Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 26 gru 2024, o 21:26



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 233 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 10:19
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Cudem udało mi się kupić górną półkę od eNki i to za stówe ale niestety bez kierownicy bo poszła już wcześniej.

Znalazłem na allegro taką: http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas- ... 87751.html ale nie ukrywam, że wolałbym coś tańszego :D

Może ktoś z Was ma na stanie oryginał od Enki i chciałby oddać za paczkę fajek albo ewentualnie coś innego podsunąć?


17 mar 2014, o 18:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
sprawdz to ?
http://allegro.pl/kierownica-motocyklow ... 24515.html
chromowana troche droższa
http://allegro.pl/ir-kierownica-motocyk ... 37783.html

_________________
Hard Work Beats Talent.


18 mar 2014, o 07:58
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Marpol napisał(a):
jeśli masz płaską kierownicę - taką jak stunterzy może walić o zbiornik
od tego sprzedawcy co kupowałem wg mnie jest bardzo dobra za nieduże pieniążki
ja skracałem kerownicę po 2 cm na stronę - i jest na styk.
780 mm to graniczna szerokość na standardowych kablach i przewodach.
Kierownicę zawsze mozesz minimalnie przyciąc powiedzmy te 15-20 mm na stronę żeby wszystko Ci siegało
byle to zrobić schludnie i ostre krawędzie zatępić , nie muszisz nowych kabli ciągnąć .
zrób cobie ołówkiem symetralną od otworu kluczyka do główki ramy co jest łożysko ( by podzielić półke na 2 równe części).
półka jest jednolita tzn nie ma spod spodu żeber odlewniczych tylko jakby płyta więc nie ma słabszych punktów, wymierz rozstaw tak aby łapało ci mini frazy na tej kierownicy od bandziora zaznacz na półce , zmierz czy wszystko jest symetrycznei i atakuj wiertarą .


Mam SVke po lifcie i stacyjka jest z prawej strony, ale jakoś dam radę.
Udało mi się wyrwać kierownice od Nki za dwa funty plus wysyłka sześć, jeszcze tylko risery i oplot. Mam nadzieje że w przyszłym tygodniu wezmę się za wymianę.


19 mar 2014, o 07:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
ok :spoko:
czekamy na efekt końcowy :)

_________________
Hard Work Beats Talent.


19 mar 2014, o 08:48
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Dzisiaj udało mi zacząć zabawę z kierownicą, narazie nawierciłem półkę i zamocowałem risery, niestety wyszły małe komplikacje z przewodami hamulcowymi (dwa razy mi wysłano przewody do Ski zamiast do Nki) i dopiero w poniedziałek będę przekładał kierownice.
Oglnie z wierceniem nie było problemów, ważne żeby dobrze pomierzyć i dobra suwmiarka ułatwia sprawę (ja akurat takiej nie miałem :/ ).
Niestety nie robiłem zdjęć ale w sumie nie było zbytnio czego, ale jak już będę przekładał to postaram się zrobić kilka.
Porównanie cliponów i prostej kierownicy od Nki.
http://zapodaj.net/images/ae895f17413c7.jpg

EDIT:
Nie będę dawał postu pod postem.
A więc wszystko przełożone, motor stał się wkońcu wygodny.
Efekt końcowy
http://zapodaj.net/b229f0c2917bc.jpg.html
http://zapodaj.net/ba09c88c4b35a.jpg.html
Obyło się bez większych komplikacji. Półkę nawierciłem, kierownice od Nki kupiłem za dwa funty, risery są chyba od jakiegoś crossa(25Ł), poprostu kupiłem risery na 22mm i przewody hamulcowe HELa(50Ł ale wysłali mi najpierw przewody od Ski i nie kazali mi potem ich odsyłać, więc je się sprzeda to zawsze coś się zwróci).
Jedynymi rzeczami z jakimi miałem problem to było zamocowanie zbiorniczka od płynu hamulcowego, ale przykręciłem go do pompy i jest GIT. A drugą rzeczą to po złożeniu wszystkiego, manetka nie chciała odbijać i nie wiedziałem dlaczego, po wielu kombinacjach z ułożeniem linki dałem sobie spokój i złożyłem wszystko do kupi z zamiarem poszukania rozwiązania na forum, po przejechaniu okazało się, że manetka nie ma luzu i trzeba linkę trochę poluźnić.
Ogólnie jestem bardzo zadowoliny, siedzi się teraz bardziej wyprostowanie teraz tylko trzeba się wybrać na dłuźszą trasę i zobaczyć jak się to będzie sprawowało.


30 mar 2014, o 00:52
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 paź 2013, o 10:19
Posty: 13
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Pytałem już wcześniej ale bez odzewu wiec zapytam jeszcze raz. Czy ktoś ma może kierownicę do N-ki od 2003? Jeśli tak, proszę o kontakt


10 kwi 2014, o 15:26
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:04
Posty: 66
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K4
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Koledzy, a jak jest z przewodami od przełączników zespolonych????

Puściliście je na skróty przed półką górną??? Czy może przedłużaliście lutowaniem???

Jestem w trakcie konwersji i tak jak dzisiaj demontowałem osprzęt z clip-onów i przymierzałem do kierownicy to dużo długości brakuje.....

_________________
SV650SX=>VFR800=>SV650SK3==>SV LITER S K4:)

http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14875


26 sie 2014, o 20:25
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Z przewodami nie mialem problemów. Lewe puściłem tak że jak wychodzą z ramy to idą odrazu do manetki nie przechodząc miedzy lagami. A prawych niestety nie mogę sobie przypomnieć jak poszły, potem będę przy Moto to Ci zrobię zdjęcia.
A jeszcze ja mam pytanie od czego mogę założyć dłuższe linki gazu? Bo oryginalne są na styk i prawie nie mam luzu na rollgazie.

EDIT:
Znalazłem na telefonie
http://i60.tinypic.com/x6d8yf.jpg


27 sie 2014, o 16:23
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:04
Posty: 66
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K4
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Trochę z doświadczeń własnych :mrgreen:

Opiszę dokładnie jak wygląda zmiana w wersji S, kierownicy i półki z wersji N…. bo niestety nie jest to plug and play jakby się mogło wydawać po bliźniaczych maszynach….

Dużo napisane jest na forum, ale mało tam konkretów, a jako że sam dokonałem takiej konwersji napiszę co każdego czeka….

Półka górna od N pasuje „plug and play”, stacyjka również bez problemu.

Przygotowanie motoru - zdejmujemy bak, zdejmujemy airboxa…

Prawy clip on:
1. linki gazu za krótkie od wersji S, te od wersji N nie pasują! Mają zupełnie inne podłączenie!(inny jest rolgaz w N) Ja osobiście dałem linki do wydłużenia o 7 cm (pancerz plus linka).
2. przewód hamulcowy od wersji N ma inne wygięcia na końcówkach, ale po założenia pasuje z bardzo małym luzem. (zakupiłem stalowy oplot w wersji O).
3. trzeba wymyślać metodę mocowania zbiorniczka płynu hamulcowego 
4. przewody od przełączników – na szczęście pod bakiem przewód przy wtyczce jest okręcony o poprzeczkę ramy, więc wystarczy wypiąć wtyczkę, i złączyć przewody bez oplątania i pasują do wyższej kierownicy puszczone między lagami.

Lewy clip on:
1. linka sprzęgła od N pasuje „”plug and play.
2. przewody od przełącznika jak w prawym, po odkręceniu i odpięciu wtyczki z pod ramy pasują na długość puszczone pomiędzy lagami.
UWAGA! Trzeba przedłużyć przewody od klaksonu (zwykłe konektorki – prosta sprawa bez lutowania dołożenie 12 cm przewodów + koszulki termokurczliwe).

Na co zwrócić uwagę???? Bardzo trudno jest wypiąć/wpiąć linki od gazu przy przepustnicach. Zdecydowałem się nie ściągać przepustnic i musiałem dorobić „kluczyk” z drutu z siatki ogrodzeniowej, którym mogłem obracać końcówki linki pomiędzy elementami ramy i je wpinać/wypinać.

Trzeba obciąć plastikowe wypustki przy obu przełącznikach, bo na kierownicy nie ma otworów jak w clip onach…

Nie próbujcie dorabiać linek od wersji N… Straciłem na to 2 dni, skróciłem pancerz, wyprostowałem końcówki przy rolgazie, szlifowałem, obrabiałem a i tak efekt był do niczego….

A efekt końcowy????

Zrobię galerię jak pogoda się troszku poprawi i zawieszę na forum. Ale… kręgosłup i nadgarstki odpoczywają, linki przy skręcaniu nie są za ciasne, pełne bezpieczeństwo i wygląd profesjonalnie wykonanej konwersji!

_________________
SV650SX=>VFR800=>SV650SK3==>SV LITER S K4:)

http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14875


31 sie 2014, o 21:00
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 14:09
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja robiłem konwersje S do N 4 lata temu a teraz robiłem z powrotem.
Robiłem nieco inaczej.
Nie ścinałem wpustów przełączników tylko wywierciłem otworki w kierownicy.
A linkę gazu jak się puści drugim otworem w ramie to wystarczą tak samo zamienić trzeba linkę sprzęgła.
Żadych kabelków nie przedłużałem.
Hamulec miałem już wymieniony na oplot i wystarczył.


3 wrz 2014, o 20:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
A co myślcie żeby przykręcić clip ony z Triumph Sprint 1050 ST na półkę ?nie wiem tylko czy rozmiar lag ten sam? :hmm:


11 lut 2015, o 00:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Kupiłem półkę górna od N-ki za 50zł i wymalowałem ja proszkowo;D teraz rozglądam się za kierownicą,szukam nie za wysokiej i nie za szerokiej żeby mieć jak naj mniej problemów z przewodami i linkami :P Znalazłem dwie w dobrej cenie ale mam wątpliwość do tego czy nie będą uderzać o bak :( http://allegro.pl/leoshi-kierownica-aluminiowa-czarna-cross-enduro-i4793856542.html Ta jest do skrócenia i zastanawiam się czy po skróceniu będzie wystarczająco rurki na manetki i osprzęt? http://allegro.pl/leoshi-kierownica-aluminiowa-czarna-cross-enduro-2-i4793856050.html ta znowu jest krótsza i troszkę wyższa ale jest bardziej wygięta do tył(C 110mm) i obawiam się że będzie obijać bak :hmm:


4 kwi 2015, o 10:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Nie wiem czy to Ci wiele pomoże ale ja mam tą http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas- ... 95830.html i nie obija o bak ale za to seryjne przewody hamulcowe od N'ki są za krótkie do tego. Nie jestem pewien ale linki i wiązki elektryczne chyba też są w S'ce krótsze :hmm:

_________________
SV650 => X11 :kerm:


4 kwi 2015, o 11:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Przewody będę wymieniał na stalowy oplot,ale jak u ciebie przewody są ok to u mnie pewnie będzie słabo bo też obiło mi się o uszy ze S -ka ma krótsze.Czyli pierwsza kierownica odpada bo jest za długa i po środku ma aż 22mm ;/ druga jest prawie takiej samej wysokości tylko o 2cm bardziej do tył wygięta może będzie ok.A ile Janek ci brakuje żeby kier. dobiła do baku? I jeszcze chce zamówić ciężarki tylko zastanawiam się czy czarne będą ok :hmm: chyba będzie za dużo czarnego?(półka,kier. i ciężarki)


4 kwi 2015, o 13:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
No to jak wymieniasz na stalowy oplot to weź odpowiednio dłuższe przewody. Linki gazu wystarczy inaczej poprowadzić i pasują.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


4 kwi 2015, o 13:41
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Najbliżej baku przy skręcie są kostki przełączników, które są przed manetkami. Między nimi a bakiem jest niecałe 2 cm w maksymalnym skręcie.
Ja u siebie inaczej kładłem wiązki elektryczne od kostek pod bakiem aż po kierownicę żeby były w miarę luźno i dobrze ułożone.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


4 kwi 2015, o 15:20
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 18:26
Posty: 7
Lokalizacja: Niepołomice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Siema, montował ktoś z was takie clip-ony http://www.bikersdiscountstore.co.uk/ha ... -129.php???
Chce dać wyżej kierownice i analizuje możliwości :)


13 kwi 2015, o 16:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Sebaa napisał(a):
Siema, montował ktoś z was takie clip-ony http://www.bikersdiscountstore.co.uk/ha ... -129.php???
Chce dać wyżej kierownice i analizuje możliwości :)


Goccolo

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


13 kwi 2015, o 20:29
Zobacz profil WWW
pieszy

Dołączył(a): 21 kwi 2011, o 18:26
Posty: 7
Lokalizacja: Niepołomice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Dzięki :)


16 kwi 2015, o 18:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2011, o 22:37
Posty: 372
Lokalizacja: Legnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Jestem właśnie po przekładce kierownicy z Anglika na N :P kierownica jaką kupiłem ma wymiary dł. 720mm dł.części środkowej 170mm wysokość 95mm. Pasuje idealnie nie zabrakło linek ani przewodów jest jeszcze zapas.Tylko przewód hamulcowy trzeba wymienić i przyciąć szybę
Obrazek
Obrazek
Obrazek


26 kwi 2015, o 22:00
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 233 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL