Autor |
Wiadomość |
dzwonek
wywrotowiec
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46 Posty: 1349 Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wymienimy przy okazji przekładki ... W końcu to ważniejsze niż rozpędzanie 
_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA
mail: dzwonek (at) svforum.pl
|
2 cze 2010, o 13:36 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie: mogę rozebrać i przesmarować rollgaz?
|
2 cze 2010, o 22:17 |
|
 |
El Grande
SV Rider
Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 21:47 Posty: 560 Lokalizacja: WWL
Płeć: mężczyzna
Moto: lyter w owiewce
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie ma z tym problemu. Wystarczy wkrętak krzyżyk, smar w spreju i kilka minut. Robiłem to już i żaden to problem. Czasem trzeba tam zajrzeć, choć nie każdy o tym wie lub pamięta. Linki takie same jak każde i lubią smarowanie. A jak o tym zapomnisz to jedna może się przetrzeć i problem gotowy. Zwłaszcza jak jesteś daleko od domu i nie masz scyzoryka.
_________________ Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej
|
2 cze 2010, o 22:32 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Linki mam nasmarowane, tylko tak myśle czy nasmarować jakoś rollgaz bo w nim czuję lekki opór (linki są tak wyrególowane, że chodzą najlżej jak mogą) 
|
3 cze 2010, o 00:01 |
|
 |
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie rollgaz był blokowany przez zbyt mocno dokręcony ciężarek, wystarczyło delikatnie poluzować ![happy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
3 cze 2010, o 10:35 |
|
 |
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Spróbuję tego 
|
3 cze 2010, o 17:36 |
|
 |
Pitbull
rowerzysta
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 09:08 Posty: 23 Lokalizacja: Adamówek
Płeć: mężczyzna
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przez tysiąćpińcet km liter z 2004 zeżarł mi cały płyn od wspomagania klamki sprzęgła( zauważyłem jak były problemy z wysprzęgleniem na postoju  ) Coś mi syczy pod deklem zębatki przy naciskaniu, zalane trochę jest ale nie wiem czy to nie olej z simmeringu wałka zmiany biegów. Znajdę gdzieś zestaw naprawczy do wysprzęglika? Ktoś się już z tym męczył?
_________________ SV 1000 S
|
3 cze 2010, o 21:31 |
|
 |
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
str. nr. 10. witaj w klubie 
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
3 cze 2010, o 22:17 |
|
 |
Pitbull
rowerzysta
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 09:08 Posty: 23 Lokalizacja: Adamówek
Płeć: mężczyzna
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Fuck, jutro poszperam na śmietniku i zobaczę czy od gixa któregoś nie będzie pasowało... Da się to ewentualnie zamówić w serwisie? Czy trzeba zamówić cały wysprzęglik z przewodem, pompą, zbiorniczkiem i 20 litrami płynu hamulcowego? Ile taka przyjemność kosztuje?
_________________ SV 1000 S
|
3 cze 2010, o 22:50 |
|
 |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możesz spokojnie kupić w ASO samą uszczelkę wysprzęglika, koszt chyba ok 30zł.
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 cze 2010, o 00:04 |
|
 |
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lasooch, Dzwonek, przerabiałem już moczenie zaolejonych klocków w różnych specyfikach i niestety nie pomogło. Szkoda zachodu. Skończyło się na wymianie praktycznie nowych klocków, niestety.
|
4 cze 2010, o 00:12 |
|
 |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A nam dla odmiany się udało poprzednim razem, więc może i raz jeszcze spróbujemy  Roboty dużo nie jest, koszt benzyny ekstrakcyjnej to jakieś 5zł, więc inwestycja żadna, a jeśli można uratować klocki za 200zł, to chyba warto spróbować 
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 cze 2010, o 00:14 |
|
 |
Dono
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No ja trochę hamowałem na takich zaolejonych, rozgrzały się a olej na nie kapał więc też może być różnica. Powodzenia.
|
4 cze 2010, o 00:18 |
|
 |
gregoriusss
rowerzysta
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 03:42 Posty: 22 Lokalizacja: Liverpool/ Wlk. Bryt.
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam szybkie pytanko: Można wstawić silnik od SV1000 do 650?  Czy będzie się to wiązało z olbrzymimi przeróbkami bazowej 650-tki? Pytam, bo koledze wysadziło dziś silnik w sv-ce z 2004 roku. Sprawdzałem dostępność silników na rynku wtórnym i o wiele łatwiej dostać 1000. Wpadłem wiec na taki pomysł, może nierealny ale gdyby się udało... Jestem bardzo ciekaw. Z góry dzięki za odpowiedzi. 
_________________ Suzuki SV650s '2000 Suzuki GSXR1000 '2003
|
4 cze 2010, o 20:21 |
|
 |
Longer
motocyklista
Dołączył(a): 24 lut 2010, o 11:28 Posty: 254 Lokalizacja: Sieraków / Stalowa Wola
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 01r. blue :)
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A dokładniej, bo jestem ciekaw 
_________________ Suzuki sv650N 01r Way of Life !
|
4 cze 2010, o 20:34 |
|
 |
barteq
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Z tego co pamiętam to na starym forum ktoś przekładał i pisał że było dużo roboty, dorabiania uchwytów itp. On miał starszą ramę, ale może do nowszej będzie łatwiej.
|
4 cze 2010, o 20:39 |
|
 |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Covboy ze starego forum robił przekładkę. Musiał też zmienić wahacz, tylne koło, całą wiązkę elektryczną, od nowa robił układ wydechowy... Z mocowaniem silnika w ramie też był problem, bo tylko 1 punkt z 6 pasował 
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
4 cze 2010, o 20:46 |
|
 |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak, ale to była przekładka do starej ramy. Trzeba by ogarnąć jak wygląda sprawa mocowań, jeśli rama jest ta sama to powinno pójść w miarę gładko. Elektryka też wygląda bardziej obiecująco.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
4 cze 2010, o 21:38 |
|
 |
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jeżeli silnik od wtryskowej 650 bez problemu wchodzi do gaźnikowej, to znaczy że punkty mocowań są te same, więc czy do starej ramy czy do nowej, moim zdaniem będzie tyle samo roboty 
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
5 cze 2010, o 03:03 |
|
 |
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
 Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ano Czyli prosty swap to to nie będzie...
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
5 cze 2010, o 06:58 |
|
|