Re: Zamienię się zegarami z SV650S K5 na te z wersji K3-K4
W teorii widzę to tak:
W K5 mamy 2 czujniki, jeden do niskiego poziomu benzyny i drugi do rezerwy. W K3 mamy jedynie czujnik odpowiedzialny za rezerwę. Trzebaby podpiąć na sztywno odpowiedni rezystor pod kabel w liczniku K5 gdzie powinien iść sygnał z "niskiego poziomu benzyny" i tak zasymulować, że benzyna jest. Następnie rozgałęzić kabel od czujnika rezerwy, jedną końcówkę podpiąć do licznika, a drugą przez przełącznik (wrzucić jakiś tranzystor) do kabla od "niskiego poziomu benzyny". W ten sposób jak czujnik rezerwy wykryje brak benzyny to wyśle sygnał do licznika i jednocześnie odetnie fałszywy sygnał (jest benzyna) od nieistniejącego czujnika "niskiego poziomu benzyny".
Tak teoretycznie bo wszystko by trzeba było pomierzyć, wykalibrować poziomy napięć itp ale powinno działać z tego co zgaduje bo nie znalazłem dobrej jakości schematów elektryki do K3 i K5.
W praktyce sprawdzę to za miesiąc bo będę przekładał licznik K7 do mojej K3
Co do koloru tarcz to rzeczywiście, my bad
EDIT:
Doczytałem i wychodzi, że jest odwrotnie, pierwszy czujnik "niskiego poziomu benzyny" odpowiada temu jedynemu w K3 więc wstawił bym fałszywy sygnał zamiast drugiego, nieistniejącego czujnika i miało by się opcję: jak już mało benzyny to mruga... i tyle.