Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 paź 2024, o 22:57



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
wywrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46
Posty: 1346
Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wymienimy przy okazji przekładki ... W końcu to ważniejsze niż rozpędzanie ;)

_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA

mail: dzwonek (at) svforum.pl


2 cze 2010, o 13:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie: mogę rozebrać i przesmarować rollgaz?


2 cze 2010, o 22:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 21:47
Posty: 560
Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: lyter w owiewce
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie ma z tym problemu. Wystarczy wkrętak krzyżyk, smar w spreju i kilka minut. Robiłem to już i żaden to problem. Czasem trzeba tam zajrzeć, choć nie każdy o tym wie lub pamięta. Linki takie same jak każde i lubią smarowanie. A jak o tym zapomnisz to jedna może się przetrzeć i problem gotowy. Zwłaszcza jak jesteś daleko od domu i nie masz scyzoryka.

_________________
Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej


2 cze 2010, o 22:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Linki mam nasmarowane, tylko tak myśle czy nasmarować jakoś rollgaz bo w nim czuję lekki opór (linki są tak wyrególowane, że chodzą najlżej jak mogą) ;)


3 cze 2010, o 00:01
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie rollgaz był blokowany przez zbyt mocno dokręcony ciężarek, wystarczyło delikatnie poluzować :]

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


3 cze 2010, o 10:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Spróbuję tego :)


3 cze 2010, o 17:36
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 09:08
Posty: 23
Lokalizacja: Adamówek
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przez tysiąćpińcet km liter z 2004 zeżarł mi cały płyn od wspomagania klamki sprzęgła( zauważyłem jak były problemy z wysprzęgleniem na postoju :) )
Coś mi syczy pod deklem zębatki przy naciskaniu, zalane trochę jest ale nie wiem czy to nie olej z simmeringu wałka zmiany biegów.
Znajdę gdzieś zestaw naprawczy do wysprzęglika?
Ktoś się już z tym męczył?

_________________
SV 1000 S


3 cze 2010, o 21:31
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
str. nr. 10.
witaj w klubie :D

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


3 cze 2010, o 22:17
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 09:08
Posty: 23
Lokalizacja: Adamówek
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Fuck, jutro poszperam na śmietniku i zobaczę czy od gixa któregoś nie będzie pasowało...
Da się to ewentualnie zamówić w serwisie? Czy trzeba zamówić cały wysprzęglik z przewodem, pompą, zbiorniczkiem i 20 litrami płynu hamulcowego?
Ile taka przyjemność kosztuje?

_________________
SV 1000 S


3 cze 2010, o 22:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz spokojnie kupić w ASO samą uszczelkę wysprzęglika, koszt chyba ok 30zł.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 cze 2010, o 00:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lasooch, Dzwonek, przerabiałem już moczenie zaolejonych klocków w różnych specyfikach i niestety nie pomogło. Szkoda zachodu. Skończyło się na wymianie praktycznie nowych klocków, niestety.


4 cze 2010, o 00:12
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A nam dla odmiany się udało poprzednim razem, więc może i raz jeszcze spróbujemy :P Roboty dużo nie jest, koszt benzyny ekstrakcyjnej to jakieś 5zł, więc inwestycja żadna, a jeśli można uratować klocki za 200zł, to chyba warto spróbować :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 cze 2010, o 00:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No ja trochę hamowałem na takich zaolejonych, rozgrzały się a olej na nie kapał więc też może być różnica. Powodzenia.


4 cze 2010, o 00:18
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lut 2010, o 03:42
Posty: 22
Lokalizacja: Liverpool/ Wlk. Bryt.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam szybkie pytanko:
Można wstawić silnik od SV1000 do 650? :obity: Czy będzie się to wiązało z olbrzymimi przeróbkami bazowej 650-tki?

Pytam, bo koledze wysadziło dziś silnik w sv-ce z 2004 roku. Sprawdzałem dostępność silników na rynku wtórnym i o wiele łatwiej dostać 1000. Wpadłem wiec na taki pomysł, może nierealny ale gdyby się udało... ;>

Jestem bardzo ciekaw.
Z góry dzięki za odpowiedzi. :spoko:

_________________
Suzuki SV650s '2000
Suzuki GSXR1000 '2003


4 cze 2010, o 20:21
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28
Posty: 254
Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
gregoriusss napisał(a):

Pytam, bo koledze wysadziło dziś silnik

A dokładniej, bo jestem ciekaw ;P

_________________
Suzuki sv650N 01r Way of Life !


4 cze 2010, o 20:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
gregoriusss napisał(a):
Mam szybkie ptanko:
Można wstawić silnik od SV1000 do 650? :obity: Czy będzie się to wiązało z olbrzymimi przeróbkami bazowej 650-tki?


Z tego co pamiętam to na starym forum ktoś przekładał i pisał że było dużo roboty, dorabiania uchwytów itp. On miał starszą ramę, ale może do nowszej będzie łatwiej.


4 cze 2010, o 20:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Covboy ze starego forum robił przekładkę. Musiał też zmienić wahacz, tylne koło, całą wiązkę elektryczną, od nowa robił układ wydechowy... Z mocowaniem silnika w ramie też był problem, bo tylko 1 punkt z 6 pasował :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 cze 2010, o 20:46
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, ale to była przekładka do starej ramy. Trzeba by ogarnąć jak wygląda sprawa mocowań, jeśli rama jest ta sama to powinno pójść w miarę gładko. Elektryka też wygląda bardziej obiecująco.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


4 cze 2010, o 21:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli silnik od wtryskowej 650 bez problemu wchodzi do gaźnikowej, to znaczy że punkty mocowań są te same, więc czy do starej ramy czy do nowej, moim zdaniem będzie tyle samo roboty :/

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


5 cze 2010, o 03:03
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ano :mur:
Czyli prosty swap to to nie będzie...

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


5 cze 2010, o 06:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL