Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
voorek
motocyklista
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 01:50 Posty: 278 Lokalizacja: Śrem
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000s 2006r
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Huh, pytanie, czym linki gazu i sprzęgła posmarować? Może być wd-40 psiknięty do pancerzy??
_________________
Suzuki SV 650s K5 blue/black >> SV 1000s K6 grey/black
|
5 cze 2010, o 07:54 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Albo olejem silnikowym.
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
5 cze 2010, o 08:59 |
|
|
raptor
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:50 Posty: 526 Lokalizacja: śląskie
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
_________________ 650S K6 > DL650 AK8
|
5 cze 2010, o 17:11 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam problem z AQ, stosowne pytania zadałem we właściwym temacie, ale przy okazji obejrzenia wszystkiego dokładnie pod siodłem mam też i inne wątpliwości. Od AQ idą 2 kable (plus i minus ). Plus idzie do "pudełka" z nieco przejrzystą obudową, jest tam wtyczka i 2 bezpieczniki 30A (jeden to chyba na podmianę). Co to jest? Ze wspomnianego "pudełka" kabel idzie razem z minusem z AQ gdzieś pod bak, ostatecznie - chyba w silnik. Dokąd dokładnie, do alternatora? Jeśli tak, to niech mi ktoś w 2 słowach powie, za co odpowiedzialny jest alternator. Coś mi świta, ale przyda się, by ktoś potwierdził to, co mi się wydaje Co to jest za wtyczka na wspomnianym "pudełku"? Jest tam kilka złączek we wtyczce. Kabel od wtyczki łączy się dalej z jakąś grubą wiązką przewodów (we wspólnym oplocie), więc trudno to prześledzić. Ale się naprodukowałem No to teraz pisać, kto coś wie
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
5 cze 2010, o 18:43 |
|
|
kacperski
Mister Apollo
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ta wtyczka to chyba główny bezpiecznik i zapas. Alternator odpowiada głównie za ładowanie akumulatora. PS. Niedawno miałem przygodę z odkręconą klemą i już wiem że bez akumulatora daleko nie pojedziesz
_________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
|
5 cze 2010, o 18:48 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Między QA i alternatorem jest to pudełeczko, gdzie (owszem) jest również ów główny bezpiecznik (i zapas), ale jest tam również wpięta wtyczka z kilkoma przewodami.
Alternator jest pod prawym deklem silnika? Zgaduję, bo gdzieś tam schodzą kable od AQ.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
5 cze 2010, o 19:45 |
|
|
lasooch
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Alternator jest pod lewym deklem silnika, pod prawym jest sprzęgło. Z alternatora wychodzą 3 kable, wchodzą do regulatora napięcia, z regulatora napięcia wychodzą 2 kable i to nimi właśnie prąd idzie do akumulatora. To tak w dużym uproszczeniu
_________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
|
6 cze 2010, o 11:52 |
|
|
lpt
mundrek
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanie za 4 pkt do respektu : Które 6ciotłoczkowe zaciski na 100% pasują do sv1000, aby nie zmieniać tarczy, ani lag ani nic - same zaciski bez idiotycznych podkładeczek, płaskowniczków itp... Czy podejdą litrowe K1, czy może hajowskie nowsze, czy jeszcze inne kawasaki ? Hamulce w litrze po prostu są, a hamulce w B-king np. to brzytwy - i takich szukam Chyba, że bardziej opłaca się zmienić klocki na jakieś "sportowe" ?
_________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
|
6 cze 2010, o 13:53 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pewnie jutro sam do tego dojdę jak rozkręcę sprzęt ale nie mogę się powstrzymać przed zapytaniem. Wyskoczyłem dzisiaj na chwilkę parę km, niby bez zastrzeżeń - biegi wchodzą ok - sprzęgło nie ciągnie ani nie ślizga się. Ale zaniepokoił mnie spory luz na klamce - może 1/3 skoku może trochę mniej. Podkręciłem linkę przy rączce, skontrowałem mocno i w drogę - ujechałem kilkaset metrów i znowu luz.... Czy podczas regulacji mogłem czegoś nie dokręcić, że luz się pojawia tak sam z siebie? I nie było to wkręcenie się śruby przy rączce bo ona jest mocno skontrowana i wykręcona tyle ile ją wykręciłem parę minut wcześniej. Oczywiście najprościej jest odkręcić dekiel i spojrzeć ale wiecie - niedziela i wieczór to zaraz będzie jęczenie. Tak więc jak ktoś kojarzy co to może być to powiedzcie czy da się tam coś niedokręcić że wynikiem będzie powiększający się luz, Acha - ten luz robi się taki jak opisałem na początku i potem się nie powiększa a sprzęgło działa prawidłowo
_________________
SV650S K1
|
6 cze 2010, o 21:34 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lpt z hajki pasują nawet widziałem gdzieś na forum suczkę z tymi zaciskami .
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
6 cze 2010, o 21:41 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na starym forum była w galerii - a tu jest na sprzedaż: http://allegro.pl/item1063503469_sv_100 ... ratis.html
_________________
SV650S K1
|
6 cze 2010, o 21:44 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No właśnie . I jak dostanę punkty i ze 2 gratis za szybka odpowiedź ;D.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
6 cze 2010, o 21:56 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To tak celem przypomnienia, żeby nie przegapić Trochę wyżej pytałem o sprzęgło - jakieś pomysły?
_________________
SV650S K1
|
6 cze 2010, o 23:50 |
|
|
Owca007
spamOWCA
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sirmariano może linka jest na skraju urwania się i rozciąga się powoli. Albo te twoje gwinty na regulacji nie są najświeższe i przeskakują z powrotem.
_________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
|
7 cze 2010, o 08:37 |
|
|
Słoniu
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sirmariano gwint od regulacji daje ciała, mam to samo, a linke mam nową
|
7 cze 2010, o 17:16 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale jakby gwint popuszczał to by się chował wkręt A tu już mam praktycznie wykręcone na maksa i dupa zobaczę po pracy i będę wiedział.
_________________
SV650S K1
|
7 cze 2010, o 17:22 |
|
|
sirmariano
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dobra już załatwione Tak jak myślałem - dałem dupska przy skontrowaniu tego czegoś co się wkręca śrubokrętem i ta nakrętka była luźna - dobrze, że nie spadła. Wszystko poskręcane i już jest ok.
_________________
SV650S K1
|
7 cze 2010, o 20:41 |
|
|
flanel81
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A nie łatwiej sprzedać swoją obecną maszynę i kupić fabrycznego litra? Ceny 650 i 1000 są zresztą zbliżone, więc po co takie kombinacje?
_________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
|
7 cze 2010, o 21:23 |
|
|
sebosamuraj
motocyklista
Dołączył(a): 8 kwi 2010, o 08:33 Posty: 111 Lokalizacja: Radomsko
Płeć: mężczyzna
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam pytanie, mianowicie moja sv 650 s pali około 8 litrów na 100 km przy spokojnej jeździe wiec dużo i obroty na jałowym biegu trochę od czasu do czasu skaczą. I czy to może być wina wtryskiwaczy, mechanik powiedział mi żebym sobie kupił preparat do czyszczenia wtrysku który dodaje się do paliwa. Co wy o tym sądzicie?
|
7 cze 2010, o 21:35 |
|
|
pm2z
SV Rider
Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dużo złego mówi się o wszelkie maści preparatach do czyszczenia, które wlewa się do paliwa. Że zapytam: próbowałeś wszystkich standardowych sposobów? No wiesz - filtr, świece, podstawowe regulacje.
_________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie
|
7 cze 2010, o 21:39 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|