Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 19 kwi 2025, o 14:43



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1383 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 70  Następna strona
V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?! 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21
Posty: 783
Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Z dyskusji można wywnioskować, że jeżeli robimy porównanie dwa koła kontra cztery, to należy rozpatrywać każdy przypadek indywidualnie. Za dużo czynników jest do uwzględnienia. Cena, moc, kierowca, miejsce, pogoda itd. Więc jak ktoś mówi, że samochód jest szybszy od motocykla to tak jakby powiedział, że kot zagryzł i zjadł dużego psa w 15min. Jednak gdy kotem jest tygrys, to nie ma się co dziwić.

Może wróćmy do tematu?? :D
By nie być gołosłownym. Kiedyś brachola MZ ETZ 251 wycisnąłem 140 licznikowe :D A koleś na Jawie 350 zarzekał się, że pędził prawie 160. Wiem, że Jawa jest szybsza, ale nigdy nie miałem i nie jestem w stanie powiedzieć czy aż o tyle B)

_________________
Suzuki SV 650 N 2000r.
Janku bikes


31 maja 2010, o 22:20
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Zdrowa MZ 250 pokaże 140 km/h, a po przeszlifowaniu zapłonu i głowicy pokazuje 152km/h ale wtedy silnik długo nie pożyje no i wszystko zależy jaką masz założoną zębatkę na łańcuchu. Co do jawy to moje max jakie wycisnąłem ze swojej TS-ki to było 154 km/h lekko z góry :D. Więc przy lepszej górce czy wietrze może i pokaże 160 km/h. Młode lata się przypominają hehe :D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


31 maja 2010, o 22:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Przerabiam Kobuza i mam zamiar zamknąć szafę, właśnie 140km/h. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


31 maja 2010, o 22:52
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
MZ było strach jechać 140km/h - przód był tak lekki, że aż niestabilny. Jawa pewniej się za to prowadziła, ale ustawienie jej zapłonu w odpowiedniej pozycji graniczyło z cudem - każdy egzemplarz inaczej chodził i instrukcja na nic się nie przydawała ;) Niestety Jawy były chollllernie paliwożerne - do 9 l na 100km potrafiła opędzlować... chociaż MZ też dochodziła do 7l :]

Dono, ze 175tki można i 22 KM podobnież wycisnąć, mam w domu książkę Henryka Załęskiego "Motocykle WSK" z działem do poprawienia jej osiągów (wymiary przeszlifowania kanałów w cylindrze itp).

_________________
SVNERWUS


31 maja 2010, o 22:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:51
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków / Krzeszowice
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Owca007 napisał(a):
....Co do jawy to moje max jakie wycisnąłem ze swojej TS-ki to było 154 km/h lekko z góry :D. Więc przy lepszej górce czy wietrze może i pokaże 160 km/h. Młode lata się przypominają hehe :D.

Moja Twin Sport czarnulka raz poszła 150 + parę, ale przy bardzo silnym wietrze w plecy :D
Stare, dobre czasy :>
PZDR.

_________________
SV650 N K7


31 maja 2010, o 23:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Razor tyle, że z tego paliwa to pewnie spalało sie z 60% a reszta szła przelewem w tłumik - ale takie to uroki dwusuwa.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


31 maja 2010, o 23:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21
Posty: 783
Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
A no racja. WSK i SHL można ładnie stunerować :D Ja chociażby widziałem różnicę w mojej SHL przez same szlify cylindra. O ile mnie pamięć nie myli, to sześć szlifów miałem robionych :D I SHL może za prędkie nie było, ale za to szalenie wygodne. Książka, o której Razor piszesz była i przeze mnie czytana :D Jeden silnik od SHL miałem zrobiony z wykorzystaniem kilku tricków. Do tego dochodziły wspomniane szlify cylindra i mniejsza zębatka zdawcza od WFM. Większe przełożenie i większa moc w ostateczności dawały mniejszą prędkość ale lepsze przyśpieszenie :D Podkreślając fakt, że ów silnik wstawiony miałem do przerobionej ramy od WSK(podwyższone tylne zawieszenie, błotniki wyżej i kilka innych), to niesamowitą frajdę miałem przez kilka lat jazdy po błotkach i lasach :D
Wracając do Jawy, to znam zapalonych zwolenników tej marki. Niby i zapiernicza, ale tak jak mówicie. Spalanie jest ogromne i do tego naprawy skomplikowane. Pamiętam, że zawsze znajomi mieli problemy ze skrzyniami, ustawianiem gaźników i zapłonu :D

_________________
Suzuki SV 650 N 2000r.
Janku bikes


31 maja 2010, o 23:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
fredric napisał(a):
Ogólnie temat rzeka a w kwestii za 12tyś to jak dla mnie słabe porównanie.
Bo za 12 tys nie kupisz motocykla co zabierze 5 osób+bagaż itd............ no i zrobi na zbiorniku 600km.
Wiadomo że w kwestii zapierdalania to motocykl jest najtańszym zapierdalaczem.


Chodziło mi tylko o kwestię zapierdalania, bez kwestii praktycznosci xd


31 maja 2010, o 23:18
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
sirmariano napisał(a):
Razor tyle, że z tego paliwa to pewnie spalało się z 60% a reszta szła przelewem w tłumik - ale takie to uroki dwusuwa.


Te z elektronicznym zapłonem paliły mniej, równiej pracowały i zapalały od 1 kopa jak był dobrze ustawiony gaźnik i przerywacz. Moja MZ TS 250/1 miała zwykły przerywacz z kondensatorem 6V i paliła whooy, po włożeniu elektronika za 150zł spalanie spadło o ponad 1,5l na 100km i praktycznie przestała kopcić.

_________________
SVNERWUS


31 maja 2010, o 23:20
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 01:28
Posty: 319
Lokalizacja: München
Płeć: mężczyzna
Moto: Fz 1 Fazer
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Moja MZ ETZ 250 bez problemu budzik zamykała. Silnik miał wypolerowany gardziel, kanały dolotowe, cylinder był szlifowany na miarę tłoka, tłok oczywiście DDR, wydech ETZ251(krótszy), opony czeskie Barum(nie Stomil Olsztyn), w silniku jeszcze mniejsza zębatka żeby to lepszego kopa miało, a i lakier czerwony metalik. :mrgreen: Kurcze to były czasy :mylove:

_________________
MZ ETZ250-pauza-SV650 S K1-sprzedany-SV 650 S K5 + Leo Vince-sprzedany-teraz-FZ1 Fazer +Sebring. MvAugusta 920. Suzuki Gsx s 1000f +yohimura.


31 maja 2010, o 23:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21
Posty: 783
Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Mniejsza zębatka i zamykałeś licznik?? :hmm: Ładnie musiałeś ją podkręcić :D

_________________
Suzuki SV 650 N 2000r.
Janku bikes


1 cze 2010, o 01:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Pamiętam, jak kiedyś wybraliśmy się na dalszą wycieczkę z kumplem - ja na MZ etz 150, on na jawie TS 350. Zaczęliśmy się gdzieś ścigać, jego jawa nagle zaczęła dymić i tracić moc, aż w końcu zdechła. Szybka rozbiórka na ulicy i okazało się, że w tłoku wypaliła się dziura, przez którą można było kciuk przełożyć. Kolega oszczędzał na świecach, miał 2 różne w obu cylindrach i najwyraźniej jedna z nich miała niewłaściwą ciepłotę ;)

Drugi kumpel za to był lokalnym magikiem od jaw, miał ich kilka, zawsze dopieszczone jak się tylko dało... Jedną z nich faktycznie przekroczyłem 160km/h, nie wiem o ile, bo to była raczej walka o utrzymanie się na motocyklu i o utrzymanie motocykla na asfalcie, licznik był trzeciorzędnym problemem :obity:

Swoją drogą, gdyby ktoś z Was miał okazję rzeźbić w jawie układ wydechowy, to polecam zrobienie 2 w 1 i zamiast fabrycznego tłumika, wsadzić tłumik od fiata 125p czy poloneza. Dźwięk nie do poznania, chodziła jak czterosuw :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 cze 2010, o 02:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21
Posty: 783
Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Mi zawsze podobał się charakterystyczny świst MZ :D

_________________
Suzuki SV 650 N 2000r.
Janku bikes


1 cze 2010, o 11:01
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
VjankuV napisał(a):
Mi zawsze podobał się charakterystyczny świst MZ :D

Nie zapominajmy o charakterystycznym zapachu spalin :). I czasami jak kopka w nogę odbiła i co się wtedy mówiło :D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


1 cze 2010, o 11:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21
Posty: 783
Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
A mało, że kopka odbiła :D Jak ktoś był niedoświadczony albo chciał spróbować odpalić MZ i nie odchylił kierownicy, to kolano mogło się na więcej części rozdrobnić :D

_________________
Suzuki SV 650 N 2000r.
Janku bikes


1 cze 2010, o 12:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Lasooch, z tym kominem od fiata rozumiem że żartowałeś? :mrgreen:


1 cze 2010, o 19:32
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Nie, 100% powaga :D To był w ogóle niesamowity wehikuł - silnik TS350 w ramie Hondy MTX 125, z wydechem od Fiata właśnie :D

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 cze 2010, o 21:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Owca007 napisał(a):
i co się wtedy mówiło :D.



O ty Kur... Zajeb...a!!!

Swoją mz też miałem podpicowaną, ale ostatecznie to już nie czasy na te sprzęty. Pod koniec naszej przygody
co raz częściej się psuła, chyba za dużo też od niej wymagałem.

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


3 cze 2010, o 10:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 328
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 600 K6
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
Swego czasu robiłem projekt do szkoły na obronę pracy, której tematem była przeróbka Jawy 350 na jak największą moc. Cała zabawa zajęła około 3 miesięcy ale silnik Jawy był dopieszczony w każdym szczególe, wał wypolerowany i odchudzony oraz idealnie wyważony, do tego "podkowy" w skrzyni korbowej, toki podcięte i wypolerowane, w cylindrach trochę zmieniony kształt okien dolotowych i wylotowych wraz z polerką całych kanałów, głowice zeszlifowane i wypolerowane komory, w gaźniku zmienione dysze, sportowy filierek powietrza w kształcie lejka razem z odpowiednio dobraną długością dolotu, kolanka wydechowe zostały oryginalne, tłumiki zrobione od podstaw według jakieś tam książki od czechów, i jeszcze kilka innych przeróbek w silniku. Rama też została zupełnie przerobiona na styl draga, przednie zawieszenie było od jakiegoś "japońca" z hamulcem tarczowym, tylny wahacz przedłużony pracował z centralnym amorkiem, elektryka zrobiona od podstaw.
Efekt końcowy spełnił moje oczekiwania, po dolaniu rozpuszczalnika nitro do paliwa Jawa spokojnie dochodziła do 180 km/h i przyspieszeniem dorównywała niejednemu "japońcowi", mogła więcej ale to już był strach w oczach. Oczywiście przez ten rozpuszczalnik chyba po tygodniu prób trzeba było wymienić łożyska na wale bo już padły ale reszta trzymała się zdrowo. Ogólnie fajna zabawa była i dużo satysfakcji.

_________________
OPOPONY
Opony motocyklowe, Części, Akcesoria, Serwis Motocykli

http://www.opopony.pl
Sklep
Allegro
Facebook: OPOPONY


3 cze 2010, o 14:24
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: V-max czyli ile polecą i spalą wasze sprzęty?!
flanel81 napisał(a):
Swoją mz też miałem podpicowaną, ale ostatecznie to już nie czasy na te sprzęty. Pod koniec naszej przygody
co raz częściej się psuła, chyba za dużo też od niej wymagałem.

Bo każdą usterkę trzeba łatać albo używkami (ale to jednak loteria) albo nówkami z... Tajwanu, czy innych krajów, gdzie hasło "kontrola jakości" znaczy tyle, co loty kosmiczne - wiedzą tam, że gdzieś, ktoś coś takiego robi :)
W rezultacie, w mojej Mz wszystko, co jeszcze działało od nowości, działało dalej, a to, co już raz się popsuło, to dawało znać o sobie do końca :( Każda nowo wymieniona pierdółka wytrzymywała bardzo krótko :(

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


3 cze 2010, o 17:08
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1383 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 70  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL