Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 22 paź 2024, o 01:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 01:50
Posty: 278
Lokalizacja: Śrem
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s 2006r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Huh, pytanie, czym linki gazu i sprzęgła posmarować? Może być wd-40 psiknięty do pancerzy??

_________________
Suzuki SV 650s K5 blue/black >> SV 1000s K6 grey/black
Obrazek
Obrazek


5 cze 2010, o 07:54
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Albo olejem silnikowym.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


5 cze 2010, o 08:59
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50
Posty: 526
Lokalizacja: śląskie
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
voorek napisał(a):
Huh, pytanie, czym linki gazu i sprzęgła posmarować? Może być wd-40 psiknięty do pancerzy??

szukać i czytać :)
http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=903&hilit=smarowanie+linki+sprz%C4%99g%C5%82a

_________________
650S K6 > DL650 AK8
Obrazek


5 cze 2010, o 17:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam problem z AQ, stosowne pytania zadałem we właściwym temacie, ale przy okazji obejrzenia wszystkiego dokładnie pod siodłem mam też i inne wątpliwości.

Od AQ idą 2 kable (plus i minus :) ). Plus idzie do "pudełka" z nieco przejrzystą obudową, jest tam wtyczka i 2 bezpieczniki 30A (jeden to chyba na podmianę). Co to jest?

Ze wspomnianego "pudełka" kabel idzie razem z minusem z AQ gdzieś pod bak, ostatecznie - chyba w silnik. Dokąd dokładnie, do alternatora? Jeśli tak, to niech mi ktoś w 2 słowach powie, za co odpowiedzialny jest alternator. Coś mi świta, ale przyda się, by ktoś potwierdził to, co mi się wydaje :)

Co to jest za wtyczka na wspomnianym "pudełku"? Jest tam kilka złączek we wtyczce. Kabel od wtyczki łączy się dalej z jakąś grubą wiązką przewodów (we wspólnym oplocie), więc trudno to prześledzić.

Ale się naprodukowałem :) No to teraz pisać, kto coś wie :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


5 cze 2010, o 18:43
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ta wtyczka to chyba główny bezpiecznik i zapas. Alternator odpowiada głównie za ładowanie akumulatora.

PS.
Niedawno miałem przygodę z odkręconą klemą i już wiem że bez akumulatora daleko nie pojedziesz :D

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


5 cze 2010, o 18:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Między QA i alternatorem jest to pudełeczko, gdzie (owszem) jest również ów główny bezpiecznik (i zapas), ale jest tam również wpięta wtyczka z kilkoma przewodami.

Alternator jest pod prawym deklem silnika? Zgaduję, bo gdzieś tam schodzą kable od AQ.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


5 cze 2010, o 19:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Alternator jest pod lewym deklem silnika, pod prawym jest sprzęgło.
Z alternatora wychodzą 3 kable, wchodzą do regulatora napięcia, z regulatora napięcia wychodzą 2 kable i to nimi właśnie prąd idzie do akumulatora. To tak w dużym uproszczeniu :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 cze 2010, o 11:52
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie za 4 pkt do respektu :

Które 6ciotłoczkowe zaciski na 100% pasują do sv1000, aby nie zmieniać tarczy, ani lag ani nic - same zaciski bez idiotycznych podkładeczek, płaskowniczków itp...
Czy podejdą litrowe K1, czy może hajowskie nowsze, czy jeszcze inne kawasaki ?
Hamulce w litrze po prostu są, a hamulce w B-king np. to brzytwy - i takich szukam :D Chyba, że bardziej opłaca się zmienić klocki na jakieś "sportowe" ?

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


6 cze 2010, o 13:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie jutro sam do tego dojdę jak rozkręcę sprzęt ale nie mogę się powstrzymać przed zapytaniem.

Wyskoczyłem dzisiaj na chwilkę parę km, niby bez zastrzeżeń - biegi wchodzą ok - sprzęgło nie ciągnie ani nie ślizga się. Ale zaniepokoił mnie spory luz na klamce - może 1/3 skoku może trochę mniej. Podkręciłem linkę przy rączce, skontrowałem mocno i w drogę - ujechałem kilkaset metrów i znowu luz.... Czy podczas regulacji mogłem czegoś nie dokręcić, że luz się pojawia tak sam z siebie? I nie było to wkręcenie się śruby przy rączce bo ona jest mocno skontrowana i wykręcona tyle ile ją wykręciłem parę minut wcześniej. Oczywiście najprościej jest odkręcić dekiel i spojrzeć ale wiecie - niedziela i wieczór to zaraz będzie jęczenie. Tak więc jak ktoś kojarzy co to może być to powiedzcie czy da się tam coś niedokręcić że wynikiem będzie powiększający się luz, Acha - ten luz robi się taki jak opisałem na początku i potem się nie powiększa a sprzęgło działa prawidłowo :|

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


6 cze 2010, o 21:34
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lpt z hajki pasują nawet widziałem gdzieś na forum suczkę z tymi zaciskami :D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


6 cze 2010, o 21:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Owca007 napisał(a):
Lpt z hajki pasują nawet widziałem gdzieś na forum suczkę z tymi zaciskami :D.


Na starym forum była w galerii - a tu jest na sprzedaż:

http://allegro.pl/item1063503469_sv_100 ... ratis.html

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


6 cze 2010, o 21:44
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No właśnie :D. I jak dostanę punkty i ze 2 gratis za szybka odpowiedź ;D.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


6 cze 2010, o 21:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To tak celem przypomnienia, żeby nie przegapić :) Trochę wyżej pytałem o sprzęgło - jakieś pomysły? :)

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


6 cze 2010, o 23:50
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sirmariano może linka jest na skraju urwania się i rozciąga się powoli. Albo te twoje gwinty na regulacji nie są najświeższe i przeskakują z powrotem.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


7 cze 2010, o 08:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sirmariano gwint od regulacji daje ciała, mam to samo, a linke mam nową :)


7 cze 2010, o 17:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale jakby gwint popuszczał to by się chował wkręt :) A tu już mam praktycznie wykręcone na maksa i dupa :/ zobaczę po pracy i będę wiedział.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


7 cze 2010, o 17:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dobra już załatwione :) Tak jak myślałem - dałem dupska przy skontrowaniu tego czegoś co się wkręca śrubokrętem i ta nakrętka była luźna - dobrze, że nie spadła. Wszystko poskręcane i już jest ok.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


7 cze 2010, o 20:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A nie łatwiej sprzedać swoją obecną maszynę i kupić fabrycznego litra? Ceny 650 i 1000 są zresztą zbliżone, więc po co takie kombinacje?

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


7 cze 2010, o 21:23
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 08:33
Posty: 111
Lokalizacja: Radomsko
Płeć: mężczyzna
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie, mianowicie moja sv 650 s pali około 8 litrów na 100 km przy spokojnej jeździe wiec dużo i obroty na jałowym biegu trochę od czasu do czasu skaczą. I czy to może być wina wtryskiwaczy, mechanik powiedział mi żebym sobie kupił preparat do czyszczenia wtrysku który dodaje się do paliwa. Co wy o tym sądzicie?


7 cze 2010, o 21:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sebosamuraj napisał(a):
Mam pytanie, mianowicie moja sv 650 s pali około 8 litrów na 100 km przy spokojnej jeździe wiec dużo i obroty na jałowym biegu trochę od czasu do czasu skaczą. I czy to może być wina wtryskiwaczy, mechanik powiedział mi żebym sobie kupił preparat do czyszczenia wtrysku który dodaje się do paliwa. Co wy o tym sądzicie?

Dużo złego mówi się o wszelkie maści preparatach do czyszczenia, które wlewa się do paliwa. Że zapytam: próbowałeś wszystkich standardowych sposobów? No wiesz - filtr, świece, podstawowe regulacje.

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


7 cze 2010, o 21:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL