Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 paź 2024, o 19:24



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2799
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wtryskowa ma 2 czujniki, wg serwisówki przy 98 wentylator włącza się, ale różnie to bywa, masz płyn czy wode?


16 sty 2015, o 20:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Wtryskowa ma 2 czujniki, wg serwisówki przy 98 wentylator włącza się, ale różnie to bywa, masz płyn czy wode?


Gaźnikowa też ma dwa ;) Z tą różnicą, że w gaźnikowej oba są dwustanowe (nie służą do pomiaru temperatury, tylko do informowania o stanie nazwijmy to "alarmowym") natomiast we wtryskowej jeden jest rezystancyjny i służy do dokładnego pomiaru temperatury medium.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


17 sty 2015, o 00:39
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miles napisał(a):
hubi199 napisał(a):
Wtryskowa ma 2 czujniki, wg serwisówki przy 98 wentylator włącza się, ale różnie to bywa, masz płyn czy wode?


Gaźnikowa też ma dwa ;) Z tą różnicą, że w gaźnikowej oba są dwustanowe (nie służą do pomiaru temperatury, tylko do informowania o stanie nazwijmy to "alarmowym") natomiast we wtryskowej jeden jest rezystancyjny i służy do dokładnego pomiaru temperatury medium.
Dodaj, że ten odpowiedzialny za temperaturę na wyświetlaczu jest w innym miejscu i nie reaguje w tym samym momencie jak ten odpowiedzialny za załączenie wentylatora.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 sty 2015, o 11:06
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Już raz dokładnie opisywałem to w tym temacie i nie chciałem się powtarzać :P Ale to prawda, ten drugi zlokalizowany jest w obudowie termostatu (pomiędzy cylindrami, pod gaźnikami) i w gaźnikowcu odpowiada za załączenie kontrolki zbyt wysokiej temperatury medium, a we wtryskowcu za dokładny pomiar temperatury :)

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


17 sty 2015, o 12:16
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2014, o 10:54
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
kacperski napisał(a):
Miles napisał(a):
hubi199 napisał(a):
Wtryskowa ma 2 czujniki, wg serwisówki przy 98 wentylator włącza się, ale różnie to bywa, masz płyn czy wode?


Gaźnikowa też ma dwa ;) Z tą różnicą, że w gaźnikowej oba są dwustanowe (nie służą do pomiaru temperatury, tylko do informowania o stanie nazwijmy to "alarmowym") natomiast we wtryskowej jeden jest rezystancyjny i służy do dokładnego pomiaru temperatury medium.
Dodaj, że ten odpowiedzialny za temperaturę na wyświetlaczu jest w innym miejscu i nie reaguje w tym samym momencie jak ten odpowiedzialny za załączenie wentylatora.


Płyn mam w układzie.
Wiem że czujnik od temperatury w zegarach jest gdzieś w bloku silnika (nie znam dokładnego umiejscowienia), a ten od wentylatorów jest w chłodnicy.
Pytałem o temperaturę załączenia, bo myślałem zrobić jakiś mały obwodzik z żarówką i włożyć czujnik do wrzątku celem kontroli jego działania, ale jak mówicie, że koło 106°C, to będę musiał w jakimś starym garnku trochę płynu chłodniczego zagotować :mlotek:

_________________
FZS600>SV650N K4


Ostatnio edytowano 17 sty 2015, o 17:34 przez tommas_81, łącznie edytowano 1 raz



17 sty 2015, o 12:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2014, o 20:55
Posty: 359
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cisu napisał(a):
czy przednia lampa od sv wtryskowej pasuje do sv gażnikowej? (wersja N oczywiście)


jakieś sugestie w tym temacie? :obity:


17 sty 2015, o 14:19
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2014, o 08:35
Posty: 47
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jaki jest skok rolgazu w sv z 2005? Chodzi o mozliwe moejsce zdławienia. W papierach mam 25kw, skok rolgazu 1\4 obrotu


17 sty 2015, o 14:31
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47
Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Skok nieblokowanego rollgazu w SV to coś koło 90*, więc jeżeli Ci się o tyle obraca to raczej nie jest zblokowany na rollgazie.

_________________
Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread


17 sty 2015, o 16:16
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dławienie na rollgazie to polski patent, masz pełne prawko i kupiłeś moto na A2 czy cwaniakujesz żeby pojeździć odblokowanym bez papierów?

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 sty 2015, o 17:10
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lis 2014, o 10:54
Posty: 64
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K4
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cisu napisał(a):
Cisu napisał(a):
czy przednia lampa od sv wtryskowej pasuje do sv gażnikowej? (wersja N oczywiście)


jakieś sugestie w tym temacie? :obity:


Ja swoją wtryskową kupiłem ze starszą lampą, ale nie znam pochodzenia, czy to gaźnikowa SVka, czy może Bandzior, a któryś poprzedni właściciel jeszcze coś innego modził, bo są podwójne obwody do pozycji i H4.

_________________
FZS600>SV650N K4


17 sty 2015, o 17:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tommas_81 napisał(a):
Płyn mam w układzie.
Wiem że czujnik od temperatury w zegarach jest gdzieś w bloku silnika (nie znam dokładnego umiejscowienia), a ten od wentylatorów jest w chłodnicy.
Pytałem o temperaturę załączenia, bo myślałem zrobić jakiś mały obwodzik z żarówką i włożyć czujnik do wrzątku celem kontroli jego działania, ale jak mówicie, że koło 106°C, to będę musiał w jakimś starym garnku trochę płynu chłodniczego zagotować :mlotek:


Tak jak pisałem, czujnik od temperatury medium jest w obudowie termostatu. A co do sprawdzania, to wystarczy, że nalejesz trochę oleju do smażenia. Będziesz mógł wtedy przeprowadzić test w garnku, bez obawy o ewentualne zatrucie glikolem.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


17 sty 2015, o 17:48
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2014, o 08:35
Posty: 47
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cytuj:
Dławienie na rollgazie to polski patent, masz pełne prawko i kupiłeś moto na A2 czy cwaniakujesz żeby pojeździć odblokowanym bez papierów?


Mam A, motor ma w papierach 25kw, chce go zrobic zgodnego z prawem bo podobno jest odblokowany.
Mam dwa wyjscia:
- zmiana w papierach na zgodnego z kat.A ( w Krakowie strasznie utrudniaja to i w urzedzie i u diagnosty)
lub
- ponowne go zdlawienie, co przy moim znikomym doswiadczeniu bedzie dla mnie lepsza opcja

Po VINie wychodzi ze byl blokowany fabrycznie.

Podejrzewam ze czeka mnie wizyta na hamowni i wszystko bedzie jasne.


17 sty 2015, o 18:16
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To w czym problem? Teoretycznie powinno się to naprostować, ale problem tak na prawdę jest tylko jeśli nie masz uprawnień na kierowany pojazd. Zamiast lecieć na hamownię możesz polecieć na jakąś obwodnicę, jak poleci wyraźnie ponad 150 to masz odblokowaną.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 sty 2015, o 20:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie prostowałby tematu. W dokumentach jest co jest (jeśli ma to potwierdzenie w VINie to tym lepiej) i wcale nie musisz wiedzieć, że jest odblokowana. Nie masz obowiązku weryfikowania tego co jest w dokumentach. Tym bardziej, ze masz stosowne uprawnienia. A jak będziesz sprzedawał będzie to zaleta - nie wada.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


17 sty 2015, o 21:13
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2014, o 08:35
Posty: 47
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Problem może się pojawić w razie jakiegoś wypadku, kolizji z mojej winy jeżeli policja, ubezpieczyciel będą bardzo dociekliwi i wyjdzie ew. ze motor jest odblokowany to boje się że ubezpieczenie nie bedzie chciało pokryć kosztów i przerzucą je na mnie.

Ale to może ja za bardzo się przejmuję :)

Pozdr


17 sty 2015, o 22:15
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Znowu, problemem to jest jeżeli nie masz uprawnień - wtedy ubezpieczyciel może odmówić odszkodowania a policja podciągnąć pod współwinę albo coś równie absurdalnego. Problemem nie jest sam fakt odblokowania moto, tylko jazda odblokowanym motocyklem na A2. To jest trochę inna sytuacja niż odblokowywanie motoroweru, w tamtym przypadku zmienia się klasyfikacja pojazdu.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


17 sty 2015, o 22:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2014, o 20:55
Posty: 359
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
a co gdy tak jak pisał koroviov nie wiesz że motocykl jest odblokowany?

kupujesz moto które według papierów jest na A2 a tu klops, jesteś oszukany przez sprzedawce, to twoja wina?

jadąc na standardowy przegląd nikt Ci nie sprawdzi mocy itp ...


17 sty 2015, o 22:56
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie rozumiem pytania. Ubezpieczyciel jak wyniucha, że może wywinąć się od płacenia to użyje każdej dostępnej metody żeby to zrobić i pozostaje ci tylko sprawa sądowa. Jeżeli tam chcesz z siebie robić aż takiego oszołoma, droga wolna. Chętnie się dowiem jak to się skończy :)

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 sty 2015, o 00:40
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2015, o 22:32
Posty: 32
Lokalizacja: LIM
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Możliwe że luzy zaworowe są źle ustawione na jednym cylindrze ? Przy jednym mi stuka a przy drugim nic


18 sty 2015, o 13:14
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


18 sty 2015, o 15:34
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL