Autor |
Wiadomość |
estilete3
motocyklista
Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40 Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
|
Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Jako, że mamy nieszczęsną kategorie A2 nie ma praktycznie wyboru z zakupem motocykla.
Kawa 636 05r mi nie podchodzi, a od kołyski choruje na gsxr 600 oraz sv 1000 ( miałem 650 i charakterystyka jednak uwiodła)
Pomijając wszystko, chodzi o blokowanie moto które ma w dowodzie np 90 KW .
Jak sprawa się ma do autoryzowanego serwisu, tzn gdybym sie do nich udał i chciał wykonać usługe zblokowania moto do tych 35KW to jak to wygląda ( rozumiem, że to jedyny legalny sposób). Chętnie wykonują takie usługi, mają coś takiego w ofercie, jakie to koszta i jak to robią ( elektryka i mechanicznie) bo logiczne ze blokata ma byc tylko kwestią zarejestrowania. Robił ktoś coś takiego, ktoś się orientuje lub ma znajomego w serwisie którego mógłby się zapytać ?
Na kategorię A bez problemu wyrwałbym sztukę na jaką choruje, lesz zważając na kategorię A2 nie jest już tak kolorowo z wyborem i ceną . Z góry dzięki za pomoc. LEWA !
|
8 lis 2014, o 16:54 |
|
|
SHVAYA
motocyklista
Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19 Posty: 198 Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
sprawdz sobie w przepisach, bo mi sie wydaje, ze nie mozna zmniejszac mocy motocykla wiecej niz o polowe, wtedy takie moto by nie przeszlo
_________________ SV650S K9
|
8 lis 2014, o 17:04 |
|
|
Arek1
SV Rider
Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Bawaria...
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Nie obraź się... dzwoniłeś do autoryzowanego serwisu? Bo wiesz ja w stanach nie byłem, ale znam kogoś kto był i... Zapytaj u źródła, a uzyskasz najbardziej konkretną odpowiedź. Zadzwoń do kilku ASO i wszystko będzie jasne.
_________________ www.poomoc.pl
|
8 lis 2014, o 17:09 |
|
|
estilete3
motocyklista
Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40 Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
mają teraz zamknięte. Pisałem do nich, a dzwonił będę po długim weekendzie Tak ,nie można mocy kastrować wiecej niż o połowe w dowolnym serwisie. Lecz z tego co mi wiadomo jedynie ASO wykonując kastrowanie mocy jest legal i nie ma problemu u urzędasów ( to tak jak oryginalnie wychodzi gsxr 35KW to po wykonaniu przez nich blokady jest to odbieranie jak by było to fabrycznie )
|
8 lis 2014, o 17:41 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Z tego co mi wiadomo motocykl przed blokowaniem nie może mieć więcej jak 88 czy tam 92 km, oraz musi spełniać stosunek mocy do masy więc różnego typu gixiory odpadają z miejsca.
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
8 lis 2014, o 18:10 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Na allegro swego czasu było parę gixów 600 k6 i k7 z niemiec zarejestrowanych na A2.
|
8 lis 2014, o 18:15 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
A hajki też były ??
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
8 lis 2014, o 18:23 |
|
|
estilete3
motocyklista
Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40 Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
panowie, wiem, że z niemiec są takie sprzęty.
Dlatego pisze o ASO bo dowiedziałem się, że blokując w serwisie autoryzowanym nie musi być max te 90 pare kucy mocy. Tylko może być wiecej jeżeli robią to oni z procedurami serwisowymi.
Temat z A2 mam obleciany, chodzi mi konkretnie o serwis czy ktoś coś wie.
Poza tym sam mam kawe 135 Konną na A2 ( w dowodzie 25KW )
|
8 lis 2014, o 18:25 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Wejdź sobie na mobile.de i poszukaj, może znajdziesz Gixy są na pewno spotkałem się też z f4i na A2.
|
8 lis 2014, o 18:47 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
No to niech zatrzyma Cię policja takim gixiorem 120km na przykład i wytłumacz im dla czego nie ma stosunku mocy do masy jaki jest wymagany. Ludzie wypisują na aukcjach z różnymi sprzętami byleby się tylko tego pozbyć, a ludzie naiwni kupują bo w papierze jest 35kw ...
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
8 lis 2014, o 19:05 |
|
|
estilete3
motocyklista
Dołączył(a): 4 wrz 2013, o 22:40 Posty: 142
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s 2005
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
szło się domyślić że będą spekulacje. Kawą jakoś nie mam problemu przy kontrolach Czekam na sensowne posty które by coś wniosły, a to czy jest to legalne i czy bede miał problemy zostawcie mi. Potrzebuje mieć w dowodzie mniej niż 48KM i jasno pytałem o serwis ASO, a nie o opinie czy to mądre i legalne Wystarczy ze motor będzie miał 35 KW i 175 KG co nie jest żadnym kosmicznym wyczynem bo zazwyczaj maszyny są blokowane do 25 KW ...
|
8 lis 2014, o 20:07 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Przepis o ograniczaniu do mniej niż 50% mocy chyba nie przeszedł, ale musiał byś to sprawdzić. Btu ludzie którzy opisywali swoje przygody, z grubsza samodzielnie to robić to raczej ciężki temat. Potrzebujesz dokumentu na moc (hamownia) i opinii rzeczoznawcy. Potem do urzędu i jak masz sporo szczęścia zdobędziesz odpowiedni papier. Sama przeróbka w ASO nie jest wymagana, ale rzeczoznawca może marudzić jak ograniczeniem będzie np. podkładka pod linkę gazu (chodziasz taki motyw na pewno chociaż raz przeszedł).
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
8 lis 2014, o 20:40 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Po pierwsze przepis o stosunku mocy do masy nie obowiązuje. Po drugie który z policjantów wie ile koni ma taki gix czy r6? Myślisz że każdy sprawdza w katalogach ile moto powinno mieć kw wychodząc z fabryki? Poza tym co z motocyklami takimi jak TLS czy TLR? Albo Ducati 999, 999S i 999R? W dowodach polskich jest taki burdel że przeważnie nie masz tego wpisane. Myślisz że każdy rejestrowany motocykl ma robione badania na hamowni? Ściągając moto z za granicy wszystko zależy od tłumacza bo oni często robią błędy a w urzędach je przepisują bo nie będą podważać tłumacza! Po trzecie co z motocyklami lub samochodami w których ludzie zmieniają silniki na większe? Myślisz że ktoś się w alfie czepia jak mam silnik 3.0 wsadzony do budy z papierami od 2.0 ? Blok silnika jest taki sam, na pierwszy rzut oka nie ma opcji żebyś zauważył że coś było zmieniane A co z cowboyem który ma silnik od sv1000 wsadzony? Zwykły policjant który się nie interesuje nie ma pojęcia że coś nie gra i że moto to szatan. Jak trafisz na pasjonata to Cię puści a najpierw będzie Cie o moto wypytywał i sam będzie się jarał taką przeróbką Pamiętaj że Ty nie musisz się znać na motocyklach i nie musisz się tłumaczyć ze stosunku mocy do masy!!! Rozkosmany nie wiedział że ma dłubnięte moto i poprzedni właściciel też nie.
|
8 lis 2014, o 21:28 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
I moim zdaniem powinni się o to czepiać, i ładować mandaty. Bo na głupotę nie ma rady.
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
8 lis 2014, o 21:35 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Zacznijmy od tego że policja też ma szkolenia - wiadomo, nie będą wiedzieć wszystkiego, ale odpali im kaprys i zapraszamy na hamownie. Jakiś czas temu śmigaliśmy ze znajomym u mnie dokumenciki okej 35kw prawko A2, a on na cebrze też 35kw i również na A2, z miejsca zaprosili go na hamownie i dowalili ... Stosunek mocy do masy nie obowiązuje ? Zapraszam na szkolenia prawo jazdy kat. A2
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
8 lis 2014, o 21:39 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Nie zgadzam się z Tobą. Policjanci nie są kompetentni do sprawdzania mocy motocykla. Wiadomo że jak ktoś leci 200km/h i teoretycznie moto ma zablokowane to moto powinno od razu być rekwirowane, oddane do badania mocy i sprawa powinna wylądować w sądzie. Ale to jest niemożliwe w tym kraju. Jak policja według Ciebie powinna zbadać moc podczas rutynowej kontroli?
|
8 lis 2014, o 21:46 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Nie interesuje mnie kat A2 bo mam A i nie rozmawiajmy na temat chorych pytań ile cm powinna mieć naklejka w samochodzie bo równie dobrze mogliby pytać o wymiar kamizelki odblaskowej w rozmiarze L Policjanci mieli przenośną hamownię czy kazali gdzieś podjechać? No i kto miał za to zapłacić? Bo pierwszy raz się z tym spotkałem i jestem ciekawy U mnie najbliższa hamownia jest 120km ode mnie więc nie ma takiej opcji żeby kazali mi podjechać gdzieś. Sory za dwa posty z rzędu.
|
8 lis 2014, o 21:55 |
|
|
Rene
SV Rider
Dołączył(a): 3 lis 2012, o 22:56 Posty: 1186 Lokalizacja: Kraków/Wielka Wieś
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s k3
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
W DE sobie poradzili wiec i u nas mogą. Dla mnie sprawa jasna coś mu sie nie podoba zabiera dowód, i zakaz dalszej jazdy. Moto na lawetę i spadówa na autobus.
_________________ 650S k3 by Rene >> viewtopic.php?f=9&t=8742&start=20
|
8 lis 2014, o 22:05 |
|
|
Kaban159
Piguła
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40 Posty: 1861 Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Sam w temacie zawarłeś ,, na A2 "
_________________ WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R
|
8 lis 2014, o 22:18 |
|
|
Alex
motocyklista
Dołączył(a): 7 paź 2014, o 12:22 Posty: 182
Płeć: mężczyzna
Moto: TLS i TLR
|
Re: Redukcja mocy w serwisie na A2 SV/GSXR
Polskie prawo na to nie pozwala. Poza tym u mnie w mieście mieszka taki policjant że każde moto które by spotkał kazałby odholować. Policjant musi mieć podstawy do zatrzymania dowodu a nie jego widzimisie... rozumiem jak ktoś jedzie skuterem 60km/h a polskie prawo dopuszcza prędkość do 45km/h. Jeżeli policjant od tak sobie zabiera Ci dowód bo wydaje mu się coś to karzesz spisać protokół z zatrzymania i musi tam napisać na jakiej podstawie zabiera Ci dowód. Sprawa z reguły kończy się w sądzie i wygrywasz sprawę! To nie amerykański film a polskie prawo broni przestępców jak jeszcze tego nie zauważyłeś. Wystarczy dobra papuga. Kaban bo chodziło o motocykle które mają wbite te A2 w dowód i przy rejestracji nie wnikają czy blokada jest czy nie bo liczą się papiery. Napisz o Twoim kumplu na jakiej podstawie kazali wam jechać na hamownię bo mnie to bardzo ciekawi.
|
8 lis 2014, o 22:23 |
|
|