Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 07:17



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 09:23
Posty: 397
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 1200 F
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jednam możliwe jest tyle nakręcić ;)

_________________
Bez litra nie ma zabawy...

Czyta się: Mickon®


21 wrz 2014, o 13:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W szkole kiedys tam dawno temu. Uczyli mnie że najwieksze zuzycie silnika to rozruch. Gdzies potem wyczytałem że na podstawie jakichś tam badań okazało sie to prawdą. Podawali tam liczbę od 500 do 1000 kilometrów w zuzyciu silnika. Chodzi caly czas o przeliczenie w stosunku do rozruchu. Zakladając wiec że bedziemy jechac na bardzoooo długą wycieczkę i odpalac silnik bedziemy raz na ruski miesiąc to kto wie czy jakis gramotny motocyklowy silnik nie nawinąłby miliona.
Na youtubie kiedyś jakis filmik oglądałem o jakiejś hondzinie która pykneła 300 tys mil i kondycyjnie smigała dalej jakby nigdy nic. Zmieniany miała tylko łońcuszek rozrzadu. No i oczywiście części okresowo podlegające wymianie typu łańcuch napedowy, koła zębate, klocki hamulcowe, opony itd.. Ale waliła cały czas długie trasy typu California-Alaska albo do Meksyku przez Canadę :obity:
A przecie 300 tys mil to prawie pół miliona kilometrów


21 wrz 2014, o 14:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2013, o 09:23
Posty: 397
Płeć: mężczyzna
Moto: VFR 1200 F
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie wiem jak w innych krajach, ale w Polsce jest nakaz gaszenia silników podczas tankowania ;)

_________________
Bez litra nie ma zabawy...

Czyta się: Mickon®


21 wrz 2014, o 16:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No widzisz, przez to zdarłem silnika w ostatnim tygodniu na jakie 10 tys licząc samą Polskę :mur: . Myslę że powinno się dokrecać licznik co np. 10 tankowań o jakie 5-7 tys to wtedy sie wyrówna :obity:


21 wrz 2014, o 17:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wiecie co. Jestem troche wk...... bo przy remoncie niedawnym Sabriny i przegonieniu jej do PL i nazat wyszła sprawa następująca: zaczęła brać olej w drodze powrotnej. Po oględzinach, obmacaniu, obwąchaniu itd. dochodze do wniosku że zaczęła ciągnąć przez zawory wydechowe. Uszczelniacze które założyłem są cholera wie jakiej firmy. Pewno chińskiej :smutas: bo nie były jakoś szczególnie drogie. Takie po prostu pierwsze z brzegu na ebayu. Widac musiało im się zesztywnieć od odrobiny żaru po drodze.
Pytanie:
Jakiej firmy polecacie powyźsze gumeczki. Chodzi głównie o to że skoro już przyjdzie mi się je wymienić to wolałbym żeby jakością przystawały do reszty motocykla i nie zdechły po 5 tys mil.

(pewno lepiej było zostawić te 20-paro letnie fabryczne. A teraz będe mial wk....a okrutnego ze spręzynami)


22 wrz 2014, o 20:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
12208-413-003, ARAI po 41 zyla. Albo ATHENA po 10... :)

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


22 wrz 2014, o 20:54
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz powiedzieć, po czym poznałeś, że ciągnie przez zawory i to akurat wydechowe? Zastanawiam, się czy moja SV też nie za dużo oleju bierze

_________________
SV650S K9


22 wrz 2014, o 21:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
SHVAYA napisał(a):
Możesz powiedzieć, po czym poznałeś, że ciągnie przez zawory i to akurat wydechowe? Zastanawiam, się czy moja SV też nie za dużo oleju bierze


Najpierw to jest tylko przypuszczenie że uszczelniacze na wydechowych padna szybciej bo maja gorsze warunki pracy. Wlotowy zawór jest zimny, wylotowy gorący.

Zacznę po kolei :obity:
Jezeli silnik dymi ci na niebiesko non-stop to domniemywac mozna że puszczają pierścienie. Jeżeli moc silnika ani sposób jego rozruchu nie budzi wątpliwości a zuzycie oleju jest bardzo duże typu litr lub wiecej na 1000 km i pojawiło sie nagle to znaczy że uszczelniacze szlag trafil dosyć skutecznie
Jeżeli dymi na niebiesko ale np. mocniej w chwili hamowania silnikiem i tuż po nim po zwiekszeniu obciązenia a przy wiekszych obciążeniach znika to łapie olej przez uszczelniacze na zaworach dolotowych (pewnie na wylotowych w tym samym czasie również bo to lubi chodzic parami)

Jeżeli dymiena nie obserwujesz, lub bardzo minimalne w chwil dodania gazu ale przypominajace bardziej parę jak w chłodne dni , siwy dymek :) To puszczac zaczęły uszczelniacze na zaworach wylotowych (po jakimś czasie dołączą wlotowe) Towarzyszyc temu może zapach przypominający smażalnię frytek lub kiepskiego kebaba. Zapach ten (bez widoczności dymu może wyczuć kolega jadący kawałek za tobą)
Dodatkowo pojawia się na końcówce wydechu fajna, mażąca się w palcach sadza. Pewności możesz nabrać wykręcając świecę i świecąc lampką na denko tłoka. Jeżeli zobaczysz że jest mokre na oko to już w zasadzie masz 100% pewności.
Jeżeli odkręcisz na dokladke kolektor wydechowy to zobaczyc można że tam tez bedzie mokre od oleju

Minimalne zuzycie oleju typu 100-300 ml na 1000 km nie świadczy o jakiejkolwiek niesprawności(część może też nam wykapać gdzieś, albo robić za smarownicę łańcucha, wypluć się odmą itp.). Zupełnie fizjologiczna sprawa. Gorzej jeżeli oleju nie ubywa wogóle a nie jestesmy zadowoleni w pełni z osiagów motocykla. Oznaczac to bedzie słabe honowanie cylindrów (zbyt mała gradacją i zbyt delikatne. Ostatnimi czasami z eco-materialistycznych powodów dosyć powszechna praktyka u wytwórców). W bruzdach honowniczych będzie zbyt mało oleju który zapewnia wysoką szczelność, małe przecieki gazów a zatem wysokie ciśnienia tak spręzania jak i użyteczne. Nie ma oleju w honach to nie bedzie sie spalał ale tez moto i nie pojedzie tak jak potrafi >najbardziej
:obity:

ed. czasami nie biora wogóle oleju silniki zbyt delikatnie traktowane>coby sie nie zmęczyły< Wtedy zamulaja się, honowanie ulega zaglazowaniu przez upieczony olej i silnik traci kondychę. Ratunkiem dla takiego pieca to pogonić go konkretnie ze 100 kilometrów i się odsyfi :obity:
Jeżeli to juz jest jak miażdżyca zaawansowana to bez ingerencji medycznej i samymi ćwiczeniami fizycznymi nic nie zdziałasz. Ten cholesterol już sie utrwalił i kaplica.
Z tym to jak z kobietami, treba czasami dać po zaworach i pojechac po czerwonym polu bo inaczaj poszuka se innego :obity:


22 wrz 2014, o 21:52
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Twoje wywody zawsze się dobrze czyta :D

Z tego by wynikało, że moja SV jest zdrowiuśka, bo oleju weźmie może 200ml na 1000km, może mniej, a staram się jej nie oszczędzać ;)

Dzięki za wykład :)

_________________
SV650S K9


23 wrz 2014, o 11:40
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lut 2014, o 12:23
Posty: 257
Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: Różne, co popadnie
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozkosmany napisał(a):
Na youtubie kiedyś jakis filmik oglądałem o jakiejś hondzinie która pykneła 300 tys mil i kondycyjnie smigała dalej jakby nigdy nic. Zmieniany miała tylko łońcuszek rozrzadu. No i oczywiście części okresowo podlegające wymianie typu łańcuch napedowy, koła zębate, klocki hamulcowe, opony itd.. Ale waliła cały czas długie trasy typu California-Alaska albo do Meksyku przez Canadę :obity:
A przecie 300 tys mil to prawie pół miliona kilometrów


Strona wcześniej wrzuciłem ten film ;) to CBR'ka


24 wrz 2014, o 07:39
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58
Posty: 310
Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ma ktoś z forumowiczów pozytywne lub nie doświadczenie z łańcuchami jt roku, rozważam założenie do sv 1000 w inter cars kosztuje ok 300zl czy to dobry wybór zamiast dida czy dać spokój? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... ncuch.html




Łańcuch jak wyżej z katalogu


24 wrz 2014, o 12:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ma ktoś pod ręką górną półkę od gaźnikowca w owiewkach? Jaka jest jej grubość w miejscu, gdzie wierci się otwory pod risery?

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


24 wrz 2014, o 12:59
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 cze 2014, o 14:31
Posty: 73
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2001, TL1000R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na 99% jest 6mm bo półke mam na moto i ciężko suwmiarką dojść.


24 wrz 2014, o 13:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za odpowiedź!

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


24 wrz 2014, o 14:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
Posty: 943
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: mężczyzna
Moto: MT07
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
michalecek777 napisał(a):
pozytywne lub nie doświadczenie z łańcuchami jt

Kolega niedawno założył taki do EXC 450. Już mu się kończy naciąg. :)

_________________
Obrazek
ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...


24 wrz 2014, o 18:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
SVRider napisał(a):
Strona wcześniej wrzuciłem ten film ;) to CBR'ka


:mrgreen:
No to ta moja Sabrina, znaczy CBR 1000f to podobno z lepszych czasów niż ta z filmu.
Ciekawe kiedy ją spiłuję :hmm: (pomiry ciśnienia zrobilem bedąc w PL bo sam nie mialem czym. Wszystkie gary identycznie tak samo jakby jeden i ten sam mierzył. Warośc 11.8 atm )
Pewno wnuki beda musiały sie jeszcze mordować z nią :hahaha:
Jezeli jeszcze wtedy będzie benzyna oczywiście

ed.
a swoja droga jak oni to robią że te wszystkie cbr-y bziuczą do złudzenia tak samo
:hmm:


25 wrz 2014, o 19:54
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 15 sie 2014, o 11:18
Posty: 13
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, czy do wtryskowej SV w pełnych owiewkach trzeba robić w nich otwory żeby założyć crash pady?
Jakiej firmy warto wybrać jeżeli można je zamontować bez ingerencji w kształt owiewki?



Pzdr.


25 wrz 2014, o 21:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56
Posty: 1186
Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
R&G albo forumowe

_________________
650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20


25 wrz 2014, o 21:34
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 15 sie 2014, o 11:18
Posty: 13
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki za pomoc ;)


25 wrz 2014, o 21:40
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2011, o 00:44
Posty: 29
Lokalizacja: Toruń/Stargard Szczeciński
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2008
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tajs napisał(a):
Dla wszystkich, którzy złamią nożną dźwignię zmiany biegów w sv powyżej 2003: dźwignia od hayabusy pasuje idealnie sprawdzone zakładałem u siebie! Łatwiej dostępna i dojść duży wybór wzorów. :mlotek:


Potwierdzam, a przynajmniej w przypadku mojej SV-ki z 2008r. się sprawdziło. Zakupiłem dźwignię z tej aukcji:
http://allegro.pl/dzwignia-zmiany-biego ... 63742.html
Zastosowanie ma do:
Hayabusa '99-'07 25600-24F00
Nr katalogowy: 10306ASSC09
Długość dźwigni ok 13cm, średnica otworu na trzpień 12mm.

Stara dźwignia (po ślizgu)
Obrazek
Nowa
Obrazek

Obrazek

Obrazek


26 wrz 2014, o 21:04
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL