Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Autor |
Wiadomość |
Genem
SV Rider
Dołączył(a): 29 kwi 2013, o 21:45 Posty: 771 Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s k6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
chyba kogos posralo z tymi cenami pret przynajmniej metalowy, a drzwiczki to kawalek jakiegos polimeru
|
25 lut 2015, o 20:50 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to jest święty Graal Dlatego też takie ceny A tak na poważnie to jest kilka dobrych stron gdzie sprzedają je taniej. Znalazłem za mniej niż 9$ Także można tam zamówić
_________________
|
25 lut 2015, o 21:00 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie no 200zł za kawałek drutu i plastiku to przesada. Mi tam siekiera wystarcza do podpierania baku , ino na tych drzwiczkach mi zależy bo upychać narzędzia pod siedzenie jest niewygodnie :v
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
25 lut 2015, o 21:01 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dlatego też alternatywą na to jest sprowadzenie z USA Bo koszt to ok 30 zł Tyle jeszcze mogę dać za relikwie
_________________
|
25 lut 2015, o 21:06 |
|
|
bula87
SV Rider
Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06 Posty: 547 Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Powiem wam, że te drzwiczki ze schematu nie do końca przypominają to co narysowałem Ma ktoś zwymiarowane oryginalne drzwiczki?
_________________ Maszyna: Suzuki SV650 N K3
|
25 lut 2015, o 21:56 |
|
|
Memory
motocyklista
Dołączył(a): 16 maja 2013, o 20:47 Posty: 251
Płeć: mężczyzna
Moto: RSV1000 Factory
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie przypominają bo jak już wspominałem moje chyba też ktoś kiedyś dorabiał bo nie wyglądają na oryginalne, niemniej jednak swoją funkcję spełniają.
_________________ Moja (R)SV -> http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=15673&view=unread#unread
|
25 lut 2015, o 21:59 |
|
|
Kasparow
motocyklista
Dołączył(a): 30 lis 2014, o 20:49 Posty: 200 Lokalizacja: Zielona Góra
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2006
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jutro po pracy jak wygospodaruję trochę czasu, spróbuję ściągnąć wymiary tych drzwiczek. A co do pręta to w sumie ja byłbym chętny.
|
25 lut 2015, o 22:03 |
|
|
longer200
SV Rider
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 19:31 Posty: 677 Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S K6
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To musimy zebrać większą liczbę człowieków i zrobić zbiorowe zamówienie
_________________
|
26 lut 2015, o 07:08 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś coś słyszał o zakładach zajmujących się elektropolerowaniem? Jakieś namiary na sprawdzone firmy?
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
26 lut 2015, o 22:23 |
|
|
pavel89
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27 Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziwna sprawa, może ktoś miał taki problem i pomoże, żeby mnie nerwy nie zjadły. Oddałem golenie do malowania proszkowego. Dzisiaj poskładałem wszystko ładnie włożyłem toto w półki, przykręciłem, założyłem błotnik, koło, no i ośkę. Tu pojawia się problem, bo ośka po dokręceniu do końca wystaje jakiś centymetr od strony klucza i goleń jest zbyt blisko koła. Lagi na górnej półce wyrównane. Ki czort? Na osi od strony klucza nie powinno być żadnej tulejki raczej? Z goleniami nic się nie działo, leżały sobie spokojnie, a golenie wątpię żeby się skrzywiły w piecu, poza tym wyglądają na proste. Może coś źle skręcam? Jak myślicie?
|
27 lut 2015, o 01:38 |
|
|
luxuser
SV Rider
Dołączył(a): 19 gru 2012, o 01:03 Posty: 923 Lokalizacja: Roztocze
Płeć: mężczyzna
Moto: Kawasaki KLX300R
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sam to rozbierales przed malowaniem?? Niewiem jak we wtrysku ale u mnie w gaźniku po lewej stronie byl ślimak predkosciomierza i on miał wprasowana tuleje ktora tym samym dystansowala kolo. Tulejki muszą byc bo inaczej pokrzywiloby lagi przy takim skrecaniu jak ty teraz. Wejdź sobie na stronę mrcycles.com i wybierz schematy do twojego moto. Tam sa fiszki to zobaczysz jak to wygląda.
_________________ Zamojska Grupa Motocyklowa http://www.moto-zamosc.pl
Biało-czarno-pomarańczowa pomarańcza - KTM
|
27 lut 2015, o 04:18 |
|
|
obione89
motocyklista
Dołączył(a): 24 wrz 2014, o 12:42 Posty: 183 Lokalizacja: Narol
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzisiaj w swojej gaźnikówce zauważyłem że przy skręceniu kierownicy w prawo silnik wkręca się na obroty (około 3 tyś). Dodam że mam akcesoryjną szerszą kierownice.
|
27 lut 2015, o 07:22 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Napina się linka gazu, bo dłuższa kierownica oddala mocowanie. Spróbuj puścić linkę inną drogą.
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
27 lut 2015, o 08:21 |
|
|
polly
SV Rider
Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05 Posty: 387 Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Teraz po prostu prawe zakręty będziesz brać szybciej . Kolega ma taki sam przypadek. U niego z kolei grzane manetki są ustawione w taki sposób, że skręcając w prawo linka gazu się napina.
|
27 lut 2015, o 09:27 |
|
|
pavel89
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27 Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sam wszystko rozbierałem. Ślimak jest, według fiszek wszystko na swoim miejscu. W zeszłym sezonie zdejmowałem koło (bez wyciągania lag) i nie miałem takich akcji. Dzisiaj zrobię jeszcze tak, że skręcę ośkę na luźno, postawię moto na kołach i może zawias się jakoś ułoży, bo to niemożliwością jest żeby koło spuchło
|
27 lut 2015, o 09:57 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Obione, nie linka gazu, jak pisze Koroviow, tylko linka ssania. Miałem tak samo po założeniu szerszej kierownicy. Masz dwa wyjścia: wypuścić linkę luzem (nie przepuszczać jej w okolicach główki ramy) lub dorobić dłuższą linkę. Błąd polega na kolejności Zrób wszystko jeszcze raz, tylko w poprawnej kolejności: 1) wsuwasz lagi w półki i delikatnie je łapiesz śrubami w górnej półce (tak tylko, żeby się nie wysunęły po postawieniu moto na kole); 2) zakładasz koło, wsuwasz oś i delikatnie ją dokręcasz (tak, żeby gwint złapał 2 obroty); 3) nie zakładasz zacisków, błotnika, nie wkładasz śruby blokującej oś w goleni; 4) stawiasz moto na kołach; 5) z wyczuciem ale zdecydowanie naciskasz kilkakrotnie kierownicę od góry, żeby zawieszenie się sprężyło i rozprężyło; 6) skręcasz wszystko na gotowo wg podanych momentów dokręcenia idąc od góry (łącznie ze śrubą mocującą oś w goleni); 7) zakładasz błotnik, zaciski, mocujesz przewody hamulcowe, etc. Jeśli po takim złożeniu nadal będzie coś krzywo, nierówno, itd, znaczy że masz krzywą oś lub lagę (lagi).
|
27 lut 2015, o 10:28 |
|
|
pavel89
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27 Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Błąd polega na kolejności Zrób wszystko jeszcze raz, tylko w poprawnej kolejności: 1) wsuwasz lagi w półki i delikatnie je łapiesz śrubami w górnej półce (tak tylko, żeby się nie wysunęły po postawieniu moto na kole); 2) zakładasz koło, wsuwasz oś i delikatnie ją dokręcasz (tak, żeby gwint złapał 2 obroty); 3) nie zakładasz zacisków, błotnika, nie wkładasz śruby blokującej oś w goleni; 4) stawiasz moto na kołach; 5) z wyczuciem ale zdecydowanie naciskasz kilkakrotnie kierownicę od góry, żeby zawieszenie się sprężyło i rozprężyło; 6) skręcasz wszystko na gotowo wg podanych momentów dokręcenia idąc od góry (łącznie ze śrubą mocującą oś w goleni); 7) zakładasz błotnik, zaciski, mocujesz przewody hamulcowe, etc. Jeśli po takim złożeniu nadal będzie coś krzywo, nierówno, itd, znaczy że masz krzywą oś lub lagę (lagi).[/quote] Dzięki za instruktaż Teraz jestem przekonany, że chodzi o złe złożenie tego wszystkiego do kupy. Wczoraj też o tym pomyślałem, ale o 12tej już nie miałem do tego siły. Jak wrócę z pracy to będę działał Jeszcze jedno małe pytanko mam, bo w fiszkach tego nie widać. Sprężyny tą "gęstszą" stroną mają iść do dołu?
|
27 lut 2015, o 10:58 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A masz sprężyny progresywne? Jeśli tak, to zazwyczaj daje się do dołu, żeby zmniejszyć masę resorowaną.
|
27 lut 2015, o 11:01 |
|
|
pavel89
motorowerzysta
Dołączył(a): 19 maja 2014, o 16:27 Posty: 51
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s K7
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A cholera go wie ;p Ja sprężyn nie zmieniałem, takie były. Nie są na całej długości jednakowe. Pod sam koniec się zagęszczają. Ale tylko z jednej strony.
|
27 lut 2015, o 11:04 |
|
|
Inkling
SV Rider
Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
|
Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Progresy. Gęstym w dół, ale jeśli założyłeś odwrotnie, to też nic się nie dzieje.
|
27 lut 2015, o 11:16 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|