Autor |
Wiadomość |
Welflon
rowerzysta
Dołączył(a): 2 paź 2013, o 22:35 Posty: 18
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaki mam wybrać filtr oleju do SV 650 rok 2004 ? 99-09 HF 138 Hiflofiltro taki może być? może inna propozycja?
|
4 lis 2014, o 19:55 |
|
|
michalecek777
SV Rider
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58 Posty: 310 Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podpowiedzcie m ile ma śruba spustu oleju, klucz do odkręcania łba to 17 i czy lepsze do naprawy będzię zestaw helico czy tuleja np od świec żarowych?
|
4 lis 2014, o 20:14 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A co, zerwałes gwint? Z tego co kojarzę to jest tam 12 drobnozwojna na gwincie. Ale to tylko mi sie zdaje ... mniejsza z tym na co ew. zafiksujesz. Ważne żeby na łbie uszczelniło. (osobiście dorobiłbym gwint o kaliber większy i nie bawił się w jakies spręzynki ani tulejki)
|
4 lis 2014, o 21:26 |
|
|
michalecek777
SV Rider
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58 Posty: 310 Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
no własnie w tym problem że nie ja tylko poprzedni własciciel miał za ciężką rekę i został tylko jeden oring zwoju zaczęło się pocić i trzeba zrobić nowy z tego co na allegro jest korek ma m14x1.25mm
|
4 lis 2014, o 23:46 |
|
|
mat9999
pieszy
Dołączył(a): 25 lip 2014, o 21:21 Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dostanę gdzieś śruby skręcające tylny zacisk hamulcowy? Na schemacie są oznaczone 4. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b1d96.html
|
6 lis 2014, o 10:15 |
|
|
Miles
SV Rider
Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kup zwykłe z nierdzewki w sklepie metalowym. Nie musisz kupować specjalnych i dedykowanych śrub pod zacisk. U siebie w przednich zaciskach czterotłoczkowych wymieniłem wszystkie 8 śrub, bo stare były zjechane. Oczywiście co innego śruby mocujące zacisk.
_________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
|
6 lis 2014, o 18:28 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zmierzy mi ktoś grubość ośki koła tylnego? Ewentualnie ktoś ma wiedzę na temat w jakich motocyklach były ośki 20mm?
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
7 lis 2014, o 01:48 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ www.poomoc.pl
|
7 lis 2014, o 06:42 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
o ile pamiętam oryginalnie 18, a 20mm jest w GSXR 750W. A link mi się nie otwiera.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
7 lis 2014, o 11:03 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A mi sie otworzył. W gazniku jest 17mm a wtrysk 20mm. Arek mozesz mi jeszcze powiedziec czy twoja oska jest przelotową z obu stron? Jesli mialbys tez czas to mogbys mi zmierzyć długość calej oski? Pozdro
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
7 lis 2014, o 12:20 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przepraszam Cię luxuser, ale nie dam rady. Jestem w pracy, za granicą. A link wygooglowałem używając narzecza anglikańskiego
_________________ www.poomoc.pl
|
7 lis 2014, o 16:58 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No problem. Poczekam... Kiedy wracasz do PL?
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
7 lis 2014, o 19:04 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
18.11.2014 wieczorem
_________________ www.poomoc.pl
|
7 lis 2014, o 19:25 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam problem a własciwie dwa, jeden spory a drugi zapewne drobiazg. Pierwszy to niechęc do nadmiernego myslenia. No ale w tym mi nie pomożecie więc na bok. Drugi Moja Suza ostatnio wykazuje coś takiego: Jadę sobie pomału np. rano po uruchomieniu i wyjazd do pracy. Po przejechaniu powiedzmy 50-100-200 metrów daje sie odczuć takie cos jakby przymkneło się gaz. Chwilowo hamuje silnikiem po czym powoli powraca do starego tempa. Przy okazji zmianie ulega ton pracy silnika ale nie jest to utrata zapłonu. Nie dzieje sie to tylko na zimnym silniku, tylko od czasu do czasu podczas jazdy na malym obciążeniu. Raz czy dwa razy takie coś nastąpiło również podczas normalnej jazdy, dalekiej jednak od jakiś dużych obciążeń. Ma ktos pomysł w czym grzebnąc żeby wyeliminowac problem?
|
7 lis 2014, o 22:16 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mialem cos takiego tylko na zimnym i zdarzalo sie to rzadko. Niewiem co to bylo ale mozna obstawiać jakas chwilowa zla prace układu zasilania.
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
8 lis 2014, o 00:22 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Chciałbym zmostkować czujnik stópki - co od czego trzeba uciąć a co z czym zaizolować? Nie chcę kombinować samemu bo znając moje szczęście coś spartolę
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
8 lis 2014, o 06:44 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przypuszczam że ktoś usunął jeśli nie masz ;/ popatrz czy przy zębatce zdawczej nie idzie ci jakiś przewód u mnie w gaźniku szedł tędy właśnie do kosy bocznej. Jednak nie pamiętam kolorów co z czym więc odsyłam cię do manuala
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
8 lis 2014, o 10:30 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Właśnie że jest - odcina nie raz zapłon i chciałem to mostkować dla świętego spokoju
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
8 lis 2014, o 13:17 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Robisz tak samo jak w przypadku sprzęgła czyli lutujesz ze sobą dwa kable bo są tylko dwa. W gaźniku masz kabel przy zębatce przedniej, możesz to wypiąć u góry, chyba gdzieś nad tą osłoną zębatki i tam zmostkować wciskając kabelek we wtyczkę bo wtedy nie musisz niszczyć kostki. A czujnik odkręcasz od nóżki.
|
8 lis 2014, o 13:35 |
|
|
Rozkosmany
SV Rider
Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przyczyną był zanik synchronizacji. Nie tak że sie śrubka przestawiła tylko jakimś cudem wybila sobie luz i przepustnica tylnego gaźnika latala sobie w ta i nazat. Sprasowałem troche jej gniazdo, poprawiłem gwint, wstawilem nową śrubkę, ustawilem synchro i jest
|
9 lis 2014, o 19:23 |
|
|