie od czego to? od łożyska czy od lag?
Łożysko założyłem stożkowe, olej w lagach odmierzyłem w mm.

Łożyska stożkowe należy założyć w "odpowiedni" sposób czyli skręcić na maxa a potem odpuścić 1/4 obrotu, jeżeli tego nie zrobiłeś to w tym tkwi przyczyna.

_________________
SV 650 S+Ducati 848
Gregor aka TigerA1


30 sie 2014, o 15:19
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No ja bym powiedzial ze po dokreceniu momentem kolega za mocno odkrecil przez co motocykl jest nerwowy...
tez tak mam po wymianie przodu ze motocykl przy wyzszych predkosciach jest nerwowy... a calosc robilem wg serwisowki z gsxr bo tez taki widelec wsadzilem... gdzie pisalo ze po dokreceniu na 45Nm odkrecic w tyl o 1/2 - 1/4 obrotu... ja odkrecilem w granice 1/2 co moglo nie byc za dobre wiec chce sprobowac na 1/4 obrotu...
Zobaczymy czy bedzie lepiej

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


30 sie 2014, o 16:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Krzyś, jaki olej zalałeś?


30 sie 2014, o 17:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Krzyś, jaki olej zalałeś?


sam chciałem zadać to pytanie ale widzę, że zawsze czujny :)

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


30 sie 2014, o 20:14
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 18:57
Posty: 135
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam. Czy takie klameczki http://allegro.pl/dzwignie-klamki-suzuk ... 07635.html podejdą do sv'ki gaźnikowej? I czy taka kierownica http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas- ... 94107.html będzie pasowała? W kwestii kierownicy chodzi mi głównie o długość, czy standardowe przewody będą miały taki zasięg? Z tego co namierzyłem na mojej to może też nie starczyć miejsca na wszystkie przełączniki na kierownicy. Jeśli zły dział to sory, nie wiem gdzie miałbym o to zapytać. Pozdro


30 sie 2014, o 20:22
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Krzyś, jaki olej zalałeś?

10w motula.


30 sie 2014, o 21:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Może za mocno skręcona główka ramy?

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


31 sie 2014, o 19:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tigera1 napisał(a):
KrzysPL napisał(a):
Ostatnio wymieniałem łożysko główki ramy i korzystając z okazji że miałem rozebrany przód to wymieniłem też olej w lagach.
Od tego czasu jak jadę z prędkością 140+ to jak natrafię na jakiś wybój to zaczyna mi bujać kierownicą prawo lewo (takie lekkie shimy).
Teraz pytanie od czego to? od łożyska czy od lag?
Łożysko założyłem stożkowe, olej w lagach odmierzyłem w mm.

Łożyska stożkowe należy założyć w "odpowiedni" sposób czyli skręcić na maxa a potem odpuścić 1/4 obrotu, jeżeli tego nie zrobiłeś to w tym tkwi przyczyna.

Przy wymianie łożysk nie trzymałem się tej zasady i nie zauważyłem zachowania jak u kolegi ani innego niepokojącego.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


31 sie 2014, o 21:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL