Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 09:19



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki :) Na zdjęciach wyglądają podobnie, więc powinno być tak jak piszesz.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


9 wrz 2014, o 13:10
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moja eska miała 2 osobne linki :hmm:

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


9 wrz 2014, o 13:25
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31
Posty: 127
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy to normalne w gaźnikowych SV ,że powyżej 5000 obr. podczas jazdy, odczuwalne i słyszalne są takie wibracje... nie wiem jak to nazwać silnik jak by twardo chodził ??


9 wrz 2014, o 18:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Moja eska miała 2 osobne linki :hmm:


Ale Ty miałeś Skę na gaźnikach, a montana pisała o wtryskowych wersjach :)

Falcorn napisał(a):
Czy to normalne w gaźnikowych SV ,że powyżej 5000 obr. podczas jazdy, odczuwalne i słyszalne są takie wibracje... nie wiem jak to nazwać silnik jak by twardo chodził ??


Silnik w SVkach zawsze "twardo" chodzi. To Vka. Nie ma co się spodziewać po niej dużej kultury pracy ;)

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


9 wrz 2014, o 18:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jak przesiadłem się na svkę to też miałem takie wrażenie, po jakimś czasie się przyzwyczaisz :)

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


9 wrz 2014, o 18:16
Zobacz profil WWW
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy to czasem nie jest obudowa do S'ki ?

http://allegro.pl/obudowa-zegara-suzuki ... 31102.html

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


9 wrz 2014, o 21:56
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban159 napisał(a):
Czy to czasem nie jest obudowa do S'ki ?

http://allegro.pl/obudowa-zegara-suzuki ... 31102.html


Nie, Ska ma dwie wystające śruby i bolec plastikowy.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


9 wrz 2014, o 22:06
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52
Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Da sie jakoś podregulowac sprzęgło? Czy w hydraulicznych sie nie da? Bo bierze mi zbyt blisko manetki czy to już oznaka kończącego sie sprzegła?


10 wrz 2014, o 11:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06
Posty: 547
Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban159 napisał(a):
Czy to czasem nie jest obudowa do S'ki ?

http://allegro.pl/obudowa-zegara-suzuki ... 31102.html


tak wygląda obudowa licznika w N'ce

_________________
Maszyna: Suzuki SV650 N K3


10 wrz 2014, o 14:54
Zobacz profil
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedź, moja jest w całkowitej rozsypce i całkowicie zapomniałem jak wygląda :P

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


10 wrz 2014, o 15:05
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 10:12
Posty: 160
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Hej czy cylinderki (tłoczki) zacisków przednich (hamulce) różnią się rozmiarem między wersją gażnikową i wtryskową? Potrzebuję kupić cylinderki do sv 650 k3 na przód i zastanawiam sie czy będą pasować od wersji sprzed liftu. Czy czasem w banditach i i gs 500 nie było tych samych cylinderków?
Pozdrawiam

Łukasz


12 wrz 2014, o 13:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zaciski są te same więc i tłoczki identiko. Te same masz dodatkowo w małym (2004-2006) i dużym (2002-2010r) DLu, GS 500 1996-2003, Bandicie 600 od 2000 do 2005 i 650 od 2005 do 2006 i jajku/imbryku czyli GSX 600/750.

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


12 wrz 2014, o 13:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy ktoś z szanownych kolegów (dot. także kolegów - kobiet) ma jakąś metodę dobrania odpowiedniej zębatki inaczej niż po nr katalogowym części? Problem taki, że potrzebuję zębatkę tylną do GSXR750 z '95 r ale na łańcuch 525, a nie 530. Mam gotowe do założenia kółko i zatrzymałem się na problemie koła łańcuchowego.
Obrazek
Dokładnie taka jest potrzebna tylko na łańcuch od SV-ki.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


12 wrz 2014, o 13:59
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2011, o 23:13
Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N X
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witajcie,
czy ktoś wie jakie natężenie ma prąd, który podaje alternator na regulator napięcia ? i ew. ten który regulator napięcia podaje dalej ?
zgd.
pzdr


12 wrz 2014, o 17:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2012, o 14:37
Posty: 387
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: R1 rn22
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
prąd nie wiem, i nie wiem do czego Ci to, ale w celach diagnostycznych powinien wystarczyć pomiar napięcia, które powinno wynosić 60V na zimnym silniku przy 5000 obr/min. Z regulatora 14-15,5 V przy 5000 obr/min


12 wrz 2014, o 18:13
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2011, o 23:13
Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N X
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hateth napisał(a):
prąd nie wiem, i nie wiem do czego Ci to, ale w celach diagnostycznych powinien wystarczyć pomiar napięcia, które powinno wynosić 60V na zimnym silniku przy 5000 obr/min. Z regulatora 14-15,5 V przy 5000 obr/min

Dzięki za odpowiedź.
prąd chciałem znać, bo chciałem zmodyfikować instalację i chcę mieć pewność czy mi się kostki nie stopią.
a co do napięcia to serwisówka (przynajmniej dla '99) mówi, że ma być więcej niż 70V na zimnym silniku przy 5000 obr/min.

pzdr


12 wrz 2014, o 18:20
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2012, o 10:12
Posty: 160
Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Montana napisał(a):
Zaciski są te same więc i tłoczki identiko. Te same masz dodatkowo w małym (2004-2006) i dużym (2002-2010r) DLu, GS 500 1996-2003, Bandicie 600 od 2000 do 2005 i 650 od 2005 do 2006 i jajku/imbryku czyli GSX 600/750.



Dzięki za informacje.

A czy warto oddac do szlifowania (polerowania) cylinderek który ma korozję mniej wiecej 1 mm głęboką i blokuje sie w zacisku powodując tarcie klocka o tarczę? Dodam ze wymienilem w całym zacisku wszystkie 4 uszczelki.


13 wrz 2014, o 09:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tłoczek jest dopasowany wymiarem do uszczelek... ile chciałbyś go spolerować?:) lepiej poszukaj zacisku na aledrogo z ładnymi tłoczkami.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


13 wrz 2014, o 11:38
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 15 sie 2014, o 11:18
Posty: 13
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, ok 500 km temu zmieniałem uszczelniacze. Wg serwisówki nalałem oleju ok 498ml.
Dzisiaj zauważyłem że na uszczelniaczu lewej lagi pojawiła się kropla oleju :/ Od czego się to może dziać?


14 wrz 2014, o 15:19
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
uszczelniacze mogą być ciulowe, laga może być krzywa/podrapana albo możesz po prostu mieć pecha.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


14 wrz 2014, o 15:37
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL