Autor |
Wiadomość |
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki Na zdjęciach wyglądają podobnie, więc powinno być tak jak piszesz.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
9 wrz 2014, o 13:10 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moja eska miała 2 osobne linki
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
9 wrz 2014, o 13:25 |
|
|
Falcorn
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31 Posty: 127 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy to normalne w gaźnikowych SV ,że powyżej 5000 obr. podczas jazdy, odczuwalne i słyszalne są takie wibracje... nie wiem jak to nazwać silnik jak by twardo chodził ??
|
9 wrz 2014, o 18:02 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale Ty miałeś Skę na gaźnikach, a montana pisała o wtryskowych wersjach Silnik w SVkach zawsze "twardo" chodzi. To Vka. Nie ma co się spodziewać po niej dużej kultury pracy
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
9 wrz 2014, o 18:03 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jak przesiadłem się na svkę to też miałem takie wrażenie, po jakimś czasie się przyzwyczaisz
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
9 wrz 2014, o 18:16 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
9 wrz 2014, o 21:56 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, Ska ma dwie wystające śruby i bolec plastikowy.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
9 wrz 2014, o 22:06 |
|
|
Radzius
motocyklista
Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52 Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Da sie jakoś podregulowac sprzęgło? Czy w hydraulicznych sie nie da? Bo bierze mi zbyt blisko manetki czy to już oznaka kończącego sie sprzegła?
|
10 wrz 2014, o 11:46 |
|
|
bula87
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06 Posty: 547 Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tak wygląda obudowa licznika w N'ce
_________________ Maszyna: Suzuki SV650 N K3
|
10 wrz 2014, o 14:54 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedź, moja jest w całkowitej rozsypce i całkowicie zapomniałem jak wygląda
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
10 wrz 2014, o 15:05 |
|
|
malina666
motocyklista
Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 10:12 Posty: 160 Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej czy cylinderki (tłoczki) zacisków przednich (hamulce) różnią się rozmiarem między wersją gażnikową i wtryskową? Potrzebuję kupić cylinderki do sv 650 k3 na przód i zastanawiam sie czy będą pasować od wersji sprzed liftu. Czy czasem w banditach i i gs 500 nie było tych samych cylinderków? Pozdrawiam
Łukasz
|
12 wrz 2014, o 13:37 |
|
|
Montana
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47 Posty: 2660 Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zaciski są te same więc i tłoczki identiko. Te same masz dodatkowo w małym (2004-2006) i dużym (2002-2010r) DLu, GS 500 1996-2003, Bandicie 600 od 2000 do 2005 i 650 od 2005 do 2006 i jajku/imbryku czyli GSX 600/750.
_________________ Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012
|
12 wrz 2014, o 13:43 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy ktoś z szanownych kolegów (dot. także kolegów - kobiet) ma jakąś metodę dobrania odpowiedniej zębatki inaczej niż po nr katalogowym części? Problem taki, że potrzebuję zębatkę tylną do GSXR750 z '95 r ale na łańcuch 525, a nie 530. Mam gotowe do założenia kółko i zatrzymałem się na problemie koła łańcuchowego. Dokładnie taka jest potrzebna tylko na łańcuch od SV-ki.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
12 wrz 2014, o 13:59 |
|
|
musiu
rowerzysta
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 23:13 Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N X
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie, czy ktoś wie jakie natężenie ma prąd, który podaje alternator na regulator napięcia ? i ew. ten który regulator napięcia podaje dalej ? zgd. pzdr
|
12 wrz 2014, o 17:22 |
|
|
hateth
SV Rider
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 14:37 Posty: 387 Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: R1 rn22
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
prąd nie wiem, i nie wiem do czego Ci to, ale w celach diagnostycznych powinien wystarczyć pomiar napięcia, które powinno wynosić 60V na zimnym silniku przy 5000 obr/min. Z regulatora 14-15,5 V przy 5000 obr/min
|
12 wrz 2014, o 18:13 |
|
|
musiu
rowerzysta
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 23:13 Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N X
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedź. prąd chciałem znać, bo chciałem zmodyfikować instalację i chcę mieć pewność czy mi się kostki nie stopią. a co do napięcia to serwisówka (przynajmniej dla '99) mówi, że ma być więcej niż 70V na zimnym silniku przy 5000 obr/min. pzdr
|
12 wrz 2014, o 18:20 |
|
|
malina666
motocyklista
Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 10:12 Posty: 160 Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za informacje. A czy warto oddac do szlifowania (polerowania) cylinderek który ma korozję mniej wiecej 1 mm głęboką i blokuje sie w zacisku powodując tarcie klocka o tarczę? Dodam ze wymienilem w całym zacisku wszystkie 4 uszczelki.
|
13 wrz 2014, o 09:44 |
|
|
Bartosz
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tłoczek jest dopasowany wymiarem do uszczelek... ile chciałbyś go spolerować?:) lepiej poszukaj zacisku na aledrogo z ładnymi tłoczkami.
_________________ Sv 650N K7 Phantom Gray
|
13 wrz 2014, o 11:38 |
|
|
Dzemowy
rowerzysta
Dołączył(a): 15 sie 2014, o 11:18 Posty: 13 Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, ok 500 km temu zmieniałem uszczelniacze. Wg serwisówki nalałem oleju ok 498ml. Dzisiaj zauważyłem że na uszczelniaczu lewej lagi pojawiła się kropla oleju Od czego się to może dziać?
|
14 wrz 2014, o 15:19 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
uszczelniacze mogą być ciulowe, laga może być krzywa/podrapana albo możesz po prostu mieć pecha.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
14 wrz 2014, o 15:37 |
|
|