Autor |
Wiadomość |
matttm1
SV Rider
Dołączył(a): 22 sty 2013, o 17:02 Posty: 394
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki Hayabusa K8
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
.
|
13 paź 2014, o 15:48 |
|
|
kisiel_krzychu
SV Rider
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43 Posty: 1795 Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
podejrzewam czujnik lub termostat. raczej powinien się i tak zagrzać do swojej temperatury.
_________________ SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]
|
13 paź 2014, o 19:49 |
|
|
hubi199
SV Rider
Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2808 Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zobacz czy się zamyka, w gorącej wodzie powinien otworzyć się termostat (patrz serwisówka) A czujnik sprawdzisz multimetrem
|
13 paź 2014, o 21:27 |
|
|
Pedros
Łowca
Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: Perła - Smerf
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
rano jest już zimno, raczej nie nagrzała się.
_________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE
|
13 paź 2014, o 21:35 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przez 80 kilosów to zagrzałby się nawet gdyby ją pchał. Coś jest zj..... zepsute znaczy. Mam na mysli termostat W swojej starej s-ce nie mam żadnych stersogennych zegarów . Dla świętego spokoju czasami badam palcem. Potrzebuje jakie 2 do max 3 km żeby cylindry były gorące. Chociaż chłodnica może byc całkiem zimna. Sabrina ma za to termometr ale po jakiej mili wskazowka jest juz na właściwej pozycji.
|
13 paź 2014, o 22:16 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak się nagrzeje do tych 55 stopni, to spróbuj zasłonić chłodnicę jakąś folią i na krótkim dystansie sprawdź, czy temperatura wzrasta. Jeżeli stoi jak wryta na 55 stopniach, to na 99% masz problem z czujnikiem temperatury (w co wątpię, bo tego typu czujniki psują się dosyć rzadko). Jeżeli temperatura zacznie wzrastać, to do wymiany/czyszczenia termostat. A tak swoją drogą to sprawdzałeś poziom płynu?
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
14 paź 2014, o 10:17 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, poziom płynu jest w normie Jak wyzdrowieję to sprawdzę patent z zasłanianiem chłodnicy
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
14 paź 2014, o 14:24 |
|
|
Falcorn
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31 Posty: 127 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Według mnie jednak termostat. On ma za zadanie utrzymywanie stałej temp silnika. Jeżeli jest cały czas otwarty lub po prostu się nie domyka to płyn idzie na duży obieg i przelatuje przez chłodnicę która cały czas schładza płyn. Po co zasłaniać kartonem czy innymi prowizorkami. Jak stoisz na postoju i go zagrzejesz i masz odpowiednią temp a podczas jazdy spada Ci do tych 55* to na 100% termostat.
|
14 paź 2014, o 16:29 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Moglibyście mnie na prowadzić gdzie go znajdę i jak to zdiagnozować ?
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
14 paź 2014, o 16:43 |
|
|
Falcorn
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31 Posty: 127 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kaban moje zdanie jest takie. Odpal "tygrysa" zagrzej go na tyle żeby Ci się wentylator włączył i sprawdź jaka jest temp. Jeśli pokazuje Ci odpowiednia ( nie wiem przy jakiej się załącza wiatrak, 100* ?? na pewno musi mieć 90*) to wiesz już ,że czujnik jest dobry tylko termostat się nie zamyka całkowicie. Termostat będziesz miał po lewej stronie motocykla. Znajdź chłodnicę i od nie z lewej strony będzie szedł gruby wąż. W pewnej chwili wąż się kończy i dochodzi do takiej obudowy przykręconej 2 śrubkami. Pod ta obudową znajduje się termostat. TYLKO WYKRĘCAJ NA ZIMNYM SILNIKU.
|
14 paź 2014, o 17:03 |
|
|
acinr_PL
SV Rider
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________
SV650S k3 bikepics.com
|
14 paź 2014, o 17:21 |
|
|
Falcorn
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31 Posty: 127 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No... Mówię przecież
|
14 paź 2014, o 17:24 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chodzi o to, że teraz kiedy mamy dosyć niskie temperatury, ciężko jest zagrzać moto pracujące na biegu jałowym. Ma stać jak głupek i kręcić manetką przez 10 minut albo i dłużej, żeby medium chwyciło temperaturę? Lepiej wsiąść na moto i obciążyć silnik kręcąc kilka rundek dookoła komina Termostat jest pomiędzy cylindrami. Jak będziesz go wykręcał, to sprawdź przy okazji drożność rurki bypassu (taka cienka rurka idąca od obudowy termostatu do pompy wody). Lubi się czasami zapchać.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
14 paź 2014, o 19:15 |
|
|
Falcorn
motocyklista
Dołączył(a): 1 maja 2014, o 11:31 Posty: 127 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Szybciej zagrzeje motor na postoju trzymając go na 3 tyś obr w niskiej temperaturze niż jeżdżąc jak kołek w ten i nazad dodatkowo schładzając silnik chłodnym powietrzem... Nie jest to ważne w sumie.
|
14 paź 2014, o 20:51 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ciekawa koncepcja. Mnie się wydawało, że pod obciążeniem grzeje się szybciej. Ale ja się nie znam.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
14 paź 2014, o 22:31 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Bzdura. Polecam poprzeć teorię jakąś praktyką. I nie chodzi mi o dotknięcie dłonią chłodnicy i stwierdzenie na czuja "nagrzał się". Aktualnie mam na SVce zainstalowane dwa czujniki do pomiaru temperatury medium, więc coś o tym wiem
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
15 paź 2014, o 00:17 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
bo tutaj rozchodzi się tu o autora tematu ?
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
15 paź 2014, o 09:54 |
|
|
jacek sv1000
SV Rider
Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38 Posty: 1183 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Akurat w tej kwestii nie miales racji. kiedy silnik grzeje sie najbardziej? W korkach-kiedy pracuje na biegu jalowym..Czyli jak stoi a nie kiedy jedzie.:-)
_________________ CH owam W szystko D o P lecaka
|
15 paź 2014, o 13:25 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No masz sv1000, masz wskaźnik temperatur. Odpal se moto jak ma 20 stopni, weź sie kawa, zista i poczekaj aż moto będzie mieć 80 stopni. A na drugi dzień odpal sprzęta jak będzie mieć 20 stopni i przejeźdź się aż do osiągnięcia 80 stopni - temperaturę roboczą osiągniesz znacznie szybciej= se dłużej przy kawie posiedzisz niż pojeździsz.
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
15 paź 2014, o 13:37 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niestety, ale ponownie muszę się nie zgodzić. Jeszcze raz powtarzam. Wszystko potwierdzone jest rzeczywistymi pomiarami płynu w obiegu małym i dużym. Zresztą... do tego nie potrzeba żadnych pomiarów. Jeździcie samochodami? Nigdy nie zauważyliście jak zachowuje się wskazówka od temperatury medium chłodzącego jak skrobiecie zimą szyby przy uruchomionym silniku? 10 minut skrobania, wsiadasz do auta, a wskazówka ledwo drgnie. Z kolei podczas jazdy po 10 minutach jest praktycznie na środku skali. Tu nie ma mocnych... fizyki nie oszukasz.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
15 paź 2014, o 13:48 |
|
|