Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 paź 2024, o 07:13



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2011, o 00:44
Posty: 29
Lokalizacja: Toruń/Stargard Szczeciński
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2008
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzemowy napisał(a):
Witam, czy do wtryskowej SV w pełnych owiewkach trzeba robić w nich otwory żeby założyć crash pady?
Jakiej firmy warto wybrać jeżeli można je zamontować bez ingerencji w kształt owiewki?
Pzdr.


Jeśli chodzi o drugie pytanie to:
- miałem okazję ;( przetestować firmę ZIPSER (obecnie RENNER) i jak widać na foto z niewielkiego ślizgu bzyku wyszedł bez większych obrażeń.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

- w instrukcji jest napisane, że pasuje do SV1000 i SV1000S ze wszystkich roczników...
Niestety nie jestem w stanie powiedzieć czy pasuje do owiewek.


26 wrz 2014, o 21:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niestety nie pasują do pełnych owiewek, trzeba by było wycinać dodatkowe otwory. A i wtedy obawiam się, że pady Zipsera byłyby sporo za krótkie i ledwo wystawałyby poza obrys owiewki. Tak jak wyżej zostało już napisane, pod pełne owiewki pasują jedynie pady R&G no i "forumowe", czyli mojego autorstwa ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


26 wrz 2014, o 21:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56
Posty: 468
Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
panowie który zestaw wybrac co sądzicie ?
1 http://allegro.pl/120-70-zr17-180-55-zr ... 73914.html
2 http://allegro.pl/michelin-pilot-road-1 ... 49624.html

_________________
dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]


27 wrz 2014, o 10:19
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Uciułaj trochę i weź pirelki albo PR III/IV.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


27 wrz 2014, o 10:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2012, o 22:56
Posty: 468
Lokalizacja: Grochowa - Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: gsxr1000 k8,mz 251
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Uciułaj trochę i weź pirelki albo PR III/IV.

lepiej się na nich prowadzi? chinoli nie chce , continentali również ale chyba michelin czy dunlop to dobra opona ;)

_________________
dyn dyn dwusuwa I ryk V-ki ! tym co kocham <3
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/MZ/ETZ-251/47232 ;]


27 wrz 2014, o 14:21
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52
Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Gumuje ktoś litrem? Bo wiem ze w tych modelach gaznikowych przed liftem zacierały sie od gumowania a jak to wyglada we wtryskach? Bo boje sie przeciągnąć długą gume zeby mi korba bokiem nie wyszła albo panewka nie zapukała


27 wrz 2014, o 19:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29
Posty: 1683
Lokalizacja: Toruń
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR k8
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czochu napisał(a):
kacperski napisał(a):
Uciułaj trochę i weź pirelki albo PR III/IV.

lepiej się na nich prowadzi? chinoli nie chce , continentali również ale chyba michelin czy dunlop to dobra opona ;)


ilu użytkowników tyle opinii o oponach

_________________
Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8


27 wrz 2014, o 20:09
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2014, o 20:52
Posty: 292
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000s
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nikt nie gumuje ani nie ma żadnych info?


29 wrz 2014, o 15:26
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czochu napisał(a):
kacperski napisał(a):
Uciułaj trochę i weź pirelki albo PR III/IV.

lepiej się na nich prowadzi? chinoli nie chce , continentali również ale chyba michelin czy dunlop to dobra opona ;)
Żekł bym, opinia o oponach jest jak dupa ;)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


29 wrz 2014, o 15:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Radzius napisał(a):
Gumuje ktoś litrem? Bo wiem ze w tych modelach gaznikowych przed liftem zacierały sie od gumowania a jak to wyglada we wtryskach? Bo boje sie przeciągnąć długą gume zeby mi korba bokiem nie wyszła albo panewka nie zapukała

Radzius napisał(a):
Nikt nie gumuje ani nie ma żadnych info?


viewtopic.php?f=62&t=2064

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


29 wrz 2014, o 17:24
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tigera1 napisał(a):
KrzysPL napisał(a):
Ostatnio wymieniałem łożysko główki ramy i korzystając z okazji że miałem rozebrany przód to wymieniłem też olej w lagach.
Od tego czasu jak jadę z prędkością 140+ to jak natrafię na jakiś wybój to zaczyna mi bujać kierownicą prawo lewo (takie lekkie shimy).
Teraz pytanie od czego to? od łożyska czy od lag?
Łożysko założyłem stożkowe, olej w lagach odmierzyłem w mm.

Łożyska stożkowe należy założyć w "odpowiedni" sposób czyli skręcić na maxa a potem odpuścić 1/4 obrotu, jeżeli tego nie zrobiłeś to w tym tkwi przyczyna.



Rozkosmany napisał(a):
:hmm:
Nowe łożysko płynnie pracuje i uwypukla coś co poprzednio grzęzło w stratach na tarcie. Niczym naturalny amor skrętu takie łozysko bywa :obity:

Obstawiam wyważający cięzarek na kole. Ma pewnie dobra wagę ale naklejony z jednej strony. To powoduje oscylacje koła i działa na kierownicę wlaśnie takim lekkm jej chodzeniem na lewo i prawo. Przy czym oscylacje te wcale nie muszą przebiegać zgodnie z obrotem koła, przeciwnie do braku wyważenia które czujemy jako drganie zależne od obrotów
Inaczej mówiąc ciężarek na pół i na obie strony albo > C < na środkowy rant felgi.

Mnie generalnie ciężarki wk....... ale w SV znalazłem na nie sposób instalując w szprychach :obity: Najczęściej dwóch sąsiednich oczywiście. Poważnie, da sie włozyć do środka przy pieście i przykleić przez ten otwór przy feldze klejem z pistoletu (dlatego ten klej bo puszcza od alkoholu i w razie draki da się wyjąc ciężarki )


Wracając do tematu.
Ciężarek zrobiłem tak jak Rozkosmany pisał. Nie pomogło.
Łożysko dokręciłem jak pisaliście, ale jest pewna kwestia. Co macie pod pojęciem MAX? Bo pomiędzy moim max a kumpla jest pół obrotu.
Ostatnio doszła mi jeszcze jedna rzecz. Przy dohamowaniu słychać kliknięcie gdzieś w okolicach półki. Tak jak by coś wyskoczyło ze swojego miejsca i przy ruszeniu słychać jak by coś wskoczyło na swoje miejsce.
I tak się zastanawiam czy to nie łożysko znowu, bo ostatnio trochę uczyłem się gumować i parę razy motocykl spadł mi dosyć konkretnie.
W każdym razie kożystając z wolnego popłudnia rozebrałem przód żeby zobaczyć jak to tam wygląda. A wygląda to tak:
http://zapodaj.net/a58e73b37c011.jpg.html
http://zapodaj.net/c1af21494be15.jpg.html
http://zapodaj.net/3a2727b1cbfab.jpg.html
http://zapodaj.net/76b8f3d6bab8a.jpg.html
Widać jak by miejscami było wyrobione, ale jak się przejedzie palcem to nie czuć żadnych wgłębień, wszystko jest gładkie.
Górne łożysko wygląda jak nowe.


2 paź 2014, o 22:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sprawdz tez sobie luzy na tarczach hamulcowych.

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


2 paź 2014, o 22:54
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bardzo małe, stukanie też występuje jak hamuje tylko silnikiem, albo samym tylnym.


2 paź 2014, o 23:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03
Posty: 923
Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czyli pewnie coś z główką. Pytałem tarcze bo to tez powoduje takie kliknięcie przy hamowaniu.

_________________
Zamojska Grupa Motocyklowa
http://www.moto-zamosc.pl

Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM


3 paź 2014, o 00:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie dalej jak na wiosnę mialem podobnie. Gościu na przgądzie odesłał mnie żeby wymienic uszczelniacze na lagach.
No wiec ja do boju, przy okazji rozkreciłem wszystko-wyczyściłem, nowy olej itd....
Zapewne tak jak wiekszość do wykrecenia bebechów z lagi posiłkuje się trzonkiem od szczotki :obity: No i później niezbyt to dokładnie zakręciłem. Nie przytrzymywałem uważnie i pewno podczas wkrecania tej śrubki od dołu. W środku zrobil sie luz. Efektem tego było pukanie i wrazenie jakby na półkach cos było luźne i przeskawiało sobie.
Niezłego gwoździa miałem :hahaha:
Oswieciło mnie gdy ostro zaheblowałem. Przód wpadł w wibrację a przednie koło hamowało dosłownie tak jak to potrafi na takim > zablokowanym ABS-e zrobic< Z duża czestotliwością łapało i odpuszczało.
Zapewne luzy w środku na tłumieniu w amorze, z luzami na pinach prowadzących zacisk itd.... spowodowały w sprzyjajacych warunkach taki efekt. Rozkręciłem lagi i w prawej zdaje się znalazłem tego mojego babola popełnionego podczas montażu. Po złożeniu wszystkiego jak nalezy wszystko było :spoko: i tak jest do dzisiaj.

ED. zanim rozdłubiesz lagi to da się je sprawdzić. Przy odkreconym kole wystarczy zbadać czy gdy są wysuniete na max nie mają luźnego skoku góra dół. Jezeli jakis jest nie tłumiony olejem w srodku to wszystko jasne :obity:


3 paź 2014, o 07:34
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tez myślałem nad tym ze może cos z lagami, ale na nich luzow brak. Pozatym lag nie rozbierałem bo olej zlałem góra.


3 paź 2014, o 08:21
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sorry za post pod postem.
Dzisiaj byłem wyważyć koło. Pomogło to na bujanie kierownicą, ale wciąż coś kika, po weekendzie sprubuję dokręcić troszeczkę łożysko, może pomoże.


4 paź 2014, o 00:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2014, o 20:55
Posty: 359
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hey, spytam tutaj bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi.

Czy jest jakaś różnica między zbiornikiem paliwa dla SV650 a SV1000 z lat 99-02?


4 paź 2014, o 18:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cisu napisał(a):
hey, spytam tutaj bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi.

Czy jest jakaś różnica między zbiornikiem paliwa dla SV650 a SV1000 z lat 99-02?
Zasadnicza, SV1000 jest produkowane od 2003 i tak jakby ma całkowicie inną ramę niż spawana z gaźnika ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


4 paź 2014, o 18:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2014, o 20:55
Posty: 359
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hmm ... wydawało mi się że wcześniej też była SV1000 ale nawyraźniej tylko mi się wydawało :)
dzięki za szybką odpowiedź

składam bike'a po ślizgu i szukam zbiornika.
Wymieniłem dzisiaj kierownice na nową (zakup z alledrogo), przy okazji musiałem wymienić linki gazu bo stare się połamały przy manetce i mi teraz tych linek nie styka. Nie skręcę kierownicy w lewo o.O
nie wiem czy je za bardzo naciągnąłem czy coś poplątałem, szczerze mówiąc myślałem ze to będzie prostsza operacja ...


4 paź 2014, o 18:22
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL